بی وای دی در نمایشگاه حملونقل هانوفر آلمان از چندین محصول بدون آلایندگی و تجاری از جمله ون E-Vali رونمایی کرده است.
E-Vali یک ون تجاری سبک و کاملاً برقی است که در آینده نزدیک راهی بازارهای اروپایی خواهد شد تا به عنوان گزینهای قابلتأمل برای تحویل بارهای گوناگون انتخاب شود. چینیها در این رویداد خودرویی نه تنها از ون E-Vali رونمایی کردهاند بلکه خانواده محصولات سنگین و نیمه سنگین برقی و یک تراکتور بدون آلایندگی نیز به نمایش درآمده است. بی وای دی میگوید E-Vali محصولی جهانی است و با وزن ۳.۵/۴.۲۵ تن خود میتواند نیازهای مشتریان اروپایی را برطرف کند. این خودروی جدید به باتری تیغهای خود بی وای دی و ویژگیهای کمکراننده هوشمند مجهز است. هدف از تولید E-Vali را میتوان ارائه گزینهای کاربردی و کمهزینه برای ناوگان خودروهای تجاری در قاره همیشهسبز دانست.
بی وای دی E-Vali از بسته کامل سیستمهای کمکراننده پیشرفته برای بهبود ایمنی و راحتی سود میبرد که از جمله آنها میتوان به کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، تشخیص نقاط کور و کنترل حرکت در سربالایی اشاره کرد. داخل کابین E-Vali سیستمهای ارتباطی اپل کارپلی و اندروید اتو وجود دارد و این محصول از بهروزرسانی از راه دور نیز سود میبرد. در داشبورد ون بی وای نیز ویژگیهای متنوعی همچون شارژر بیسیم و کنترل صوتی ادغام شدهاند.
ون برقی چینیها فضای بار زیادی دارد که به حداکثر ۱۷.۹ مترمکعب میرسد. همچنین ظرفیت بارگیری مدل ۴.۲۵ تن حداکثر ۱۴۵۰ کیلوگرم اعلام شده است. این محصول از درهای عقب بزرگ، صندلیهای تاشو با تنظیم در ارتفاع برخوردار شده تا حداکثر فضا را ارائه کند. طول/عرض/ارتفاع مدل ۳.۵ تن برابر با ۵۹۹۵/۲۰۹۶/۲۷۸۰ میلیمتر و فاصله بین محوری آن ۳۸۶۵ میلیمتر اعلام شده درحالیکه ابعاد مدل ۴.۲۵ تن به ۶۹۹۵/۲۰۹۶/۲۷۸۰ میلیمتر و فاصله بین محوری به ۴۵۵۰ میلیمتر میرسد. بی وای دی E-Vali از باتری ۸۰.۶ کیلووات ساعتی استفاده کرده و با یکبار شارژ مسافت ۲۲۰ تا ۲۵۰ کیلومتر را طی میکند. چینیها میگویند باتری تیغهای این خودرو ایمنی و دوام بیشتری دارد و از نظر راندمان انرژی و تراکم قدرت بهتر از نمونههای استاندارد فعلی است. همچنین در عرض نیم ساعت میتوان شارژ باتری را از ۱۰ به ۸۰ درصد رساند.
بد نیست بدانید نمایشگاه حملونقل هانوفر آلمان از سال ۱۸۹۷ هر دو سال یکبار برگزار میشود و بزرگترین و تأثیرگذارترین نمایشگاه خودروهای تجاری دنیاست. بی وای دی علاوه بر E-Vali از تراکتور برقی YET 2.0 نیز برای بازارهای اروپایی رونمایی کرده است. این محصول برای فعالیتهای لجستیکی و حملونقل همچون بندرها طراحی شده است. حداکثر ظرفیت وزن تراکتور موردبحث به ۷۵ تن میرسد و به راحتی میتواند کانتینرها و تریلرهای بزرگ را جابجا کند. باتری تیغهای این محصول نیز توسط بی وای دی تأمین شده و حداکثر زمان کاری ۱۶ ساعت را فراهم میسازد.
