بیوکشورلت

دوئل بیوک لاکراس و شورولت ایمپالا

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، دور دوم، قسمت هفتم، دومین دوئل از گروه سدان‌های بزرگ

نتایج دوئل قبلی بین دوج چارجر و کرایسلر ۳۰۰

مجموع آراء: ۱۰۲۰

آراء دوج چارجر: ۷۲۴

آراء کرایسلر ۳۰۰: ۲۹۶

پیروز دوئل: دوج چارجر با کسب ۷۱ درصد از کل آراء

 

دوج چارجر

کرایسلر ۳۰۰

دوج چارجر

شورلت ایمپالا

بیوک لاکراس

؟

هیوندای آزرا

نیسان ماکسیما

؟

 

شورلت ایمپالا

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۲

نسل کنونی: دهم

پلت‌فرم: اپسیلون II جنرال موتورز

امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۷۵,۸۷۷ دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۲۷,۶۶۱ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: پنج ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: چهار ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

 

بیوک لاکراس

تاریخ معرفی: نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۵

نسل کنونی: سوم

پلت‌فرم: P2XX جنرال موتورز

امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۲۰,۱۶۱ دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۱۱,۱۱۹ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: پنج ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: پنج ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

 

 

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

شورلت ایمپالا

بیوک لاکراس

پیشرانه ۳.۶ لیتری V6 ۳.۶ لیتری V6
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت ۳۰۵ اسب بخار ۳۱۰ اسب بخار
گشتاور ۳۵۸ نیوتن متر ۳۸۲ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک جلو جلو/چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۶.۱ ثانیه ۶.۱ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۹ ثانیه ۱۴.۹ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر/ساعت ۲۴۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۰.۷ لیتر (ترکیبی) ۹.۸ لیتر (ترکیبی)
وزن ۱۷۴۵ کیلوگرم ۱۷۰۰ کیلوگرم
طول ۵.۱۱ متر ۵.۰۱ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۸۳ متر ۲.۹۰ متر
حجم صندوق بار ۵۳۸ لیتر ۴۲۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه آمریکا ۲۸,۷۷۰ دلار ۳۰,۴۹۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 
[polldaddy poll=10106917]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. (Ali (Chevy nova

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (7387 ديدگاه)

    من هر 2 رو دوست دارم

    1. محمد

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      حالا که رقابت آمریکاییه،
      دوست دارم بگم که امیدوارم در آینده شاهد بازگشت پرقدرت پونتیاک باشیم
      اگه بشه چی میشه

      1. (Ali (Chevy nova

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (7387 ديدگاه)

        محمد
        شرکت پونتىاک الان هنوزم ساىتش فعاله
        جنرال موتورز تمام محصولاتش رو ساپورت مىکنه
        تو خاک امرىکا شرکتهاى معتبرى چون Hurst مدلهاى فاىربرد رو تولىد مىکنن تحت لىسانس جى ام

      2. کوروش

        ۱۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (12 ديدگاه)

        واقعا اگه پونتیاک برگرده چی میشه.من توی این دوئل من به بیوک رای دادم.
        ولی شورلت هم خوبه.چون امریکایی هستن.

    2. سید

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (132 ديدگاه)

      ایمپالا بخاطر قیمته پایینترش و ظاهربهترش

  2. علیرضا

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (337 ديدگاه)

    نمای عقب هردوشون زشته

  3. ..::Majidio Lamborghini::..

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    بهترین تریم لاکراس 43000 دلار قیمتشه و بهترین تریم ایمپالا هم 36000 تا
    لاکراس حجم صندوق بارش کمه ولی کابین هر دو جادار و راحته
    سیستم تعلیق هر دو در جلو مک فرسون و در عقب مولتی لینکه
    در کل اگه آپشن هایی مثل صندلی های سرد شونده و فرمان گرم شونده و صندلی های حافظه دار واستون مهمه بیوک که این چیزا رو به صورت استاندارد داره بهتره ، واسه این امکانات در شورلت باید پول اضافه بدین که احتمالا قیمتش رو بالای 40 هزار تا میبره

  4. علی

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (191 ديدگاه)

    با سلام
    من ظاهر شوی با داخل بیوک رو میخام ولی رای من بیوک هستش

  5. Bideski

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (82 ديدگاه)

    درکل بیوک بیشتر به دلم نشست..???

  6. Mopar or No Car

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    با وجود سنگینی اسم ایمپالا همین سه سال اختلاف سنی بین آخرین نسلشون کفه ترازو رو کمی به نفع لاکراس پایین می بره.

  7. مهدی

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    هردوشون توی اکثرمقایسه ها بارقباشون معمولا توجایگاه اول ودوم بودن.یادمه مقایسه ایمپالا با آذرا وکیا کادنزا وتویوتا آوالون وچند رقیب دیگه که نظر تست کننده این بود که ایمپالا خیلی قرص ومحکم تره رانندگیش ازرقبا ودرآخر دوم شد.و اما بیوک که توی رانندگی بیصدا وراحتش حتی لکسوس روبه چالش میکشه.من به بیوک رای میدم

  8. (Saeed(peugeot

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (325 ديدگاه)

    بیو ک و بیشتر پسندیدم

  9. محمد رضا

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (804 ديدگاه)

    بیوک چون برند بهتریه
    مشخصاتشونم که فرق خاصی نداره

  10. ahmad

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (566 ديدگاه)

    هیچکدام .

  11. Genius

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    یاد باد اون روزگاری که در پارس خودروی فعلی بجای انواع برلیانس و چانگال چینی بیوک و شورولت تولید میشد!رای من بیوکه چون بیوک زیرمجموعه لوکس تر GM نسبت به شِوی محسوب میشه

  12. عطا

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    بیوک فاصله محوری خیلی بهتری داره،7سسانتیمتر،این یعنی فضای داخلی راحتر و هندلینگ بهتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا