مرحلهٔ مقدماتی، گروه چهارم، کراساوورهای فول سایز، دوئل ششم
نتایج دوئل قبلی بین شورلت تراورز و نیسان پثفایندر
مجموع آراء: ۱۲۲۶
آراء شورلت: ۷۲۵
آراء نیسان: ۵۰۱
پیروز دوئل: شورلت تراورز با کسب ۵۹ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
فورد اکسپلورر | سوبارو ایسنت |
فورد اکسپلورر | |
هوندا پایلوت | جیامسی آکادیا |
جیامسی آکادیا | |
تویوتا هایلندر | کیا تلوراید |
تویوتا هایلندر | |
فولکسواگن اطلس | مزدا CX-9 |
مزدا CX-9 | |
نیسان پثفایندر | شورلت تراورز |
شورلت تراورز | |
هیوندای پالیسید | بیوک انکلیو |
؟ |
بیوک انکلیو
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۷
پلتفرم: C1XX جنرال موتورز
امتیاز از موتورترند: ۷.۶ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۳۸,۴۸۰ دستگاه
فروش نُه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۳۳,۳۳۶ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: چهار ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: چهار ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: سواری و هندلینگ خوب، پیشرانه و گیربکس نرم، نمای بیرونی زیبا، تجهیزات استاندارد سخاوتمندانه، فضای فراوان برای بار و سرنشینان، سامانهٔ چهارچرخ محرک توانمند
نقاط منفی: اشتراکات بیشازحد با شورلت تراورز، ارائهٔ بهترین تجهیزات فقط در تیپهای بالایی، مصرف سوخت بیشتر نسبت به رقبا، متریال داخلی ارزانقیمت، فقدان سیستمهای کمکرانندهٔ فعال در تیپهای پایینی
چکیده: بیوک انکلیو کراساوور لوکسی است که با قیمتی نزدیک به مدلهای غیرلوکس ارائه میشود اما متریال داخلی اقتصادی مانع ورود آن به قلمروی واقعی کراساوورهای لوکس شده است
هیوندای پالیسید
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۸
پلتفرم: –
امتیاز از موتورترند: ۸.۵ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۸۱,۹۰۵ دستگاه
فروش ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۶۴,۶۷۳ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: پنج ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: چهار ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۱۰ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: انبوهی از تجهیزات استاندارد، ارزش بالا در برابر قیمت در همهٔ تیپها، استفاده از کنترلهای روی داشبورد آسان است، کابین خوشساخت
نقاط منفی: صدای آزاردهندهٔ باد در بزرگراه، طراحی بحثبرانگیز جلو، سواری سفت، جیپهای تنگ روی درها
چکیده: در میان کراساوورهای سه ردیفهٔ فول سایز، هیوندای پالیسید پکیج تقریباً بینقصی است که فضا و تجهیزات فراوانی را با قیمتی رقابتی ارائه میکند
مقایسهٔ مشخصات فنی
هیوندای پالیسید | بیوک انکلیو | |
پیشرانه | ۳.۸ لیتری V6 | ۳.۶ لیتری V6 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۲۹۰ اسب بخار | ۳۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۵۵ نیوتن متر | ۳۶۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | جلو یا چهارچرخ | جلو یا چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۷.۳ ثانیه | ۶.۶ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۵.۷ ثانیه | ۱۵.۲ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۱.۲ لیتر ترکیبی | ۱۱.۷ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۷۱ لیتر | ۸۲ لیتر |
وزن | ۱۹۴۳ کیلوگرم | ۲۰۸۸ کیلوگرم |
ظرفیت بکسل | ۲۲۷۰ کیلوگرم | ۲۲۷۰ کیلوگرم |
طول | ۴,۹۸۰ میلیمتر | ۵,۱۹۰ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۹۰۰ میلیمتر | ۳,۰۷۰ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۵۱۰ لیتر | ۶۸۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۷ یا ۸ نفر | نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۳۴,۳۷۵ دلار | ۴۳,۹۹۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۳۸,۴۲۵ دلار | ۴۵,۹۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
