مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور آخر، قسمت نخست، چهارمین دوئل از گروه سدانهای متوسط لوکس
نتایج دوئل قبلی بین کادیلاک CTS و ولوو S90
مجموع آراء: ۱۷۳۱
آراء کادیلاک CTS: 771
آراء ولوو S90: 960
پیروز دوئل: ولوو S90 با کسب ۵۵ درصد از کل آراء
مرسدس بنز E کلاس | مازراتی گیبلی |
مرسدس بنز E کلاس | |
بامو سری ۵ | تسلا مدل S |
بامو سری ۵ | |
کادیلاک CTS | ولوو S90 |
ولوو S90 | |
آئودی A6 | کادیلاک XTS |
؟ |
کادیلاک XTS
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۱
نسل کنونی: اول
پلتفرم: اپسیلون II جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۳ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۶,۲۷۵ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۸,۵۶۳ دستگاه
آئودی A6
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸
نسل کنونی: پنجم
پلتفرم: MLB گروه فولکسواگن
امتیاز از کارانددرایور: – از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۶,۳۰۴ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۵,۳۷۶ دستگاه
آئودی A6 ۵۵ TFSI | کادیلاک XTS V-Sport | |
پیشرانه | ۳ لیتری V6 | ۳.۶ لیتری V6 |
تنفس | توربوشارژ | توئین توربو |
قدرت | ۳۴۰ اسب بخار | ۴۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۰۰ نیوتن متر | ۵۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه | ۶ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۴ ثانیه | ۵.۲ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۳.۰ ثانیه | ۱۳.۶ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت | ۲۱۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۹.۸ لیتر (ترکیبی) | ۱۳.۰ لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | ۶۳ لیتر | ۷۵ لیتر |
وزن | ۱۷۷۰ کیلوگرم | ۲۰۳۵ کیلوگرم |
طول | ۴.۹۳ متر | ۵.۱۰ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۹۲ متر | ۲.۸۳ متر |
حجم صندوق بار | ۵۴۰ لیتر | ۵۱۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۶۰,۰۰۰ دلار | ۴۷,۳۹۰ دلار |
قیمت موردبررسی | ۶۰,۰۰۰ دلار | ۷۳,۴۹۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10167231]
shirko
۲۶ آبان ۱۳۹۷به نظر بنده ائودی
(BayerischeMotorenWerke(Daniel
۲۶ آبان ۱۳۹۷مزیت های Audi
گشتاور برابر با وجود انجین کوچکتر و اسب بخار کمتر
گیربکس 7 سزعته
شتاب بهتر
زمان 400 متر بهتر
مصرف سوخت بهتر
وزن کمتر
فاصله محوری بیشتر
حجم بار بیشتر
قیمت بهتر
Audi
تازه قیافه قشنگتر رو نگفتم چون ظاهر سلیقه ای هست… .
saeed
۲۶ آبان ۱۳۹۷یکی از نقاط قوت ماشینهای آلمانی نسبت به آمریکایی تکنولوژی پیشرفتشون تو ساخت خودرو با وزن پایینتر در عین حفظ استانداردهای ایمنی هست.آلمانیها با پیشرفتی که دارن با کاهش وزن علاوه بر کاهش مصرف سوخت و کاهش آلاینده ها ، نیازشون به قدرت اضافیو هم منتفی کردن.اما ماشینهای آمریکایی (نه غالبا همشون) برای رسیدن به شتاب لازم نیازمندموتورهایی با حجم و قدرت و گشتاور بالا هستند که خودش باعث افزایش وزن موتور و در نهایت وزن خودرو و مصرف سوخت…میشه.وقتی به جدول نگاه میکنیم میبینیم کادیلاک که ماشین قابل و شکیلی هم هست انصافا ، علیرغم موتور قویتر و اسب بخار بیشتر و استفاده از 2 توربو با گشتاور برابر هم تو 0 تا 100 هم درگ 400 متر عقب تره در حالیکه مصرف سوختشم مقدار قابل توجهی بالاتره و حتی مجبوره باکش رو بزرگتر انتخاب کنه جهت رفع نیاز به سوخت مداوم که این خودش در بررسی تایم های درگ و شتاب نکته منفیه.ضمنا آئودی علیرغم داشتن طول کمتر ،فاصله محوری بیشتر داره که باز نوعی مزیت محسوب میشه.در واقع ماشینهای لوکس آلمان اگرچه گرونترهستند اما واقعا پیشرفته ترم هستن به لحاظ تکنولوژی.