کامیونهای ETM6 و ETH8 نیز در هانوفر آلمان به نمایش درآمدهاند. ETM6 یک کامیون رده میانی ۷.۵ تنی برای فعالیتهای لجستیکی شهری است درحالیکه کامیون سنگین ۱۹ تنی ETH8 برای حمل محمولههای سنگینتر بکار میرود. این شرکت چینی اظهار داشته هر دو کامیون بر اساس پلتفرم ویژه و برقی بی وای دی تولید شدهاند و توان پیمایش ۲۰۰ و ۲۵۰ کیلومتری دارند. بازوی محصولات تجاری بی وای دی تا پایان ژوئن ۲۰۲۴ بیش از ۱۱۰ هزار دستگاه محصول را در سراسر جهان به فروش رسانده که سهم کامیونهای انرژی جدید ۳۰ هزار دستگاه بوده است.
Galant.VR4(JDM)
۲۸ شهریور ۱۴۰۳یکی جلوی اینو بگیره هر ماه یه ماشین جدید!!
البته با کیفیت شدن خودروسازی چین و رسیدن به رده های بالا در لیست خودروسازا باید به خسته نباشید به چینی ها گفت تلاش زیاد ثمره موفقیت در دنیا هست
حداقلش برای مردم شریف و لایقمون میشد از اقتصادی های BYD وارد کنید یا حداقل باکیفت باشن نخواستیم BYD
ارسلان
۲۸ شهریور ۱۴۰۳BYD قبلاً وارد شده مالی نبوده…بازار خودرو ایران دست مافیاست و واردات در جهت منافع اشخاص خاصی هست، خودرو کالای مصرفی نیست بلکه سرمایه گذاریه و خودروهایی نیازه که عمر بالایی داشته باشند!!
ضمنا من یک ون رده یک نمیبینم ، صرفاً یه اشغال، بدون هیچ طراحی میبینم
amir
۲۸ شهریور ۱۴۰۳برد ۲۵۰ کیلومتری برای ماشین بازی فاجعه اس حتی اگه بخواد تو شهرم تردد کنه تو روز مسافت زیادی رو میره و چندتا بار میبره تازه حساب کنید ۲۵۰ کیلومتر بر اساس تست اعلام شده و تقریبا شرایط استاندارد حساب میشه وای به حال روزی که بخواد بار سنگین ببره هوا بارونی و سرد باشه و در طی زمان ظرفیت و کیفیت باتری هم افت کرده باشه … حالا اصلا نیم ساعتی هم شارژ بشه همش باید بزنی تو شارژ! بعد ماشین باری برقی علاوه بر وزن خوده بار باید وزن سنگین باتری های لیتیومی فعلی رو هم بشه بفرما الان ولوو تراک برقی زده اگه اشتباه نکنم فقط ۸ تن وزن خوده باتریش بود
amirkhanzadeh
۲۸ شهریور ۱۴۰۳برای الان این برد دیگه کافی نیست
خودرو ساز ها جدیدا برد های 750 و به بالای آن می زنند
Taha Ayoobi
۲۸ شهریور ۱۴۰۳تو اون شرایطی که گفتی فک کنم بتونه 100 تا راه ببره
Navid A J
۲۸ شهریور ۱۴۰۳برای ماشین پست و ماشین برد کوتاه مثل ماشین هایی که در کارخونه ها و تءسیسات استفاده میشن؛ کافی هم هست. مهم قیمت نهاییه که میتونه مزیت رقابتی خوبی رو براش ایجاد کنه.
سهیل
۲۸ شهریور ۱۴۰۳همون زمانی که صرف بار زدن و تخلیه کردن میشه امکان شارژ هست. گذشته از اون این خودرو ها عموما مسافت کوتاه داخل شهری رو طی میکنن که با این شارژ براحتی برای دو روز دوام میاره. و احتمالا برد ماشین با بار کامل محاسبه شده. شما احتمالا این ماشین رو با سواری اشتباه گرفتی
A.S.G 27
۲۹ شهریور ۱۴۰۳قیافش اصلا عالیه . ون های 1970 از این خوشگل ترن . بابا لامصب ها این چه قیافه ای هست که طراحی کردید ؟ گفتیم درسته صنعتیه ولی به سلیقتون چی شده بود آخه ؟