مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور سوم، قسمت نخست، سومین دوئل از گروه سدانهای متوسط لوکس
نتایج دوئل قبلی بین بامو سری ۵ و تسلا مدل S
مجموع آراء: ۱۴۰۶
آراء بامو سری پنج: ۹۶۳
آراء تسلا مدل اس: ۴۴۳
پیروز دوئل: بامو سری ۵ با کسب ۶۸ درصد از کل آراء
مرسدس بنز E کلاس | مازراتی گیبلی |
مرسدس بنز E کلاس | |
بامو سری ۵ | تسلا مدل S |
بامو سری ۵ | |
کادیلاک CTS | ولوو S90 |
؟ | |
آئودی A6 | کادیلاک XTS |
؟ |
کادیلاک CTS
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۳
نسل کنونی: سوم
پلتفرم: آلفا جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۰,۳۴۴ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۵,۰۸۲ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: پنج ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: پنج ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
ولوو S90
تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶
نسل کنونی: اول
پلتفرم: SPA ولوو
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۸,۶۴۱ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۳,۹۸۴ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: – ستاره
تصادف از طرفین: – ستاره
چپ کردن: – ستاره
امتیاز کلی: – ستاره
مقایسهٔ مشخصات فنی
کادیلاک CTS | ولوو S90 T6 | |
پیشرانه | ۳.۶ لیتری V6 | ۲ لیتری I4 |
تنفس | طبیعی | توربوشارژ و سوپرشارژ |
قدرت | ۳۴۰ اسب بخار | ۳۲۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۸۵ نیوتن متر | ۴۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب یا چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۵.۷ ثانیه | ۵.۹ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۴.۲ ثانیه | ۱۴.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت | ۲۳۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۹.۸ لیتر (ترکیبی) | ۹.۴ لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | ۷۲ لیتر | ۵۵ لیتر |
وزن | ۱۷۲۰ کیلوگرم | ۱۹۲۵ کیلوگرم |
طول | ۴.۹۶ متر | ۵.۰۸ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۹۱ متر | ۳.۰۶ متر |
حجم صندوق بار | ۳۹۵ لیتر | ۳۹۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۴۷,۴۹۰ دلار | ۴۹,۰۹۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۵۵,۱۹۰ دلار | ۵۹,۵۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10136058]
s.h
۲۲ مهر ۱۳۹۷ولوو چون فکر نکنم ایمنی رو دستش باشه ظاهزی هم که از کادیلاک کم نداره ( سلیقه ای)
ولی الان یکی میاد میگه از تنفس طبیعی نمیشه گذشت چون فک میکنه این 4 سیلندر مثل ماشینای ایرانیه !!
Khan
۲۲ مهر ۱۳۹۷وقتی مصرف بنزین دوتاش تقریبا یکسانه، همون شش سیلندر تنفس طبیعی جذابتره
علیx76
۲۲ مهر ۱۳۹۷کاش کادیلاک CT6 میزاشتن
مزدا
۲۲ مهر ۱۳۹۷درستکه تنفس طبیعی خیلی بهتر از توربو شارش هست ولی ولوو برام خیلی جذاب هس
(Ali (Chevy nova
۲۲ مهر ۱۳۹۷انتخاب من کادىلاک هست
ولوو شرکتى که بطور کامل سهامش رو جىلى چىن تصاحب کرده و خالص نىست
مزدا
۲۳ مهر ۱۳۹۷علی اقا منظورت از خالص چیه!!؟??
