بیوک سال پیش از نسخه به روز شده انویژن در چین رونمایی کرد و اتوموتیونیوز نیز به تازگی گزارش داده که این خودرو از ماه آوریل سال جاری وارد نمایندگیهای فروش در آمریکا خواهد شد.
انتظار میرود جزئیات کامل این خودرو در آیندهای نزدیک منتشر شوند اما انویژن ۲۰۱۹ از نظر بصری مشابه نسخه عرضه شده در بازار چین خواهد بود. در نتیجه این خودرو دارای نمای جلوی کاملاً جدید با جلوپنجره بازنگری شدهای خواهد بود که ما را به یاد محصولات جدیدتر همچون انکلیو و لاکراس میاندازد. این کراس اوور همچنین دارای تریم کروم اضافی و چراغهای جلوی LED خواهد بود.
بخش اعظم تغییرات ظاهری در بخش عقب این کراس اوور رخ دادهاند زیرا انویژن در این بخش دارای سپر جدید و درب پشتی تغییر یافته میباشد. انویژن همچنین از چراغهای عقب به روز شده و سیستم اگزوز نوینی بهره میبرد.
انویژن بازار چین به سیستم اطلاعات سرگرمی به روز شدهای مجهز است اما گفته میشود مدل آمریکایی همان سیستم قبلی را خواهد داشت. البته ظاهر دکمه جدیدی برای غیر فعال کردن سیستم استارت/استاپ در نظر گرفته شده است.
این خودرو در چین با دو پیشرانه توربو ارائه میشود. مدل پایه از نوع ۱.۵ لیتری بود و قدرت ۱۶۶ اسبی دارد درحالیکه پیشرانه قویتر با حجم ۲ لیتری خروجی ۲۵۶ اسبی را در دست دارد.
هنوز اطلاعاتی درباره قوای محرکه مدل آمریکایی انویژن ۲۰۱۹ منتشر نشده اما این خودرو در حال حاضر با پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری ۱۹۷ اسب بخاری عرضه میشود درحالیکه مدلهای فول تر دارای پیشرانه ۲ لیتری ۲۵۲ اسبی میباشند.
ونوم اف ۵
۵ اسفند ۱۳۹۶فدای اون صندلی هاش
DELL
۵ اسفند ۱۳۹۶حرف نداره حقیقتا
آرمین
۵ اسفند ۱۳۹۶نمای جلوی ماشین شبیه چانگان شده نمیدونم کدومشون از هم تقلید کردن
(Ali (Chevy nova
۵ اسفند ۱۳۹۶ارمىن شباهت دىگه
مثل بنز که شبىه برلىناس شده
الف.ی
۵ اسفند ۱۳۹۶نه دیگه منطقی باشیم انصافا شباهت غیر عادی ندارن
Hamid.Hellcat
۵ اسفند ۱۳۹۶من میخوام یه نکته اینجا بگم:
تو دوئل کادیلاک xts و لکسوس Ls یکی از کاربران گفته بود قدرت بیشتر به چه درد میخوره وقتی شتاب کادیلاک کمتره و تعداد زیادی هم لایک داده بودن.
کاری ندارم که این کلاس سوپر اسپرت نیست که مهمترین معیار شتاب باشه.
موضوع اینه که معمولا ماشینهای آمریکایی سنگین هستند و بعضا امتیاز ایمنی بالایی از تست های ایمنی نمیگیرن. نکته اینه که تو تستهای تصادف، ماشین با یک تکه بتن ثابت برخورد میکنه و هرچه ماشین سبکتر باشه کمتر آسیب میبینه. اما من از شما میپرسم وقتی دوتا ماشین با سرعتهای مشابه از روبرو با هم تصادف میکنن شما ترجیح میدید تو ماشین سبکتر باشید یا ماشین سنگینتر؟ بله ماشین سنگینتر انرژی جنبشی و نیروی بیشتری داره و کمتر اسیب میبینه. پس نتایج این تستها همیشه درست نیست. آمریکاییها هم هیچ وقت ایمنی و راحتی رو فدای شتاب بیشتر یا مصرف کمتر نمیکنن. شما یه بار سوار دوج چارجر بشید راحت این مساله رو درک خواهید کرد.
