بیوک نسخۀ فیسلیفت کراساوور کوچک انکور GX را با زبان طراحی جدید و بازطراحی کامل داخلی با تکنولوژیهای بیشتر معرفی کرده است.
زبان طراحی جدید بیوک را قبلاً در مدلهای مخصوص چین دیده بودیم اما حالا فیسلیفت کراساوور انکور GX این زبان را به آمریکا آورده است. این خودرو از طراحی جدیدی بهره میبرد که پیشنمایش آن سال گذشته با کانسپت وایلدکت ارائه شد. تغییرات ظاهری انکور GX جدید با یک نگاه فوراً خود را نشان میدهند زیرا دماغهٔ خودرو کاملاً بازطراحی شده و حالا در آن چراغهای دوقسمتی با دیلایتهای باریکی در بالا و لوگوی جدید بیوک بین آنها به چشم میخورد. جلوپنجره نیز بزرگتر شده و پایینتر آمده است.
دیگر قسمتهای انکور GX تقریباً بدون تغییر باقیمانده اما خریداران از رینگهای ۱۹ و ۱۹ اینچی جدیدی بهرهمند خواهند شد. در عقب نیز بهروزرسانیهایی جزئی مثل نوشتهٔ BUICK و لوگوی جدید شرکت دیده میشود. خریدارانی که خواهان ظاهر متمایزی هستند میتوانند سراغ تیپ اسپرت تورینگ بروند که سپرهای مشکی براق و سقف مشکی سفارشی از ویژگیهای آن است.
انکور GX مثل پسرعموی خود شورلت تریلبلیزر، برای مدل ۲۰۲۴ در داخل بهروزرسانیهای بزرگی را تجربه کرده و پیشرفتهتر شده است. مهمترین تغییر در اینجا ارائهٔ سیستم کابین مجازی است که از یک صفحه آمپر دیجیتالی ۸ اینچی و یک نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۱ اینچی تشکیل شده است. دومی بزرگترین نمایشگر در این کلاس محسوب میشود و نسبت به نمونهٔ ۸ اینچی پیش از فیسلیفت رشد چشمگیر داشته است. علاوه بر این، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودرو هم به طرح جدید و اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم مجهز شده است.
برای نصب این نمایشگرهای بزرگ، انکور GX به داشبورد جدیدی مجهز شده است که از یک نوار تزئینی سراسری بهره میبرد. علاوه بر این، پانل دکمهها هم بازطراحی شده درحالیکه نسخهٔ اسپرت تورینگ با غربیلک فرمان D شکل ارائه خواهد شد. در همین حال، علاوه بر تغییراتی داخلی و بیرونی، بیوک برای اولین بار نسخهٔ لوکس اونیر را هم برای این کراساوور کوچک ارائه کرده است.
این تیپ لوکس در مدلهای انکلیو و انویژن نظر بیش از ۲۵ درصد خریداران را جلب کرده است و حالا قرار است به کراساوور پایهٔ بیوک هم تجمل بیشتری ببخشد. انکور GX اونیر در بیرون با جلوپنجرهٔ منحصربهفرد، تریمهای کرومی و رینگهای ۱۹ اینچی اختصاصی از دیگر نسخهها متمایز میشود. این تیپ در داخل هم از تودوزی دورنگ منحصربهفرد با صندلیهای چرمی بژ، گرمکن غربیلک فرمان، سیستم یونیزر هوا و صندلیهای برقی جلو بهره میبرد.
زیر کاپوت خودرو اما تغییری صورت نگرفته و موتور پایه همچنان همان ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۷ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور است. کسانی که خواهان قدرت بیشتری هستند نیز میتوانند موتور ۱.۳ لیتری سه سیلندر توربو را سفارش دهند که ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۶ نیوتن متر گشتاور دارد. موتور پایه صرفاً بهصورت محرک جلو با گیربکس CVT ارائه میشود که مصرف سوخت ترکیبی ۷.۸ لیتری را فراهم میکند اما برای موتور ۱.۳ لیتری سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش است که در این صورت گیربکس CVT با ۹ سرعتهٔ اتوماتیک جایگزین میشود.
در بخش ایمنی، پکیج Driver Confidence بهصورت استاندارد ارائه میشود که شامل ترمز اضطراری خودکار و دستیار حفظ حرکت میان خطوط با هشدار خروج از خط خواهد بود درحالیکه کروز کنترل تطبیقی، آینه عقب دوربینی و هشدار نقاط کور جانبی هم قابل سفارش هستند. بیوک انکور GX ماه آینده روی خط تولید میرود و بهار آینده به نمایندگیهای فروش میرسد. قیمت این کراساوور کوچک آمریکایی از ۲۶,۸۹۵ دلار آغاز میشود و در تیپ اونیر به ۳۳,۱۹۵ دلار میرسد.
Ferrari
۲۸ بهمن ۱۴۰۱چنگی به دل نمیزنه
علی
۲۸ بهمن ۱۴۰۱بیوک ماشین خوشنامیه و دوستش دارم ولی آخه جنرال موتور چرا موتور به این ضعیفی!!! به خدا کسر شٱن داره برا بیوک !!
علی جردن
۲۸ بهمن ۱۴۰۱رقیب اصلی توسان و اسپرتیج کره ایی هست که قطعا از اون دوتا باکیفیت تره
AMANTE
۲۸ بهمن ۱۴۰۱به گذشته ی بیوک که نگاه میکنم با خودم میگم چی شد که بیوک از ریویرا، GSX، رودمستر، وایلدکت و….. به اینجا رسید.
مهرانیان
۲۸ بهمن ۱۴۰۱دیگه حالم داره بهم میخوره از این اپیدمی چشم بادومی. همشون شبیه همدیگه شدند
(Ali(chevynova
۲۸ بهمن ۱۴۰۱فعالیت بیوک طی چندسال گذشته خوب بوده ولی باید بیشتر بشه
بیوک با 120 سال سابقه و ساخت محصولاتی مثل اسکای لارک و سنچوری و الکترا و لسابر باید عینه گذشته عمل کنه
حسن
۲۸ بهمن ۱۴۰۱طراحی عقبش ، اقتباسی از لیفان x50هست!
Alan.r
۲۸ بهمن ۱۴۰۱بیوک حرمت داره نکنید این کار رو باهاش
کجا رفت اون دوران باشکوه دهه های هفتاد ، هشتاد و نود😔
پدرام
۲۸ بهمن ۱۴۰۱بیوکِ لاماری
Hamilton1970
۲۸ بهمن ۱۴۰۱کجا رفت اون ابهتی که توی چهره ماشینهای آمریکایی بود…
کجا رفت اون «آهوی بیابان، عروس خیابان» (تبلیغ جیپ در دهه پنجاه)…
چی شد اون دهنهایی که با دیدن هیولاهای آمریکایی باز میموند…
arshiaSVJ
۲۸ بهمن ۱۴۰۱بیشتر به نسل جدید لیفان X50 میخوره.
تن gnx لرزید
مهدی
۲۸ بهمن ۱۴۰۱اصلا در حد نام بیوک نیست.
به نظر من طراحی جلوی x22 پرو از این زیباتر و هماهنگ تر هست.
AMD
۲۸ بهمن ۱۴۰۱از GSX و ریویرا و الکترا و… برسی به انکلیو و انویستا و ….😑
سید علیرضا
۲۸ بهمن ۱۴۰۱درسته که دیگه نمیشه مثل قدیم ماشین رو طراحی کرد ولی بیوک لاکراس ده سال پیش ابهتش بیشتر از اینه
ولی بازم طراح همیشه سلیقه ی مشتری ها رو در نظر می گیره
AHMADREZA
۲۸ بهمن ۱۴۰۱بیوک عملا شرقی زده شده
این طراحی در شان بیوک نیست
کاتالان
۲۸ بهمن ۱۴۰۱واگذارش کنید یا بایگانیش کنید مثل پونتیاک ، خلاصه یه کاری کنید بیشتر از این برند بیوک خراب تر ازین نشه . خدایی این چیه دیگه . مثلا رگ و ریشه امریکایی داره .
Royal Driver
۲۸ بهمن ۱۴۰۱بیوکی نمیبینم، حتی لوگوش هم بیوک نیست
Alireza
۲۸ بهمن ۱۴۰۱اینو میگن طراحی مدرن و متناسب و ترند روز … عاااالیه