رینگبرادرز با رستوماد یک بیوک گرند نشنال مدل ۱۹۸۷، خروجی پیشرانهٔ V6 آن را به ۱۲۴۶ اسب بخار قدرت و ۱۳۵۵ نیوتن متر گشتاور رسانده است.
بیوک گرند نشنال جایگاه ویژهای در بین خودروهای پرفورمنس آمریکایی دارد. این خودرو در دهۀ ۸۰ حتی در نسخهٔ استاندارد هم ماشین ترسناکی بود ولی حالا رینگبرادرز، گرند نشنال را به سطحی باورنکردنی ارتقاء داده است. این خودرو که در نمایشگاه سما رونمایی شد، وحشیترین و افراطیترین گرند نشنالی است که تاکنون دیدهایم. زمانی که گرند نشنال در دههٔ ۸۰ عرضه شد، تواناییهای پیشرانهٔ V6 توربو را در خودروهای اسپرت نشان داد و حالا نیز درحالیکه رینگبرادرز میتوانست بهراحتی موتور اصلی این خودرو را با یک V8 بزرگ و قدرتمند جایگزین کند، تصمیم گرفت به میراث گرند نشنال وفادار بماند.
درنتیجه، در این گرند نشنال رستوماد که اینویدر (Invadr) نام گرفته، پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 با اصلاحات گسترده مثل تجهیز به دو توربوشارژر، حالا ۱۲۴۶ اسب بخار قدرت و ۱۳۵۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این در حالی است که موتور استاندارد بیوک تنها ۲۴۰ اسب بخار قدرت داشت. این موتور برای تولید چنین ارقام حیرتانگیزی، به دو توربوشارژر ۶۲ میلیمتری، میللنگ بیلت و سیلندرهای آلومینیومی سفارشی مجهز شده است. نیروی عظیم موتور هم توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ ترمک T-56 به چرخهای عقب منتقل میشود.
رینگبرادرز در این خودرو شاسی اصلی گرند نشنال را هم با یک شاسی جدید ساخت رودستر شاپ جایگزین کرده است. علاوه بر این، تمام سیمکشیهای خودرو هم باید دوباره انجام میشد. کمکفنرهای قابل تنظیم پنسکه و کالیپرهای ترمزهای برمبو با دیسکهای کربن سرامیکی هم از دیگر قطعاتی هستند که به اینویدر افزوده شده است. در طراحی بیرونی اما رینگبرادرز خیلی ظاهر استاندارد گرند نشنال را دستکاری نکرده هرچند که تغییراتی جزئی صورت گرفته تا نشان دهد این یک گرند نشنال معمولی نیست.
رینگهای سهتکهٔ ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب با لاستیکهای میشلین پایلوت اسپرت کاپ ۲، اسپویلر سفارشی زیر سپر جلو و کاپوت فیبر کربنی ازجمله تغییرات بیرونی این کوپهٔ آمریکایی هستند که بدون لطمه زدن به اصالت گرند نشنال، نمایی مدرنتر و تهاجمیتر به آن بخشیدهاند. در داخل خودرو هم شاهد رول کیج، آمپرهای سفارشی و غربیلک فرمان جدید هستیم. رینگبرادرز برای این خودرو حتی یک چتر نجات هم در نظر گرفته شده تا به توقف این هیولای قدرتمند کمک کند. گفته شده برای ساخت این گرند نشنال فوقالعاده ۴۹۰۰ ساعت زمان صرف شده است.
یه نفر
۱۸ آبان ۱۴۰۳شما فقط پهنای لاستیک عقب رو ببین!!
عجب چیزیه
hosen
۱۸ آبان ۱۴۰۳لامصب ابهتش ازش میچکه
SMS
۱۸ آبان ۱۴۰۳همیشه وقتی یک ماشین کلاسیکو ارتقا می دی واقعا شاخ و خوفناک می شه
علی Shelby
۱۸ آبان ۱۴۰۳کادیلاک سویل که ایران مونتاژ میکرد و بهش میگفتن کادیلاک ایران هم خیلی جذابه
تو راز اسپنسر مارک والبرگ سوارش میشد
Taha Ayoobi
۱۸ آبان ۱۴۰۳درود به شرفت، درود به مرامت، درود به عظمتت،
گرند نشنال با 240 اسب هم ماشین سریعی بود، خیلی دوست دارم بدونم الان دیگه چی شده.
