بیوک

خیز بلند بیوک با لاکراس 2017

لس‌آنجلس؛ آمریکا. تا چشم کار می‌کند جمعیت است و عکاس و چند مرد خوش‌پوش. زنی میانسال با لباسی رسمی روی یک استوانه بزرگ که چند سانتی‌متری از سطح زمین اطراف مرتفع‌تر است ساده و صمیمی ایستاده است. نفس در سینه حبس می‌شود. قرار است سه پرچم سرخ و سفید و لاجورد بالا روند و بیوک، خودروساز مشهور آمریکایی از مدل کاملا جدید سدان محبوب خود لاکراس رونمایی کند.

New 2017 Buick LaCrosse
New 2017 Buick LaCrosse
ماری بارا مدیر قدرتمند جنرال‌موتورز همراه با مدیر خندان بیوک مقابل دوربین عکاسان می‌آیند و در میان فلاش دوربین‌ها پرده از شی‌ء پوشیده برمی‌دارد. لاکراس ۲۰۱۷ چهره‌اش مشخص می‌شود و دوربین‌ها یک صدا غریو شادی برمی‌دارند. بدنه لاکراس با همان فرم همیشگی بیوک در طراحی و منطبق بر سبک و سیاق خودروهای روز، به حضار معرفی می‌شود. این مدل به‌ویژه در بخش دماغه و جلوپنجره آبشارمانند آن به‌طور آشکار به مفهومی آوینیر شبیه است. ما در هنگام تماشای لاکراس ۲۰۱۷ بازی خطوط بر روی بدنه را به‌وضوح می‌بینیم. خطی که از جلوپنجره و چراغ‌ها آغاز می‌شود و تا میانه بدنه امتداد می‌یابد. خط دیگر که پایین‌تر از خط اول و به شکلی خفیف رسم شده از درب جلو تا روی گلگیر عقب امتداد می‌یابد و سپس با موجی نرم به روی چراغ‌های عقب می‌لغزد. خط دیگری نیز از تیزی انتهایی چراغ‌های عقب تا بالای گلگیر عقب کشیده شده و این‌گونه طرح بیوک کامل شود.
2017 Buick LaCrosse
۲۰۱۷ Buick LaCrosse
نسل سوم لاکراس درازتر، پهن‌تر و کوتاه‌تر از نسل قبلی است و در بخش وزن نیز با کاهشی به میزان ۱۳۶ کیلوگرم مواجه شده است. یک نوار پهن کرومی و براق نیز پایین درب‌ها و در فاصله دو چرخ خودرو کشیده شده که به زیبایی کناره لاکراس افزوده است. البته در سپر جلو نیز ردی از این نوار کرومی دیده می‌شود. همچنین سپر عقب و مابین دو دریچه بیضی شکل و کرومی اگزوز را نواری از همین جنس به هم متصل نموده است. شکی نیست که بیوک با این طرح تنها به لوکس بودن لاکراس فکر کرده و این نگرش در جای‌جای خودرو قابل مشاهده است. بیوک با استفاده از مواد صداگیر و جذب‌کننده نویز برای این مدل کابینی بی‌صدا و آرام طراحی نموده و به مدد سیستم تعلیق ۵ اتصاله در عقب و هایپراستروت‌ها در جلو توانسته سواری لذت‌بخشی برای سرنشینان لاکراس به ارمغان آورد. البته خریداران می‌توانند با انتخاب گزینه کنترل الکتریکی “کمک‌فنرهای بادی ” خودروی خود را مابین دو حالت اسپرت یا مسافرتی تنظیم کنند.
2017 Buick LaCrosse
۲۰۱۷ Buick LaCrosse
لاکراس جدید که سدانی دیفرانسیل جلو است از یک موتور ۳.۶ لیتری و شش سیلندر کاملاً جدید و مشابه با کادیلاک XT5 بهره برده و با استفاده از سیستم حرکت/ توقف مصرف سوخت مناسبی خواهد داشت. جنرال‌موتورز اعلام نموده این پیشرانه قادر است ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۳ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. همچنین خریداران می‌توانند لاکراس را به صورت سفارشی به سیستم ۴ چرخ متحرک مجهز نمایند.
2017 Buick LaCrosse
۲۰۱۷ Buick LaCrosse
داخل خودرو به‌طور کامل بازطراحی شده و با استفاده از چرم، چوب و مواد باکیفیت، به شکل زیبایی پذیرای شماست. این را نیک ریچاردز مدیر روابط عمومی برند بیوک می‌گوید و اعلام می‌کند: نسخه ۲۰۱۷ بیوک لاکراس سبک‌تر، زیباتر و قدرتمندتر از نمونه‌های پیشین است. لاکراس به مدد پیشرانه کم سروصدا و استفاده از مواد عایق در درب‌ها، شیشه‌ها و درزهای ۴ گوشه بدنه، کابین بسیار راحت و جالبی دارد و سرنشینان می‌توانند زمان مفرحی را در این کابین بگذرانند. داشبورد به‌صورتی آبشارگون به سمت پایین کشیده شده و در جای جای آن مکان‌هایی برای قراردادن اشیا تعبیه شده است. برای تزئینات داخلی، سه تریم مختلف تدارک دیده شده و همه آنها از سیستم روشنایی محیط با نام “ماه روشن” برخوردارند. همچنین لاکراس از سیستم تهویه مطبوع با قابلیت تنظیم دو منطقه‌ای، سیستم صوتی پیشرفته بوس، فرمان گرم شونده و سانروف بهره می‌برد. هنوز زمان دقیق معرفی و قیمت لاکراس ۲۰۱۷ اعلام نشده است.


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. Archi KHAN

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    خوشا به حال امریکایی که بحران اقتصادی را پشت سر گذاشت و الان خوش و خرمِ …
    الان صدا و سیما خبری نداره در مورد امریکا احیانا ؟!!!!!!

    1. بهروز

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (35 ديدگاه)

      همچنان همشون گشنگی دارن میکشن. بیکاری هم ک دیگه واست نگم همه بیکار
      خدا خدا میکنن امسال لاتاری برنده شن بیان شهروند ایران بشن
      والاع ب جون بچه هام!

  2. امین

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (384 ديدگاه)

    خیلی وقت بود طراحی به این دلنشینی ندیده بودم. خیلی ماندگاره

  3. احمد باقری

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    هم طراحی بیرونی و هم طراحی داخلی قشنگی داره، معلومه خوب روش کار کردند.

  4. AliZeus

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (419 ديدگاه)

    کابینش محشره..با اون امتدادی که به کنسول میانی دادن..

  5. محمود

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (251 ديدگاه)

    پدال جان موتور3.6 لیتری صحیح میباشد. لطفا اصلاح کنید.

    1. سردبیر

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (761 ديدگاه)

      سلام. ممنون از نکته سنجی شما. اصلاح شد.

  6. شلبى

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (705 ديدگاه)

    فوق العاده زیباست،هم طراحیه داخلى و هم طراحیه خارجیش عالیه
    کاش جنرال موتورز لاکراس را در اروپا با نام اپل امگا تولید و عرضه میکرد،امگا واقعا ماشین خوبى بود حیف تولید نشه

  7. محمد ب

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (228 ديدگاه)

    ماشینه بسیار خوبیه ولی قیافش شبیه محصولات اپل شده

    1. شلبى

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (705 ديدگاه)

      محمد جان اپل و بیوک هر دو زیر مجموعه هاى جنرال موتورز هستن و خیلى از ماشیناشون یکیه و فقط لوگوهاشون فرق داره مثل اپل اینزیگنا و بیوک رگال و شباهت محصولاتشون هم بخاطر همینه

  8. امیر

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (392 ديدگاه)

    یه طراحی خارجی موقر وزیبا وشیک وعضلانی یا فرم چراغای زیبا در عقب وجلو کابین عالی وامکانات خوب دمشون گرم اینکه شبیه اپله خب اپلم زیر مجموعه جنرال موتورزه وپلت فرما مشترک وحتی خود خودرو تاحد 90% درصد اینجوری هم اروپارو دارن هم آمریکا تو چینم فروش خوبی داره

  9. DAIMLER

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    الان یکی میاد میگه ما دقیقا همین مدل رو منطقه آزاد داریم :)

  10. سعید

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (76 ديدگاه)

    بعضی از مدلهای عرضه شده توسط شرکت بیوک در واقع خودروهای ساخت شرکت OPEL هستند که در آمریکا با برند BUCK عرضه می شوند

  11. احسان(احسان)

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    خیلی لوکسه.بخصوص داخلش که خیلی از چوب استفاده شده

  12. بهروز

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    جلوش شبیه کادنزا نیس بنظرتون؟

  13. احسان

    ۳۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (314 ديدگاه)

    یه دورانی بیوک تو ایران تولید میشد یعنی ما الان باید سوار این میشدیم نه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا