نسل جدید بیوک انکلیو با پیشرانهٔ چهار سیلندر توربوشارژ جدید و تکنولوژیهای پیشرفتهای مثل سیستم خودران سوپر کروز راهی بازار خواهد شد.
بیوک پردهها را از چهرهٔ نسل جدید شاسیبلند پرچمدار خود کنار زده است. انکلیو جدید با تجربهٔ پیشرفتهای بزرگی در قسمتهای مختلف، به دنبال کسب سهم بیشتری از بازار کراساوورهای لوکس سه ردیفه است. یکی از ویژگیهای چشمگیر این خودرو طراحی زیباتری است که با چراغهای جلوی دوقسمتی با دیلایتهای باریک در بالا و جلوپنجرهٔ ذوزنقهای بزرگ، از کانسپت وایلدکت الهام گرفته است.
نسل جدید انکلیو بزرگتر از قبل شده اما پیشرانه آن کوچک شده و جای موتور ۳.۶ لیتری V6 قبلی را یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربو گرفته است. خوشبختانه، این پیشرانه خروجی بیشتری داشته و قدرت را از ۳۱۰ اسب بخار نسل قبلی به ۳۲۸ اسب بخار رسانده است. انتقال نیروی این پیشرانه توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک صورت میگیرد و انکلیو مثل قبل در نسخههای محرک جلو و چهارچرخ محرک قابل خریداری خواهد بود درحالیکه میتواند تا ۲۲۷۰ کیلوگرم را یدک بکشد.
در داخل، بیوک روی تکنولوژیهای پیشرفته تمرکز کرده است تا انکلیو را از رقبا متمایز کند. بدین منظور، یک صفحهنمایش ۳۰ اینچی از پشت فرمان تا میانهٔ داشبورد کشیده شده که صفحه آمپر و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی را در خود جای داده و بزرگترین نمونه در این کلاس محسوب میشود. علاوه بر این، نسل جدید انکلیو از شارژر بیسیم گوشی، اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم و هفت نمای دوربین به همراه مجموعهای کامل از تکنولوژیهای ایمنی مثل ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص تابلوها، دستیار حفظ حرکت بین خطوط و سیستم پایش نقاط کور هم بهره میبرد.
یکی از ویژگیهای مهم انکلیو جدید اما بهرهمندی از سیستم کمکرانندهٔ هندز فری سوپر کروز جنرال موتورز است. این اولین بیوکی است که از این تکنولوژی بهرهمند شده است. البته سوپر کروز برای انکلیو سفارشی خواهد بود اما برای تمام تیپهای آن قابل سفارش است و سیستم پایش توجه راننده، دستیار پیشرفتهٔ پارک خودکار و آینهٔ دید عقب دیجیتالی را هم به همراه دارد. در تیپ پایهٔ این کراساوور لوکس همچنین تجهیزاتی مثل نورپردازی داخلی چندرنگ، در صندوق برقی با سنسور خودکار، گرمکن و تنظیم برقی صندلیهای جلو و سیستم صوتی Bose با ۱۲ بلندگو بهصورت استاندارد ارائه میشود.
انکلیو جدید در تیپ اسپرت تورینگ با غربیلک فرمان D شکل، نشانهای ST، تریم داخلی اختصاصی، جلوپنجرهٔ مشکی براق و رینگهای ۲۰ اینچی مشکی ارائه میشود درحالیکه در تیپ پرچمدار اونیر خریداران از سیستم صوتی Bose با ۱۶ بلندگو، تهویهٔ صندلیهای جلو، رینگهای ۲۲ اینچی، سانروف پانوراما، سنسور باران، کنترل مداوم کمکفنرها برای فراهم کردن سواری نرمتر، هدآپ دیسپلی و صندلیهای ردیف دوم و سوم تاشو برقی بهرهمند خواهند شد. نسل جدید بیوک انکلیو در کارخانهٔ جنرال موتورز در میشیگان تولید میشود و انتظار میرود پذیرش سفارشات خرید آن از اواخر تابستان امسال آغاز شود.
NAVID۰۰۹۸
۲۲ فروردین ۱۴۰۳عاشق برند بیوکم ولی انتظاری که از بیوک میره اینی نیست که شاهدشیم!!!
جدی آخِ این باید بیوک باشه!
بیشتر بهش میاد یه مدلی از لاماری تو چیونگیانگ باشه تا یه اصیل تو نافِ واشِنگتن USA!!!
net
۲۲ فروردین ۱۴۰۳چینی شده
Taha Ayoobi
۲۲ فروردین ۱۴۰۳نوید منم نظرم همین بود. من به ماسل کارها فکر میکردم، با خودم میگفتم که باید برگردن به اون دوران. ولی دیدم اون دوران دیگه تکرار نمیشه، دوران های جدید میاد.