پوووففف، 1246 خیلیییهههه.
AliMOPAR
۱۸ آبان ۱۴۰۳شرف بر درودت آمریکا
Samuel
۱۸ آبان ۱۴۰۳یاد need for speed pay back افتادم
سپر هاش همینطوری جمع کرده بودم
Taha Ayoobi
۱۸ آبان ۱۴۰۳https://divar.ir/v/%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7-%D8%B3%D9%84%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%AC%DB%8C-%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%DB%8C/wZrUVV8d?ref=android
ببینید چی پیدا کردم تو دیوار.
.
.
اینم خیلی باحال بود، لادا😂
https://divar.ir/v/wZtMeMTk?ref=android
AliMOPAR
۱۸ آبان ۱۴۰۳سلیکارو یه لحظه فکر کردم فراری f80 هست😂
Taha Ayoobi
۱۸ آبان ۱۴۰۳فراری F80 تو دیوار، تصورشم عالیه😂👌
! i M α η δ υ α R
۱۸ آبان ۱۴۰۳مناسب برای عزیزان ماشین باز
اگه ماشین باز نیستی وقت مارم نگیر
بدنه این ماشین با موتور معمولی الان حدود ۱تومنه
ارزش موتور و تشکیلات این ماشین بالای ۶۰۰میلیون در چندین سال پیش هزینه شده …
🤣🤣🤣🤣
این و مفت هم بهت بدن ، باید فرار کنی …
معلوم نیست اصلا جای سالم و نپوسیده توو زیربندی و بدنه براش مونده یا نه ؟
توهم فانتزیه یارو …
Taha Ayoobi
۱۸ آبان ۱۴۰۳😂
ولی ماشین خوشگلیه.
من دیوارو معمولا زیاد چک میکنم، نکته عجیبش برای من اینه که دقیقا دیروز داشتم نسل های سلیکا رو میدیدم، و بعدش رفتم توی دیوار رو این اومد.
! i M α η δ υ α R
۱۸ آبان ۱۴۰۳واقعا زیباست و قبول دارم …
در رابطه با همزمانی دیدن این آگهی در دیوار با ذهنیات دیروز شما هم باید بگم که بهش میگن قانون جذب …
این دوره فروشهای انگیزشی البته خیلی خزش کردن و فاتحه اش رو خوندن ، ولی چون خوشبختانه از اصل قضیه بی خبر هستند ، به حرمت حقیقی این اصول بنیادین خلقت ، خدشه ای وارد نمیشه …
قانون جذب ، بعضی مواقع ، برای بعضی افراد ، تحت شرایط خاصی جواب میده …
🇰🇷
۱۸ آبان ۱۴۰۳! i M α η δ υ α R
قانون ؟
حالا از اینکه طبق علم ، قانون تعریف مشخصی داره بگذریم اما خود شما میپذیری یه قانونی باشه که «بعضی مواقع ، برای بعضی افراد ، تحت شرایط خاصی» جواب بده ؟!