یانکی
۲۶ آبان ۱۳۹۷داری اشتباه میری داش یکم مطالعه کن بعد نظر بده.این ماشین xts بسیار محبوبه هم هست بین مدیران لازمش یه اتاق ساکت و صندلیهایه جاداره نرمه به همین دلیل مواد عایق صدایه زیادی توش هست و اینکه این ماشین چند سال از رقیبش مسن تر هست.وگرنه برو ct6 رو ببین که تو سایز سری 7 هستش ولی هم وزنه سری 5 شاید هم کمتر.
آآآآرماااانننن
۲۶ آبان ۱۳۹۷از اینکه فروشش تو خود امریکا از آئودی کمتر بود در سال ۲۰۱۷ معلومه خیلی محبوبه!!
saeed
۲۶ آبان ۱۳۹۷دوست عزیز اولا جای چاله میدونی حرف زدن و الفاظی مثل داش و…اینا اول بخون با دقت و ببین من تو پرانتز نوشتم نه غالبن همشون .ثانیا اینجا بحث این 2 تا ماشینه نه CT6.ثالثا چجور محبوبیه که تو خاک آمریکا کمتر فروخته سال 2017 اونم در شرایطی که آئودی هم سال قبل نسل قدیمیش بوده و تو سال 2018 نسل جدیدش معرفی شده .یعنی تو خاک خودشم نتونسته حریف نسل قبلیه آئودی شه.اونم در حالیکه واقعا کار آئودی با وجود این همه لوکس ساز غیر امریکایی مثل بنز ،بی ام و ،لکسوس، آکورا،ولوو…خیلی سخته تو خود آمریکا.رابعا شما که اهل مطالعه ای قطعا بهتر از من باید بدونی CT6 مابین کلاس مید سایز و فول سایز سدانهای لوکس هست و صرفا تو کلاس فول سایز نیست.ضمن اینکه همون CT6 علیرغم ارائه امکاناتی در حد بنز s و بی ام و سری 7 و همچنین با ارائه قیمت در حد سری 5 و بنز E دنبال جذب مشتری بود که موفق هم نبود تا جاییکه چند وقت پیش جز 6 خورویی بود که شایعه و احتمال خاتمه تولیدش بود (مطالب در خود پدال ذکر شده) که در نهایت کادیلاک بعنوان سدان پرچم دار تصمیم گرفت علیرغم فروش نه چندان جالبش نگهش داره.یکم مطالب رو عمیق تر بخون تا بتونی مستند حرف بزنی .موفق باشی دوست عزیز.
Reza
۲۶ آبان ۱۳۹۷صد در صد Audi ???
مهدی
۲۶ آبان ۱۳۹۷البته اینچیزا مطالعاتی نیست چپن پارامتر های زیادی در فروش دخالت دارند و تا در شرایط نباشی نمیتونی درک کنی حتی رضایت مشتری هم یک چیز نسبی هست مثلا کسی که از پراید سوار پارس بشه خیلی بیشتر از اونی که از تویوتا سوار بنز شده ذوق میزنه گرچه دو تاشون رضایت دارن ولس اینکجا و انکجا
Reza
۲۶ آبان ۱۳۹۷کابین آئودی دل هر کسی رو با هر سلیقه ای فریب میده و همچنین طراحیش که در نوع خودش بینظیره.
مصرف سوخت معقولی هم داره ???
محمد
۲۷ آبان ۱۳۹۷گیربکس آئودی + راندمان پیشرانه + وزن کمتر داره بهش کمک میکنه واسه عملکرد بهتر
قسمت جالب اما برای من فاصله محوری بیشتر با وجود طول کمتر آئودی هست
از اون جذابتر حجم صندوق بیشتر آئودی هست
یعنی کادیلاک طول بیشتر داره
این مزیت رو برای فاصله محوری بیشتر و کابین جادارتر استفاده نکرده
پس قاعدتا باید فضای صندوقش بزرگتر باشه، که اونم نیست!!!
امتیاز کار اند درایو هم به هر دو جالبه!!!!
کادیلاک ۳ از ۵
آئودی ۵ از ۵
از نظر طراحی هم کاملا قدیمیه کادیلاک! سال ۲۰۱۱
توی نسل جدیدش قطعا خودرو جذابتریه چون پتانسیل طراحیش خوبه
اما این بدنه توی بازار امروز جزو جذابترینها نیست قطعا!!!
Behnam
۲۶ آبان ۱۳۹۷آئودی ?