اگه منظورت قطعه هست خیلی از خودروسازها به دلیل هزینه پایین تولید قطعه در چین خودروهاشونو اونجا میسازن پس این دلیل بر بی کیفیت بودن یک برند معتبر به خاطر تولید قطعاتش در چین نیس
" swedish arrogant tiger"
۲۳ مهر ۱۳۹۷آقای شوی نوا نمیدونم چه مشکلی داره که هی پافشاری میکنی اروپایی ها رو به چین بچسبونی و بهشون بگی چینی،عزیز من با حرف نمیتونی کسی رو خراب کنی چه برسه به هویت برند اونم برندی مثل ولوو وبنز (چون فک کنم یه جا هم گفته بودی بنز چینیه !! حالا دقیق یادم نیس )در ضمن چیزی که میفرمایید هیچ تاثیری روی کیفیت قطعات نداره
نکته بعدی اینه که تمام سهامشو نخریده فقط ولوو کارز نه ولوو تراکس …
محمد
۲۳ مهر ۱۳۹۷بنظر خود تیم پدال علاقه به صعود آمریکاییها داره
چون توی این مراحل از دوئلها حداقل سعی میشد ۲ محصول از ۱ کمپانی اگه حضور داشته باشن، اونها به مصاف هم برن
حالا اگه بازم کادیلاکها به هم نخورن اینکه نیمه نهایی یا حتی فینال ۲ خودروی کادیلاک باشن جذابه؟؟؟
چرا برای بقیه خودروسازان این اتفاق نیوفتاد؟؟؟
ضمن اینکه با نهایت احترام اگه انتقادی میشه برای پیشرفت مجموعه پداله
سردبیر
۲۳ مهر ۱۳۹۷درود. ممنون محمد جان. در مورد مراحل ابتدایی حرف شما درست هست اما در این مراحل با توجه به پیشنهاد خود کاربران، سعی می کنیم دیگه خودروهای یک شرکت رو دربرابر هم قرار ندیم. این موضوع که پدال سعی می کنه دو تا کادیلاک رو به فینال برسونه هم سو برداشت هست و ممکنه کسی هم ادعا کنه که با این کار پدال هر دو مدل کادیلاک، در برابر رقبای خودشون حذف شدن و شانس خودشون رو از دست دادن! در هر صورت و هر نوع چینشی، این کاربرها هستن که تعیین کننده خودروی محبوب هستند.
یک نکته دیگه هم اینکه چون این اولین دوره رقابت های دوئلی پدال بود، لاجرم همه خودروهای موجود در سگمنت های مختلف رو وارد رقابت کردیم که باعث طولانی شدن فرایند شد. اما در دوره بعدی تنها خودروهای مطرح و شاخص رو وارد گود می کنیم تا در مدت کوتاهی به نتیجه نهایی برسیم.
ارادت
Radin
۲۲ مهر ۱۳۹۷بدون شک ولوووو
ahmad
۲۲ مهر ۱۳۹۷اولین باره رای میدم و نتیجه کاملا مساوی رو میبینم تا الان و لحظه کامنت گذاشتن من 11 به 11
مشتاقم بدونم اگه کاملا در نظرسنجی سایت و تلگرام مساوی بشه چی میشه رقابت.
بین این دو تا انتخاب سخته فنی که کادیلاک بهتره مصرف سوخت و ظاهر تقریبا کمی بهتر از ولوو انتخاب من ولوو هستش.
پیکان جوانان گوجه ای
۲۲ مهر ۱۳۹۷کادیلاک
سید
۲۳ مهر ۱۳۹۷کادیلاک…چون اینجا واقعا آمریکاییه بهتره…تنفس طبیعی،قیمت بهتر،ظاهر گیرا و جذاب/سلیقه/،کابین جذابتر…درکل این کادیلاک سرتراز ولوو s90 :/
Cadillac
۲۲ مهر ۱۳۹۷کدیلاک ظاهری بسیار شیک در عین هماهنگی وسادگی داره
اینگار یه کت شلوار سفید تنشه
البته رنگ سیاه پیانو که دیگه دنیائیه واسه خودش
وصد البته موتور تنفس طبیعی هم خیلی بهتر از موتور پر خوران وقتی سطح قدرتشون تقریبا برابره
رای من شیک پوش امریکایی
کدیلاکcts
PaRHaM
۲۲ مهر ۱۳۹۷CTS
همه جوره عشقه
خیلی خوش استایله
فنی هم ک حرفی برای گفتن نمیزاره
تازه
جایگزینش ک CT5 باشه هم داره میاد و …..?
