پس از افشای تصاویری در ماه دسامبر، حالا رسماً بیوک نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ سدان فول سایز لاکراس را در چین معرفی کرده است. در طراحی فیسلیفت این خودرو از مدل کوچکتر رگال که در اروپا با نام اوپل اینسیگنیا عرضه میشود الهام گرفته شده است اما حالا نمای جلویی لاکراس با چراغهای بزرگتر LED، جلوپنجرهٔ بزرگتر، تریم کرومی بیشتر که چراغها را به جلوپنجره متصل کرده و کاپوت با خطوط برجسته، حتی از رگال هم تیزتر به نظر میرسد. در سپر هم تغییراتی جزئی انجام گرفته و در لبهٔ پایینی آن تریم کرومی کار شده است. پروفیل جانبی خودرو اما تقریباً بدون تغییر باقیمانده و بهاحتمالزیاد صرفاً رینگهای جدیدی برای آن ارائه خواهد شد. در نمای عقبی لاکراس ۲۰۲۰ اما چراغهای کاملاً جدیدی به چشم میخورد که نازکتر از قبل شدهاند. این چراغها با نواری کرومی به هم متصل شدهاند که نمای کلی عقب را عریضتر نشان میدهد. علاوه بر این، سپر عقب هم تغییراتی جزئی را تجربه کرده و در آن سر اگزوزهای یکپارچهای دیده میشود.
همزمان با این فیسلیفت، برای لاکراس پیشرانههای جدیدی هم ارائه شده است. موتور اول یک نمونهٔ ۱.۳ لیتری توربوشارژ تازه توسعه یافته است که ۱۶۰ اسب بخار قدرت دارد. موتور جدید بعدی اما از نوع ۲ لیتری توربو با ۲۳۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور است. این موتور هشتمین نسل از موتورهای اکوتک جنرال موتورز است و لاکراس اولین خودرویی محسوب میشود که به نسل هشتم این موتورها مجهز شده است. انتقال نیروی این موتور بهصورت استاندارد توسط یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک صورت میگیرد.
متأسفانه اما نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ بیوک لاکراس مدل ۲۰۲۰ صرفاً برای بازار چین در نظر گرفته شده و در ایالاتمتحده عرضه نخواهد شد چراکه جنرال موتورز قصد دارد کارخانهٔ خود در دیترویت یعنی جایی که لاکراس در آن تولید میشود را تعطیل کند و بنابراین هرچند فعلاً همچنان عرضهٔ لاکراس مدل ۲۰۱۹ در ایالاتمتحده ادامه دارد اما در آیندهای نهچندان دور تولید و عرضهٔ این سدان فول سایز در آمریکای شمالی خاتمه خواهد یافت. برای چین اما لاکراس در کارخانهٔ جنرال موتورز-سایک در شانگهای تولید میشود. بهزودی این تنها کارخانه در دنیا خواهد بود که به تولید بیوک لاکراس میپردازد. انتظار میرود فروش نسخهٔ جدید این سدان لوکس آمریکایی بهزودی در بازار چین آغاز گردد.
علی
۱۹ اسفند ۱۳۹۷یه طرح خوب و شسته رفته عالی
یه چیزی که هست اینه که بیوک تکلیفش مشخص نیست خیلی لوکسه نیمه لوکسه چیه
Sajjad
۱۹ اسفند ۱۳۹۷نیمه لوکسه . یجورایی میتونه رقیبه مستقیم فولکس واگن باشه که برنده نیمه لوکسه گروهه . البته که بیوک توی اروپا صادر نمیشه
محمد
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ما که دوست داریم خیلی لوکس باشه
اما واسه ادامه حیات خود شرکت فکر میکنم احتیاجه که نیمه لوکس باشه
یانکی
۱۹ اسفند ۱۳۹۷بیوک لوکسه و وقتی لقب آونیر پشتش باشه میشه کاملا لوکس.
Elmiraj
۱۹ اسفند ۱۳۹۷بیوک در حال حاضر نیمه لوکس محسوب میشه ولی طبق برنامهریزی های جنرالموتورز تا سال ۲۰۲۵ بیوک وارد قلمرو لوکس (جایگاه فعلی کادیلاک) و کادیلاک از جایگاه لوکس فعلی یک پله بالاتر میره .
.
درست مثل قدیما…?…
علی
۱۹ اسفند ۱۳۹۷البته تو کامنت بالا جلوی خیلی یه ویرگول بزارید ☺?
Solid Snake
۱۹ اسفند ۱۳۹۷بیوک اگه دف عقب هم ساخته میشد عالی بود
اما اونجوری یکم وارد قلمرو کادیلاک میشه
مهدی
۲۰ اسفند ۱۳۹۷آریزو خودمونه !!
خخخخخخخخخخخخخخخخخ