در ژانویهٔ امسال بیوک با انتشار صرفاً دو تصویر بیرونی و بدون انتشار هیچگونه اطلاعاتی، پیشنمایشی از فیسلیفت کراساوور فول سایز انکلیو را ارائه کرد اما حالا این برند آمریکایی بهطور کامل نسخهٔ بروز شدهٔ کراساوور پرچمدار خود را معرفی کرده است. همهٔ تغییرات انکلیو نسبتاً جزئی هستند زیرا این صرفاً یک بهروزرسانی میاندورهای است.
مهمترین تغییر انکلیو مدل ۲۰۲۲ در طراحی بیرونی آن صورت گرفته است که این تغییرات شامل جلوپنجرهٔ بزرگتر، چراغهای جلوی دوقسمتی جدید با دیلایتهای LED باریک در بالا، بازطراحی سپرها و چراغهای عقب جدید میشود. پروفیل جانبی خودرو نسبت به نسخهٔ قبلی بدون تغییر به نظر میرسد اما بااینحال بیوک رینگهای جدیدی مثل یک نمونهٔ ۲۰ اینچی منحصربهفرد را برای کراساوور محبوب خود ارائه کرده است. تصاویری که بیوک از انکلیو مدل ۲۰۲۲ منتشر کرده متعلق به نسخهٔ پرچمدار اونیر هستند که از جلوپنجرهٔ منحصربهفرد و سایر ویژگیهای اختصاصی در داخل و خارج بهره میبرد.
انتظار میرفت در داخل انکلیو مدل ۲۰۲۲ بازنگری قابلتوجهی صورت گیرد اما چنین نیست و کابین خودرو تقریباً هیچ تغییر بزرگی نداشته است. بااینوجود، مقابل راننده غربیلک فرمان جدیدی قرار گرفته و روی کنسول مرکزی هم انتخابگر دندهٔ الکترونیکی دکمهای جدیدی به چشم میخورد. همچنین به گفتهٔ بیوک، این خودرو از متریال پریمیوم نرمی برخوردار شده است اما انتظار میرود این ویژگی در نسخهٔ اونیر ارائه گردد. این نسخهٔ لوکس و پرچمدار همچنین به گرمکن، تهویه و ماساژور صندلیهای جلو، تزئینات داخلی منحصربهفرد، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک پیشرفته هم مجهز است.
بیوک به لیست تجهیزات ایمنی استاندارد انکلیو چند سیستم ایمنی دیگر شامل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، نوربالای خودکار، پایش نقاط کور و هشدار عبور و مرور عقب را افزوده است درحالیکه اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم هم جزء تجهیزات استاندارد این ماشین هستند. زیر کاپوت انکلیو مدل ۲۰۲۲ اما همچنان همان پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی با ۳۱۰ اسب بخار قدرت و گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک قبلی قرار دارند. انکلیو بهصورت استاندارد با انتقال قدرت محرک جلو ارائه میشود اما سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن قابل سفارش است.
VIPER
۱۴ خرداد ۱۴۰۰از ظاهر زیبایی و استایل چیزی کم نداره
RezaRs
۱۴ خرداد ۱۴۰۰واقعا ظاهر جالب و زیبایی داره صندلی ها هم خیلی راحت به نظر میان
VIPER
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ظرافت چراغهای عقب شاهکاره
و بر خلاف طراحی این روزا پبوسته نیست
RezaRs
۱۴ خرداد ۱۴۰۰نکه به هم چسبیده در ذات بده اما رو هر ماشینی قطعا قشنگ نیست و کلی هم مشین هست که جالب نشده روشون چراغ های عقب بهم چسبیده
Audi e_tron gt
۱۴ خرداد ۱۴۰۰تو سطح خودش خیلی ماشین خوبی هستش
کیان
۱۴ خرداد ۱۴۰۰من هم موافقم ک بسیار شکیل هست مخصوصا جلو پنجره و چراغهای جلو ک خیلی خاص هستن
اما بنظرم طراح سر طراحی آینه بغل وقت نداشته، یکمی خیلی موزون نیست
و اینکه عقب ماشین و کشیدن ک بزرگتر بشه،
در کل طراحی شیک و در حین حال ساده با خطوط نرم و ارام داره
داخلش هم ساده و شیکه
مهزیار
۱۴ خرداد ۱۴۰۰گوشی من صفحش از مانیتور این بزرگتره
چرا اصن مانیتورش به سمت شاگرده؟
ماشین به این گندگی چیه این مانیتور
BenzSLR
۱۴ خرداد ۱۴۰۰مانیتوره با راننده بحثش شده از هم فاصله گرفتن 😂😂😂
میثم
۱۴ خرداد ۱۴۰۰من زیاد از طراحی داخلی و بیرونیش خوشم نیومد
آمریکایی نیست
BenzSLR
۱۴ خرداد ۱۴۰۰بیوک داری با خودت چیکار میکنی ؟ بابا دو تا سدان درست و حسابی درست کن خودشو خیلی کشونده کنار رینگ .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۴ خرداد ۱۴۰۰عجب ماشین توپی😎😍
دمت گرم بیوک،مثل همیشه عالی و خاص….
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۴ خرداد ۱۴۰۰فقط حیف و صد حیف،گریه داره وقتی میبینی یه سدان ساز حرفه ای میاد کراس اوور میسازه!😢صد حیف….
یانکی
۱۴ خرداد ۱۴۰۰انکلیو مخصوص چین عالیه خیلی از این بهتره.این مدل بزرگتر از نمونه بازار چینه و اگر طراحی داخلی و خارجی مدل بازار چین رو اجرا میکردن با ابعاد 5.2 متری بازار آمریکا میتونست یه آلترناتیو برا بیمر x7 یا بنز gls باشه.البته رقیبی برا نمونهای 300 اسبی بنز و بیمر.نکته جالبش اینه موتور توپی روشه که رو کامارو تا 340 اسب نیرو میده و تا 7200 دور در دقیقه دوران میکنه
محمد مختاری آذر
۱۴ خرداد ۱۴۰۰من هیچ وقت از بیوک خوشم نیومده بود ولی این خودرو من رو وادار میکنه که از بیوک خوشم بیاد چون طراحی خیلی زیبایی داره
مهردادکمال
۱۴ خرداد ۱۴۰۰حیف بیوک که زمانی چه شاهکارهایی می ساخت و الان افتاده به ساخت کراس اور به هر حال این کراس اورم خیلی بد نشده
♦Shahrukh♦
۱۵ خرداد ۱۴۰۰میگن به ترکیب برنده نباید دست زد الان عقبش خوب شد جلوش افتضاح
mojtaba Ghasemi
۳۰ آبان ۱۴۰۰طراحیش عالیه