حتماً معتقد هستید بوگاتی دیگر نمیتواند محصولی دیوانه کننده تر از بولاید تولید کند نه؟! خب این برند هماکنون با کمپانی تازه تأسیس ریماک رابطه بسیار نزدیکی داشته و این دوستی غیرمنتظره راههای جدیدی را برای تولید محصولاتی فوقالعاده سطح بالا گشوده است. میپرسید این محصولات چقدر میتوانند سطح بالا باشند؟ خب میت ریماک مدیرعامل شرک تازه تأسیس بوگاتی ریماک درباره آینده بوگاتی با موتور ترند گفتوگو کرده است.
مسئول تولید ریماک نورا (سریعترین خودروی تولیدی تاریخ) میگوید شاید چیزی دیوانهوار تولید شود. او دوست دارد سبد محصولات بوگاتی فقط منحصر به هایپرکارهای دونفره کنونی نباشد. این مدیر ۳۳ ساله تولید یک کوپه خاص یا کاپوتی طویل یا حتی یک شاسیبلند را رد نمیکند. البته تولید شاسیبلند توسط چنین برندی نباید سورپرایز کننده باشد زیرا اکثر برندهای سطح بالا دیگر نتوانستهاند در برابر وسوسه تولید یک قدبلند سودده مقاومت کنند.
ریماک خاطرنشان میسازد محصول آتی بوگاتی میتواند محصولی کاملاً دیوانه کننده باشد، محصولی که هیچکس به آن فکر نکرده است. به نظر میرسد محدودیتی درباره دوران پس از شیرون برای بوگاتی وجود ندارد چراکه میت ریماک میگوید شما میتوانید کارهای زیادی با بوگاتی انجام دهید. نیازی به گفتن نیست که بوگاتی کاملاً خواهد توانست از دانش ریماک در زمینه خودروهای الکتریکی استفاده کند.
این مدیر جوان و خوش آتیه به ایجاد تنوع در سبد محصولات بوگاتی علاقه دارد. او چند ماه پیش گفته بود یک خودروی تمام الکتریکی را پیش از پایان دهه جاری میلادی تولید خواهد کرد و این خودرو بجای نسخه ریبج شده نورا محصولی سفارشی خواهد بود. همچنین ریماک در حال کار روی پیشرانه درونسوز و هیبریدی برای خودرویی دیگر است.
اولین دستور کار این شرکت احتمالاً آماده کردن جانشین مستقیم شیرون خواهد بود و ما بسیار مشتاقیم بدانیم آینده پیشرانه ۱۶ سیلندر کواد توربو چگونه خواهد بود. بوگاتی از سال ۲۰۰۵ و زمان تولید ویرون تاکنون فقط از این نیروگاه ۸ لیتری استفاده کرده است. اولین محصول مدرن این کمپانی در زمان تملک توسط فولکسواگن شاهد تغییرات زیادی در این نیروگاه بود. همین موضوع درباره شیرون هم صادق است.
ریماک حتی انحصاریتر از بوگاتی خواهد بود زیرا هر سال فقط ۱۰۰ دستگاه خودرو تولید خواهد کرد. اگرچه سبد محصولات بوگاتی در نهایت گسترش خواهد یافت اما ریماک همچنان یک خودرو تولید خواهد کرد. قرار است جانشین نورا در سال ۲۰۲۵ و با نامی از کرواسی تولید شود.
تحت پیگرد
۲ شهریور ۱۴۰۰مت ریمک اگه ایران بود الان داشت تو اسنپ کار میکرد
Philipp
۲ شهریور ۱۴۰۰تحمل اینو ندارم که بوگاتیم شاسی بلند بزنه
RezaRs
۲ شهریور ۱۴۰۰دنیا رو این کراس اورا گرفتند
AMG GT R
۲ شهریور ۱۴۰۰کراس اوور نگرفته مردم کج سلیقه هستن که سدان هارو ول می کنن
عرفان
۲ شهریور ۱۴۰۰منم همین نظر شما رو دارم ولی واقعیت اینه که صنعت خودرو واقعی با صنعت رویایی که ما ماشین بازا تو ذهنمونه فرق داره
مثلا همین ترند شدن کراس اوور ها
هر کی موافق جهت این ترند حرکت کرد سود کرد (لامبو . استون . به زودی فراری )
هر کی مخالفش حرکت کرد الان کاسه گدایی دستش گرفته (مکلارن )
بله منم دوستدارم خودروسازا رو اصالتشون بمونن
ولی خب ادامه زندگی این خودروساز های جذاب به حرکت رو این ترند های بازار بستگی داره
من به عنوان یه ماشین باز و عاشق این صنعت جذاب ترجیح میدم بوگاتی کراس اوور بزنه تا زنده بمونه
و بتونیم در سال های اینده باز هم هنر نمایی این خودروسازان جذاب رو ببینیم
Philipp
۲ شهریور ۱۴۰۰بوگاتی زیر دست فولکسه ورشکستو اینا شدن براش غیر ممکنه
بعدشم راه های زیادی برای ترند شکنی هست که یکیش می تونه ساخت استیشن جذاب باشه
Archi KHAN
۲ شهریور ۱۴۰۰تا حدودی عرفان جان درست میگن.
