مرحلهٔ نهایی، گروه نهم، سدانهای بزرگ
بیوک لاکراس
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۵
نسل کنونی: سوم
پلتفرم: P2XX جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۲۰,۱۶۱ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۱۵,۵۲۷ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: پنج ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: پنج ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: پیشرانهٔ V6 قدرتمند و بینقص، استایل شیک و چشمنواز، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خوب، هندلینگ مناسب
نقاط منفی: شیفتر جویاستیکی ناخوشایند، خودرویی نیمهلوکس با قیمت لوکس (در تیپهای بالایی)
دوج چارجر
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۰
نسل کنونی: دوم
پلتفرم: LX کرایسلر
امتیاز از کارانددرایور: ۳ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۸۸,۳۵۱ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۸۰,۲۲۶ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: چهار ستاره
تصادف از طرفین: چهار ستاره
چپ کردن: چهار ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: سه سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: شخصیت جذاب، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خوب، حجم صندوق بار مناسب
نقاط منفی: کیفیت داخلی زیر حد متوسط، عدم ارائهٔ گیربکس دستی
مقایسهٔ مشخصات فنی
بیوک لاکراس | دوج چارجر | |
پیشرانه | ۳.۶ لیتری V6 | ۳.۶ لیتری V6 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۳۱۰ اسب بخار | ۳۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۸۲ نیوتن متر | ۳۶۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۹ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | جلو یا چهارچرخ | عقب یا چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۵.۶ ثانیه | ۶.۲ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۴.۱ ثانیه | ۱۴.۷ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت | ۲۲۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۹.۸ لیتر (ترکیبی) | ۱۰.۲ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۶۰ لیتر | ۷۰ لیتر |
وزن | ۱۶۸۰ کیلوگرم | ۱۸۶۰ کیلوگرم |
طول | ۵.۰۱ متر | ۵.۰۴ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۹۰ متر | ۳.۰۵ متر |
حجم صندوق بار | ۴۲۵ لیتر | ۴۸۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۳۰,۴۹۰ دلار | ۳۰,۳۹۰ دلار |
قیمت موردبررسی | ۳۰,۴۹۰ دلار | ۳۰,۳۹۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10304062]
Mohammad
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸کابین زیبا و دلچسب لاکراس
یا جذابیت و قابلیت شخصی سازی چارجر
مسئله اینه
Mohammad
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸من فکر نکنم بتونم از چارجر بگذرم
و یادی کنیم از دیگر بزرگان این سگمنت که حذف شدن
کرایسلر 300
نیسان ماکسیما
شورلت SS
فورد تاروس
شورلت ایمپالا
- A M I R -
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸مسلما بیوک ! نه تنها کابین لوکس تری داره حتی کیفیت بالاترش هم کاملا محسوسه ، کیفیت پایین ادوات کابین دوج حتی از توی عکسم مشهوده !
(ali (chevy nova
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸این 2 تا ماشین تو یه کلاس هستن ولی رقیب هم نیستن
لاکراس یه فول سایز لوکس هستش
چارچر یه فول سایز اسپرت
انتخاب منم هر 2
حسين وي
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸خواهشی که ازتون دارم بحث فروش رو پیش نکشید
NAVID۰۰۹۸
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸مسلماً بیوک در این کلاس بهتر عمل کرده .
دوج نمای ظاهری خوبی داره اما نمای داخلی حالت وانت را به شما منتقل میکنه و اینکه بعد از مدتی بخاطر طراحی بزرگ و نمای جانبی بی روح ، از چشم میوفته .
در صورتی که نمای داخلی بیوک عالیه و همچنین رُخ عامه پسندی داره .
یانکی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸کیفت داخل چارجر مناسبه و تمام اجزا از پلاستیک نرم ساخته شده.وتو مدلهای بالاتر از چرم دوزی داشبورد هم بهره میبره.
علیرضا(lexus)
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸با اون که کابین بیوک همه چی تمومه اما از پشتش اصلا خوشم نمیاد و رای من دوجه
F22RAPTOR
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸عاشق هردو شون هستم یه طرف لاکراس شیک
و یه طرف چارجر قلدر
ایمان
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸این مشخصات دوج نسخه پایه هست
جای SRT Hellcat RWD به شدت خالیه
یک سدان عضلانی با قدرت و سرعتی ویرانگر
• ضمناً گروه بندی ها هنوز درست نشده لطفاً دقت کنید
ترتیب ها به هم خورده ۱.۲.۳.۴.۴.۶.۷.۸.۹
امیر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸قطعا لاکراس مدرنتر شیک تر جذابتر وبهتره
محصولات دوج انقد قدیمی وپیر شدن درسته خوب میفروشن ولی واقعا گند زدن مدیراشون عرضه یه نسل جدید طراحی جدید ندارن
M
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸انتخاب من چارجر البته با موتور 392 HEMI
?Long live hemi !
حمیدرضا
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸چون بیوک رو بیشتر دوست دارم به بیوک رای دادم ولی تو امریکا داج محبوب تره اینو فروشش هم نشون میده
ح.ع
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸خوب معلومه داج چارجر بهتره .ضمنا این ضعیف ترین چارجره.با مقدار کمی پول بیشتر میتونیم مدل srt رو داشته باشیم با 460 اسب بخار که از هر لحاظ سرتره.ضمنا با همین شرایط هم داج بخاطر محور عقب بودن حداقل یک کلاس از نماینده بیوک سرتره.بیوک لاکراس رقیب نیسان ماکسیما و تویوتا آوالون هست نه داج چارجر.
Elmiraj
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸درسته از نظر ابعاد در یک کلاس اند اما فلسفه تولید این دو زمین تا آسمون متفاوته::::
.
لاکراس : زیبا ، مدرن و با وقار
چارجر : قلدر و جوان پسنده و برای لذت بردن از رانندگی ساخته شده
Hemichan
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸Mopar
چارجر هلفنت هم با قیمت حدود ۱۰۰ هزار دلار و ۱۰۰۰ اسب قدرت قابل سفارشه
ADAK
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸توی این کلاس هیچ کدوم از اینا
ho3ein
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸دوست من ی چارجر سفید مدل ۲۰۱۴ داره،توش نشستم کیفیت داخلش هم بد نیست که دوستان میگن پایینه،این دوست من تا حالا فک کنم نزدیک ۱۰ تا ماشین خارجی از جمله موستانگ ،جنسیس کوپه،هیوندای سنتینیال،و……داشته و زود زود ماشین عوض میکنه ولی اینو نزدیک ۲ ساله داره و اونروز میگفت خیلی ازش خوشم میاد فعلا نمیخوام عوضش کنم