شاهرخ
۱۶ آذر ۱۴۰۰با اینکه بیشتر طرفدار آمریکاییم ولی بدون تعصب به هیوندای رای دادم
توی فروش و امتیازات و گارانتی هیوندای بهتر بود
توی مشخصات فنی بیوک
ولی آخرش به خاطر قیمت بهتر به هیوندای رای دادم
کیان
۱۶ آذر ۱۴۰۰یعنی شما مشخصات فنی برتر و به امتیازات برتر میدونی ؟
اصلا واقعا طراحی بسیار شکیل و موزون بیوک خصوصا جلوی خودرو خودش دلیل نیست ک بیوک و انتخاب کنی
بعدش قطعا سوار یه برندی که اصالت داره مثه بیوک شدن خیلی حس بهتری داره
شاهرخ
۱۶ آذر ۱۴۰۰مشخصات فنیش اونقدراهم بهتر نبود فقط یکم
دوما قضیه گارانتی هم هست
سوما قیمت خیلی کمتر هیوندای هم هست
و درآخر بگم شاید یه روزی بیوک بهترین ماشینای دنیارو میساخته اما الان با یه شرکت چینی فرقی نداره
ارسلان
۱۶ آذر ۱۴۰۰مشکل مردم ایران این هست که قدرت تحلیل شون توی ظاهر بینی قضیه هست برای همین همیشه راحت سرشون کلاه میره / ببین بیوک که برند ثروتمندان نیست مثله رولزرویس که بگیم داره پول برند میگیره وقتی شما در یک بازار سرار رقابتی و نه مافیایی قیمت یه جنسی بیشتره صدرصد اون افزایش قیمت بخاطر استفاده از آلیاژ با کیفیت تر و مهندسی پیشرفته تر و به روزتر و کنترل کیفی بیشتر بوده که از ماه هفتم استفاده دلیل و ارزش خودشو نشون خواهد داد که اینجا هم مهندسی پیشرفته تر توی مشخصات فنی کاملا نمایان هست که تونسته با حجم موتور کمتر و اتاق 145 کیلو سنگینتر ماشین قوی تر و سریعتری بسازه
انگلیسی ها یه ضرب المثلی دارن که میگه من اونقد پولدار نیستم که جنس ارزون بخرم اما ایرانیا همش دنبال جنس ارزونتر هستن منظورم این نیست که برن کالای لوکس بخرن منظورم اینه که طرف اصلا به کیفیت جنس نگا نمیکنه فقط کافیه مغازه بغلی هزارتومن ارزونتر و در کنارش هزار بار آشغالتر جنس بده بی درنگ و بی تفکر و تامل هجوم میبرن مغازه بغلی
مورد بعدی اینکه 5 سال گارنتی برای شرکتی که پس زمینه ماشیناش با مشکلات بسیار خطرناکی مثله انفجار موتور و آتش سوزی و مشکلات دیگه ای مثله نشت سوخت و روغن تخلیه روغن ترمز و براده فلز در موتور در هم آمیخته نه تنها کمه بلکه اصلا خرید از چنین شرکتی ارزش نداره اگه سلامت اعصاب و روان ت برات مهم باشه و مجبور نباشی
کسایی که دم از آمار فروش میزنن ادمایی هستن که از مغز آزادن چونکه شرکت روسی یواز ثابت کرد که با گذاشتن شرایط فروش خوب / پرداخت 100 دلار و مابقی قسطی میتونی توی امریکا رکورد پیش فروش گینسی بزنی که کره توی خواب هم نمیبینه کما اینکه محصول ت روسی و یواز پاتریوت باشه وقتی میگم مردم ایران قدرت تحلیل ندارن منظورم ایناس از مغز خودش استفاده نمیکنه خودشو سپرده به آمار فروش اونم آماری که مبنای کیفی نداره و دلایلی دیگه ای دخیل بودن / طرف حاضره هر روز توی نمایندگی و تعمییرگاه با اعصاب خودش یه قل دو قل بازی کنه ولی بجاش جنسش 5 سال گارانتی داشته باشه پرسش اینجاست آیا اعصاب و وقتت هم گارانتی میشه ؟؟
من خودم به شخصه حاضرم جنس بی گارانتی خریداری کنم اما از کیفیت ساختش مطمن باشم
در آخر هم که میگی شرکت بیوک با شرکت چینی فرقی نداره باید بگم که از اونجایی که میدونم منظورت چی بود هرچند که یه هیت بود و نه واقعیت باید صحبتت رو اصلاح کنم باید میگفتی باش شرکتهای چینی سال 2010 چون که توی چن سال اخیر چین کره رو پشت سر گذاشت در بحث خودروسازی و این یه واقیعته چه خوشت بیاد چه نیاد خوده ژاپنی ها گفتن توی پست همکاری بی وای دی و تویوتا که چینی ها تونستن همون کیفیت ژاپن رو پیاده بکنن ولی با قیمت کمتر
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۱۶ آذر ۱۴۰۰یعنی چقد تعصبی هستید شما😐😐 آقای ارسلان هیوندا و کره کره ده سال پیش نیستن
الکی به ایرانیا تهمت نزنید
بای
کوروش
۱۷ آذر ۱۴۰۰آقای شاهرخ
درسته بیوک قبلا هم بهترین ماشین هارو.ولی هیچ فرقی نمی کنه.
