بیوک بهتازگی در نمایشگاه شانگهای نسل جدید کراساوور انکور را در دو نسخهٔ مختلف شامل انکور (در کلاس سابکامپکت) و انکور GX (در کلاس کامپکت) معرفی کرده است. این دو کراساوور جدید برای بازار چین در نظر گرفته شدهاند و در زمان معرفی، بیوک هیچ اشارهای به احتمال عرضهٔ آنها در بازار ایالاتمتحده نداشت؛ اما بااینحال انتظار میرفت که حداقل یکی از این کراساوورها به بازار آمریکا راه پیدا کند زیرا بیوک محصولات جدید خود را بهمنظور تأمین نیازهای خریداران مهمترین و بزرگترین بازارهایش یعنی چین و ایالاتمتحده طراحی و بهینهسازی میکند.
حال اما به گزارش اتونیوز به نقل از منابع آگاه، مدل بزرگتر انکور GX تا پیش از پایان سال جاری در بازار ایالاتمتحده هم عرضه خواهد شد. در این گزارش گفته شده که انکور GX در کنار نسل کنونی انکور در آمریکا به فروش خواهد رسید و نسل جدید انکور (نسخهٔ سابکامپکت) که در نمایشگاه شانگهای معرفی شد به بازار آمریکا راه پیدا نخواهد کرد؛ بنابراین، انکور جدید صرفاً مخصوص بازار چین طراحی و ساخته شده است اما انکور GX علاوه بر چین، در زادگاه بیوک هم عرضه خواهد شد.
انکور GX اساساً نسخهٔ کشیدهٔ نسل جدید انکور است ولی در ظاهر نیز تفاوتهایی با برادر کوچکتر خود دارد. این خودرو در سبد محصولات بیوک در ایالاتمتحده بین کراساوورهای انکور و انویژن قرار میگیرد. قرار است این کراساوور جدید به حفظ خریداران بیوک کمک کند و همچنین امیدوار است بتواند خریداران جدیدی را هم به سمت این برند لوکس آمریکایی جذب کند. در حال حاضر مشخص نیست که نسخهٔ آمریکایی انکور GX در کجا تولید خواهد شد اما برخلاف انویژن، بعید به نظر میرسد که در چین تولید و به آمریکا صادر گردد. این در حالی است که نسل کنونی انکور درواقع نسخهٔ ریبج شدهٔ (تغییر برند داده شده) اوپل موکا است که در کرهٔ جنوبی تولید و به ایالاتمتحده صادر میشود.
در حال حاضر نسل کنونی انکور پرفروشترین محصول بیوک در بازار ایالاتمتحده است. فروش این کراساوور سابکامپکت در سال ۲۰۱۸ با ۵.۷ درصد افزایش به ۹۳ هزار دستگاه رسید که بیشترین فروش در تاریخ آن محسوب میشود و ۴۷ درصد از کل فروش بیوک را تشکیل میدهد. حال بیوک قصد دارد با عرضهٔ مدل بزرگتر انکور GX در آمریکا، این موفقیت را ادامه دهد. فعلاً قیمت این کراساوور جدید مشخص نیست اما بدون شک رقمی بین قیمت ۲۳,۲۰۰ دلاری انکور معمولی و ۳۱,۹۹۵ دلاری انویژن خواهد بود.
محمد
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸شبیه محصولات هیوندا خصوصا توسان شده
علیرضا(lexus)
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸دقیقا
پشتش که همونه کاملا بدون دستکاری
یانکی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸چجوری اینو شبیه توسان میبینید من گرخیدم
Elmiraj
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸شباهتی بین چراهای عقبش با کراس اور های آلفا دیده میشه….البته فقط چراغها و نه فرم کلی عقب .
.
.
در حالی که هیوندای و چری از جولیتا زیراکس گرفتن….!!!!
(ali (chevy nova
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸به به بیوک
خیلی هم عالی
((در حال حاضر نسل کنونی انکور پرفروشترین محصول بیوک در بازار ایالاتمتحده است. فروش این کراساوور سابکامپکت در سال 2018 با 5.7 درصد افزایش به 93 هزار دستگاه رسید که بیشترین فروش در تاریخ آن محسوب میشود و 47 درصد از کل فروش بیوک را تشکیل میدهد))
علی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸با سلام
چه قدر از این تم شرقی به خصوص تم چینی رو محصولات به نام و پدر مادر دنیا بدم میاد ..نمی گم زشت شده ولی خدایا این بیوکه نه یه ماشین شرقی
پارسا
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸حرف حق ???? بابا قبول کنین بیوک متاسفانه از طراحی اصیل آمریکایی دور شده برعکس کادیلاک
و قطعاً دلیل اقتصادی داره و دلیلشم حضور پررنگ تو بازار شرق و به خصوص بازار تشنهی چینه
F22RAPTOR
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸علی جان اینا مخصوص چینن و باید باب دلشون باشه
Mehdi
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸چرا
همش کراس اوور شده
دلیل فروش بالای کراس اوور ها چی هست؟
مهدی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸توسان نمای بصری خوشگل تری داره
اما فنی کدوم بهتره !!
اگه یه آدم خبره و منصف یه توسان ویه بیوک را سه سال خوب براند و قضاوت کنه چی میشه
حمیدرضا
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸باتوجه به رشد فروش کراس اورهای کوچک در امریکا عرضه اون در امریکا هوشمندانه هست خصوصا که در چین و با قیمت کمتری ساخته میشه
فکر کنم این سبک کراس ها فروششون بازم بیشتر بشه خصوصا که با تحریم نفتی ایران عرضه نفت کمتر و قیمت جهانی اون خیلی خیلی بالاتر میره که باعث گرون تر شدن هزینه تمام شده برای سوخت و حمل و نقل میشه پس خودروهای کوچک با حجم موتور کمتر بیشتر فروش میره