پس از انتشار یک تیزر، بیوک نهایتاً نسل دوم کراساوور فول سایز لوکس خود یعنی انکلیو را در نمایشگاه نیویورک رونمایی کرد؛ اما بیوک همراه با معرفی نسل جدید انکلیو خبر دیگری را هم اعلام نمود که آن معرفی رسمی زیر برند لوکس اونیر است. همانطور که پیشازاین مشخص شده بود، بیوک بهتازگی اونیر را بهعنوان یک زیر برند برای ارائهٔ نسخهٔ لوکستری از محصولاتش تأسیس کرده است که در اصل نقش زیر برند دنالی در جیامسی را برای بیوک بازی خواهد کرد.
بنابراین سازندهٔ آمریکایی دو نسخهٔ معمولی و اونیر نسل جدید انکلیو را در نیویورک به نمایش درآورده است تا برای نخستین بار زیر برند اونیر خود را معرفی جهانی نماید. البته پیشازاین نسخهٔ اونیر برای مینیون GL8 هم ارائه شده بود اما این خودرو فقط مخصوص بازار چین است و در حال حاضر اولین بار است که این نسخه برای یک مدل جهانی ارائه میشود. نسل جدید انکلیو در زمینهٔ طراحی رسماً یک حرکت رادیکال نسبت به نسل قبلی انجام داده است اما این کراساوور لوکس علاوه بر استفاده از یک طراحی کاملاً متحول شده، به مجموعهای از فناوریهای جدید هم مجهز شده است.
انکلیو جدید در مقایسه با نسل قبلی که استایل MPV مانندی داشت، تغییرات زیادی را تجربه کرده که آنرا از نمای یک SUV سنتی دور نموده و موجب ایجاد استایل و کاراکتری مدرن و امروزی شده است. در این خودرو چراغهای جلوی باریک، خطوط مواج در طرفین بدنه و چراغهای عقب باریکی به چشم میخورد که توسط یک زه کرومی به هم متصل شدهاند. همچنین شیشهٔ عقب نیز با فرم شناوری به خط سقف و ستون D متصل گردیده است. چراغهای جلو از نوع LED بوده و بهصورت استاندارد مجهز به نوربالای خودکار هستند.
نسل دوم بیوک انکلیو در مقایسه با نسل اول از لحاظ ابعاد بیرونی رشد داشته است بهگونهای که طول آن با ۶ سانتیمتر افزایش به ۵.۱۹ متر و فاصلهٔ محوی آن نیز با ۵ سانتیمتر افزایش به ۳.۰۷ متر رسیده است؛ اما باوجود افزایش ابعاد، انکلیو جدید با وزن ۱۹۷۷ کیلوگرم در نسخهٔ پایه، ۱۶۶ کیلوگرم کاهش وزن را نسبت به نسل قبلی تجربه کرده است.
هرچند طراحی بیرونی زیبا و چشمگیر انکلیو ۲۰۱۸ افراد جدیدی را به خرید آن ترغیب خواهد کرد اما شاید نمای داخلی تجدیدنظر شدهٔ آن، نقطهٔ قوت اصلی برای فروشش باشد. در اینجا شاهد نمایی سیال، زیبا، مدرنی هستیم که واقعاً تحسین هر بینندهای را برمیانگیزد؛ اما غیرازاین، بیوک تجهیزات ایمنی و رفاهی فراوانی را هم بهصورت استاندارد برای کراساوور پرچمدار خود تدارک دیده است که شامل مواردی چون سیستم دستیار پارک عقب، دوربین دید عقب، هفت ایربگ، سیستم ورود بدون کلید، باز شدن خودکار درِ صندوق بار با حرکت پا، کنترل تهویهٔ سه منطقهای، استارت دکمهای و… میشود. علاوه بر این خریداران میتوانند برای ایمنی بیشتر سیستمهای ایمنی اختیاری همچون کروز کنترل تطبیقی، هشدار ترافیک عقب، ترمز خودکار پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، سیستم کمک به حفظ حرکت میان خطوط، هشدار خروج از خط و… را هم سفارش دهند.