دوست عزیز سیاست گذاری برای life style ها ، تغییر یا ثبات شون بصورت جهانی انجام میگیره و خیلی فراتر از تصمیم چهارتا خودروسازه که بیان یه استایل ماشینی یا … رو ترند کن یا از ترند خارج کنن
🇩🇪👑SL300👑🇩🇪
۲ شهریور ۱۴۰۰مکلارن هم بزودی مجبوره بزنه
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲ شهریور ۱۴۰۰نگران نباش اگرم شاسی بلند بزنه همون شیرونه با ارتفاع بیشتر ، خداوکیلی بولاید تنها محصول درست و حابیه که بعد از نسخه معپولی شیرون معرفی کرده
Reza Waffen SS
۲ شهریور ۱۴۰۰چه شود
محمد امین
۲ شهریور ۱۴۰۰بوگاتی هیچ سابقه ی درخشانی موتور اسپرت نداره ، و هیچوقت در پیست رکورد نداشته و همیشه یه خودرو سریع و نسبتا لوکس ساخته( البته منطور از سال ۲۰۰۵ به بالا هست) ، اما یه جوری صحبت میکنن ازش انگار نهایت خودرو رو میسازه ، اصلا هم اینطور نیست، خودرو یی که سریع هست و پرشتاب نیاز به مهندسی نجومی نداره اصلا ،دیدیم که تسلا هم از پس این کار بر میاد ، مهندسی رو مکلارن f1 داشت که توی سال ۹۲ میلادی به سرعت ۳۸۶ رسید با موتور تنفس طبیعی و ۶۲۷ اسب قدرت ، و یا فراری f50gt که 0_300 رو در ۱۱.۵ ثانیه میره اونم در سال ۹۶ میلادی
هنوز بوگاتی ماشینی نساخته که 0 تا 300 رو در ۱۱.۵ ثانیه بره ، حتی در سال ۲۰۲۱
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲ شهریور ۱۴۰۰اسپارک اولی که معلوم نیست کی ساختتشم میتونه سریع باشه
🇩🇪👑SL300👑🇩🇪
۲ شهریور ۱۴۰۰هدف ساخت بوگاتی اصلا پرفورمنس نیست ، بلکه یک خودروی فوق لوکس دو نفرس که انجینش یکی از پیچیده و بهترینا باشه ، قطعات گران قیمت ( از تزئینی تا کاربردی ) داشته باشه و یه سواری لوکس و با ابهت رو بهت بده با یه قدرت و شتاب خیلی خاص . نه پرفورمنس و بهترین هندلینگ و…. ( هرچند اینایی که گفتم رو بوگاتی داره ولی بهترین نیست ) و از همه مهم تر مال خر پولاس نه من و تو تازه یه سرمایه گذاری و وسیله کلکسیونی و لوکس حساب میشه .
Philipp
۲ شهریور ۱۴۰۰بوگاتی فقط یک محصول درست داره اونم ویرونه چون اولین خودرویی بود که +1000 اسب قدرت داشت
وگرنه بقیه شون فقط برای پز دادن هستن
پیچیدگی زیاد اون موتور 16 سیلندر
مصرف سوخت زیاد
عملکرد مزخرف در پیست
اینا بزرگترین مشکلات بوگاتیه که خب در قبال یه هایپرکار ساز اصلا خوب نیست
مثلا کونیخ زگ و ریمک رقبای مستقیمش فقط مشکل سوم رو دارن
AMG GT R
۲ شهریور ۱۴۰۰امیدوارم اگه قرار بود کراس اوور ساخته بشه یک خودروی فوق لوکس و قدرتمند باشه
محمد مختاری آذر
۲ شهریور ۱۴۰۰وای دیگه از این قویتر میشه سرعتی فراتر از 500!!!! دیگه از این قویتر چی میشه؟ تصور کنید موتور بوگاتی بولید به اضافه ی دو موتور الکتریکی اون وقت در حدود 2500 اسب بخار!!!!!!
ارشیاsvj
۲ شهریور ۱۴۰۰خب اون موقع از تانکم سنگین تر میشه🤣🤣
ممد ژانگولر
۲ شهریور ۱۴۰۰عشق منه این ماشین ❤️
ARMAN
۲ شهریور ۱۴۰۰بنظر من کراس اوور ها اصلا بدرد نمی خورن
چون نه قابلیت آفرود یک شاسی بلند رو دارن و نه پرفورمنس یک سدان یا هاچ بک رو