(Ali (Chevy nova
۵ اسفند ۱۳۹۶حمىد جان
حرفت درسته اما کسى که خودش رو به خواب زده متوجه نمىشه
فقط تجربه سوارى از اون ماشىنها واقعىت رو نشون مىده
البته اهمىت هم نداره ضد امرىکاىها چى مىگن
.
۵ اسفند ۱۳۹۶میگن نیوتون با استدلال شما پاشده و داره دوباره رو نظریاتش کار میکنه واقعا مرز های فیزیک رو جابه جا کردی شما ماشینی که انرژی جنبشی بیشتری داره کمتر آسیب میبینه؟ اون تست ها هم بی فایدن و شما درست میگی و این همه بودجه اروپا و آمریکا و جاهای دیگه دور میریزن تا بفهمن کدوم خودرو ایمن تره؟
Hamid.Hellcat
۵ اسفند ۱۳۹۶مستربین هم با خوندن این کامنت سرشار از نمک شما کلا کار طنز رو کنار گذاشت. موضوع خیلی ساده است. امیدوارم این جواب شما ناشی از غرض ورزی باشه تا فاکتورهای دیگه. برای شما ساده تر توضیح میدم: به دلیل نیروی بیشتری که ماشین سنگین در زمان برخورد وارد میکنه، برآیند نیروهای دو ماشین بر خلاف جهت حرکت ماشین سبک و هم جهت حرکت ماشین سنگین هست. بنابراین اثر این برخورد، روی ماشین سبک تخریب بیشتری ایجاد میکنه. فرض کنید این اتفاق برای پژو پارس و پراید بیفته. هردو هم تقریبا از حلب ساخته شدن. شما میتونی تو خونه این آزمایش رو با دو جسم از جنس مشابه و با جرم های متفاوت انجام بدی.
Hamid.Hellcat
۶ اسفند ۱۳۹۶(با فرض تشابه سایر متغیرها ازجمله جنس و میزان مقاومت بدنه ناشی از شکل و طراحی ماشین)
PETROLHEAD
۶ اسفند ۱۳۹۶دوست بسیار عزیزم سلام، فرمایش شما زمانی صادق هست که بدنه و تمام اجزای بدنه اتومبیل از یک ماده مشابه باشند، درحالی که هم بنده و هم سایر دوستان مستحضر هستند که در حال حاضر جنس و مواد استفاده شده در خودروها بسیار گوناگون هستند. آیا با استدلال شما کدامیک از این خودروهایی که برای مثال خدمتتون عرض میکنم با در نظر گرفتن این نکته که تمامی المان های دیگر ثابت باشند، در صورت شاخ به شاخ شدن آسیب بیشتری میبیند؟ خودرویی با بدنه ای از جنس آلومینیوم با خودرویی از جنس ترکیبی از فولاد تقویت شده با ساختار یکپارچه فیبرکربنی. خب اینجاست که تکنولوژی و سایر مسائل ایمنی دیگر در این مساله دخیل خواهند بود. پس صرفا جرم بیشتر یک خودرو بر ایمنی بیشتر آن دلالت نمیکند.
Hamid.Hellcat
۶ اسفند ۱۳۹۶بدنه ماشینهای عادی (غیر پرفورمنس) روز دنیا مقاومتهای نزدیک به هم دارند. بنابراین فاکتور وزن تاثیر زیادی داره.
حمید
۵ اسفند ۱۳۹۶به این میگند یک طراحی مدرن و زیبا
ستار
۵ اسفند ۱۳۹۶نمیدونم کسی کلیپ biuck le sabre کانسپ۱۹۵۱دیده؟!!!
عاشق محصولاتیم که از زمان خودش جلوتره شایدم در زمان خودش مسخره باشه یا حتی تو محصولات های آینده هم استفاده نشه ولی نشون میده تو اون زمان چقد براش وقت گذاشتن و فکر کردن