بیوک میگوید در طراحی کابین نسل جدید انکلیو تا جایی که ممکن بوده بر سکوت و آرامش تمرکز شده است. برای این کار از عایقهای صوتی فراوان و عناصر حذف صداهای مزاحم استفاده شده است که از ورود سروصدای اضافهٔ بیرونی به داخل این کراساوور فول سایز جلوگیری میکنند تا سرنشینان سواری راحتی را در نهایت آرامش تجربه کنند. این ویژگی توسط یک سیستم صوتی پریمیوم Bose با ۱۰ بلندگو تقویت میشود. از دیگر ویژگیهای جذاب فضای داخلی نسل جدید انکلیو، سیستم یونیزهٔ هوا است که بوهای ناخوشایند را حذف نموده و هوایی با کیفیت فوقالعاده بالا را برای سرنشینان فراهم میکند. در کابین این کراساوور آمریکایی سه ردیف صندلی برای هفت نفر تعبیه شده است که ردیف جلو مجهز به گرمکن و تهویه بوده و ردیف دوم از گرمکن سود میبرند.
علاوه بر اینها، فضای داخلی انکلیو جدید ۱۰ درصد بیشتر از مدل پیشین است و حتی در زمانی که هر سه ردیف صندلیها باز باشند هنوز هم ۶۷۰ لیتر فضای بار وجود خواهد داشت. برای در اختیار داشتن فضای بار بیشتر نیز میتوان صندلیهای ردیف سوم و دوم را بهصورت کاملاً تخت تا نمود. بیوک این کراساوور لوکس خود را به یک نمایشگر ۸ اینچی برای ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مجهز کرده است که با کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل سازگاری دارد. علاوه بر این، در انکلیو اینترنت وای فای 4G هم ارائه شده است که استفاده از آن برای پنج سال اول رایگان است.
در بخش قوای محرکه انکلیو جدید از همان پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 نسل جدید شورلت تراورز استفاده میکند که ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن متر گشتاور دارد. این در حالی است که موتور نسل قبلی با همین حجم ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکرد. در نسل جدید همچنین انتقال نیرو هم بجای گیربکس شش سرعتهٔ قبلی توسط یک نمونهٔ جدید ۹ سرعتهٔ اتوماتیک انجام میگیرد. بیوک اعلام کرده است که انکلیو جدید در نسخهٔ دیفرانسیل جلو در هر صد کیلومتر در شهر ۱۳.۸، در بزرگراه ۸.۴ و در سیکل ترکیبی ۱۱.۷ لیتر سوخت مصرف خواهد کرد. این ارقام در نسخهٔ چهارچرخ محرک با کمی افزایش به ۱۳.۸ لیتر در شهر، ۹.۸ لیتر در بزرگراه و ۱۲.۴ لیتر در سیکل ترکیبی میرسد.
نسخهٔ اونیر این خودرو اما از مجموعهای از ویژگیهای لوکس برخوردار است که در نسخهٔ معمولی وجود ندارد. بدین ترتیب در انکلیو اونیر لیست بلندبالایی از تجهیزات لوکس ارائه شده است که تعدادی از آنها عبارتاند از رینگهای منحصربهفرد ۲۰ اینچی، غربیلک فرمان با تریم چوبی، تریم چوب بلوط داخلی، شارژر بیسیم گوشیهای هوشمند، نمایشگر و دوربین بجای آینهٔ داخلی، سانروف دوگانه و سیستم دوربین فراگیر ۳۶۰ درجه. غیر از ابن موارد، نسخهٔ اونیر در بیرون با یک جلوپنجرهٔ منحصربهفرد سهبعدی از نسخههای معمولی متمایز میشود. بیوک گفته است که تمامی مدلهای آیندهٔ اونیر مجهز به چنین جلوپنجرهای خواهند بود. البته این سازندهٔ اصیل و کهنهکار آمریکایی هنوز اعلام نکرده است که از بین محصولاتش برای چه مدلهای دیگری نسخهٔ اونیر ارائه خواهد شد. نسل جدید انکلیو با مدل ۲۰۱۸ از پاییز امسال برای فروش در ایالاتمتحده عرضه خواهد شد و بیوک گفته است که قیمت آنهم بعداً اعلام میگردد. قیمت نسخهٔ پایهٔ نسل کنونی از ۴۸,۵۵۰ دلار آغاز میشود.
با پوشش کامل جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷ در پدال همراه شما هستیم
Noble
۲۴ فروردین ۱۳۹۶.
بیوک سالیان ساله در امتیاز بندی قابلیت اعتماد J.D power رتبه های بالایی داشته. تقریبا همیشه جزو 5 تای اول بوده.
بیوک انکلیو 40000 دلار قیمتشه ، کراس اوور 3 ردبفه ی میدسایز.