Cadillac
۲۲ مهر ۱۳۹۷دقیقا آقا پرهام کدیلاک سیتی ۵ یه لوکس متوسط بسیار جذاب خواهد بود
کدیلاک در مسیر خیلی خوبی قرار گرفته
PaRHaM
۲۲ مهر ۱۳۹۷بله, واقعاً جذاب میشه، خیلی جذاب?
قربان شما?♥️
مانی
۲۳ مهر ۱۳۹۷اولین بار که کادیلاک از این فرم طراحی استفاده کرد فکر میکردم خیلی زود خسته کننده میشه
اما بعد گذشت چندین سال میبینم همچنان زیباست که نشون از طراحی خوبش داره
اما ظاهر ولوو شیکتره و لوکستر به نظر میاد
کادیلاک بیشتر اسپرت دیده میشه
انگار که کادیلاک میخواد با بیام و رقابت کنه و ولوو با مرسدس
ولوو خیلی جادار تره(۱۵ سانت فاصله بین محوری بیشتر)
و با وجود وزن خیلی بیشتر و موتور تقریبا هم قدرت
مصرف کمتری داره و پرفرمنس نزدیک به کادیلاک
بنظر میاد ولوو انتخاب مناسب تری باشه
کاوه
۲۲ مهر ۱۳۹۷بی هیچ تردیدی ولوو
هم چهره هم ایمنی . کادیلاک هم رقیب خوب و خوشنامیه. آفرین!
ارش
۲۲ مهر ۱۳۹۷رای من ولوو .خوش استایل و زیبا .راحتی و آسایش مناسب و از همه مهمتر ایمنی فوق العاده شعا مرگ صفر تا سال 2020 توسط ولوو رو یادمون نره.
Amir Machine
۲۲ مهر ۱۳۹۷اختلاف ناچیز مصرف سوخت و خروجی یکسان موتور این دو ماشین نشون میده عدم استفاده ولوو از موتورهای شش سیلندر و اینکه خودشو میکُشه تا به زور توربوشارژ و سوپرشارژ از یه موتور چهار سیلندر اندازه شش سیلندر قدرت بگیره هیچ توجیه قابلتوجهی نداره
وقتی یه موتور شش سیلندر تنفس طبیعی مصرف و خروجی یکسانی با موتور چهار سیلندر توربو داره چرا آدم خودشو درگیر مسائلی مثل تاخیر توربو، استهلاک بالاتر، نگهداری مشکلتر و… کنه؟
البته مطمئناً موتورهای ولوو قابلیت اطمینان بالایی دارن ولی وقتی مصرفش اندازه موتور شش سیلندره، کوچیک کردن موتور چه فایدهای داره؟
Sajjad
۲۲ مهر ۱۳۹۷خب بعضی شرکت ها علم و تکنولوژی این کار رو ندارن و طول میکشه رمز و راز ساخت موتور کم حجم مناسب رو پیدا کنن.
از طرفی رقیبش کادیلاکه
کادیلاک انجین های محشری داره وگرنه ولوو هم در نوع خودش خوبه
مانی
۲۳ مهر ۱۳۹۷مصرفه ولوو یکمی کمتره اما در نظر بگیر که ۲۰۵ کیلو سنگینتره!!!
پس کارشون جواب داده
Reza
۲۲ مهر ۱۳۹۷Volvo S90
آرمان
۲۲ مهر ۱۳۹۷تنها جایی که به امریکایی رای میدم همینجاس! فقط و فقط بخاطر طراحی عقب فاجعه ولوو نه هیچ دلیل دیگه ای!!
این چه طراحی اخه!
power active
۲۲ مهر ۱۳۹۷واقعأ نمای پشت ماشینای ولوو خیلی زشته :))
نیما
۲۲ مهر ۱۳۹۷کادیلاک فقط چون تنفس طبیعی هست
مهدی
۲۲ مهر ۱۳۹۷هردوشون عالی هستن.ولی ولوو بروز تره وسواری بهتری داره.اما هیچ شکی وجود نداره که قدرتمندترین این کلاس سری ۵هستش که اوز وقتی اومده در بیش از۵۰مقایسه بارقباش اول شده.جایگاه دوم هم کلاسeهستش وآئودیa6جدید.