كامي
۲۶ آبان ۱۳۹۷آئودی ♥️♥️♥️♥️
amin
۲۶ آبان ۱۳۹۷نمیتونم انتخاب کنم متاسفانه
از یک طرف ابهت و شکوه کادیلاک در کنار قدرت بیشتر
از یک طرف زیبایی و وقار آئودی و مشخصات فنی خوب و مصرف کمتر و قیمت پایینتر
david
۲۶ آبان ۱۳۹۷خدایی به دور از تبعیض کادیلاک تو هیچ موردی برتری نداره 100 درصد آئودی
Elmiraj
۲۶ آبان ۱۳۹۷می خواین کادیلاکی که ۷ سال قدیمی تر از آئودیه و ۲۶۵ کیلوگرم سنگین تره …. بازم پرفورمنسی بهتر از آئودی داشته باشه …..!!!!!!!!
.
.
البته آمار فروش بخصوص تو شش ماه اول ۲۰۱۸ به خوبی داره نشون میده کادیلاک هفت سال پیش چی ساخته ……
مانی
۲۷ آبان ۱۳۹۷نه ولی کادیلاک هم نسبت به آئودی ماشین خوبی نساخته
طولش ۱۷سانت بیشتره اما فاصله بین محوری ۵ سانت کمتره و حجم صندوقش هم ۳۰ لیتر کمتره
این همه ابعاد بزرگتر کجا رفته؟معلومه که نسبت به رقیب فضا سازی ضعیف تری داره
کیفیت ساخت و برندینگ بهتر آئودی بماند
جیام هرچی با بیوک داره خوب پیش میره و پر قدرت ظاهر میشه
با کدیلاک داره از رقبا جا میمونه
(ali(chevy nova
۲۶ آبان ۱۳۹۷کادیلاک گشتاور و قدرت خوبی داره
موتورش هم بخاطر حجم بیشتری که داره و قدرت بیشتر ارایه میده
امین
۲۶ آبان ۱۳۹۷کادیلاک . تجربه ی سواری بهم نشون داده ک نرمی و راحتی خیلی زیادی اراعه میده . بعلاوه اینکه قیمت خیلی کمتر از رقیب داره !!!!! کسایی ک ب آعودی رای میدن فک کنم حکام کشور های عربی هستن ک قیمت براشون مهم نیست.
Just bentley continental
۲۶ آبان ۱۳۹۷داداش قیمت مورد بررسی رو بخون بعد بیا بگو ا ین قیمت پایست که ارزونه و در اون حالت ماشینت هیچی نداره.
Amin
۲۶ آبان ۱۳۹۷قطعا آئودی
امیر
۲۶ آبان ۱۳۹۷منطق میگه ائودی بهتره هم به روز تره هم به صرفه تره (مصرف سوخت و قیمت و امکانات و فنی و….)
اما صداو ابهت کادیلاکو نمیشه نادیده گرفت از طرفی با اینکه نسل اوله و طراحیش خیلی قدیمیه ولی بازم واقعا لوکس بودن خودشو به خوبی میرسونه و چیزی کم نداره
با احترام خیلی زیاد به ائودی ک قطعا برتری داره اما انتخابم کادیلاک!!!!
Elmiraj
۲۶ آبان ۱۳۹۷کادیلاک ۲۶۵ کیلوگرم سنگین تره ….درسته این وزن باعث کاهش پرفورمنس xts در مقابل رقیب شده ….
اما این وزن زیاد به معنی قوی تر بودن شاسی کادیلاکه و امنیت و ثبات بیشتری xts داده .
.
.
رای من این آقای کت و شلواری شیک پوش هست .
F22RAPTOR
۲۶ آبان ۱۳۹۷دقیقا
همچنین هر دو این ماشینها
تو نسخه پایه دف جلو هستن
ولی خب من کدیلاکو بیشتر میپسندم
شیک پوش مخصوصا رنگ سیاهش
هر چند میدونم بهترین این سگمنت در حال حاضر سری ۵ هست و لایق برد
بلک
۲۶ آبان ۱۳۹۷مقاوم بودن شاسی؟ مگه قراره وزن کل از ۳.۵ تن بیشتر بشه؟
حتی مینی وزن کل ۳.۵ تن داره.
شما خیالت تخت حتی لوگان هشت هزار دلاری تو ترکیه هم تا ۳.۵ تن قابلیت بار گذاشتن داره.