(ali (CHEVY NOVA
۲۴ فروردین ۱۳۹۶یه تبریک حسابی به دوستان امریکایی بازم میگم بابت چلنجر دیمون . لینکلن نویگیتور و بیوک انکلیو جدید
خودروسازان امریکایی گذشته ی پر افتخارشون رو خوب زنده دارن میکنن و من از این موضوع خوشحالم
(ali (CHEVY NOVA
۲۴ فروردین ۱۳۹۶بخاطر این خبر خوب از بیوک امروز رو میخوام در مورد شاهکار بیوک که در دهه ی 60 معرفی کرد بپردازم
((بیوک ریویرا))
موضوع ساخت ریویرا در اوایل دهه ی 60 مطرح شد
در اون زمان جنرال موتورز در نظر داشت که محصولی با اسم ریویرا که یه کوپه اسپرت لوکس بود توسط کادیلاک عرضه بشه ولی کادیلاک این پیشنهاد رو نپذیرفت و گفت که محصولاتش کامله و جا برای محصول دیگه ای نداره
جنرال موتورز با این شرایط به سراغ شورولت رفت اما شورولت هم مثل کادیلاک علاقه نشون نداد
اما بیوک این پیشنهاد رو قبول کرد
(ali (CHEVY NOVA
۲۴ فروردین ۱۳۹۶بیوک همیشه به محصولاتی که برا افراد مسن بود شناخته میشد و این مدل میتونست برا بیوک نجات بخش باشه
کار شروع شد و بیوک برا سال 1963 ریویرا رو با طراحی طراح اسطوره ای جنرال موتورز جناب بیل میشل عرضه کرد
بیوک ریویرا در سال 1963 به حدی زیبا بود که جزو زیبا ترین ماشینهای قرن 20 انتخاب شد
لیست موتورها با افتخار همگی 8 سیلندر بودن به حجم های 401 و 425 اینچ مکعب
در نسل دوم که سال 66 تا 70 عرضه شد بیوک موتور 430 و 455 هم عرضه کرد و موتور 401 رو کنار گذاشت
در نسل سوم بیوک شاهکار کرد و طراحی رو عرضه کرد که همانندش وجود نداره
نسل سوم سال 1971 عرضه شد و زیباترین طراحی رو بیوک رو این مدل انجام داد و هنر خودش رو در این مدل به نمایش گذاشت
موتوری که رو این نسل بود فقط 455 بود
نسل چهارم زیاد فرقی با نسل سوم نداشت اما نسل 5 موتورها سبک تر شدن و بجای هیولای 455 بیوک موتور 350 و 403 الدزموبیل در ریویرا قرار گرفت
نسل 6 نسلی کوچک اندام نسبت به نسلهای قبلی بود که سال1979 عرضه شد
(ali (CHEVY NOVA
۲۴ فروردین ۱۳۹۶در این نسل برا اولین بار بیوک موتور 6 سیلندر هم اضافه کرد برا ریویراکه 231 اینچ بود و موتور 8 سیلندر350 اولدزموبیل هم قابل سفارش بود
در نسل 7 ریویرا دیگه مثل گذشته یه هیولای واقعی نبود چون فقط با یه موتور6 سیلندر 3.8 لیتری عرضه شد
اخرین نسل بیوک که نسل 8 بود سال95 تا 99 تولید شد موتورها 3 نمونه 3.8 لیتری بودن که رو این نسل قرار گرفتن
سرانجام تولید ریویرا این هیولای خوش تیپ از بیوک طی 32 سال خاتمه یافت
امیر
۲۴ فروردین ۱۳۹۶چقد زییا خشن با ابهت وجذاب ولوکستر شده طراحی های جدید بیوک واقعا زیباست جی ام کلا درطراحی خیلی پیشرفت کرده بحران وورشکستگی سبب تحول صنعت خودروسازی بخصوص امریکا شد که بیست سال توخواب بودن وازاروپا وژاپن واقعا جامونده بودن
سینا
۲۴ فروردین ۱۳۹۶دوستان فرق بیوک و اپل چیه؟
الان اپل رو که پژو خرید تکلیف بیوک چی میشه؟
ونوم اف ۵
۲۴ فروردین ۱۳۹۶بیوک داره از پلتفرمهای جی ام استفاده میکنه فکر کنم اپل باید از انجین و پلتفرمهای شریک جدیدش استفاده کنه
محمد
۲۴ فروردین ۱۳۹۶در زمینه طراحی کابین واقعا عالی کار کرده.لوکس و مدرن
محمدرضا
۲۴ فروردین ۱۳۹۶بیوک با قدرت داره برمیگرده به دوران شکوه گذشته
ونوم اف ۵
۲۴ فروردین ۱۳۹۶عجب کابین لوکسی داره از تو عکس میشه بوی چرم رو حس کرد
