کادیلاک CTS-V با بهرهگیری از پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ شورلت کوروت Z06 که ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۵ نیوتن متر گشتاور دارد، بهخودیخود سدان بسیار قدرتمندی است؛ اما تیونر آلمانی GeigerCars به این قانع نبوده و قدرت این سوپرسدان آمریکایی را حتی از این هم بیشتر کرده است. این تیونر با استفاده از یک سوپرشارژر ۲.۹ لیتری بجای نمونهٔ استاندارد، خروجی پیشرانهٔ CTS-V را به ۷۵۳ اسب بخار قدرت و ۸۸۷ نیوتن متر گشتاور رسانده است.
انتقال این نیروی عظیم اما توسط همان گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک انجام میگیرد. به لطف این افزایش قدرت، حالا CTS-V ظرف تنها ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت میرسد که این یعنی در شتاب کاملاً با مردسدس-آامگ E63 برابری میکند. این در حالی است که CTS-V تقویتشدهٔ GeigerCars توانایی دستیابی به حداکثر سرعت فوقالعادهٔ ۳۳۸ کیلومتر در ساعت را دارد که حتی از سقف سرعت مرسدس-آامگ E63 S هم بیشتر است.
غیر از اعداد شتاب و حداکثر سرعت، GeigerCars مصرف سوخت این سوپرسدان را هم اعلام کرده که مطمئناً عدد بالایی است زیرا پیشرانهٔ V8 سوپرشارژ این ماشین بسیار تشنه بوده و در هر صد کیلومتر در شهر ۲۰ لیتر بنزین مصرف میکند؛ اما چه کسی که چنین خودرویی را میخرد به مصرف سوخت اهمیت میدهد؟ از سوی دیگر، GeigerCars علاوه بر تقویت پیشرانهٔ CTS-V، در ظاهر آنهم تغییراتی را ایجاد کرده است. این تیونر کیت بدنهٔ ظریفی را برای CTS-V طراحی کرده که تریمی مشکیرنگ دارد. استایل مخوف این سدان قدرتمند با رینگهای آلیاژی ۱۹ اینچی مشکیرنگ تکمیل میشود که با لاستیکهای عملکرد بالای میشلن پوشیده شدهاند. این لاستیکها در جلو ۲۶۵ و در عقب ۲۹۵ هستند.
کادیلاک CTS-V معمولی هرگز خودروی ارزانقیمتی نیست زیرا قیمت آن در آلمان از ۹۷,۹۰۰ یورو آغاز میشود. حال علاوه بر این، برای سوپرشارژر جدید و تغییرات نرمافزاری آن توسط GeigerCars باید مبلغ اضافی ۱۴,۹۰۰ یورو را پرداخت نمود. همچنین این تیونر آلمانی ۱,۹۰۰ یورو برای کیت بدنه و ۱,۸۷۰ یورو هم برای لاستیکها مطالبه کرده است؛ بنابراین قیمت این CTS-V با تمام ارتقاءها به ۱۱۶,۵۷۰ یورو میرسد که در بازار آلمان بین مرسدس E63 و E63 S قرار میگیرد.
فريد
۱۷ مهر ۱۳۹۶طرفدارش نیستم ولی خیلی خوشگله…
(ali(chevy nova
۱۷ مهر ۱۳۹۶از خوشگلى 100 پله بالاتره
(ali(chevy nova
۱۷ مهر ۱۳۹۶اىنجا رو بخونىد فقطططط
((کادیلاک CTS-V با بهرهگیری از پیشرانهٔ 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ شورلت کوروت Z06 که 640 اسب بخار قدرت و 855 نیوتن متر گشتاور دارد، بهخودیخود سدان بسیار قدرتمندی است؛ اما تیونر آلمانی GeigerCars به این قانع نبوده و قدرت این سوپرسدان آمریکایی را حتی از این هم بیشتر کرده است. این تیونر با استفاده از یک سوپرشارژر 2.9 لیتری بجای نمونهٔ استاندارد، خروجی پیشرانهٔ CTS-V را به 753 اسب بخار قدرت و 887 نیوتن متر گشتاور رسانده است.))
hamed
۱۷ مهر ۱۳۹۶بنزینی که میخوره
نوششش جونششش !!!!!!!!
PaRHaM
۱۷ مهر ۱۳۹۶خیلی عالی میری از هنسی یه cts v میخری
با قدرت باحال ۱۰۰۰ اسب بخار
و گشتاور فوق باحال ۱۳۰۹ نیوتن متری
صفر تا صد هم با نسخه پایه کوروت z06 برابر ؛ یعنی ۲.۹
یک چهارم مایل هم ۱۰.۵ ثانیه
دو سال هم گارانتی
کیفشو میکنی???❤?
حمیدرضا
۱۷ مهر ۱۳۹۶من نمی فهمم کادیلاک با این همه ماشین خوبی که تولید می کنه چرا انقدر فروشش کمه کلا فکر کنم سالی 300 هزارتا میفروشن حتی نزدیک رقم مرسدس و یا بی ام دبلیو نیست با این که از هر دو کمپانی سابقه بهتری در عرضه خودروی لوکس داره
مانی
۱۸ مهر ۱۳۹۶اینی که گفتی سابقه بهتری داره از اون حرفا بود
و دوم اینکه سبد محصولاتِ مرسدس خیلی کاملتره
و کلا در هر کلاسی ماشین میزنه
(ali(chevy nova
۱۸ مهر ۱۳۹۶اره از اون حرفا بود
چون اون زمان که بنز داشت تو سال 1955 هنوز مدل 170 رو که مربوط به قبل جنگ دوم جهانى بود رو تولىد مىکرد کادىلاک داشت الدورادو 1955 رو مىساخت
ونوم اف ۵
۱۷ مهر ۱۳۹۶هر چی بنزین میسوزونه نوش جونش
ونوم اف ۵
۱۷ مهر ۱۳۹۶کادیلاک ماشینه یا جواهر
(ali(chevy nova
۱۷ مهر ۱۳۹۶ونوم جان
کادىلاک معدن جواهر هستش و خارى بر چشم رقباى غىر امریکایی
KÖNIGSTIGER
۱۷ مهر ۱۳۹۶.
ظاهرش یه ذره قدیمی شده به نظرم.
A.B
۱۸ مهر ۱۳۹۶باید مشکی مات با خطوط قرمز چرم مشکی با دوخت قرمز و خلاصه هرچی میشه مشکی قرمزش کنی
یاس ی
۱۸ مهر ۱۳۹۶کادیلاک عشقه، خصوصا cts v، هر چی ازش بگی کم گفتی، ظاهرش هنوز هم عالیه، فنی هم که دیگه جای حرف باقی نمیزاره، اگه جهان اول زندگی میکردیم حتما میگفتم یروزی یدونه ازش میخرم ولی فعلا فقط میتونم دعا کنم شاید از نزدیک ببینمش، متاسفانه، خدایا دیگه هیچی نمیگم خودت درد دل ما عشق ماشین هارو میدونی پس فرجی کن.