مرحلهٔ نهایی، گروه سیویکم، کراساوورهای بزرگ لوکس
آئودی Q7
تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵
نسل کنونی: دوم
پلتفرم: MLB گروه فولکسواگن
امتیاز از کاربایر: ۴.۳ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۳۰,۳۵۱ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در اروپا: ۲۳,۲۱۳ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۳۸,۳۴۶ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۳۷,۴۱۷ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: چهار ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: چهار ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: سبک و سریع، چابکی مشابه استیشنها، کابین زیبا و تکنولوژیک
نقاط منفی: قیمت گران، صندلیهای ردیف سوم تنگ
بیوک انکلیو
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۷
نسل کنونی: دوم
پلتفرم: C1XX جنرال موتورز
امتیاز از کاربایر: – از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۳.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: صفر دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در اروپا: صفر دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۴۸,۵۶۴ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۴۹,۶۴۷ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: چهار ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: چهار ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: طراحی بیرونی شکیل و زیبا، فضای داخلی زیاد و قابلاستفاده، رفتار جادهای پالایششده، آپشنهای فراوان
نقاط منفی: با سفارش آپشنها قیمت بهسرعت افزایش پیدا میکند، ردیف سوم صندلیها برای سه نفر تنگ است، هنوز هم قطعات ارزانقیمتی در آن دیده میشود
مقایسهٔ مشخصات فنی
آئودی Q7 55 TFSI | بیوک انکلیو اونیر | |
پیشرانه | ۳ لیتری V6 | ۳.۶ لیتری V6 |
تنفس | سوپرشارژ | طبیعی |
قدرت | ۳۳۵ اسب بخار | ۳۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۴۴۰ نیوتن متر | ۳۶۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۵.۵ ثانیه | ۶.۶ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۴.۲ ثانیه | ۱۵.۲ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۰۵ کیلومتر/ساعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۱.۲ لیتر ترکیبی | ۱۱.۷ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۱۸۰ گرم/کیلومتر | – |
ظرفیت باک | ۸۵ لیتر | ۸۳ لیتر |
وزن | ۲۳۰۵ کیلوگرم | ۲۰۹۰ کیلوگرم |
طول | ۵.۰۷ متر | ۵.۱۹ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۹۹ متر | ۳.۳۰ متر |
حجم صندوق بار | ۴۲۰ لیتر | ۶۷۰ لیتر |
ظرفیت بکسل | ۳۵۰۰ کیلوگرم | ۲۲۷۰ کیلوگرم |
ظرفیت سرنشین | ۷ نفر | ۷ نفر |
قیمت پایه بریتانیا | ۴۷,۶۵۸ پوند | – |
قیمت پایه آمریکا | ۵۴,۵۴۵ دلار | ۴۱,۱۹۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۶۰,۹۴۵ دلار | ۵۶,۹۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10322640]
(ali (chevy nova
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸بیوک
نیما
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸منم بیوک به خاطر تنفس طبیعی
hossin
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸بهترین مزیت بیوک موتور تنفس طبیعیش هست
فروشش تو امریکا ازاد هم خیلی عالی تر بود
مانی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸اتفاقا مزیت آئودی موتور توربوشه که با 300 کیلو وزن بیشتر و شتاب بهتر مصرفش یخرده کمتره
Dante
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸بیوک
me84
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸.
بیوکهای جدید شنیدم خیلی فنربندی خوب و اتاق ساکتی دارن در حدی که میتونن با کلاسهای قیمتی بالاتر براحتی رقابت بکنن.
hossin
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸بیوک از گذشته به سواری نرم شهره بوده نمونش هم بیوک پارک اونیو 1978 که 1 بار سوارش شدم و برای ابد تو خاطرم نرمی سیستم تعلیقش ثبت شد
الان هم مثل همون زمانه
یه فیلم از لاکراس مدل 2016 دیدم داخلش بسیار اروم و ساکت بود در حالی که راننده با سرعت 180 کیلومتر رانندگی میکرد
s\i\,v
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸این یکی نظر سنجیه خیلی مشکوک میزنه . ظاهر بیوک زیباتره، توی کابین آئودی ال سی دی ندیدم . تازه 4 هزار دلار هم ارزونتره. البته ما پراید 59 میلیونی سوار میشیم که اینا پهلوش لگن ن
:::فرشاد:::
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸مانیتور Q7 موقع خاموش بودن میره پایین، مخفی میشه.
ahmad m
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸آئودی
حمیدرضا
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸چطور همه عشق مزدا و بنزن به مزدا و بنز رای میدن منم چون عاشق بیوکم به بیوک رای میدم
امیر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸قطعا ائودی
قدرت بیشتر مصرف بهتر ظرفیت بکسل بیشتر و شتاب بیشتر
اختلاف قیمتشم بنظرم ارزششو داره چون کابینش خیلی بهتر از بیوکه
VIPER
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸من هردو برند رو خیلی دوست دارم
ولی انصافا اگه میتونستم بین این دو یکیو انتخاب کنم قطعا بیوک رو برمیداشتم
خیلی ماشین با ابهتیه
زیباتره
علی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸پلتفرم انکلیو با با کدوم مدل کادیلاک یکیه؟