به این توضیحی که شما دادی نمیگن قانون . بهش میگن احتمالات و شانس
اگر کسی نیم ساعت دیرتر ، یا زودتر یا یکی دو روز دیرتر و زودتر اون سایت رو چک میکرد قطعا دیگه با اون آگهی رو به رو نمیشد . به همین سادگی . این در تناقض با کلمهی مقدس قانونه
قانون جذب هم خیالت راحت . یک خرافه ، جهل ، عوام فریبی و مزخرف به تمام معناست . اصلا جنبه بازاریابی و غیره رو بریز دور . در تمام معنا یک مزخرف محضه . من پیشنهاد میکنم از علم استفاده کنیم و دروازه ی جهل رو به هر شکلی به روی خودمون ببندیم . علم چیزیه که براش خون دادند . براش عمر گذاشتند . علم همون چیزیه که مایهی قدرت و تسلط بر دنیاست
علم امروز ، به قانون جذب میگه ضدعلم . یعنی خرافه و شبهه
یه کتاب خوب هم بهتون پیشنهاد میکنم بنام «فریفته تصادف» اثر آقای «نسیم نیکلاس طالب» . این کتاب بی نظیر توضیح میده که چقد ساده خیلی از پدیده ها حاصل شانس بوده . از بورس امریکا تا عالی ترین کارشناسان اقتصاد رو به چالش کشیده و مشخص کرده خیلی چیزا فقط و فقط شانسه . به همین سادگی . این کتاب حاصل تحقیقات معتبر علمی و اکادمیکه که توسط نشریه های معتبر هم تحسین شده و واقعا ذهنیت ها رو عوض میکنه
همچنین سایر کتابای همین آقای طالب هم بینظیرن مثل قوی سیاه ، پادشکننده و … که آثارشو شدیدا توصیه میکنم . اما این برای شروع بهتره
Taha Ayoobi
۱۸ آبان ۱۴۰۳ما که نفهمیدیم درسته یا نه آخر🙆
! i M α η δ υ α R
۱۸ آبان ۱۴۰۳1)
بله می پذیرم و علتش اینه که :
فقط بعضی وقت ها …
افراد …
و فقط تحت شرایط خاصی …
به درصدی از خلوص میرسند ( حالا بگذریم که با چه مکانیسمی ) و پدیده جذب اتفاق میفته …
2)
چیزی به نام شانس وجود نداره …
کلمه شانس ، برچسب ناقصیه که انسان ، بر ( جهل ) و عجز خودش از تفسیر برخورد همزمان بین رخدادهای مرکب می زنه …
3)
اگر طاها نیم ساعت زودتر یا دیرتر هم دیوار رو چک میکرد ، یا حتی یکی دو روز ، این ور تر یا اون ور تر ، باز هم آگهی تویوتا رو میدید ، چون سیکلش رسیده بود و تا نمی دیدش ، وارد سیکل بعدی نمیشد …
4)
در مورد علم بشر هم بهت بگم که چیزی به نام علم اساسا ، نزد بشر ، وجود نداره …
تجربه های ناقص بشر در هر زمان ، هر چند توسط خودش ، علم نامیده شده ، اما چون به مرور زمان این تجربه ها در آینده ، تکامل پیدا میکنند ، عملا به عنوان ناقض تجربه های قبل از خودشون ، معنی پیدا میکنند و نقض غرض میشن …
5)
من درکت میکنم که 4 تا کتاب خوندی و احساساتی شدی اما به عنوان یه برادر بزرگتر بهت یه توصیه ای دارم :
اگه می خوای به حقیقت دست پیدا کنی ، باید اولا هزینه بدی …
دوما هزینه بدی …
سوما هزینه بدی …
در کهکشان راه شیری ، هیچ کس ، مطلقا تاکید میکنم ، هیچ کس از حقیقت خبر نداره مگر اینکه خالص شده باشه …
از این جای بحث ، دقیقا به اول راه عرفان و حکمت می رسیم …
از این نقطه به بعد ، باید به سفر هفت شهر عشق بریم تا به حقیقت دست پیدا کنیم …
6)
دوست نداشتم بگم ، اما مجبورم کردی بگم که اینها رو کسی داره بهت میگه که از آذر سال 89 تا همین امشب داره هزینه می ده …
” کریستوفر ولگر ” اسطوره شناس آمریکایی گفته :
قهرمان ، باید بمیره تا زنده بشه …
به شخصه برای رسیدن به حقیقت :
از عشقم گذشتم …
از شغلم گذشتم …
از پس اندازم گذشتم …
از آبروم گذشتم …
از جانم هم ، در سطح ضمیر ناخودآگاه ( نه ، خودآگاه ) گذشتم ، اما قبول نشد …
حالا به نظرت استاد نیکلاس طلب عزیز از این مراحل گذشته ؟
اگه گذشته ، دو دستی به رهنمودهاش بچسب …
اما اگر این هزینه ها رو نداده ، به قول ممد ژانگولر :
کتابهای استاد نیکلاس طلب رو بگذار و
یه 4 لیتری بنزین و یه کبریت بکش و تمام …
حسام
۱۸ آبان ۱۴۰۳بد نیست اینارو هم ببینید 😄
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۸ آبان ۱۴۰۳لینک به سایتهایی که ir. دارند یا تبلیغاتی هستند مثل دیوار یا شیپور منتشر نمیشن
مازیار
۱۸ آبان ۱۴۰۳خیلی خوبه که ظاهر کارهاشون افراطی نیست
Taha Ayoobi
۱۸ آبان ۱۴۰۳اگه منصوری بود 3000 ساعت رو صرف کارگذاری فیبر کربن تو جای جای ماشین میکرد.
