بیوک

8 نکته درباره بیوک لاکراس 2017 مخصوص چین

نسخه‌ی بسیار لوکس‌تر از بیوک لاکراس ۲۰۱۷ وجود دارد که در چین عرضه می‌شود. محبوبیت این خودروساز در چین باعث شده تا بیوک خودروهایی مخصوص این بازار تولید کند چرا که خریداران خودروهای لوکس اولویت‌های متفاوتی دارند. پس از رانندگی با لاکراس جدید ما تفاوت‌هایی را که این خودرو با نسخه‌ی تولید و خاص آمریکا دارد را یافتیم.

2017-Buick-LaCrosse-Chinese-Spec-front-end
– لاکراس هیبرید
مدل بیوک لاکراس eAssist قبلی را که فروش کمی داشت به خاطر دارید؟ خودروی ذکر شده یک نسخه‌ی غیرهیبریدی بود و کوچک‌ترین پیشرفتگی‌ای را نسبت به این خودروی حاضر در چین نشان نمی‌دهد. ما این سیستم پایه را در شورلت مالیبو ۲۰۱۶ آمریکا یافته‌ایم و واقعاً شگفت زده‌ایم که این خودرو چگونه می‌تواند به خوبی با لینکلن MKZ هیبرید شده و لکسوس ES 300h رقابت می‌کند. هم‌اکنون لاکراس ۲۰۱۷ در آمریکا از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با قدرت ۳۱۰ اسبی و سیستم استارت/استاپ بهره می‌گیرد.

2017-Buick-LaCrosse-Hybrid-Chinese-Spec-rear-badges
– توربو و گیربکس دوکلاچه
مدل مخصوص چین از دو توربو در پیشرانه استفاده می‌کند. از آنجایی که پیشرانه‌ی ۶ سیلندر به حدی کافی قدرتمند است نیازی به استفاده از توربو در آمریکا حس نمی‌شود. نسخه‌های 20T بازار چین از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی جنرال موتورز استفاده می‌کنند. این پیشرانه در شورلت مالیبو توانایی تولید قدرت ۱۶۳ اسب بخاری را دارد. البته برخلاف مالیبو لاکراس از گیربکس ۷ سرعته ی دوکلاچه سود می‌برد. مدل 28T لاکراس نیز وجود دارد که از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با توان ۲۵۰ اسب بخار استفاده می‌کند.

2017-Buick-LaCrosse-Chinese-Spec-center-console-gear-knob
– بخش عقبی راحت‌تر
خرید یک خودروی لوکس در چین همیشه به معنی راندن آن نیست مخصوصاً که ترافیک‌های این کشور خسته‌کننده نیز هستند. به منظور تحت تأثیر قرار دادن سرنشینان پشتی بیوک صندلی‌های عقب را به تکیه‌گاه و سیستم‌های خنک‌کننده و گرم شونده مجهز کرده است. همچنین دکمه‌ای در کنار صندلی سرنشین جلو وجود دارد که آن را به جلو حرکت می‌دهد و کنترلر بین بخش صندلی‌های عقبی برای کنترل همه‌چیز از سیستم تهویه گرفته تا رادیو و آفتاب‌گیرهای عقبی را در دسترس قرار می‌دهد.

2017-Buick-LaCrosse-Chinese-Spec-sunroof-moonroof
– ماساژور صندلی‌های عقب
تریم های بالاتر لاکراس مخصوص آمریکا صندلی‌های جلوی ماساژور دار را ارائه می‌دهد. اما چیزی که نسخه‌ی خاص چین لاکراس را متمایز می‌کند به ماساژورهای صندلی‌های عقبی مربوط می‌شود. برخی مصرف‌کنندگان این ویژگی لاکراس را دوست ندارند و می‌گویند که لایه‌ای از فوم که در صندلی‌ها قرار دارد تجربه‌ی چندان جالبی را فراهم نمی‌کند.

– ۴ پورت USB
بیوک لاکراس خاص آمریکا دو پورت مخصوص USB در کنسول مرکزی دارد که کنار یکدیگر قرار داده شده‌اند. یک خروجی ۱۲ ولت نیز برای صندلی‌های عقب و خروجی ۱۲۰ ولت در بالاترین تریم ها وجود دارد. نسخه‌ی چین این دو مورد آخری را با دو پورت USB جایگزین کرده است. شما چه نوع تنظیماتی را ترجیح می‌دهید؟ – چرم جیر
جزئیات جیر صندلی‌ها دیگر موردی است که به حس گران‌بهاتر بودن خودرو کمک می‌کنند. شاید چند سال دیگر ما نسخه‌ای خاص از لاکراس با این گونه آپشن ها را در امریکا نیز ببینیم.

2017-Buick-LaCrosse-Chinese-Spec-rear-center-console-controls
– رنگ‌های بیشتر کابین
لاکراس چینی گزینه‌های رنگ کابین بیشتری داشت که قهوه‌ای saddle از آن جمله است. جدای از نمای داخلی مشکی، خودروهایی که ما راندیم نمای زیبایی داشتند اما قطعاً رنگ قهوه‌ای را ترجیح می‌دهیم.