هیچ وقت ماشین امریکایی به چینی تبدیل نمی شه.
کوروش
۱۷ آذر ۱۴۰۰جناب شاهرخ
درسته که بیوک قبلا هم بهترین ماشین رو میساخت.
و الان هم بهترین ماشین رو می سازه.
و هیچ وقت خودروی امریکایی به چینی نمیشه مقایسه کرد.
محمدرضا
۱۶ آذر ۱۴۰۰آخه چه حسی بهتری .تو نقات منفی نوشته متریال ارزان قیمت از رو عکس که نمیشه قضاوت کرد.بیوک هیچی از اصالتش باقی نمونده.
کوروش
۱۷ آذر ۱۴۰۰آقای محمدرضا چجوری میگید بیوک اصالتی باقی نمونده ازش. بیوک سنچوری چی؟
رگال چی؟
اسکایلارک چی؟
سنچوریان چی؟
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۱۶ آذر ۱۴۰۰واقعا آفرین👍
دوست عزیز واسه ۳ دهم ثانیه ۱۰ هزار دلار؟😂
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۱۶ آذر ۱۴۰۰گارانتی کم (وقتی یه شرکتی جرئت داره که ماشینشو ۵ سال گارانتی بکنه یعنی به خودش خیلی اعتماد داره!)
کیفیت کم
امتیازات مجلات
فروش
داخلش
کمه؟
بعدشم خدایی این چزا رو از کجا در میاری
ben
۱۶ آذر ۱۴۰۰لامصب ساینا من 2 سال گارانتی داره. بیوک یک سال!!!
AHMET 2002
۱۶ آذر ۱۴۰۰حواست باشه رینگاشو عوض نکنی گارانتیش باطل شه!!
شاعر
۱۶ آذر ۱۴۰۰گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر
کوروش
۱۷ آذر ۱۴۰۰گارانتی ایران به هیچ دردی نمیخوره. ولی برای یک سال گارانتی بیوک می ارزه
Arman
۱۶ آذر ۱۴۰۰همه جوره پالاسید برتر هست،از فروش تو خود امریکا گرفته تا کیفیت متریال و طراحی و گارانتی و نمره و قیمت که ۱۰ هزار دلار کمتره
TOM KRISTENSEN
۱۶ آذر ۱۴۰۰همه چیز هیوندای عالی بود اما وقتی قیافش دیدم به بیوک رای دادم
Swedish arrogant tiger
۱۶ آذر ۱۴۰۰بیوک، حس خاصی از طراحیش میگیرم.
