مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور اول، قسمت پنجم، اولین دوئل از گروه کوپههای متوسط
کادیلاک ATS کوپه | شورلت کامارو |
؟ | |
فورد موستانگ | آئودی A5 |
؟ | |
مرسدس بنز C کلاس | دوج چلنجر |
؟ |
کادیلاک ATS کوپه
تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۴
نسل کنونی: اول
پلتفرم: آلفا جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۳.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۳,۱۰۰ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۷,۷۴۷ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: پنج ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: پنج ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
شورولت کامارو
تاریخ معرفی: می ۲۰۱۵
نسل کنونی: ششم
پلتفرم: آلفا جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۴.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۶۷,۹۴۰ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۲۵,۳۸۰ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: پنج ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: پنج ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
مقایسهٔ مشخصات فنی
کادیلاک ATS-V کوپه | شورولت کامارو SS | |
پیشرانه | ۳.۶ لیتری V6 | ۶.۲ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | طبیعی |
قدرت | ۴۶۵ اسب بخار | ۴۵۵ اسب بخار |
گشتاور | ۶۰۵ نیوتن متر | ۶۱۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته دستی | ۶ سرعته دستی |
محور محرک | عقب | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۲ ثانیه | ۴.۰ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۲.۵ ثانیه | ۱۲.۳ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۰۰ کیلومتر/ساعت | ۲۶۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۱.۷ لیتر (ترکیبی) | ۱۱.۴ لیتر (ترکیبی) |
وزن | ۱۷۲۷ کیلوگرم | ۱۶۸۶ کیلوگرم |
طول | ۴.۶۶ متر | ۴.۷۸ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۷۷ متر | ۲.۸۱ متر |
حجم صندوق بار | – | ۲۵۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۴ نفر | ۴ نفر |
قیمت پایه | ۳۶,۴۹۰ دلار | ۲۶,۹۰۰ دلار |
قیمت موردبررسی | ۶۱,۴۶۰ دلار | ۳۷,۲۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10076025]
s ๏ я ๏ u s h
۱۸ مرداد ۱۳۹۷بدون هیچ شک و تردیدی کامارو❤❤
نکته اول اینکه کم ماسل کاری پیدا میشه که اندازه کامارو و موستانگ طرفدار داشته باشه و تو این مقایسه قیمت کادیلاک حدود 24 هزار دلار بیشتر از کاماروئه !!!
شایان
۱۸ مرداد ۱۳۹۷چلنجر از موستانگ و کامارو آمریکایی تره این دوتا اروپایی شدن
s ๏ я ๏ u s h
۱۸ مرداد ۱۳۹۷خود من 2 ، 3 تا ماسل رو خیلی دوست دارم
اولی پلیموث باراکودا ، دوج چارجر 1969 و موستانگ 1969 ❤❤
s ๏ я ๏ u s h
۱۸ مرداد ۱۳۹۷چلنجر 1970 رو یادم رفت
شایان
۱۸ مرداد ۱۳۹۷اینا که گفتی عالین شورلت شول و بیوک ریورا هم اضافه که به لیستت
ولی امروزه فقط چلنجر و چارجر ماسل کارن بقیه ماسل نیستن فقط اسم اونا رو دارن
mahdy
۱۸ مرداد ۱۳۹۷رو کاپوت چارجر 69 قشنگ میشد فوتبال بازی کرد
حالا بی مبالغه بگم بیلیاردو میشد بازی کردی خیلی باحال بود
موتور کاملرو ته=نها دلیل انتخابم بود با این که خروجی جالبی نداره ولی چون مال یه ماسل کار واقعیه دوسش دارم
رضا
۱۸ مرداد ۱۳۹۷سروش جان این اختلاف قیمت خودش بیانگر چیزیه اونم. اینکه بعضی افراد میان مثلا کوروت zr1 رو وقتی از مک لارن 720 شکست میخوره میگن یه نگاه به اختلاف قیمت بندازین خب این اختلاف قیمت ارتباطی با پرفورمنس دو ماشین نداره چون هردو خودروساز قول بالاترین پرفورمنسو دادن و بیشترین توانایی اون کمپانیا درشون استفاده شده و اختلاف قیمت مربوط به چیزایی غیر از پرفورمنس میشه مثالش همین دوئل کامارو و ATS
برای فهم بهتر میشه گفت مثلا ATS یه نسخه لوکس تر از کاماروئه چون هر دو زیر مجموعه جنرال موتورزن و تقریبا دو برابر اختلاف قیمت دارن حالا من با رقبای آلمانی و ژاپنی و انگلیسی مقایسه نمیکنم. خب اینجا کسی میاد بگه ATSارزش خرید نداره؟ کادیلاک قطعا به اندازه همون دو برابر قیمت بیشتر چیزای بیشتری در اختیارت میذاره تا کامارو. موضوع واسه ی مقایسه ای مثل دمون و هوراکانم همینطوره. ینی صرفا قیمت کمتر به معنی این نیس که ارزش خرید اون ماشین بالاتره در حالی که اختلاف زیادی ندارن اتفاقا خیلی اختلاف دارن ولی بعضی افراد فقط قضیه رو قدرت موتور میبینن
در آخر اینکه هدف من ازین کامنت اینه که خواستم یبار این بحث اشتباه اختلاف قیمت رو حداقل برای دوستانی که این کامنت رو میخونن تموم کرده باشم با استفاده ازین دوئل ببخشید طولانی شد یکم
aston martin
۱۸ مرداد ۱۳۹۷قیمت مورد بررسی چیه دیگه؟؟
ضمنا زدید دنده دستی توی عکسا اتوماته :/
Roham
۱۸ مرداد ۱۳۹۷خب بازار هدفشون کاملا متفاوته
اصلا قرار نیست قیمت و کیفیت و راندمانشون حتی نزدیک به هم باشه
امیر
۱۸ مرداد ۱۳۹۷خیلی سخته انتخابش
جفتشونو از نزدیک دیدم
با کادیلاک بیشتر حال کردم ولی اختلاف قیمتشون بیداد میکنه واقعا
از طرفی هم تنفس طبیعی 8سیلندر یه چیز دیگس
کامارو
علیx76
۱۸ مرداد ۱۳۹۷کادیلاک یه ۸ سیلندر۴.۲ توربوی خفن هم داره
اونو بزارن کناره ۶.۲ لیتری سوپرچارجر کامارو یکم سخت میشه اوضاع
امیر
۱۸ مرداد ۱۳۹۷بله درسته جدای از قدرت صدای بسیار زیبایی هم داره اما بازم جدال بین سوپر شارژر و توربو میشه ک بنظرم سوپرشارژر برتری داره
شایان
۱۸ مرداد ۱۳۹۷کادیلاک چاشنی لوکس بودنم درونش هست
Ali Keyhani
۱۸ مرداد ۱۳۹۷قطعا کامارو،ولی توی این سگمنت به احتمال زیاد موستانگ اول میشه.
LAMBORGHINI
۱۸ مرداد ۱۳۹۷با توجه به شخصیتم ،کادیلاک رو بیشتر از کامارو میپسندم
هر چند هر دو عالین
علی
۱۸ مرداد ۱۳۹۷من به کامارو رای دادم و از همه نظر برتره . فقط با طراحی فرمونش مشکل دارم که وقتی میشینم فکر میکنم نباید انتظار داشته باشیم همه فرمونا شبیهه هم باشه یا در حد فرمان bmw m power یا مرسدس amg. زیباییش به همین مختلف بودنشه .
با تچکر
F22RAPTOR
۱۸ مرداد ۱۳۹۷با اینکه عاشق atsهستم
ولی خب کامارو یه چیز دیگه س
مهمان
۱۸ مرداد ۱۳۹۷به کامارو رای دادم ، ولی کاش صندلی عقبشم پشت سری داشت ، یا شایدم تو این عکس نداره…
سامان اذری
۱۸ مرداد ۱۳۹۷کامارو از روز ازل
حمیدرضا
۱۸ مرداد ۱۳۹۷الان میفهمم چرا فروش کادیلاک انقدر کمتر از شوی هست خیلی خیلی گرون تره
امیر
۱۸ مرداد ۱۳۹۷این اختلاف قیمت یه ذره زیاده در واقع مقایسه لوکس با غیر لوکسه با این حال به نظرم کامارو جذاب تره.اصلا آدم نگاهش می کنه لذت دنیا رو می بره بعد مگه از غرش V8 مگه میشه گذشت؟!
Saeed
۱۸ مرداد ۱۳۹۷کادیلاک برند لوکس جنرال موتورز هست در حالیکه شورولت برند اقتصادی هست .حتی بین این ۲ تا برند بیوک بعنوان یه برند نیمه لوکس قرارداره.اساسا بازار هدف و مشتریهای این ۲ خودرو هم کاملا متفاوته.فکر نکنم مقایسه درستی باشه.کسی که ماشین لوکس سوار میشه اساسا توقعاتش و طرز فکرش و خواسته هاش با کسی که ماشین غیر لوکس کاملا متفاوته به نظرم.
سام
۱۹ مرداد ۱۳۹۷من هر دوتا شون رو دوست دارم.به همین خاطر رأی ممتنع می دهم!….