بسیاری از خودروسازان لوکس دنیا زیر برندهای لوکسی را ایجاد کردهاند که توسط آن نمونههای لوکستری از محصولات خود را ارائه میکنند. مثل زیر برند لوکس دنالی که توسط جیامسی ایجاد شده است. جدیدترین شرکتی که اقدام به ایجاد چنین زیر برندی کرده است، شرکت بیوک است. این شرکت قصد دارد ازاینپس زیر برند لوکسی را با نام اَونیر (Avenir) ایجاد کند. اما متأسفانه تنها نام این زیر برند جدید از کانسپت فوقالعادهٔ اونیر که در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد گرفته شده است و هیچ ربطی با کانسپت مذکور ندارد.
بنابراین بهزودی زیر برند جدید اونیر بهعنوان یک تریم لوکس برای محصولات بیوک ارائه خواهد شد درست مثل دنالی برای جیامسی. با توجه به اینکه اکثر خریدارانی که اقدام به خرید بالاترین تیپ یک خودرو میکنند انتظار یک تجربهٔ عالی و کیفیتی برتر را دارند، بیوک تصمیم به ایجاد یک زیر برند مجزا برای بالاترین تیپ محصولاتش گرفته است. بدین ترتیب خودروهایی که با پسوند اونیر عرضه خواهند شد لوکستر از نمونههای معمولی خواهند بود.
با توجه به اظهارات بیوک، محصولات اونیر طراحی متمایزی با خودروهای معمولی بیوک خواهند داشت ازجمله برخورداری از جلوپنجرهٔ کرومی سهبعدی، رینگهای بزرگتر و دیگر تجهیزات منحصربهفرد. بیوک همچنین در توصیفی مبهم از ویژگیهای داخلی خودروهای اونیر گفته است که این محصولات دارای صندلیهای منحصربهفرد، متریال و تریم مدرنتر و ویژگیهای نشاندهندهٔ برند اونیر خواهند بود.
بیوک در حال حاضر رشد فروش بسیار بالایی را تجربه میکند که این امر عمدتاً به خاطر فعالیت گستردهٔ این شرکت در چین است. بنابراین زیر برند جدید اونیر نیز میتواند مورد استقبال چینیها قرار گیرد. زیر برند اونیر برای محصولات فعلی و آیندهٔ بیوک مورداستفاده قرار خواهد گرفت هرچند که هنوز دقیقاً ماشینهایی که با این برند جدید عرضه خواهند شد مشخص نشدهاند. معاون فروش جهانی، خدمات و بازاریابی بیوک دراینباره گفته است:
از نیمهٔ اول سال جاری بیوک سریعترین رشد فروش را در سطح بینالمللی داشته است و زیر برند اونیر کلیدی برای رشد بیشتر در آینده و همچنین برآورده کردن انتظارات بالای خریداران محصولات ما خواهد بود.
nima
۱۲ مهر ۱۳۹۵Avenir به زبان فرانسه یعنی آینده.باید ببینیم این غول آمریکایی چه چیزی در چنته دارد
GOD BLESS AMERICA
۱۲ مهر ۱۳۹۵نیما جان ممنون بابت ترجمه چون تو متن دنبال معنی آونیر میگشتم، راحتم کردی.
لطفا در مورد chrysler me 4_12 هم مقاله بگذارید بنظرم میتونست رقیب قدری برای بوگاتی باشه.
ممنون میشم.
uss zumwalt DDG-1000
۱۲ مهر ۱۳۹۵افرین به نیما با ترجمه ات
Ali.usa
۱۲ مهر ۱۳۹۵ماشاالله بیوک
انشاالله به روزای خودت بر میگردی
GOD BLESS AMERICA
۱۲ مهر ۱۳۹۵مشکل اینجاست که پول پوله حالا میخواد از جیب عرب در بیاد یا چینی یا آفریقایی.
اما اگه یکم دولت آمریکا عقل داشت بسته های حمایتیش رو برای پرداخت به مردم در نظر می گرفت نه برای موسسات این اتفاق نمی افتاد با توجه با مصرف بالای بازار خودروی آمریکا اگه سیاست گذاری درست باشه بازار اول برند های آمریکایی باید آمریکا باشه.
اگر مردم آمریکا به عنوان خریدار متضرر نشوند هرگز از خرید خودروی داخلی رو گردان نخواهند بود.
پس مشکل به سیاستگذاری های کلان باز میگردد.
