مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور دوم، قسمت هفتم، دومین دوئل از گروه سدانهای بزرگ
نتایج دوئل قبلی بین دوج چارجر و کرایسلر ۳۰۰
مجموع آراء: ۱۰۲۰
آراء دوج چارجر: ۷۲۴
آراء کرایسلر ۳۰۰: ۲۹۶
پیروز دوئل: دوج چارجر با کسب ۷۱ درصد از کل آراء
دوج چارجر | کرایسلر ۳۰۰ |
دوج چارجر | |
شورلت ایمپالا | بیوک لاکراس |
؟ | |
هیوندای آزرا | نیسان ماکسیما |
؟ |
شورلت ایمپالا
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۲
نسل کنونی: دهم
پلتفرم: اپسیلون II جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۷۵,۸۷۷ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۲۷,۶۶۱ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: پنج ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: چهار ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
بیوک لاکراس
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۵
نسل کنونی: سوم
پلتفرم: P2XX جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۲۰,۱۶۱ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۱۱,۱۱۹ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: پنج ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: پنج ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
مقایسهٔ مشخصات فنی
شورلت ایمپالا | بیوک لاکراس | |
پیشرانه | ۳.۶ لیتری V6 | ۳.۶ لیتری V6 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۳۰۵ اسب بخار | ۳۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۵۸ نیوتن متر | ۳۸۲ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | جلو | جلو/چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۶.۱ ثانیه | ۶.۱ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۴.۹ ثانیه | ۱۴.۹ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۴۰ کیلومتر/ساعت | ۲۴۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۰.۷ لیتر (ترکیبی) | ۹.۸ لیتر (ترکیبی) |
وزن | ۱۷۴۵ کیلوگرم | ۱۷۰۰ کیلوگرم |
طول | ۵.۱۱ متر | ۵.۰۱ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۸۳ متر | ۲.۹۰ متر |
حجم صندوق بار | ۵۳۸ لیتر | ۴۲۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۲۸,۷۷۰ دلار | ۳۰,۴۹۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10106917]
(Ali (Chevy nova
۲۳ شهریور ۱۳۹۷من هر 2 رو دوست دارم
(Ali (Chevy nova
۲۳ شهریور ۱۳۹۷عکس impala مدل 59
https://rmsothebys-cache.azureedge.net/e/c/9/f/2/2/ec9f22b85ee6a3558b3536f85935ce194534eafd.jpg
https://blog.carsforsale.com/wp-content/uploads/2016/05/1959-Chevrolet-Impala-medium.jpg
محمد
۲۳ شهریور ۱۳۹۷حالا که رقابت آمریکاییه،
دوست دارم بگم که امیدوارم در آینده شاهد بازگشت پرقدرت پونتیاک باشیم
اگه بشه چی میشه
(Ali (Chevy nova
۲۳ شهریور ۱۳۹۷محمد
شرکت پونتىاک الان هنوزم ساىتش فعاله
جنرال موتورز تمام محصولاتش رو ساپورت مىکنه
تو خاک امرىکا شرکتهاى معتبرى چون Hurst مدلهاى فاىربرد رو تولىد مىکنن تحت لىسانس جى ام
کوروش
۱۷ آذر ۱۴۰۰واقعا اگه پونتیاک برگرده چی میشه.من توی این دوئل من به بیوک رای دادم.
ولی شورلت هم خوبه.چون امریکایی هستن.
سید
۲۳ شهریور ۱۳۹۷ایمپالا بخاطر قیمته پایینترش و ظاهربهترش
علیرضا
۲۳ شهریور ۱۳۹۷نمای عقب هردوشون زشته
..::Majidio Lamborghini::..
۲۳ شهریور ۱۳۹۷بهترین تریم لاکراس 43000 دلار قیمتشه و بهترین تریم ایمپالا هم 36000 تا
لاکراس حجم صندوق بارش کمه ولی کابین هر دو جادار و راحته
سیستم تعلیق هر دو در جلو مک فرسون و در عقب مولتی لینکه
در کل اگه آپشن هایی مثل صندلی های سرد شونده و فرمان گرم شونده و صندلی های حافظه دار واستون مهمه بیوک که این چیزا رو به صورت استاندارد داره بهتره ، واسه این امکانات در شورلت باید پول اضافه بدین که احتمالا قیمتش رو بالای 40 هزار تا میبره
علی
۲۳ شهریور ۱۳۹۷با سلام
من ظاهر شوی با داخل بیوک رو میخام ولی رای من بیوک هستش
Bideski
۲۳ شهریور ۱۳۹۷درکل بیوک بیشتر به دلم نشست..???
Mopar or No Car
۲۳ شهریور ۱۳۹۷با وجود سنگینی اسم ایمپالا همین سه سال اختلاف سنی بین آخرین نسلشون کفه ترازو رو کمی به نفع لاکراس پایین می بره.
مهدی
۲۳ شهریور ۱۳۹۷هردوشون توی اکثرمقایسه ها بارقباشون معمولا توجایگاه اول ودوم بودن.یادمه مقایسه ایمپالا با آذرا وکیا کادنزا وتویوتا آوالون وچند رقیب دیگه که نظر تست کننده این بود که ایمپالا خیلی قرص ومحکم تره رانندگیش ازرقبا ودرآخر دوم شد.و اما بیوک که توی رانندگی بیصدا وراحتش حتی لکسوس روبه چالش میکشه.من به بیوک رای میدم
(Saeed(peugeot
۲۳ شهریور ۱۳۹۷بیو ک و بیشتر پسندیدم
محمد رضا
۲۳ شهریور ۱۳۹۷بیوک چون برند بهتریه
مشخصاتشونم که فرق خاصی نداره
ahmad
۲۳ شهریور ۱۳۹۷هیچکدام .
Genius
۲۴ شهریور ۱۳۹۷یاد باد اون روزگاری که در پارس خودروی فعلی بجای انواع برلیانس و چانگال چینی بیوک و شورولت تولید میشد!رای من بیوکه چون بیوک زیرمجموعه لوکس تر GM نسبت به شِوی محسوب میشه
عطا
۲۴ شهریور ۱۳۹۷بیوک فاصله محوری خیلی بهتری داره،7سسانتیمتر،این یعنی فضای داخلی راحتر و هندلینگ بهتر