بیوایدی قصد دارد برای مقابله با تعرفههای واردات اتحادیهٔ اروپا، تولید خودروهای برقی خود را به اروپا منتقل و از قطعهسازان اروپایی خرید کند.
بیوایدی اعلام کرده است قصد دارد خودروهای الکتریکی خود را در اروپا به تولید برساند تا تعرفههایی که اتحادیهٔ اروپا برای واردات خودروهای الکتریکی چینی وضع کرده است را دور بزند. این شرکت چینی هماکنون علاوه بر تعرفهٔ ۱۰ درصدی برای خودروهای تولید چین که به اروپا صادر میشوند، با تعرفهٔ ۱۷ درصدی اضافه هم مواجه شده است. بااینحال، معاون اجرایی بیوایدی «استلا لی» هنگام سخنرانی در نمایشگاه خودروی پاریس خاطرنشان کرد که این شرکت بسیاری از قطعات خودروهای خود را در اروپا تولید میکند. پکیجهای باطری خودروهای بیوایدی در کارخانههای مجارستان و ترکیه مونتاژ میشوند و صرفاً سلولهای باطری از چین وارد میشوند.
لی طی مصاحبهای با رویترز اضافه کرد که بیشتر خودروهای الکتریکی بیوایدی که در اروپا به فروش میرسد، در مجارستان تولید میشود. همچنین هدف این شرکت خرید هر چه بیشتر قطعات از سازندگان اروپایی و همینطور تأمینکنندگان چینی است که هماکنون کارخانههای تولید در اروپا راهاندازی کردهاند. به گفتهٔ لی، بیوایدی هنوز در حال تصمیمگیری است که آیا هزینهٔ تعرفهها را بر دوش خریداران بگذارد یا از سود خود شرکت بکاهد. وی افزود که به دلیل تعرفهها، انتظار نمیرود بیوایدی بتواند خودروهای خود را در اروپا با قیمتی کمتر از ۳۰ هزار یورو به فروش برساند.
بیوایدی همچنین پس از حضوری ناامیدکننده در بازار آلمان، قصد دارد در شیوهٔ فعالیت خود در این کشور اروپایی تغییراتی ایجاد کند. سال گذشته، بیوایدی بیش از ۴ هزار دستگاه خودرو در اروپا به فروش رساند اما فروش این شرکت در نیمهٔ نخست سال جاری به زیر ۱۵۰۰ دستگاه رسیده است. به گفتهٔ لی، دلیل این موضوع، عدم ایجاد زیرساختهای لازم بوده است. به همین دلیل، در آگوست امسال بیوایدی تصمیم گرفت شرکت آلمانی توزیعکنندهٔ خودروی Hedin Electric Mobility را بخرد تا کنترل بیشتری بر فروش خودرو در بازار این کشور داشته باشد. وی در این رابطه گفته است:
شما بهزودی شاهد تغییر خواهید بود و بسیاری از خودروهای بیوایدی را در آلمان خواهید دید
amirkhanzadeh
۲۷ مهر ۱۴۰۳اینم شارلاتان بازی رو یاد گرفت 🤣
Mosafer
۲۷ مهر ۱۴۰۳بیاد فیلم دشمن پشت دروازه ها.
Galant.VR4(JDM)
۲۷ مهر ۱۴۰۳قدرت چین رو دست کم نگیرید! آلمان هم هدف گرفته
در بین تمام خودروسازان چینی اسم byd خیلی بیشتر سر زبانها میچرخه و مردم از کیفیت و تنوع محصولاتش راضی هستن.
همینطور در برخی نمایندگیهای BYD و حتی MG شرایط فروش خاصی رو مد نظر گرفتن که مشتری ها بتونن هم اقساط و هم از خدمات ویژهای برخوردار باشن
قشنگ معلومه byd آسیب پذیر ترین برند حال حاضر اروپا رو هدف گرفته یعنی فولکس چون ترکیه یکی از مشتری های ثابت این آلمانی هست و مجارستان هم اکثرا برند هایی سوار میشن که یا زیرمجموعه فولکس هستن یا برند اصلی
خلاصه قویترین برند اروپا هم آسیب پذیر نشون داده
Mr wrong
۲۷ مهر ۱۴۰۳فراری و مکلارن که خراب کردن (مکلارن طراحی رو ،فراری هم طراحی هم وی ۱۲ رو باخت)
ولی فک کنم پورشه چیز لایقی برا جایگزینی ۹۱۸ بسازه
علی جردن
۲۷ مهر ۱۴۰۳BYD با تولید خودرو در کشورهای اروپایی عملا دانش و فناوری و تکنولوژی های برتر خودروهای چینیو به اروپا منتقل میکنه با انتقال دانش کاملا موافقم هرجا دانشی بود باید به بقیه هم یاد داد با افتخار برای چین ایستاده دست میزنم👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
JaMsHiD_R1988
۲۷ مهر ۱۴۰۳وضع کننده این تعرفه ها چه مشکلی برای پیش اومده یا چه سنگی جلو پاش بوده که نتونسته جلوی خرید کارخونه توسط چینی هارو بگیره؟
hosen
۲۷ مهر ۱۴۰۳Byd خوب داره جا پای خودشو محکم میکنه
همینطوری پیش بره آینده خوبی در انتظارشونه.