اختصاصی از نمایشگاه لسآنجلس: تا وقتی کادیلاک هست چرا برند دیگری از جنرال موتورز به سراغ ساخت سدانهای لوکس برود؟! این همان ایدهای بود که بیوک به خوبی درحال کنار گذاشتن آن است.
فرزند همیشه آرام جنرالموتورز با ساخت مفهومی « لاکراس » درحال بزرگ شدن است. رنگ قرمز متالیک اختصاصی معروف به قرمز انگوری، در کنار صفحات کرومی بکار رفته در جلوپنجره، حاشیههای چراغها و زههای پنجرهها بخوبی نشان میداد که اینبار شما نه با یک بیوک اقتصادی بلکه با بیوکی تجملی سروکار دارید!
قسمت اصلی داستان را باید در داخل کابین جستوجو نمود؛ چرمهای مشکی رنگ کوکا و همچنین چرمهای کرم رنگ معروف به کاکوچینو برای صندلیها، تریم چوبی براق LesPaul برای کنسول که به صورت نوارهایی باریک در داشبورد، روکش دربها و نهایتا فرمان خودرو نیز بکار رفته و نهایتا روکش جیر روی داشبورد، همه و همه نشاندهنده این است که بیوک در ساخت سدان لوکس سایز متوسط خود از هیچچیز دریغ نداشته است.
حال باید منتظر ماند و دید که آیا این خودرو به سبد محصولات بیوک افزوده خواهد شد یا خیر.
احسان
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱فقط میتونه توی بازار خود امریکا و یه کم هم کانادا و عربستان موفق باشه به نظر من دیگه هیچ جانمیتونه بفروشه! ولی من همیشه برای بیوک احترام خاصی قائل بودم و دوستش دارم .بیوک اسکای لارک با لوگوی پر افتخار ( بیوک ایران) هیچوقت از یاد ما نمیره ….
سینا
۱۷ مرداد ۱۳۹۲آقا احسان باید عرض کنم ماشین های جنرال موتورز مخصوصا شاخه بیوک تو کل اروپا 7000 نمایندگی پس از فروش دارند کشورهای اروپایی مساحت آن چنانی ندارند اغلب کشور هاشون 4/1 ایران ماحت دارن یعنی تو هرشهر شون 2 تا3 نمایندگی دارن ماشین کره طی این چند سال ملیاردها تومن سود کردند هیوندا وکیا تو کل تهران 30 نمایندگی بیشتر ندارند اول فکر کن تحقیق کن بعد نظر بده نظر دادن کشکی نیست
آرین
۲۸ آبان ۱۳۹۲ماشین قشنگیه نسبط به جنسیس ولکسسس ES350ورقیب سرسخت bmw530هست حیف شد که نمیتونیم از اینا سوار بشویم لا اقل اطمینان داریم ماشین آمریکایی سوار میشیم نه کره ای تازه به دوران رسیده آمریکایی ها نشون دادند که ماشین هایشان مظهر قدرت و هیبت هستن
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲یه ماشین جنگنده و خستگی نا پذیر…
فرشید
۲۱ خرداد ۱۳۹۳ماشین به این میگن نه سوناتا با اون قیافه زشتش.زنده باد بیوک
سید علیرضا
۱۰ مهر ۱۳۹۳هنوزابهت واصالت بیوک راهمراه خودش داره…