بیوک

بیوک ورانو توربو 2013

تمرکز بیوک روی ساخت خودروهای مقرون بصرفه و در عین حال لوکس و تغییر رویکرد تبلیغات برای هدف قرار دادن مشتریان جوانتر مدتی است که شدت یافته و یکی از نتایج این تلاش ها نیز بیوک ورانوی توربو می باشد.

2013 Buick Verano Turbo
۲۰۱۳ Buick Verano Turbo

با داشتن یک قلب ۲۵۰ اسبی می توان این سدان فشرده آمریکایی را در تنها ۶.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رساند. همچنین برای طی مسافت ۴۰۰ متر نیز تنها به ۱۴.۷ ثانیه زمان نیاز دارد.

2013 Buick Verano Turbo rear
۲۰۱۳ Buick Verano Turbo rear

پیشرانه ۲ لیتری ورانو با کمک توربوشارژر می تواند بجای ۱۸۰ اسب بخار در مدل استاندارد (با حجم ۲.۴ لیتر) ۷۰ اسب بخار نیروی بیشتری تولید کند. این رقم نسبت به بیوک رگال GS تنها ۲۰ اسب بخار کمتر است. گشتاور ورانو توربو هم ۳۵۳ نیوتن متر می باشد.

2013-Buick-Verano-dashboard2013-Buick-Verano-interior2013-Buick-Verano-Turbo-engine
ورانوی توربو با گیربکس شش سرعته خودکار بصورت استاندارد یا شش سرعته دستی بصورت انتخابی عرضه می شود. وزن این خودرو ۱۶۱۱ کیلوگرم می باشد که چندان سبک نیست.

2013-Buick-Verano-Turbo2013-Buick-Verano-Turbo2013-Buick-Verano-Turbo
امکاناتی مثل روکش چرمی، دوربین دید عقب، پدالهای آلومینیومی اسپرت، امکان اتصال به گوشی های هوشمند،هشدار دهنده نقاط کور و نشان توربو در داخل اتاق و اگزوزهای دوبل و اسپویلر عقب و چرخهای ۱۸ اینچی را برای این خودرو می توان برشمرد.
رقابت با آئودی A3 و فولکس واگن جتا GLi و لکسس IS 250 و آکورا ILX را می توان از اهداف بیوک ورانو دانست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. IMAN

    ۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    بیوکم بیوکای قدیم باامضای سه هواکش کنار کاپوت نه این بیوکای بی اصالت به قول خودشون مقرون به صرفه
    به نظر من ماشینای آمریکایی واسه این محبوب هستند که سبکشون آمریکاییه اما با نزدیک شدن سبک خودروهای آمریکایی به سبک خوروها اروپایی این خودروها هیچ شانسی در مقابل رقبای اروپایی خود ندارند.

    1. علی قضایی

      ۴ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (141 ديدگاه)

      کاملا درست گفتی آقاiman

  2. galardo

    ۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (182 ديدگاه)

    پدال جون بابا چرا عکسها saveنمیشه.
    بابا دارم دیوووووونه میشم.

    1. خودم

      ۴ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (221 ديدگاه)

      تمام این عکسا تو netcarshow.com در اندازه های مختلف به صورت رایگان هست.

    2. yashar

      ۴ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (294 ديدگاه)

      ذخیره میشن! احتمالا مرورگرت افسرده شده با یکی دیگه امتحان کن …

  3. yashar

    ۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (294 ديدگاه)

    لامصب بدجوری رو مخه ! ته تهشه…

  4. محمدعلی

    ۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    توایران ارزو اینه که ماشین 100 اسب بخار به بالا سوارشی

  5. aria

    ۱۳ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    ما بیوک مدل68 داریم این ماشینی که ماداریم دندش اتو ماتیک فرمان هیدرولیک فقط تورموز ساده تمام شیشه ها برقی هستش اگه یک با سوار این بیوک یا هر بیوک دیگه بشین به نظر من هیج وقت سوار ماشین ایرانی نمیشید جون ماشین ایرانی مثل پراید مدل 91 هنوز هم همچین امکاناتی نداره

  6. morteza

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ای خدا ما با هر بیوکی قانعیم فقط مارکش مارکه بیوک باشه

  7. REZA . JUST TOYOTA

    ۱۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    طراحی بیوک های کلاسیک قدیمی رو خیلی بیشتر از اینا دوست دارم
    طراحی های جدید بیوک زشته

  8. سپهر

    ۳۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (174 ديدگاه)

    خوبه خیلی خوشگله نمرش 19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا