بیوک بهتازگی مینیون جدید سنچوری را راهی بازار چین کرده است. این خودرو یک مینیون مجلل است که با قیمتی بین ۵۲۹,۹۰۰ یوآن معادل ۷۳,۹۰۰ دلار تا ۶۸۹,۹۰۰ یوآن معادل ۹۶,۲۰۰ دلار در چین عرضه میشود. به گفتهٔ سازندهٔ آمریکایی، سنچوری جدید برای پاسخگویی به نیازهای نسل جدیدی از تجار و خریداران مرفه چینی طراحی شده است و در نسخههای چهار و ششنفره عرضه میشود. این ماشین به دیگر مینیونهای بیوک در چین شامل GL8 اونیر، GL8 ES و GL8 لگاسی اضافه خواهد شد.
سنچوری ۵,۲۳۰ میلیمتر طول، ۱,۹۸۰ میلیمتر عرض و ۱,۸۶۷ میلیمتر ارتفاع دارد و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۳,۱۳۰ میلیمتر است. این ماشین از زبان طراحی جدید بیوک استفاده میکند که یکی از ویژگیهای آن چراغهای جلوی بومرنگ مانند است. هرکدام از این چراغها به ۹۰ لامپ LED مجهز هستند درحالیکه در چراغهای عقب هم از ۷۳۰ لامپ LED مجزا استفاده شده است. کل این مجموعه هم روی رینگهای آلومینیومی ۱۹ اینچی قرار میگیرد.
با توجه به شخیصت مجلل سنچوری، تعجبی ندارد که بیوک تمرکز زیادی روی کابین آن داشته تا فضای کاملاً لوکس و شیکی را فراهم کند. کسانی که حد نهایی راحتی و تجمل این ماشین را میخواهند باید سراغ نسخهٔ چهارنفره بروند که از یک دیوارهٔ جداکنندهٔ قسمت راننده با نمایشگر ۳۲ اینچی روی آن، سیستم صوتی Bose، یخچال ۱۳ لیتری و سیستم پخش عطر بهره میبرد.
این نسخه در عقب به صندلیهای فوقالعاده راحتی مجهز است که با چرم ناپا پوشیده شده و از تنظیم ۱۸ جهته، گرمکن مستقل پنج منطقهای و ماساژور ۱۸ نقطهای برخوردار هستند. همچنین در نگهدارندهٔ گردن و زیر پایی این صندلیها نیز گرمکن با تکنولوژی گرافن کار شده است. علاوه بر این، بیوک مینیون خود را با الهام از رولزرویس به سقف ستارهای مجهز کرده که شامل ۳۶۶ لامپ LED و ۱۶۲ چراغ چشمکزن روی آستر سقف میشود. سیستم پیشرفتهٔ تصفیه هوای کابین و کنترلر لمسی ۸ اینچی در عقب هم از دیگر ویژگیهای داخلی این مینیون مجلل آمریکایی هستند.
خریدارانی که نسخهٔ ششنفره را انتخاب کنند نیز از صندلیهای کاپیتانی ردیف دوم با گرمکن، تهویه و ماساژور ۱۰ نقطهای بهرهمند خواهند شد. سنچوری فقط با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو به بازار عرضه میشود که با سیستم هیبریدی خفیف و گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک همراه است. این پیشرانه ۲۳۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد.
Royal Driver UK 70
۲۱ آبان ۱۴۰۱چه بلایی سرت آوردن بیوک….
❤BMW❤
۲۱ آبان ۱۴۰۱مشکلات اقتصادی …
کرگدن باواریا
۲۱ آبان ۱۴۰۱این حرفت یه عالم حرف داره
مهردادکمال
۲۲ آبان ۱۴۰۱دقیقا!
امروز بیوک و میتسوبیشی از دست رفته ترین برندهایی هستن که زمانی خیلی خوشنام بودن
رضا
۲۱ آبان ۱۴۰۱شکی نیست ماشین خوبیه و مشکلی باهاش ندارم .
ولی حق و جایگاه بیوک این نبود ، gm اولدزمبیل رو نگه میداشت و تحت برندش مینی ون واسه چین میساخت بهتر بود !
بیوک روزگاری سدان ها و کوپه هایی میساخت که لوکس و اسپرت بودن ، دقیقا مثل ب ام و این روزا .
فک کنین اسکای لارکی که رقیب سری سه میشد
ریورا رقیب سری هشت
الکترا رقیبی برای سری هفت …
واقعا حیف شد
تا الان غر میزدیم بلیزر و ماستنگ کراس اوور شدن ، بیوک جان لطف کرد سنچری که روزی یه سدان با عظمت بود رو تبدیل به مینی ون کرد و اون دوتا رو روسفید کرد .
Royal Driver UK 70
۲۱ آبان ۱۴۰۱نگو این حرفو اولدزموبیل ماشیناش محشر بود چرا ون بسازه اما اونم نابود شد..، ولی ببین بیوکو پیشروترین برند همراه با شورولت بود. به چه روزی افتاده..و لوگویی که معنی اصالت ، وقار و پرستیژ رو میداد شده شبیه ریشتراش!
قاطر فروش
۲۱ آبان ۱۴۰۱حرف بسیار پخته ای زدید برند اولدزموبیل بسیار مناسب بود با توجه ب تاریخچه غنی ک داشت ولی در اون صورت بیوک نابود میشد وگرنه ساترن هم از سر این چینیها زیادیه
Just toyota
۲۱ آبان ۱۴۰۱دوستان یه سوال داشتم :
از نظر شما بین پژو ۲۰۷ mc و رنو ساندرو کدوم برای کار های تو شهری بهتره ؟ یه فامیل داریم میگه حدود ۵۱۰ تومن پول داره بین ۲۰۷ mc صفر مدل ۱۴۰۱ با رنو ساندرو اتومات کم کارکرد مدل ۹۷ مونده ، ممنون میشم راهنمایی کنید
برقیه جارو برقی
۲۱ آبان ۱۴۰۱ساندرو فقط یکم به نظرم تعلیقش خشکه و داخلش هم زیاد پلاستیک چیپ اسفاده شده
ولی از لحاظ فنی و کاری شک نکن ساندرو واسه تو شهر هم اتومات خیلی عالیه
تجربه ساندرو داریم برای همین گفتم
موفق باشین
NAVID۰۰۹۸
۲۱ آبان ۱۴۰۱اشتباه نکنید ، خشکی ساندرو و پلاستیکی بودن متریال داخلش با ۲۰۷ کاملاً متفاوت و برتر هست !
داخل ۲۰۷ از چیپترین متریال استفاده شده وقتی لمسش میکنید متوجه میشید ، فضای داخلش هم که با ۲۰۶ مو نمیزنه و فاجعست !
در کل اگر برای نگهداری بلند مدت میخواهید فقط به ساندرو فکر کنید !!!
۲۰۷ فقط ظاهر بدنه داره و دیگر هییییچ !
شاپور
۲۱ آبان ۱۴۰۱۵سال ساندرو اتومات داشتم، فنی و جادار بودن از ۲۰۷ خیلی سره فقط فاقد آپشن و ساده هست، بعد فروختنم طرف کیلومترش از ۶۷هزار به ۲۸هزار تغییر داد و قالب کرد به بنده خدایی، بشخصه اما ماشین کارکرده سوار نمیشم.
Khosrow
۲۱ آبان ۱۴۰۱اچ سی کراس ماشین خیلی خوبیه / آقای محمودی هم که حتما تو اینستا دیدین همینو میگفت / کابین بزرگ و شیک و تعلیق نرم و …..
AHMADREZA
۲۱ آبان ۱۴۰۱چرا چینی نمیخره؟
در خوب بودن ساندرو شکی نیست
اما با اون کابین کسل کننده و بی کیفیت و امکانات در حد صفر نمیارزه 500 میلیون
درباره 207 مخصوصا ام سی هم چیزی نمیگم
خودم خیلی دوسش دارم اما فقط بیرونش اونم نه ام سی
بسترن و mg و جیلی و ام وی ام و چری و… برند های خوبی هستن
مزدا 3 های اتاق قدیم وسوسه کننده هم میشه تو سایت ها پیدا کرد که جنازش به 207 و امثالهم میارزه
نویدی
۲۱ آبان ۱۴۰۱اتومات باید صفر کیلومتر بخری
BMW
۲۱ آبان ۱۴۰۱. شبیه ماشین چینی ها شده داخلش خوشگل شده ولی بیرونش جالب نشده از نظر من ماشین آمریکایی ها باید با قیافه خاص خودشون عرضه بشن
datsun
۲۱ آبان ۱۴۰۱چون تو تاسیسات سایک موتور چین تولید میشه
Si
۲۱ آبان ۱۴۰۱بیوک افسانه آمریکا کجاست
ولی ارزشش رو داره
پدرام
۲۱ آبان ۱۴۰۱این چینی ها رو درک نمی کنم اگه بناست ماشین غیر چینی سوار شید دیگه چرا سفارش گذاری می کنید که طراحیشون شبیه ماشین های ساخت خودتون باشه ؟؟!!!! باید یه فرقی بین ماشین اروپایی یا امریکایی با چینی باشه یا نه؟
meysam
۲۱ آبان ۱۴۰۱اولا که سنچوری نام یک مدل تویوتاست. نمیدونم چجوری برای این ماشین استفاده شده
دوما داخلش واقعا زیباست ولی بیرون با اینکه زیباست ولی بشدت چینی شده
جایگاه بیوک بالاتر از این بود
blackwing
۲۱ آبان ۱۴۰۱بیوک سنچوری سالهای دور تولید میشده ، دهه ۷۰ میلادی یکی از مدلهای پر طرفدار بیوک بود تو ایران هم طرافدارای خودشو داره… البته سنچوری از اول برای بیوک بود نمیدونم تویوتا از کجاش در آورده !! 🤷🏻♂️
GMA
۲۱ آبان ۱۴۰۱blackwing
تویوتا سنچوری که قدیمی تره! این خودرو از 1967 در حال تولیده..:))
PaRHaM
۲۲ آبان ۱۴۰۱یه دور سرچ کن 1936 Buick Century و بعدش به احترام اون ۳۱ سال سکوت کن!
سنچوری هم مثل Miray و لند*** و خیلی اسمای دیگه یکی از کپی کاری های متعدد تویوتاس.
meysam
۲۱ آبان ۱۴۰۱https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5f/Toyota_Century_3rd_generation_2017_Tokyo_Motor_Show_front_1.jpg/1200px-Toyota_Century_3rd_generation_2017_Tokyo_Motor_Show_front_1.jpg
❤BMW❤
۲۱ آبان ۱۴۰۱قبلا بیوک GNX ، یه ماشینی بود که تقریبا سریع ترین ماشین توی جهان بود ( بدون حساب برتری کم لامبورگینی کانتاش و فراری )
ولی الان …
❤BMW❤
۲۱ آبان ۱۴۰۱اما ماشین زیبا و لوکسی هست
ferimia
۲۱ آبان ۱۴۰۱بیوک سنچوری
کجاست اون سنچوری که ۲ متر فقط کاپوت داشت… ابهت آمریکاییش کجا رفته
تلخ!
blackwing
۲۱ آبان ۱۴۰۱واقعاً حیف برند بیوک
یه زمانی یکی از بهترین و بی نقص ترین ماشین سازهای امریکا بود که سدانهای فول سایز لوکس با موتورهای بیگ بلاک میساخت… 🤦🏻♂️
حیف… البته یه خبر خوب اینه که بیوک برای بازار امریکای شمالی تا سال ۲۰۳۰ چند سدان فول سایز و میان سایز الکتریکی معرفی میکنه
اسمهای وایلد کَت و مخصوصاً الکترا دوباره زنده میشن
Arshia m3csl
۲۱ آبان ۱۴۰۱اول عکس رو دیدم فکر کردم ون هونگچی هست اصلا طراحی امریکایی ای نداره بیوک شده یک ماشین امریکایی سفارش چین که چینی ها عاشقش شدن انگار که نه انگار بیوک امریکایی هست و gnx و riviera و gran sport و…رو ساخته بیوک اصلا به برنده نمیخورن محصولات جدیدش باید احیا بشه بیوک و جنرال موتورز یک برند جدید بیاره برای ماشین های سفارش چینش بهترین کار جنرال موتورز احیا بیوک و بنیانگذاری یک برند برای خودرو های مخصوص بازار چین هست
Khosrow
۲۱ آبان ۱۴۰۱کابین فوق العاده ست / طرح بیرونی رو باید لایو دید ..
mahdi-es17
۲۱ آبان ۱۴۰۱Mc روی کاغذ بهتره ولی ساندرو کیفیتی بهتره
اینم باید در نظر داشت کهmc صفره و خیالت راحت تره از نظر سرویس های دوره ای
علی
۲۱ آبان ۱۴۰۱خیلی بیوک را دوست دارم بیشتر از شورولت یا حتی کادیلاک ، اونم بعلت کیفیت خوبی که بیوک های مونتاژی داخل ایران داشتن . یادش بخیر سابقا بیوک مونتاژ میکردیم حالا ….!!!!
Payfast
۲۱ آبان ۱۴۰۱جلوش هونگچیه پشتش زیکر بغلش هم میخوره اسکالید باشه