وزن یدک کشی هم تا فکر کنم ۱۴۵۰ کیلوگرم تضمین شده هست یعنی باید بتونه تحمل کنه
پس حتی یک اپسیلونم ربطی به قوی بودن شاسی نداره. چون همشون قوی ان. مگه اینکه انتظار شما این باشه که بالای پنج تن بار بزنه
ولی من به کادیلاک رای میدهم
مانی
۲۷ آبان ۱۳۹۷چه ربطی داره؟از کجا میدونی اون وزن اضافه صرف تقویت شاسی شده؟
طول کادیلاک ۱۷ سانت بیشتره خوب این ۱۷سانت کلی وزن داره
موتور کادیلاک هم حجیمتر هست با تکنولوژی قدیمیتر که مطمئنم کلی سنگین تره
تو ساخت آئودی از ۲۰% آلومینیوم استفاده شده و درکل آئودی بدنه سبکتری داره
و یه سرچی هم تو گوگل راجع به مقاومت پیچشی و خمشی شاسی دو ماشین بکن
چرا اطلاعات غلط میدی؟
F22RAPTOR
۳۰ آبان ۱۳۹۷دادا حرفت کلا باد هواس اقا مانی چند تا موتور شیش سیلندر تنفس طبیعی سراغ داری که قدرتش ۳۱۰ اسب باشه
خوهشا اطلاعات غلط نده
مانی
۱ آذر ۱۳۹۷جوابت رو دادم
تو جواب حالا که چیزی واسه گفتن نداری
خونسردی و ادب رو حفظ کن
H
۲۶ آبان ۱۳۹۷به نظر من باید آپشن هارو ذکر کنید
مهدی
۲۶ آبان ۱۳۹۷آئودی طراحی جذاب واسپرت تری داره وخیلی شیک تره.طراحی وکیفیت کابین هم آئودی خیلی بهتره.مشخصات بهتری هم داره وهمینطور قیمت کمتر.انتخاب من آئودی
مهدی
۲۶ آبان ۱۳۹۷دردنیای واقعی حاکم بلامنازع این کلاس سری5 هستش.هررقابتی که بارقیاش داره جایگاه اول رو تصاحب کرده. بیش از50مقایسه.وبعدش کلاسe وبعدهم آیودی a6
Amir Machine
۲۶ آبان ۱۳۹۷این رتبهبندی رو کی انجام داده؟
تو این مقایسه، سری 5 از نسل قبل A6 خورده، دیگه نسل جدید که جای خود دارد.
https://www.pedal.ir/بی-ام-و/نبرد-بزرگ-سدانها-لوکس-میان-سایز/
نسل جدید A6 هم فعلاً فقط توسط اتواکسپرس با سری 5 مقایسه شده، اونم نسخه دیزلی
باید منتظر مقایسههای کارانددرایور و موتورترند باشیم.
ضمناً، A6 فینالیست خودروی سال 2019 موتورترند هم شده.
سری 5 عالی هست ولی بلامنازع نه، مطمئناً آئودی A6 مخصوصاً تو نسخههای S6 و RS6 خواب خوش رو از بامو خواهد گرفت.
مهدی
۲۶ آبان ۱۳۹۷بله که سری5 بهترین در کلاسه. اون رقابت باید مدلm550انتخاب میشد.تمام خودروهای اون مقایسه نسخه قدرتمندترین بودن بعدمدل اسپرتشون. مثلا مرسدسe43بودکه رقیبش مدلm550باید میبود ولی مدل عادی 540انتخاب شده بود. ازوقتی سری5 اومده حدود60مقایسه بارقبا داشته که در95درصد رقابت ها اول شده. خوبه پدال هم نزدیک10مقایسه ازش آورده.نسل جدیدa6در رقابت اولش ازسری5 شکست خورد.رقابت دوم هم شکست خورد که پدال هم آوردش. میتونم تمام این60مقایسه رو بفرستم.فقط دوسه بار بوده که اول نشده یکی همین که فرستادی که اونم عادلانه نیست اگه به قدرت ها نگاه کنی. یکی هم مدل استیشن بود.سری5 ازدیدخیلی ها بهترین خودروی جهانه.
Amir Machine
۲۶ آبان ۱۳۹۷هر مقایسهای که سری 5 توش اول نشه غیرعادلانهس؟
یه نگاه به جدول بندازی میبینی همۀ ماشینها شش سیلندرن، اونوقت بین این شش سیلندرها، M550 هشت سیلندر رو بیارن میشه عادلانه؟
نخیر، این مقایسه خیلی هم عادلانهس و این مشکل باموس که موتور شش سیلندرش اندازه رقبا قدرت نداره.
حالا اصلاً باقی ماشینها رو هم که کنار بذاریم، قدرت و گشتاور 540i تو این مقایسه تقریباً با آئودی A6 یکسانه و بااینوجود آئودی سری 5 رو شکست داده. اونم با نسل قبلی.
شما بخاطر تعصب شدید، هیچ ماشین دیگهای رو جز بامو نمیبینی و بحث کردن با چنین افرادی وقت تلف کردنه.
مهدی
۲۶ آبان ۱۳۹۷https://www.pedal.ir/%d8%a2%d8%a6%d9%88%d8%af%db%8c/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a2%d8%a6%d9%88%d8%af%db%8c-a6-bmw-%d8%b3%d8%b1%db%8c-5-%d9%88%d9%84%d9%88%d9%88-s90/
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/bmw-5-series-vs-mercedes-benz-e-class-vs-jaguar-xf-group-test
https://www.independent.co.uk/life-style/motoring/new-bmw-5-series-goes-up-against-the-mercedes-e-class-a7534136.html
https://www.autoexpress.co.uk/bmw/5-series/98584/bmw-5-series-vs-mercedes-e-class-vs-jaguar-xf
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/bmw-5-series-vs-mercedes-benz-e-class-vs-jaguar-xf-group-test
https://www.autocarindia.com/car-comparison-reviews/2017-bmw-520d-vs-mercedes-e220d-vs-volvo-s90-vs-jaguar-xf-405570
http://gearopen.com/rides/new-audi-a7-sportback-mercedes-benz-cls-vs-bmw-6-series-gt-comparison-79716/
اینفقط چندتا از رقابت ماشین های این کلاسه.حدود8تا9رقابت هم ترجمه شده در خوده پدال هست. درضمن رقابت آخر مال a7جدید باclsجدید وبی ام و6gtجدید هستش
sina
۲۶ آبان ۱۳۹۷آئودی بهتره.
یه سوال: وقی ذکر میشه این خودروها چهارچرخ متحرک هستن یعنی همواره اینجوری است یا هر موقع دوست داشتی اعمال میکنی و یا اتوماتیک هست؟
حسن
۲۶ آبان ۱۳۹۷کلا می شه گفت همشون به نوعی AWD هستن، ولی در جزییاتی مثل مقدار پخش نیرو و گشتاور بین چرخ ها هر شرکتی سیستم خودشو داره. برای همین هم هست که مثلا بنز می گه 4maticT، بی ام و
Xdrive و آئودی هم quattro.
Sajjad
۲۶ آبان ۱۳۹۷کادیلاک خیلی قدیمی تر از ائودیه
سال 2011 معرفی شده
در کل به کادیلاک رای میدم
چون ظاهرشو دوست دارم
آآآآرماااانننن
۲۶ آبان ۱۳۹۷سوال نداره دیگه! معلومه آئودی
شتاب و فنی بهتر
ظاهر شیک تر
کابین فوق العاده لوکس
قیمت مناسبتر
کیفیت بالاتر
آلمانی بودن
..::Majidio Lamborghini::..
۲۶ آبان ۱۳۹۷XTS ماشین بدی نیست ولی من اگه ۲۰۰ بار بخوام انتخاب کنم هر ۲۰۰ بار آئودی رو برمیدارم
Amir
۲۶ آبان ۱۳۹۷دقیقا منم همینطور.توی این مقایسه به راحتی آئودی رو انتخاب کردم کاملا برتره.A6 جدید به همراه مرسدس E کلاس و بی ام و سری 5 کاملا بی رقیب هستن و بحث سلیقه بینشون مطرحه که به نظر من بازم آئودی جذابیت بیشتری داره.☺
Mercede kaviani
۲۶ آبان ۱۳۹۷بدون شک مثل همیشه انتخاب من کادیلاک است بخاطر برتری در تمام زمینه ها
مهدی
۲۷ آبان ۱۳۹۷مطمئنا در مجموع ائودی کاملتر و پخته تره اما یه چیزی که تو اعداد و ارقام نمیگنجه اینه که با توجه به سابقه امریکایی ها و المانی ها و تجربه شخصی خودم چون تو منطقه ازاد زندگی میکنم کادیلاک سواری ساکت تر و ارامشبخش تری داره هم تو نشیمن و جای پا هم تو سیستم تعلیق
net
۲۷ آبان ۱۳۹۷رینگ کادیلاک قشنگه.چراغ جلو کادیلاک زشته