ماه گذشته تیزرها و تصاویری از بیوک انکلیو جدید برای بازار چین منتشر شد و حالا این کراساوور سه ردیفه رسماً معرفی شده است. این نسخه بهطور ویژه برای بازار چین طراحی شده است. با توجه به تصاویری که قبلاً توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین از این خودرو منتشر شد، طراحی آن تقریباً مشخص شده بود اما حالا برای اولین بار میتوانیم تصاویر رسمی آنرا ببینیم. نسخهٔ اونیر این خودرو نیز با ویژگیهای لوکستر و تجهیزات استاندارد بیشتر در چین عرضه خواهد شد.
هرچند هنوز اطلاعات فنی این انکلیو چینی بهطور رسمی اعلام نشده اما میدانیم که این خودرو بر اساس نسخهٔ کوتاه پلتفرم C1 جنرال موتورز ساخته شده که با کادیلاک XT6 و جیامسی آکادیا مشترک است. این پلتفرم مخصوص کراساوورهای میان سایز و فول سایز جنرال موتورز است و نسخهٔ آمریکایی انکلیو هم روی نسخهٔ کشیدهٔ همین پلتفرم ساخته شده است؛ بنابراین انتظار میرود انکلیو چینی کوتاهتر از همتای آمریکایی خود باشد اما بااینحال هنوز هم کراساوور بزرگی به شمار میرود و بهصورت استاندارد به هفت صندلی (در سه ردیف) مجهز است.
این انکلیو چینی را در اصل میتوان نسخهٔ لوکستر شورلت بلیزر XL دانست که آنهم بهتازگی معرفی شده، مجهز به هفت صندلی است و برای بازار چین طراحی شده است. کابین این انکلیو در نسخهٔ اونیر بسیار لوکس و شیک به نظر میرسد و نمونهای که در تصاویر دیده میشود با صندلیهای شخصی ردیف دوم، ترکیبی ششنفره دارد. نسخهٔ اونیر در بیرون هم با جلوپنجرهٔ کرومی منحصربهفرد از نسخههای معمولی متمایز شده است.
انکلیو مدل ۲۰۲۰ در چین صرفاً با یک پیشرانه عرضه میشود که از نوع ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۳۰ اسب بخار قدرت بوده و به یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده است. مدلهای پایهٔ این خودرو بهصورت دیفرانسیل جلو عرضه میشوند اما سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آنها قابل سفارش است و احتمالاً نسخهٔ اونیر بهصورت استاندارد به این سامانهٔ مجهز خواهد بود.
به گفتهٔ بیوک، این انکلیو برای پاسخگویی به نیازها و خواستههای خریداران چینی به تکنولوژیهای پیشرفته مثل سیستمهای کمکرانندهٔ پیشرفته و هوشمند، پکیج سکوت و ویژگیهای اتصالی مجهز شده و ویژگیهایی همچون بیش از ۴۰ محفظهٔ اشیاء، تهویه مطبوع سه منطقهای استاندارد و صندلیهای عقبی تاشو برقی برای آن در نظر گرفته شده است. این انکلیو میان سایز تا پایان سال جاری در بازار چین عرضه خواهد شد تا از تقاضای روزافزون برای کراساوورها بهرهمند گردد. این بزرگترین کراساوور بیوک در چین خواهد بود زیرا نسخهٔ آمریکایی فول سایز انکلیو در چین عرضه نمیشود.
Amir.ferrari
۲۰ آبان ۱۳۹۸بیوک حرف نداره، لوکس بودن رو فدای هیچ چیز نمیکنه،کپی برداری نمیکنه،برا بازار چین هم سنگ تموم گذاشته، خیلی زیباست…
مزدا
۲۰ آبان ۱۳۹۸ای ول چه خدماتی به چینی ها میدن.با اینکه چراغ های جلوش باریک هست ولی با جلو پنچره اش زیبا شده.
طراحی چراغ جلو باریک رو باید از بیوک یاد بگیرن.
کلا دیزاین داخل و خارجیش زیبا و هماهنگ هست
نوش جانشون
مسعود
۲۰ آبان ۱۳۹۸رنگ عنابی همیشه خشگله
Peiman56
۲۰ آبان ۱۳۹۸یاد ایامی که در ایران و امریکا فقط تولید میشو و بس.حتی تو کانادا هم تولید نمیشد.البته به اتفاق کادیلاک
سعید
۲۰ آبان ۱۳۹۸بیوک همیشه خوب بوده
net
۲۱ آبان ۱۳۹۸رینگش خوبه.خط استیل که رفته داخل چراغ جلو و عقب بد هست.چراغ جلو قشنگ نیست
net
۲۱ آبان ۱۳۹۸اگر طول ماشین یه کم کمتر بود و ۲ ردیف صندلی داشت بهتر بود