دايان
۱۶ آذر ۱۴۰۰اصلا نمیشه دلیلی پیدا کرد واس انتخاب بیوک اینجا
پالاسید سرتر هست فروش خیلی بالایی هم داره حتی بالاتر از خود بیوک که امریکایی هست
ارسلان
۱۶ آذر ۱۴۰۰بجای فشاری شدن حقیقت رو ببین
بیوک با حجم موتور کمتر 20 اسب بیشتر قدرت داره
بیوک با وجود 145 کیلو سنگینتر بودن و حجم موتور کمتر توی شتاب ماشین سریعتری از هیوندای هست
بیوک حجم باک ش 11 لیتر بیشتر از هیوندای هس که یعنی توی را نمیمونی و بیشتر میرونی
گیربکس 9 سرعته داره هرچی تعداد دنده ها بیشتر باشه فشار روی گیربکس پایینتر میاد در نتیجه استهلاک گیربکس کمتر و عمرش بیشتر میشه گیربکس سی وی تی هم بخاطر همین تعداد دنده بینهایت کم استهلاک ترین گیبرکس دنیا هست
بیوک حجم صندوق بارش هم از هیوندای خیلی بیشتره بخاطر فاصله ی محوری بیشتر سرنشینان هم فضای بیشتری دارن و راحترن / فضای بیشتر سرنشینان و حجم صندوق بیشتر و حجم باک بیشتر توی مسیر های طولانی و مسافرت واقعا یه نعمته که هیوندای ازش بی نصیبه
در اخر سر هم میدونی جنس امریکایی خریدی که امتحان خودشو پس داده که نه مثله هیوندای آتیش میگیره نه سلطان یاتاقانه و نه بعد یه مدت نه رنگ داشبوردش میره و نه اتاق به صدا میافته
گارانتی 1 ساله داره ولی 5 سال راحت میرونی و یه بار هم تعمییرگاه نمیری ولی هیوندای گارانتی 5 ساله گذاشته ماهه اول رو رد کنی از ماه دوم هر روز ماشین توی نمایندگی باید بخوابه بخاطر مشکلات ریز درشت شانس بیاره راننده حین رانندگی راننده کباب نشه
https://www.youtube.com/watch?v=CMoxDc1lxbU
محمدرضا
۱۶ آذر ۱۴۰۰آقای ارسلان قطعا کم بودن زمان گارانتی به استفاده از مواد ارزان قیمت مربوط میشه.که توی نقاط منفی نوشته.قطعا منظورش این نیست که کیفیتش در حد چینی ها باشه ولی از هیوندای کم تره.
دايان
۱۶ آذر ۱۴۰۰اخییی دو روز پیش در جواب اون یکی اکانتت بهت گفتم فشاری نشو تو دلت موند حالا اومدی همونو دوباره به خودم بگی 😂😂
نمره رو ببین
فروش رو ببین
فعلا خداحافظ اخییییی 😂😂
ارسلان
۱۶ آذر ۱۴۰۰آقای محمد رضا ارادت خدمت شما
ببینید دیگه چینی ها مَثَل خوبی برای بیکیفیت بودن نیستن یه زمانی بودن ولی الان قضیه فرق کرده چین به اندازه کل شرکتهای دنیا شرکت خودروسازی داره اگه ماهم فقط 3 تا شرکت رو بعنوان شرکت های برگزیده گزینش کنیم متوجه اختلاف کیفی خیلی بالاتر از کره ای ها خواهیم شد مثله شرکت هونگچی که واقعا باید اعتراف کنم که یه زمانی تا اسم چینی میومد چش بسته میگفتم آشغال اما گاه و بیگاه در حین دنبال کردن اخبار دنیای خودرو چشم به عکسا و اخبارش میوفتاد و ذهنیتم بهش برگشت و الان واقعا ازش خوشم میاد یه بار هم جرمی کلارسون یه هونگچی ال 5 رو تست کرد و خیلی ازش تعریف کرد
دایان
من 1 هفته س پدال نیومدم و مثله تو مولتی اکانت نیستم میتونی صحت این ادعا رو از مدیر سایت که دسترسی داره جویا بشی / کاربر کیان یه بار گفت دایان / ژانگولر / خوشنام / و یکی دیگه که یادم رفته گفت همشون توسط خودت اداره میشن من که نمیدانم الله و اعلم
خلاصه حقیقت رو بت گفتم نتونستی جواب فنی و منطقی بدی فقط فشار رو پشت ایموجی خنده پنهان میکنی😂
.
۱۶ آذر ۱۴۰۰گیربکس سی وی تی کم استهلاک ترین گیربکس دنیا؟؟؟؟
گیربکس هرچی دنده بیشتر داشته باشه بهتره؟صرفا معیارش همینه؟
وقتی اطلاعات خودروییتون در همین حده منطق نظرتون هم در همون حد خواهد بود
کابین پلاستیکی بیوک در مقابل پالیسید مهم تره یا حجم باک سوخت؟
در مورد جنس آمریکایی هم سال ها جنرال موتورز به کیفیت افتضاح معروف بود و دوباره تازه داره جون میگیره اینو چطور انکار می کنید
همین الان میتونید به یوتوب مراجعه بکنید و نظر مکانیک های آمریکایی رو راجع به بعضی محصولات آمریکایی مشاهده کنید
car wizard که یکی از معروف ترین مکانیک ها تو یوتیوب هست بار ها به زباله بودن خیلی از ماشین های آمریکایی تاکید داشته و همیشه میگه برید تویوتا بخرید چون ممکنه تو بازار دسته دو گرون تر باشه ولی وقتی شما اون آمریکایی ارزون تر رو میخرید آخرش همون هزینه رو باید خرج موتور و گیربکس بی کیفیتش بکنید
توی یکی از ویدیو هاش هم اتفاقا مدل encore از همین برند بیوک بود که چهارمین توربوچارجرش رو داشتن روش نصب می کردن! اگه باور ندارید بفرمایید مطالعه و اطلاعاتتون رو بیشتر کنید
ارسلان
۱۶ آذر ۱۴۰۰جناب نقطه
اینکه گیربکس سی وی تی کم استهلاک ترین گیربکس دنیاس اینو دیگه بچه ی 5 ساله هم میدونه کاره هیترا و فن بوی ها فقط شده زیره سوال بردن حقایق بدون توضیح چرایی داستان / لطف کن به سوالات زیر پاسخ بده
اگه گیربکس سی وی تی پر استهلاکه پس گیربکس کم استهلاک کدومه ؟؟
اگه گیربکس سی وی تی پر استهلاکه چرا روی 99 درصد ماشینایی اکونومی گیربکس سی وی تی هست ؟؟
اگه گیربکس سی وی تی پراستهلاک هست چرا باعث مصرف سوخت کمتر میشه در حالی که استهلاک از زور زدن و مقاومت در برابر قدرت به وجود میاد که منجر به سایش و از بین رفتن داستان میشه مثله ماشینی که موتور ضعیفی داره و چون زور میزنه باعث افزایش مصرف سوخت میشه از اون طرف توربو شارژ چون باعث افزایش قدرت میشه به کاهش مصرف سوخت می انجامه
این همه تناقص از کجا میاد ؟؟
با این کامنتت ثابت کردی که شما اصلا اطلاعات خودرویی نداری و صرفا فقط یه فن بوی یا هیتری
از اونجایی که گنجایش بحث تخصصی نداری برات دبستانی توضیح میدم گوش کن تا یه چی یاد بگیری بجای این فن بوی بازیها “” فرض کن 16 متر ارتفاع رو میخوای پله بسازی وقتی بخوای بیای پایین اگه 8 پله در نظر بگیری ارتفاع هر پله 2 متر میشه و باید به پایین بپری در نتیجه وزن بدنت در اثر سقوط توسط نیروی جاذبه زیادتر از حالت سکون میشه و فشار مضاعف به زانو میاره و استهلاک زانو بالا رفته و زود مشکلات اورتوپدی و زانودرد پیدا میکنی هر چی تعداد پله ها بیشتر باشه راحتتر میای پایین و فشار کمتری به زانو میاد اگه 64 پله در نظر بگیری ارتفاع هر پله 25 سانتی متر خواهد بود و فشار مضاعف به زانو در کمترین حالت قرار میگیره هر چی تعداد پله ها بیشتر باشه استهلاک کمتر ولی دیرتر به پایین میرسی دلیل اینکه سی وی تی شتاب خوبی هم نداره اینه
Navid_A.J
۱۸ آذر ۱۴۰۰بیوک داره تو بازار امریکای شمالی ضعیف عمل میکنه. نمایندگیش هم ک بری برخوردشون همینجوریه. بیخودی نیس که فروشش کمتر از هیوندایه.
M.Kazem.K
۱۶ آذر ۱۴۰۰واقعا درک نمیکنم چرا رای های بیوک اینقدر نزدیک به هیونداست !! واقعا هیوندا برتریش فاحشه چجوری رای دادید ؟!؟!
دايان
۱۶ آذر ۱۴۰۰دلیلش واضحه،بعضی ها که فن یه سری برندهای رقیب هستن صرفا واس اینکه هیوندا رأی نیاره به رقیبش رأی میدن،وگرنه بیوک که فن نداره،برتری هم نداره اینجا
مثلا طرف گفته بیوک چون حس خاصی بهم میده طراحیش😂عشقته که حس خاصی بهت میده؟ یه عکس دیدی ازش دیگه
امین
۱۶ آذر ۱۴۰۰والا به مولا
AMG GT R
۱۶ آذر ۱۴۰۰بیوک
Sina10
۱۶ آذر ۱۴۰۰هیوندای پالیسید یکی از بهترین SUV های بازاره
اولین بار که اومد نه ظاهرشو دوست داشتم نه توانایی فنیشو
ولی خودشو اثبات کرده
قیافشم به نظرم از بیوک پر ابهت تر و جالب تره
البته میشد جزئیات جلوش با ابعاد بزرگتری قرار بگیرن ، جلوش این حس رو میده که انگار ابعاد ماشین اشتباهه
بحث فقط ظاهر نیست
توی کابین بیوک جالب تر بود حداقل برای من ولی گفته شده که متریال داخلی با کیفیتی نداره با توجه به متن ، تو عکس که چیز زیادی معلوم نیست.
خیلی چیزا با فاصله کمی شاید بیوک بهتر باشه اما قیمتو ببینید
فاصلشون اندازه دو تا کلاس متفاوته
توی نسخه پایه نزدیک ۱۰ هزار دلار فاصله دارن
انتخاب من پالیسید بود اونم بخاطر قیمت گذاری
Arman
۱۶ آذر ۱۴۰۰توی تمام مقایسه هایی که انجام شد از موتور ترند گرفته تا کار اند درایور همه با اختلاف نمره پالاسید رو بالاتر دادن حالا شما میگی تو خیلی چیزا بیوک برتر هست نمیدونم طبق کدوم تجربه هست که اون کارشناس ها بهش نرسیدن و البته توی دلایلشون اصلی ها کیفیت سواری،متریال عالی،ایمنی و تکنولوژی و هندلینگ بود و در اخر به قیمت اشاره کوچیکی کردن
Sina10
۱۷ آذر ۱۴۰۰فقط به جدول نگاه کنید مشخصه ، توی بسیاری مشخصات بیوک برنده است البته فقط و فقط روی کاغذ
قدرت و گشتاور با وجود موتور کمی کوچیک تر ، شتاب ، ۴۰۰ متر ، طول کلی خودرو و فاصله محوری ( هرچند که معتقدم نمیشه بر اساس فاصله محوری فضای یه ماشینو بطور قطعی محاسبه کرد) ولی کلا جادار تره ، نیم لیتر مصرف سوخت بیشتر در عوض ۱۰ لیتر باک بزرگتر ،
جالبه خودتونم الان گفتین بر اساس بررسی های که کارشناسا خودشون بعد از تجربه خودرو ها انجام دادن به این نتیجه رسیدن ، خب هر کی فقط همین جدولو بجز بخش قیمت ببینه نتیجه میگیره بیوک بهتره ، اما وقتی کابین ، کیفیت ، تجربه واقعی روزمره ، گارانتی ، رضایت مشتریان ، حتی قیافه که به نظرم بیوک انچنان جالب نیست و مهم تر از همه قیمت رو بررسی کنه پیروزی با پالیسیده اونم با فاصله
اتفاقا از محصولات کنونی هیوندای پالیسید از ماشیناییه که واقعا ازش خوشم اومده
Navid_A.J
۱۸ آذر ۱۴۰۰متریال داخلی بیوک مخصوصا تو روز، توی ذوق میزنه. دلیلی نمیبینی که بخوای بجای تراورز، اینکلاو رو بگیری.
Sina10
۱۶ آذر ۱۴۰۰ولی از همه بد تر رو تازه دیدم
گارانتی یک سال؟
بیوک خودشو مسخره کرده نه؟
هیوندای ۵ سال داره میده معلومه خریدار میره سمت هیوندای
واسه خریدارای این جور ماشینا ، چیزای اینجوری مثل مالیات و گارانتی و شرایط فروش از خود ماشینه مهم تره
GT
۱۶ آذر ۱۴۰۰هیوندای تقریبا بی نقصه و دلیلی برای رأی دادن به بیوک ندارم
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۱۶ آذر ۱۴۰۰هیوندا بی شک بهتر از بیوکه
۱۰ هزار دلار تفاوت کمی نیست!!
لطفا دوستان تعصب رو بردارید…. منطقی باشید…. کره دیگه پیشرف کرده و برای آمریکا هم خط و نشان میکشه…. بپذیرید
امیررضا
۱۶ آذر ۱۴۰۰واقعا اینجا پالسید همه جوره جلوعه.
محمد امین
۱۶ آذر ۱۴۰۰مشخصا هیوندای پالسید خودرو برتری هست ، طراحی پخته ترین داره و در امتیاز ها با اختلاف جلو تره و از نطر قیمت تقریبا ۱۰ هزار دلار قیمت کمتری داره یعنی حدود ۲۵ درصد ارزان تر از بیوک هست و گارانتی خیلی بهتری داره
بیوک طراحی خوبی داره و کابین زیبایی هم داره ، مشخصات فنی بیوک یکمی بهتره ، و از اون سمت با اختلاف قیمت بیشتری داره و مصرف سوختش هم یه خورده بالاتره
arshiasvj
۱۶ آذر ۱۴۰۰بیوک بهتر هست ولی نه ۱۰ هزار دلار!!!!
ماکان
۱۶ آذر ۱۴۰۰سلام . من از بین این دوتا ، هیوندای پالیسید را انتخاب می کنم .
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۱۶ آذر ۱۴۰۰دوستان خواهشا این بحث قدیمی کره ای آشغاله کره ای بینظیره رو تموم کنین ، هر کسی میتونه نظر خودشو بگه حالا از نظر یکی آشغالن از نظر یکی بینظیرن لطفا در هر دو صورت منطقی و بدون اهنت و تمسخر با هم بحث کنید تا جو دوستانه سایت حفظ بشه ، لازم نیست حتما جواب کسی که باهاش مخالفید رو بدید برای همینه که لایک و دیسلایک رو گذاشتن
میثم
۱۶ آذر ۱۴۰۰من پالسید رو انتخاب میکنم
مهردادکمال
۱۷ آذر ۱۴۰۰بیوک زیباتره منتها فاصله قیمتی معناداری دارن فکر کنم پارامتر قیمت باعث این اختلاف فروش هست
کوروش
۱۷ آذر ۱۴۰۰همیشه مثل قدیم بیوک بهترین ماشین رو می سازه.من خودم بیوک سنچوری ۱۹۷۳ دارم ۴۸ سالشه هنوز عین ساعت کار می کنه. اونم هشت سیلندر. هیوندای همه میگن شاسی بلنده ولی نیم شاسی هم نیست. بعد اون ۴ سیلندر.بعد بیوک همیشه گشتاوری بالا داشته.
کوروش
۱۷ آذر ۱۴۰۰سلام.همیشه بیوک بهترین خودرو می سازه.من خودم بیوک سنچوری ۱۹۷۳ دارم اونم هشت سیلندر.۴۸ سالشه.با گشتاور بالا.باموتور ۳۵۰.هنوز عین ساعت کار میکنه.بیشتر مردم به هیوندای میگن شاسی بلند ولی نیم شاسی هم نیست.هیوندای بیشتر ۴ سیلندر هستن.جنرال موتورز بهترین بوده.
کوروش
۱۷ آذر ۱۴۰۰من خودم به بیوک انکلیو رای دادم
mr-koenigsegg
۱۷ آذر ۱۴۰۰به نظر من بیوک خیلی طراحی پخته تری نسبت به هیوندای داره!