دیگه نمیشه توقع داشت روی این ماشین موتور 7 هزار سی سی باشه و…
اینکه مگیی شبیه چینی شده، دلیلش اینه که چینی ها شبیه اینا هستن.
net
۲۲ فروردین ۱۴۰۳taha
این ماشین شبیه ماشینهای چینی شده و طراحی بیرونی ماشین های چینی به ماشینهای امریکایی و اروپایی و ژاپنی داره منتقل میشه
H2
۲۲ فروردین ۱۴۰۳دلیلش اینه که مهندسی، توسعه و تولید محصولات بیوک عمدتا در چین انجام میشه و آمریکاییها بیشتر سهامدار بیوک هستن
این زبان طراحی کاملا مختص چینیهاست
اگه این ماشین برندی چینی بود کاملا قابل قبول بود ولی از برند بیوک با اون سابقه انتظار بیشتری میره
البته محصولات بیوک در برابر رقبای خودش هم کیفیت بالا و هم قیمت مناسبتری دارند
رامین
۲۳ فروردین ۱۴۰۳سلام
چین و غیر چین نداره الان دیگه کمپانی ها همه با هم یکنواخت شدن.اون قدیم بود که تو خیابونا آمریکایی و اروپایی و ژاپنی قابل تفکیک بود.ولی با این حال ماشین چینی در بهترین حالت صد اسب بخار از اینها ضعیف تره،جز اینکه یه مدل سفارشی بخواد بزنه مثل بی وای دی که بخواد ماشین با قدرت بالا تولید کنه،وگرنه در حالت عادی فقط در حد رفع نیاز از ماشین خروجی میگیره تا بتونه مصرف سوخت را کنترل کنه.
پیام
۲۲ فروردین ۱۴۰۳نوید انتظار داره بیوک طراحی ۷۰ سال پیش رو ارائه کنه! 😂😂😂😂😂 دیگه اون زمان گذشت!!! الان 2024 هست!
۲۲ فروردین ۱۴۰۳اتفاقا اصلا نظر شما رو قبول ندارم چون به نظرم شما بد اشتباه میگید NAVID۰۰۹۸ بد چون به نظر بد اشتباه میگید اصلا قبول ندارم نظر شمارو
چون سطحی و اشتباه ه گفتید به نظرم به هر حال
زیزیگولو
۲۲ فروردین ۱۴۰۳به نسبت ماشینی که از آمریکاییا انتظار داریم جمع و جور هستش و حس و حال یه بیوک و یه ماشین آمریکایی رو به آدم نمیده ولی طراحی زیبایی دارده و مثل اینکه لوگوی جدید کمپانی بیوک هم روش نصب شده
سید علیرضا
۲۲ فروردین ۱۴۰۳عالیه عالیه
𝐀𝐥𝐢
۲۲ فروردین ۱۴۰۳خیلی زیبا و با ابهته
NAVID۰۰۹۸
۲۲ فروردین ۱۴۰۳واقعاً با ابهته🤔!!!؟
𝐀𝐥𝐢
۲۲ فروردین ۱۴۰۳شاید خیلی هااینطور طراحی رو دوست نداشته باشن اما من از سبک طراحی جدید بیوک خوشم میاد ظرافت زیبایی تو طراحیش داره
Hadi
۲۲ فروردین ۱۴۰۳جلوش چقدر شبیه جک اس 5 جدید شده
کلا نازک شدن چراغای جلو یکم از ابهت ماشینا کم کرد
پیام
۲۲ فروردین ۱۴۰۳به به!
Taha Ayoobi
۲۲ فروردین ۱۴۰۳عجب چیزه حقیه
امیر تنها
۲۲ فروردین ۱۴۰۳چه فایده
ما توی ایران همش باید حسرت بخوریم که ازین خودروهای عالی و ایمن و زیبا و با تکنولوژی روز بی بهره ایم ، حتی خرید فیک اینها یا همون چینی تقلبی هم برامون شده آرزو
محسن
۲۲ فروردین ۱۴۰۳این ساسی بلند سه ردیفه چهااار سیلندر؟؟!! اینکه شد مینی بوس!! شتاب نداره دیگه
علی
۲۳ فروردین ۱۴۰۳شبیه لاماری هست داخلش هم بیرونش. آخه این چه طرحی هست. اون طرح اصیل آمریکایی کجاست. یکی بمن بگه کجایی این شبیه شاسی بلند آمریکایی هاست
ولش کن عصابمون خورد شد
علی
۲۳ فروردین ۱۴۰۳عقبش کپ تیگو ۷ پرو هست جلوش لاماری داخلش اریزو شیش
من از دیدن این بیوک عصبی شدم
مهدی
۲۳ فروردین ۱۴۰۳من شورولت تراورس را به این ترجیح میدم.