حمیدرضا
۲۲ مهر ۱۳۹۷هر دو ماشین های خیلی خوبین خصوصا ولوو ولی موتور تنفس طبیعی و همچنین نمره بالای کادیلاک تو خیلی از بررسی ها باعث شد به کادیلاک رای بدم
Amir
۲۲ مهر ۱۳۹۷قطعا کادیلاک.ظاهر جذابتر و موتور مناسبتری داره همین طور در رانندگی هم اسپرت تر از ولوو هستش.
Trx (taimaz)
۲۲ مهر ۱۳۹۷طراحی کادیلاک گیرا تر هست ترجیح میدم
در موقع رانندگی صدای یه موتور شش سیلندر تنفس طبیعی رو بشنوم.
sina7
۲۲ مهر ۱۳۹۷چه ابهتی داره کادیلاک!!!
Omid
۲۲ مهر ۱۳۹۷ولوو هیچ برتری ای نداره
ali
۲۲ مهر ۱۳۹۷ولوو اسمش یعنی عضمت یعنی برتری بعد میگی برتری نداره؟
volvo
۲۲ مهر ۱۳۹۷صد در صد ولوو
حسین
۲۲ مهر ۱۳۹۷رای من ولوو هستش
کادیکلاک انگار یه طوری نچسبه طراحهای شرکت انگار یه شب وقت داشتن و هرکدم یه قسمتو بدونه هارمونی بهم چسبوندن
مهدی
۲۲ مهر ۱۳۹۷ولوو سواری بهتری داره وکیفیت متریال اتاقش هم بالاتره.کادیلاک لذت بیشتری داره رانندگیش
Elmiraj
۲۲ مهر ۱۳۹۷بدون شک CTS
.
.
.
چون کادیلاکه ……………………….
علی
۲۲ مهر ۱۳۹۷با سلام
گاهی وقتها تو پدال مقایسه هایی هست که واقعا آدم نمی تونه انتخاب کنه از یه طرف کادیلاک زیبا رو داریم با اون داشبورد زیباش و طراحی بسیار نازش و از طرفی ولوو سردمدار ایمنی و یکی از با شکوه ترینها واقعا برام سخت بود ….
ایمان
۲۲ مهر ۱۳۹۷خدایی ولوو از پشت خیلی زشته البته به نظر من
farokh
۲۲ مهر ۱۳۹۷قبل اینکه رای بدم این دو نکته پایینی رو بگم
اون مدلی که رای بیشتری قطعا بهترینه
اون مدلی که رای کمتر میاره قطعا اشغاله
الان برم رای بدم نمیدونم مدل مورد نظرم بهترینه یا اشغاله
دانیال روشنی
۲۲ مهر ۱۳۹۷جدا از بحث موتور بزرگتر کادیلاک و مصرف مساوی کادیلاک و ولوو،کادیلاک طراحی بهتری داره.
طراحی عقب ولوو فاجعست
قل مراد
۲۳ مهر ۱۳۹۷رای ولوو بیشتره پس هم زیباست هم عالیه
کادیلاک یه روزی کادیلاک بودش الان به وضعی افتاده با یه محصول چینی حتی نمیتونه رقابت کنه. قابل توجه اونایی که میگن ولوو چینیه
ناصر
۲۳ مهر ۱۳۹۷ولوو رای من هست واقعا ولوو ماشینهای خاص و ایمن و با کیفیتی میسازه و این چند سال اخیر هم خداییش همیشه تو سطح اولی ها بوده!!!
" swedish arrogant tiger"
۲۳ مهر ۱۳۹۷کادیلاک هم طراحی خوبی داره ولی نمیشه از یه ولوو گذشت و کادییلاک رو انتخاب کرد!
قطعا s90
doubt
۲۴ مهر ۱۳۹۷10تا رای به کادیکلاک نیازمندیم. واقعا سخته انتخاب ولی طراحی داخلی کادیلاک ببهتره انصافا. ولوو بینظیره ولی کنسول و داشبوردش جالب نیست ب نظرم.
car lover
۲۷ مرداد ۱۴۰۳کادیلاک امریکا