2017-Buick-LaCrosse-Chinese-Spec-steering-wheel-view

– رینگ‌های بزرگ‌تر
بیوک در چین با گزینه‌های رینگ ۱۷،۱۸ و ۱۹ اینچی در دسترس خواهد بود و البته رینگ‌های ۲۰ اینچی نیز شاید در دسترس باشد. تمرکز روی کیفیت سواری و مصرف سوخت می‌تواند این تغییر را توضیح دهد. خودروهای بازار آمریکا با رینگ‌های ۱۸ یا اینچی قابل سفارش هستند. ما رینگ‌های ۲۰ اینچی را توصیه می‌کنیم که دارای سیستم تعلیق متفاوت و احساس فرمان بیشتر هستند. منبع: motortrend

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. حمیدرضا

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    دیشب تلویزیون داشت یه برنامه نشون میداد مقایسه خودروسازی ایران و کره توش تبلیغ نسل اول بیوک که وارد ایران شد رو نشون داد همش به این فکر میکردم این ماشین اونموقع صندلی برقی داشته الان چی داره در کل برند بیوک خیلی خوب هم چهره مقبولی داره هم بسیار اپشناله

    1. علی

      ۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (70 ديدگاه)

      بیوک اگه فورد و جنرال موتورز مجال نفس کشیدن واسش میذاشتن شرکت با کیفیتی و ماشینای خاصی می ساخت اما سرعت تطبیق اون با بازار مدرن برخلاف فورد خیلی دیر انجام شد در جایی که ماشین کم مصرف سبک مد نظر مردم بود بیوک هنوز ماشینای بزرگ پر مصرف تولید میکرد این باعث شد از قافله عقب بیافته البته چند سال اخیر خوب کار کرده

    2. (ali (CHEVY NOVA

      ۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      به حمید رضا
      درسته داداش گلم
      بیوک در 1356 در ایران تولید و در 1369 از رده خارج شد
      این مدل که در اصل اسکای لارک بود ماشین بسیار وحشی هست و موتورش 170 اسب تولید مینکه
      هرکی که این بیوک ها رو رونده از شتاب و وحشی گری این ماشین تعریف میکنه

      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        خوب گفتی علی عزیز

  2. ونوم

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (543 ديدگاه)

    توی یه مقاله نوشته بود چینی ها از قدیم عاشق بیوک هستن علتشم این بوده اولین خودرو سیاستمداراشون بوده اگه اشتباه نکنم ایول بیوک

  3. مهندس

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    خوده چینی ها از بیوک و برندهای معتبر آمریکایی و اروپایی استفاده میکنند ….
    اونوقت ما لییییییفان 820!!!! (هوووورا)
    ام وووووووی اممممم 550 (آفرین)
    ساندروووووووو اشک وووووووو (ببه به داداش ال لگن)
    از ماست که برماست…..
    جدای شوخی ماشین چینی نخرید ، نه به خاطر بی کیفیتیش به خاطر اینکه این کشور کمونیستی میخواد مارو استعمار کنه استعمار…..
    مطمئنم فرزندانمون واسه این ***( اعتماد به اجنبی چه چینی په آمریکایی ) مارو نخواهند بخشید .
    یاعلی

    1. Mostafa

      ۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (33 ديدگاه)

      خب چینی نخریم
      امریکاییم نخریم
      که استعماره
      چی بخریم به نظر شما؟
      لابد بیایم برا حمایت از تولید ملی لگن داخلی بخریم
      برو برادر بسیجی
      برو به کارت برس
      برو متنای ارسالی مردم تو تلگرامو جاسوسی کن که ملتو تو گونی کنی

      1. کامیاب

        ۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (499 ديدگاه)

        نه این همه دس دوم ژاپنی آمریکایی کره ای با کیفیت ریخته از اونا بخر.

        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          همه از پس خرج ماشین های دست دوم برنمیان که
          درضمن ماشین دست دوم سالم اگه واقعا سالم باشه کسی نمیفروشه مثل مزدا 323 یا کرولا های قدیمی

  4. حميد

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    خوشبحال چینی ها که چنین خودروی باحالی رو سوار میشند

  5. میثم

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (66 ديدگاه)

    چقدرشبیه پژو301که قراره چند وقت دیگه بیاد ایران.

    1. سینا

      ۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (350 ديدگاه)

      خیلی شبیه
      سمند ما هم BMW سری ۷
      هر دو توشون کرم رنگه

  6. امیر

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (392 ديدگاه)

    فروش عجیبی داره بیوک اونجا تقریبا جزوه بالاترین فروش ماشینای برند غیر چینیه عجیب رگ خواب چینیا رو پیداکردن

  7. (ali (CHEVY NOVA

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (7375 ديدگاه)

    افرین بیوک

  8. كوروش

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1129 ديدگاه)

    جدا خودرو های بیوک زیبا هستند واگرا طراحی شاهکاری دارند

  9. milad

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (36 ديدگاه)

    ما از لحاظ خودرو در دنیا کشور بدبختی هستیم اونم بخاطر استعمار خودروساز داخلی و منفعت صاحبان پشت پرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا