مرحلهٔ یکچهارم نهایی، گروه چهارم، شاسیبلندهای فول سایز، دوئل دوم
نتایج دوئل قبلی بین جیامسی آکادیا و تویوتا هایلندر
مجموع آراء: ۱۲۹۱
آراء جیامسی: ۶۷۹
آراء تویوتا: ۶۱۲
پیروز دوئل: بیوک انکلیو با کسب ۵۲ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه در مرحلهٔ یکچهارم نهایی | |
تویوتا هایلندر | جیامسی آکادیا |
جیامسی آکادیا | |
بیوک انکلیو | مزدا CX-9 |
؟ | |
فورد اکسپلورر | شورلت تراورز |
؟ |
بیوک انکلیو
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۷
پلتفرم: C1XX جنرال موتورز
امتیاز از موتورترند: ۷.۶ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۳۸,۴۸۰ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴۱,۹۶۲ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: چهار ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: چهار ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: سواری و هندلینگ خوب، پیشرانه و گیربکس نرم، نمای بیرونی زیبا، تجهیزات استاندارد سخاوتمندانه، فضای فراوان برای بار و سرنشینان، سامانهٔ چهارچرخ محرک توانمند
نقاط منفی: اشتراکات بیشازحد با شورلت تراورز، ارائهٔ بهترین تجهیزات فقط در تیپهای بالایی، مصرف سوخت بیشتر نسبت به رقبا، متریال داخلی ارزانقیمت، فقدان سیستمهای کمکرانندهٔ فعال در تیپهای پایینی
چکیده: بیوک انکلیو کراساوور لوکسی است که با قیمتی نزدیک به مدلهای غیرلوکس ارائه میشود اما متریال داخلی اقتصادی مانع ورود آن به قلمروی واقعی کراساوورهای لوکس شده است
مزدا CX-9
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۵
پلتفرم: اسکایاکتیو مزدا
امتیاز از موتورترند: ۷.۷ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۷,۶۳۸ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۳۴,۴۹۳ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: چهار ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: چهار ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: هندلینگ جذاب، طراحی عالی، تزئینات کابین در حد لوکس، کیفیت عالی، تکنولوژیهای ایمنی فعال استاندارد، یکی از معدود کراساوورهایی که رانندگی لذتبخشی دارد
نقاط منفی: فضای داخلی کمتر نسبت به رقبا، گیربکس شش سرعتهٔ بیهیجان، فضای بار کم در هنگام باز بودن صندلیهای ردیف سوم، فضای تنگ صندلیهای ردیف سوم، ظرفیت یدک کشی محدود
چکیده: CX-9 حتی با وجود برخورداری از هفت صندلی، هنوز هم مقدار زیادی از جادوی مزدا را ارائه میکند و مناسب کسانی است که خواهان MX-5 هستند اما خانوادهٔ پرجمعیتی دارند
مقایسهٔ مشخصات فنی
بیوک انکلیو | مزدا CX-9 | |
پیشرانه | ۳.۶ لیتری V6 | ۲.۵ لیتری I4 |
تنفس | طبیعی | توربوشارژ |
قدرت | ۳۱۰ اسب بخار | ۲۵۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۶۰ نیوتن متر | ۴۳۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۹ سرعته اتوماتیک | ۶ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | جلو یا چهارچرخ | جلو یا چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۶.۶ ثانیه | ۷.۳ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۵.۱ ثانیه | ۱۵.۷ ثانیه |
شتاب جانبی | ۰.۸۲ جی | ۰.۸۳ جی |
توقف از ۱۱۰ | ۵۴.۵ متر | ۵۵.۸ متر |
حداکثر سرعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۱.۷ لیتر ترکیبی | ۱۰.۲ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۸۲ لیتر | ۷۴ لیتر |
وزن | ۲۰۸۱ کیلوگرم | ۱۹۸۰ کیلوگرم |
ظرفیت بکسل | ۲۳۰۰ کیلوگرم | ۱۶۰۰ کیلوگرم |
طول | ۵,۱۹۰ میلیمتر | ۵,۰۶۵ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۰۷۰ میلیمتر | ۲,۹۲۸ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۶۸۰ لیتر | ۴۰۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۷ نفر | ۷ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۴۳,۹۹۵ دلار | ۳۵,۳۳۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۴۵,۹۹۵ دلار | ۴۵,۶۶۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
مردیم از خوشی
۱۹ بهمن ۱۴۰۰بیوک بهتر هست
۱_مزدا واقعا زیباست ولی ظاهر بیرونی بیوک قشنگ تره ! و با ابهت تر
۲_ بیوک خیلی قوی تره
۳_ظرفیت بکسل بیوک بیش تره
۴_ حجم صندوق بیش تری داره
۵_ شتاب بهتر
۶_ ترمز گیری بهتر
۷_ تنفس طبیعی هست
مصرفش اندکی بیش تره ولی باک بزرگ تری داره
قیمتشون هم که برابر هست پس بیوک
Humer
۱۹ بهمن ۱۴۰۰با نظر شما کاملا
هزار درصد موافقم
مردیم از خوشی
۱۹ بهمن ۱۴۰۰8 _v6
9_گیربکس 9 سرعته
10_ گارانتی بهتر
دايان
۱۹ بهمن ۱۴۰۰احتمال زیاد فورد اکسپلورر برنده این کلاس میشه
پدال تلوراید برای بار سوم بهترین شاسی بلند سال شد کار کن خبرشو
GMA
۱۹ بهمن ۱۴۰۰مزدا ظاهر جوان پسند تر و جذاب تری داره و کابینش بسیار جذاب تر از بی که، انتخاب من مزدا
ماکسیمیلیان
۱۹ بهمن ۱۴۰۰سلام و درود!
بله من هم با شما موافقم ؛ ظاهر ساده بیرونی و داخلی ، کیفیت مناسب و صد البته هندلینگ جادویی مزدا از مشخصه های این خودرو است.
از عزیزان تقاضای دعای سلامتی دارم ، متاسفانه دو هفته ایست بیمار هستم امروز هم غافلگیری گرما و حالت تهوع قسمت شد.
متاسفانه دیگر اعضای خانواده هم چندی پیش بیمار بودند ، احتمالا به کرونا مبتلا شده ایم ؛ جای ترس نیست امید به خدا و بیم نداشتن از مرگ مهم ترین تکنیک های مقابله با کرونا است ، البته بسیاری از ما به دلیل گناهانمان از جهنم ترس داریم اما یا حسین گفتن هنگام مرگ سِر نجات است.
در هر صورت توصیه میشود از ماسک های مسی استفاده فرمایید ، هر ۳۰ دقیقه در فضایی آرام ماسک خود را بردارید و تنفس کنید تا به ریه و قلب آسیبی نرسد ، حتی المقدور از دست زدن به وسائل آلوده خودداری کرده تا کمتر از الکل استفاده شود، زیاد الکل زدن ریه را به نابودی میکشاند.
از اخبار و تعداد مرگ و میر جلوگیری کنید ، موسیقی و نحوه ی اخبارگویی تلویزیون ایران در ایجاد ترس ماهر است.
سیستم ایمنی خود را با میل کردن میوه های سالمی که با کود طبیعی رشد کرده اند ، تقویت کنید.به همین آسانی ترس و ناامیدی انشالله از بین میروند☺️.
یا علی🌷
مردیم از خوشی
۱۹ بهمن ۱۴۰۰عکس ها کابین هم اصلا خوب انتخاب نشده نمیشه درست طراحی را دید
is that a.........Supraaaa
۱۹ بهمن ۱۴۰۰مزدا رو دوست دارم
ولی ظاهر بیوک قشنگ تره
Humer
۱۹ بهمن ۱۴۰۰بیوک بیوک بیوک زنده باد بیوک❤🖤❤
Porsche 911
۱۹ بهمن ۱۴۰۰بیوک درکل انتخاب بهتریه…
اما پدال جان میخوام یچیزی بگم
جدیدا مطالب کم شده و بیش از اخبار خارجی به گنده کاری های داخلی پرداخته میشه
درسته که برای کسب در آمد و خرج و مخارج هست ولی راه های بسیار بهتری هستن…
شرمنده یکم کم کاری هم شده
چند روزه که یه پکیج آئرودینامیک برای فیس جلوی ب ام و M3 تولید شده ولی خبری راجع بهش نزاشتین این به کنار
دیشب آلفارومئو توناله معرفی شد ولی خبرشو هنوز نزاشتین فکر نمیکنم ترمز روی سقف جذاب تر از خبر معرفی یه محصول باشه!
یا حتی فیس لیفت ب ام و سری ۸ رو ۲ روز بعد پوشش دادین
نمیگم بده ولی قبلا پدال در چند ساعت خبر های روز رو پوشش میداد ولی الان نه
مثلا خبر دیروز راجع به ساخت نسخه بعدی بازی ای که ربطی به دنیای خودرو نداره و صرفا یکسری ماشین دستکاری شده توش هستن رو گذاشتین این خبر هارو فکر کنم زومیت میزاره و پدال یه مجله تخصصی خودرویی هست لازم به این مطالب نیست
در هر صورت ممنون
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱۹ بهمن ۱۴۰۰بیوک یه شاسی بلند فول سایز واقعی هست.5 متر و 20 سانت خیلی غوله.موتورش هم که محشره.
Kato
۱۹ بهمن ۱۴۰۰مزدا بهتره
واقعا طراحیش جذاب تره اون یکی از پشت بیریخته
وقتی میگه لذت رانند بالایی میده این چیز کمی نیس که مزدا ارائه کرده
هندلینگ بالا….
قیمت پایه هم توجه بشه
مردیم از خوشی
۱۹ بهمن ۱۴۰۰قیمت پایه مهم نیست قیمت تست شده مهمه
بخاطر تناسب مشخصات موتور و …
درضمن سواری و هندلینگ خوب جزو نکات مثبت بیوک هم هست
amiur
۱۹ بهمن ۱۴۰۰من بیوک رو انتخاب می کنم، هر دوشون واقعا در نمای جانبی زیبا محسوب میشن، اما در نمای داخلی به نظرم مزدا بهتر بود.اما دلیل انتخاب بیوک :
1-مصرف سوخت مناسب با توجه به حجم بالای موتور و تنفس طبیعی بودن
2-حجم صندوق بار بیشتر
3-فاصله محوری بیشتر و ویل بیس بهتر
4-شتاب بهتر که به شخصه بین هر سگمنتی برای من مهمه
5-حجم باک که واقعا برای خودرو های خانوادگی به نظرم خیلی مهمه
ارشیاSVJ
۱۹ بهمن ۱۴۰۰این انکلیو چرا از عقب شبیه MPV هاس؟؟
ولی جلوش خیلی قشنگه
جدا نمیدونم به کدوم رای بدم.
مسعود
۱۹ بهمن ۱۴۰۰تو کامنت ها اکثرا گفتن بیوک ولی رای مزدا بیشتره :|
نمیدونم شاید طرفدارای مزدا حوصله کامنت دادن ندارن😄😄
البته خودم به مزدا رای دادم طراحیش پخته تر و هماهنگ تره چه بیرونی چه داخلی
ماکسیمیلیان
۱۹ بهمن ۱۴۰۰سلام و درود!
پدال عزیز نظرسنجی در فایرفاکس موبایل نمایان نمیشود.
درخواست پیگیری دارم.
سپاس فراوان ،یا علی🌷
مسعود
۱۹ بهمن ۱۴۰۰باشه چشم پیگیری میکنم
سیدمهران+میرابوالقاسمی
۱۹ بهمن ۱۴۰۰مزدا را عشق است
ALIREZA
۱۹ بهمن ۱۴۰۰خوشتیپا زیاد به خودتون زحمت ندین اکسپلورر منتظرتونه 😂😂😂😂😂🤩🤩
B.A.E Systems
۱۹ بهمن ۱۴۰۰اکسپلورر خیلی خوبه اما شورلت و جی ام سی رقیب های بسیار قدری هست
کوبیده
۱۹ بهمن ۱۴۰۰روی کاغذ بیوک بنظر بهتر میاد ولی کیفیتی ک مزدا داره رو نمیشه با عدد توصیف کرد
genius
۱۹ بهمن ۱۴۰۰و در ایران دوئل فیدیلیتی با هایما اس۷ توربو!!
مردیم از خوشی
۱۹ بهمن ۱۴۰۰اوووف شما وضعتون خوبه ما دوئل پراید و پژو ۲۰۶ داریم
charger
۱۹ بهمن ۱۴۰۰متاسفانه طراحی ماشینای بیوک دیگه اون حس آمریکایی بودن رو القا نمیکنه
Jdm باز
۱۹ بهمن ۱۴۰۰هر دو خوبن
ولی با اختلاف کمی بیوک بهتره
میثم
۲۰ بهمن ۱۴۰۰من به مزدا رای دادم، هرچند طراحی بیوک رو خلی دوست داشتم، دلیلشم این بود یکی از اقوام در مملکت استکبار درحال تحمل مشقت فراوان و تحصیل هست، میخواست یه کراس اوور حدود 30تا 35 هزارتا بخره، با همه این ها دور زده بود خیلی از مزدا تعریف میکرد یکی مزدا و یکی هم سوبارو، درنهایت هم اوت بک گرفت چون میگفت اینجا برند بهتری داره و جادرا تره! اما میکفت لذت سواری مزدا یه چیز دیگه بوده، میکفت مثل ماشین سدان بود! لذا منم به مزدا رای دادم!
Ali
۲۰ بهمن ۱۴۰۰تنها ضعف مزدا توربو شارژر بودنه