(ali (CHEVY NOVA
۲۴ فروردین ۱۳۹۶ونوم اف ۵
داداش نه تنها از توی عکس میشه بوی چرمش رو حس کرد بلکه میشه سوختن یه سری افراد رو هم از پشت کامپیوتر حس کرد که دارن میسوزن از برگشت شکوهمند امریکاییها به اوج
ونوم اف ۵
۲۴ فروردین ۱۳۹۶دم داش علی گرم اون بوی سوختگی خیلی وقته میاد
Chrysler
۲۴ فروردین ۱۳۹۶ماشینای بیوک همیشه یه حالت لشو سنگینی دارن که ماشینو تنبل نشون میده هیچوقت کامل به دل آدم نمیشینه.به نظرم فورد و کرایسلر جدیدا بهتر کار کردن از جی ام
(ali (CHEVY NOVA
۲۴ فروردین ۱۳۹۶Chrysler
کدوم مدل بیوک رو تا حالا روندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا بیوک های جدید رو از نزدیک دیدی؟؟؟؟؟؟
یا اصلا تا حالا سوار بیوک های قدیمی شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن این فقط نظر شماست که
((ماشینای بیوک همیشه یه حالت لشو سنگینی دارن که ماشینو تنبل نشون میده هیچوقت کامل به دل آدم نمیشینه))
Chrysler
۲۴ فروردین ۱۳۹۶من نظرم در مورد ظاهرش رو گفتم نه که اینطور باشه شما چرا بر میخوره بهت؟؟
دعوا نداریم.خودتم میگی این نظر شماست آره نظر منه به کسی تحمیل نشده.بعدشم من گفتم که از این لحاظ محصولات کرایسلر و فوردو بیشتر میپسندم و به نظرم بهتر از جی ام کار کردن
(ali (CHEVY NOVA
۲۴ فروردین ۱۳۹۶Chrysler
یادت هست در قسمت شورولت بولت یه نظر دادم چی گفتی؟؟؟؟؟
منم اونجا نظرم رو گفتم و شما بهت بر خورد و جبهه گرفتی
من دقیقا مثل خودت رفتار میکنم
در ضمن …………
اصلا ولش کن
Chrysler
۲۴ فروردین ۱۳۹۶خیر متاسفانه یادم نیست.حرف من اینه که من فقط نظرمو گفتم لازم به این همه جدیت و پرخاشگری نیست ما که دشمنی نداریم با هم تو این سایت هر کی نظرشو میگه ولی گاهی اوقات میبینیم که بعضیا برا خودشون دشمن تراشی میکنن و رجز میخونن اینجا در حالی که مخاطبشون نه نظر عجیبی گفته نه اصلا براش مهمه رفتار این افراد.در ضمن اینجا جای عوض دراوردن نیست
ونوم اف ۵
۲۴ فروردین ۱۳۹۶کرایسلر تا تست رانندگی انجام نشه این حس کذبه بعدشم تو متن گفته کاهش وزن و افزایش قدرت و سایر پیشرفتها پس شک نکن خیلی چابکتر شده ضمنا این ماشین سوپر اسپرت نیست
Chrysler
۲۵ فروردین ۱۳۹۶برای بار هزارم میگم نظر من در مورد ظاهر ماشین بود هیچ حرفی در مورد پرفورمنس این ماشین نزدم .چن بار یه حرفو باید گفت
آرش آمریکایی
۲۴ فروردین ۱۳۹۶وای خدای جونم بیوک
چن وقت پیش تو صدرا شیراز یه اسکای لارک سورمه ای رنگ اتاق آمریکایی (دو در ) دیدم طرف خیلی توپ بهش رسیده بوده
ایشالا که چرخش براش بچرخه
اسم بیوک که میاد اصن هندلینگ
یعنی یه ماشین شیک جون سفت که حتی پنجاه سال دیگه هم قشنگ و باحاله
حالا اگه دوباره یه نفر نیاد بگه مثلا این هیچوقت به پای x6 نمیرسه
والا
(ali(CHEVY NOVA
۲۵ فروردین ۱۳۹۶ارش جان داداش اون مدلى رو که مشاهده کردى اسکاى لارک کوپه بوده که از نمونه هاى کم ىاب هستش
خوشا به حالت واقعا
آرش آمریکایی
۲۵ فروردین ۱۳۹۶فدات علی جون
احسان(احسان سابق)
۲۵ فروردین ۱۳۹۶مثل اینکه پول های حاصل از فروش اوپل اختلاص نشده و جاهای درستی خرج شده.
Jast bentley continental
۲۵ فروردین ۱۳۹۶عجب چیز لوکسیه فضای پای ردیف سومو ببین چقدر زیاده عالیه این ماشین