𝐀𝐥𝐢
۱۸ آبان ۱۴۰۳رینگ برادرز چه کرده!
AliMOPAR
۱۸ آبان ۱۴۰۳استایلو ببین خدایی این کار فقط از آمریکا در میاد، چنین رخ و ابهتی.. تستسترون خالصه
Nismo
۱۸ آبان ۱۴۰۳زبانم قاصره در وصف این همه زیبایی
Mardin
۱۸ آبان ۱۴۰۳سوالی برام پیش اومده خدمت دوستان اهل فن
بازتولید یک خودرو اتاق و شاسی هاهم دوباره تولید میشن یا همون اتاق و شاسی بازسازی میشه و امکان تولید اتاق و شاسی وجود داره ؟
Mohammad hasan
۱۸ آبان ۱۴۰۳اتاق بازسازی میشه چون اصالت خودرو مورد نظر به اون کابین هست و اگر اتاق مشکلی داشته باشه یا نیاز به تغییر و تحول باشه صرفا همون بخش رو تعمیر یا تعویض می کنن
اما تو چنین پروژه هایی که قدرت موتور به شدت بالا رفته و کلا عملکرد ماشین تغییر پیدا کرده شاسی قاعدتاً از عملکرد مناسبی برخوردار نبوده که در این صورت کلا شاسی رو با یک نمونه مدرن که مطابق یک کابین قدیمی هست جایگزین کردن…
لوازم یدکی فابریکش هم هست که شرکت های افتر مارکتی با و بدون ارتقا به فروش میرسونن
shetab-car
۱۸ آبان ۱۴۰۳اولین بار تو سریع و خشن دیدمش واقعا جذابه
Galant.VR4(JDM)
۱۸ آبان ۱۴۰۳بیوک گرند نشنال با این مشخصات بهتره
یه انجین 8 سیلندر خورجینی محرک عقب با سیستم جرقهزنی قوی و انژکتور دوقلو تقویتی ، کیت سراسری تا منبع عقب برای خروجی بهتر و یه گیربکس ریس از بهترین برند رنگ قرمز با رینگ مشکی که دوتای عقب پهن تر هستن و کاپوت برجسته
همیشه دوست داشتم همچین تیونی رو روی این مدل از بیوک انجام بدم
Galant.VR4(JDM)
۱۸ آبان ۱۴۰۳تا بحث تیون و ماشین افسانهای هست شاید با این مورد هم حال کنید
https://www.instagram.com/reel/DAzuLKhy4FA/?igsh=MXRpa25oeng2YjViNg==
با اجازه مدیران محترم پدال
مهردادکمال
۱۹ آبان ۱۴۰۳بیوک و مرغ از یه جهت شبیه همن!!هر دو از اجداد بسیار باشکوهی تبدیل به موجودات کسالت باری شدن.متاسفانه الان بیوک کراس اورهای چینی پسندی داره تولید میکنه که سایه ای از دوران باشکوهشم نیست.
افسوس
۱۹ آبان ۱۴۰۳مرغ که من خیلی دوست دارم خیلی موجود خوبیه مخصوصا جوجه گوگولیش🥰
۱۹ آبان ۱۴۰۳چه خوشگله داداش🤩🤩