(ali (CHEVY NOVA
۱۲ مهر ۱۳۹۵حالا در ادامه این مبحث که مربوط به ماشین امریکایی میشه میخوام از یکی از مارکهای لوکس گذشته اسم ببرم البته امریکا خیلی برند لوکس داشته مثل پاکارد . دوزنبرگ . کورد . اوبرن . استوتز . امپریال . پییرز اروو . کادیلاک . کرایسلر . لینکلن و چندتا دیگه که اینها خیلی معروف بودن
در 1955 کرایسلر به فکر رقابت با کادیلاک و لینکلن بصورت جدی میوفته چون تا قبل اینها کرایسلر یه مقدار پایین تر از اونها بود
برا همین کرایسلر در 1955 به طراح ارشد خودش یعنی ویرجیل اکسنر که عشقه من این فرد دستور میده بر روی مدل 300 یه تقییرات بده و اونرو هم طراز کادیلاک و لینکلن و پاکارد بکنه و اکسنر بزرگ هم همینکارو کرد و ماشینی ساخت معرکه از هر جهت
اسم اون ماشین دیگه کرایسلر نبود و نام امپریال روی اون گذاشته شد که بر گرفته از مدلهای کرایسلر دهه ی 30 بود
این مدل ها که اسم امپریال داشتن تو خط تولید خود کرایسلر تولید میشد و تونست کرایسلر رو به یه درجه بالاتر و در حد کادیلاک که استاندارد جهان لقب داشت برسونه و این برند تا 1993 با اسم امپریال تولید شد و از مارک کرایسلر لوکس تر بو ولی در 1993 با برند کرایسلر ادقام شدش
uss zumwalt DDG-1000
۱۲ مهر ۱۳۹۵دمت گرم علی عزیز
(ali (CHEVY NOVA
۱۲ مهر ۱۳۹۵چاکرم داش بهنام
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۲ مهر ۱۳۹۵واقعا خودروسازی آمریکا در گذشته دوران طلایی داشته. یک زمانی در اوج بوده. الان سناریوی انگلستان داره کم کم برای آمریکا و فرانسه اتفاق میافته. در صنعت الکترونیک هم ژاپن یکم کم کار تر شده. منظورم از سناریو به زبان خیلی ساده همون گرون شدن نیروی کار و بی صرفه شدن تولید در داخل کشوره. فقط آلمان در همه ی زمینه ها هنوز مثل گذشتست و ان شا الله بمونه.
shayan
۱۲ مهر ۱۳۹۵یجوری میگی انشالا انگار آنگلا مرکل فامیلتونه!!!
(ali (CHEVY NOVA
۱۲ مهر ۱۳۹۵افرین بیوک واقعا برگشتنت رو به دوران اوج تبریک میگم کهنه کار
البته در دهه ی 30 میلادی هم همچین کاری رو زیر مجموعه های جی ام عزیزم کرده بودند
مثلا کادیلاک برندی رو تاسیس کرد با نام لاسال که مدلهاش ارزونتر از کادیلاک بود
بیوک برند مارکت رو تاسیس کرد و الدزموبیل هم اگه درست یادم باشه برند گلادیاتور رو تاسیس کرد
حالا گذشته داره باز هم تکرار میشه و شاهد این موضوع هستیم
ممنون جی ام و بیوک بابت این همه سال ساخت ماشینهای اسطوره ای و معرکه
uss zumwalt DDG-1000
۱۲ مهر ۱۳۹۵خودروسازان امریکایی دورانی داشتن ها
(ali (CHEVY NOVA
۱۲ مهر ۱۳۹۵درسته یه چیزهای دیدم به صورت مستند از خودروسازی امریکا که نگو
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۲ مهر ۱۳۹۵امیدوارم بیوک قروشش روز به روز بالاتر بره.
خودروسازان امریکا باید مثل المان به بازار هند و چین توجه کنن.
(ali (CHEVY NOVA
۱۲ مهر ۱۳۹۵مجید جان جی ام و فورد تو هند و چین کارخونه دارن اما کرایسلر نه اونم بخاطر تفکر سنتی کرایسلر هست
حمیدرضا
۱۲ مهر ۱۳۹۵یکی از ارزوهای من اینه که یه کسکدا سوار شم امیدوارم بتونم یه روز به این ارزوم برسم در ضمن تو سایت بیوک به جمله لوکس برانید برمیخورید یعنی دیگه قراره چقدر این لوکس باشه
احمد باقری
۱۳ مهر ۱۳۹۵طراحی محشری داره.