بیوک

بازتولید بیوک گرند نشنال توسط رینگ‌برادرز، شوالیه سیاه با 1246 اسب بخار!

رینگ‌برادرز با رستوماد یک بیوک گرند نشنال مدل ۱۹۸۷، خروجی پیشرانهٔ V6 آن را به ۱۲۴۶ اسب بخار قدرت و ۱۳۵۵ نیوتن متر گشتاور رسانده است.

بیوک گرند نشنال جایگاه ویژه‌ای در بین خودروهای پرفورمنس آمریکایی دارد. این خودرو در دهۀ ۸۰ حتی در نسخهٔ استاندارد هم ماشین ترسناکی بود ولی حالا رینگ‌برادرز، گرند نشنال را به سطحی باورنکردنی ارتقاء داده است. این خودرو که در نمایشگاه سما رونمایی شد، وحشی‌ترین و افراطی‌ترین گرند نشنالی است که تاکنون دیده‌ایم. زمانی که گرند نشنال در دههٔ ۸۰ عرضه شد، توانایی‌های پیشرانهٔ V6 توربو را در خودروهای اسپرت نشان داد و حالا نیز درحالی‌که رینگ‌برادرز می‌توانست به‌راحتی موتور اصلی این خودرو را با یک V8 بزرگ و قدرتمند جایگزین کند، تصمیم گرفت به میراث گرند نشنال وفادار بماند.

درنتیجه، در این گرند نشنال رستوماد که اینویدر (Invadr) نام گرفته، پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 با اصلاحات گسترده مثل تجهیز به دو توربوشارژر، حالا ۱۲۴۶ اسب بخار قدرت و ۱۳۵۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این در حالی است که موتور استاندارد بیوک تنها ۲۴۰ اسب بخار قدرت داشت. این موتور برای تولید چنین ارقام حیرت‌انگیزی، به دو توربوشارژر ۶۲ میلی‌متری، میل‌لنگ بیلت و سیلندرهای آلومینیومی سفارشی مجهز شده است. نیروی عظیم موتور هم توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ ترمک T-56 به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

رینگ‌برادرز در این خودرو شاسی اصلی گرند نشنال را هم با یک شاسی جدید ساخت رودستر شاپ جایگزین کرده است. علاوه بر این، تمام سیمکشی‌های خودرو هم باید دوباره انجام می‌شد. کمک‌فنرهای قابل تنظیم پنسکه و کالیپرهای ترمزهای برمبو با دیسک‌های کربن سرامیکی هم از دیگر قطعاتی هستند که به اینویدر افزوده شده است. در طراحی بیرونی اما رینگ‌برادرز خیلی ظاهر استاندارد گرند نشنال را دست‌کاری نکرده هرچند که تغییراتی جزئی صورت گرفته تا نشان دهد این یک گرند نشنال معمولی نیست.

رینگ‌های سه‌تکهٔ ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب با لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپرت کاپ ۲، اسپویلر سفارشی زیر سپر جلو و کاپوت فیبر کربنی ازجمله تغییرات بیرونی این کوپهٔ آمریکایی هستند که بدون لطمه زدن به اصالت گرند نشنال، نمایی مدرن‌تر و تهاجمی‌تر به آن بخشیده‌اند. در داخل خودرو هم شاهد رول کیج، آمپرهای سفارشی و غربیلک فرمان جدید هستیم. رینگ‌برادرز برای این خودرو حتی یک چتر نجات هم در نظر گرفته شده تا به توقف این هیولای قدرتمند کمک کند. گفته شده برای ساخت این گرند نشنال فوق‌العاده ۴۹۰۰ ساعت زمان صرف شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. یه نفر

    ۱۸ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (32 ديدگاه)

    شما فقط پهنای لاستیک عقب رو ببین!!
    عجب چیزیه

    موافقم 6
    مخالفم 3
    1. hosen

      ۱۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (575 ديدگاه)

      لامصب ابهتش ازش میچکه

  2. Taha Ayoobi

    ۱۸ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (4272 ديدگاه)

    درود به شرفت، درود به مرامت، درود به عظمتت،
    گرند نشنال با 240 اسب هم ماشین سریعی بود، خیلی دوست دارم بدونم الان دیگه چی شده.
    پوووففف، 1246 خیلیییهههه.

    موافقم 10
    مخالفم 3
    1. AliMOPAR

      ۱۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (155 ديدگاه)

      شرف بر درودت آمریکا

      موافقم 4
      مخالفم 3
    2. Samuel

      ۱۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      یاد need for speed pay back افتادم
      سپر هاش همینطوری جمع کرده بودم

      موافقم 4
      مخالفم 2
    1. AliMOPAR

      ۱۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (155 ديدگاه)

      سلیکارو یه لحظه فکر کردم فراری f80 هست😂

    2. ! i M α η δ υ α R

      ۱۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (2342 ديدگاه)

      مناسب برای عزیزان ماشین باز

      اگه ماشین باز نیستی وقت مارم نگیر

      بدنه این ماشین با موتور معمولی الان حدود ۱تومنه

      ارزش موتور و تشکیلات این ماشین بالای ۶۰۰میلیون در چندین سال پیش هزینه شده …

      🤣🤣🤣🤣

      این و مفت هم بهت بدن ، باید فرار کنی …

      معلوم نیست اصلا جای سالم و نپوسیده توو زیربندی و بدنه براش مونده یا نه ؟

      توهم فانتزیه یارو …

  3. مازیار

    ۱۸ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (3300 ديدگاه)

    خیلی خوبه که ظاهر کارهاشون افراطی نیست

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. Taha Ayoobi

      ۱۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (4272 ديدگاه)

      اگه منصوری بود 3000 ساعت رو صرف کارگذاری فیبر کربن تو جای جای ماشین می‌کرد.

  4. 𝐀𝐥𝐢

    ۱۸ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1528 ديدگاه)

    رینگ برادرز چه کرده!

    موافقم 1
    مخالفم 2
  5. AliMOPAR

    ۱۸ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    استایلو ببین خدایی این کار فقط از آمریکا در میاد، چنین رخ و ابهتی.. تستسترون خالصه

    موافقم 3
    مخالفم 3
  6. Nismo

    ۱۸ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1399 ديدگاه)

    زبانم قاصره در وصف این همه زیبایی

    موافقم 3
    مخالفم 2
  7. Mardin

    ۱۸ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سوالی برام پیش اومده خدمت دوستان اهل فن
    بازتولید یک خودرو اتاق و شاسی هاهم دوباره تولید میشن یا همون اتاق و شاسی بازسازی میشه و امکان تولید اتاق و شاسی وجود داره ؟

    1. Mohammad hasan

      ۱۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (151 ديدگاه)

      اتاق بازسازی میشه چون اصالت خودرو مورد نظر به اون کابین هست و اگر اتاق مشکلی داشته باشه یا نیاز به تغییر و تحول باشه صرفا همون بخش رو تعمیر یا تعویض می کنن

      اما تو چنین پروژه هایی که قدرت موتور به شدت بالا رفته و کلا عملکرد ماشین تغییر پیدا کرده شاسی قاعدتاً از عملکرد مناسبی برخوردار نبوده که در این صورت کلا شاسی رو با یک نمونه مدرن که مطابق یک کابین قدیمی هست جایگزین کردن…

      لوازم یدکی فابریکش هم هست که شرکت های افتر مارکتی با و بدون ارتقا به فروش میرسونن

  8. shetab-car

    ۱۸ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (225 ديدگاه)

    اولین بار تو سریع و خشن دیدمش واقعا جذابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا