نمایشگاه خودروی نیویورک: کادیلاک بهصورت رسمی از پیشآهنگ و گل سرسبد محصولات خود، CT6 سدان رونمایی کرد. خودرویی که امید کادیلاک برای رقابت و غلبه بر خودروهای لوکس آلمانی و ژاپنی محسوب میگردد.
کادیلاک CT6 بزرگترین محصول سدان حال حاضر این شرکت است. با این وجود، این ابعاد بزرگ، چاق و فربه به نظر نمیآید. در واقع، توجه به ظرایف باعث شده تا در همان نگاه نخست، حضور خودرویی کلاسبالا و باشکوه و مجلل، جلوهگر باشد. چراغهای جلو را میتوان در امتداد چراغهای سایر محصولات سدان کادیلاک دانست. با این تفاوت که چراغهای LED روزتاب به صورت تیغه ای باریک، از آن آویزان گشته است. جلوپنجره مشبک بزرگ جلو نیز با انحنایی زیبا و خطوط افقی برجسته، زیباتر از سایر محصولات به نظر میرسد. سقف نیز با شیبی ملایم به سمت عقب امتداد مییابد تا به ستون باریک و چراغهای باریک عمودی عقب ختم گردد. ابعاد کادیلاک CT6 بسیار بزرگ است. طول آن ۵۱۸۴، عرض آن ۱۸۹۷ و ارتفاع آن ۱۴۷۲ میلیمتر و فاصله بین دو محور جلو تا عقب آن ۳۱۰۶ میلیمتر میباشد که تقریباً مشابه با ابعاد یک بامو سری ۷ است. فضای داخلی این خودرو نیز بسیار مجلل و با کیفیت بالا میباشد. طراحی مدرن داخلی، از جذابیتهای مدلهای جدید کادیلاک به شمار میرود. در CT6 نیز از نمایشگرهای دیجیتال متعدد به خوبی استفاده شده است. نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی با اندازه ۱۰.۲ اینچ و وضوح بالا و نمایشگر داشبورد دیجیتالی با طراحی گرافیکی مطلوبی به نمایش اطلاعات مورد نیاز میپردازند. برای کنترل نمایشگر مرکزی، از یک صفحه لمسی در کنسول وسط بهره گرفته میشود. اتصال Wi-Fi و اینترنت OnStar 4G LTE همراه با شارژر بیسیم برای دستگاههای هوشمند موبایل، از دیگر ویژگیهایی است که در کابین خواهید یافت. روکشهای چرم، تزئینات چوبی پهن و قسمتهای فیبر کربنی در عین سادگی، از دقت و کیفیت بالایی سود بردهاند. برای کسانی که دنبال اِلمان های لوکس میگردند، باید صندلیهای انفرادی عقب با کنترلهای الکتریکی و ماساژور و دسته صندلی با ورودی HDMI و USB و سیستم سرگرمی انفرادی با نمایشگرهای ۱۰ اینچی کشویی را نام برد. سیستم صوتی کادیلاک CT6 همان گونه که قبلاً هم گفته شده، از نوع پیشرفته Bose با ۳۴ عدد اسپیکر میباشد. یک سیستم تهویه مطبوع Quadzone نیز با امکان تنظیمات انفرادی به مسافران اجازه میدهد تا دما و جریان هوا را برای هر صندلی به صورت جداگانه تنظیم کنند.۶۱ خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد
محمد
۱۲ فروردین ۱۳۹۴خیلی عالیه
کادیلاک و بازگشت به شکوه گذشته
"Amir"
۱۲ فروردین ۱۳۹۴در این هیچ.شکی نیست که کادیلاک میخواد تو طراحی های خودش یه امضا داشته باشه(چراغاش و جلو پنجره)ولی این خاص.بودن داره باعث میشه طراحیاش.یک نواخت بشه که یکم جالب نیس،هرچند که زیباست
باربد★فقط GM★فقط کامارو
۱۲ فروردین ۱۳۹۴امیر جان ناراحت نشی ها ولی این مسئله ایه که چند وقت بچه ها از جمله شاهین عزیز راجع بش بحث میکنن.
یعنی چی که جلوش یک نواخته؟الان این موضوع تو سایر برند های لوکس ساز بنز و ب ام و و آودی به چشم میخوره جلوپنجره وچراغای بسیاری از مدل ها شبیه هم هستن.ولی به نظر بنده این نشان دهنده ی یک اصالت طراحی خاص برای اون برند محسوب میشه نه یه ایراد.
همین شباهت هاست که اگه لوگوی ب ام و و بنز و آودی و کادیلاک نباشه میشه از روی ظاهر تشخیص داد چه ماشینیه و این یک مزیته.
نظر جنابعالی هم محترمه.
ارادتمندم
فرید
۱۶ فروردین ۱۳۹۴فوق العاده عالی وباوقاروبه امیداینکه بزودی شاهدتردداین قبیل خودروباقیمت مناسب درایران باشیم .
Sadra
۵ اسفند ۱۳۹۴کادیلاک از 90 سال پیش شروع کرده به اینجوری چراغ زدن. تو نت سرچ کن میبینی
Ali mtr
۱۲ فروردین ۱۳۹۴دوستان اگه این رقیب سرى 5 و E کلاس وa6 پس CTS چیکاره است و یا اگه رقیب سرى هفت و اس کلاسه پس XTS چیکاره است مگر این که رقیب سرى 6 یا cls که فکر نمیکنم این شکلى باشه ما رو هم در جریان بگذارید
فریا
۱۳ فروردین ۱۳۹۴CTS همون E Class ـه .
XTS هم ابعاد S Class و امکانات E Class .
CT6 ابعاد S Class و امکانات S یا CLS .
اﻭﺭﻧﮓ
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴سی تی اس رقیب سری 3 هست و این رقیب سری 5
سینا
۷ بهمن ۱۳۹۴لابد مدل های پاین کادیلاک مثل ats رقیب پراید 131 هست نه برید تو رو خدا درباره جیزی که نمی دونید نظر ندید خواهشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
Lord Cezar
۱۲ فروردین ۱۳۹۴با این جثه اش وزنش منو کشته . 1.6 تن برا این ابعاد واقعا عالیه و به نظرم دیگه نیازی به موتور های با حجم بالا براش نیست .
یحیی
۱۲ فروردین ۱۳۹۴خیلی زیبا .از نظر ابعاد که با اس کلاس یا سری 7 رقابت میکنه.و به نظر من از سری 5. و. ای کلاس بهتر با ابهت تر است . کادیلاک خیلی پیشرفت داره این روزا
SAEED
۱۲ فروردین ۱۳۹۴همه فن حریفه
اگه یک کره ای برای کادیلاک خطر محسوب میشه
کادیلاک هم زنگ خطر بزرگیه برای آلمانی ها
با این همه امکانات و …
کمترین قیمت = 70000
منبع هم : CarAndDriver.com
(((RETOLEX(((REZA
۱۲ فروردین ۱۳۹۴واقعا زیبا و عالیه
ولی نمای داخلیش اصلا لوکس نیست ( در حد این ماشین نیست)
همچنین انتظار یه موتور v12 داشتم
احسان(احسان سابق)
۱۲ فروردین ۱۳۹۴لینکلن کانتینانتال رو زنده کرده.ماشینی که نماد تجلل بین سیاست مدارای امریکاست.خودروی بعدی رئیس جمهور آمریکا میتونه لینکلن باشه.از این نظر کادیلاک باید با لینکلن رقابت کنه
Taghavi motors
۱۲ فروردین ۱۳۹۴Cadillac تو طراحی بی نظیره یه ماشین لوکس وشخصیتیه ویه سرو گردن از ماشین های اروپایی بالا تره
صادق
۱۲ فروردین ۱۳۹۴یا خدا
درحالی که بنز مواظب جلوش بود (سری هفت) یه مشت محکم داره از پشت سرش میاد، البته معلوم نیس چقد محکمه، ولی اگه همینجوری که تو عکس محکم به نظر میرسه، بعد بنز میره میخوره به bmw اونو هم میندازه!!!!!!
حالا از شوخی گذشته حدس میزدم به رقیبی برا سری ۶ بیاد ولی مث اینکه اشتب فکر میکردم
راستش این کادیلاک در ظاهر هیچ ایرادی نداره به جز یکی…
با اجازه ی بچه های عشق کادیلاک
کاش توی پرچم دارش اون گندمای دور لوگوش رو میذاشت، خیلی ابهت داشتن
ارادت
مجتبی
۱۲ فروردین ۱۳۹۴سلام و عرض ارادت
قبولت دارم داش صادق اکثر کامنتهایی که میذاری از روی تفکره من هیچ وقت ندیدم یک طرفه بری و فقط حرف یه اتومبیل رو بزنی
متشکرم
کاش یک تعدادی از دوستان تعصب بیجا رو کنار بذارن و یکم عقلانی تر نظر بدن.
صادق
۱۲ فروردین ۱۳۹۴ارادت مجتبی جان
خیلی خیلی لطف داری
داداش من اینجا مث یه دانش آموزم
واقعا هم از ته دل خوشحالم که آدم با اطلاعی مث شما از کامنتام استفاده میکنه
مخلص
مجتبی
۱۲ فروردین ۱۳۹۴وای صادق جان کشتی مارو با این همه خشوعت بابا چاکریم اینقدر لهمون نکن به والله من که هیچی بلد نیستم اگه بچه ها دست به دست بدن یک فایل پی دی اف درست کنن واس ما بزنن ما هم از اتومبیل سر در بیاریم
من روز اولی که عضو شدم توی نظر اولم نوشتم من فقط توی مسائل ظاهری اتومبیل اندکی صاحب نظرم وگرنه ازفنی سرم در نمیاد.
موتور وی 8 و وی 12 رو تشخیص نمیدم و نمیدونم چیه؟
فرق دف عقب و دف جلو و تاثیرشون بر قدرت اتومبیل رو نمیدونم؟
فرق موتور وی و دبلیو رو نمیدونم؟
البته تقصیر خودمه چون من از 7 یا 8 سالگی به کمک داداشم وارد دنیای اتومبیل شدم ولی خودمو به ظاهر اتومبیل ها محدود کردم
امیدوارم دوستان و به خصوص شما دوست گرامی کمکم کنین تا منم یکم چیز میزی یاد بگیرم .
متشکرم رفیق
واقعا از دوستی با شما و سعید و رضا و احمد واقعا مشعوف شدم.
ایولا
یاعلی
صادق
۱۲ فروردین ۱۳۹۴قربونت مجتبی جان، لطف داری
منم از دوستی باهات خیلی خوشحالم
امیدوارم که کنار هم، باهم چیز میز یاد بگیریم ;)
ارادت
حسین
۱۲ فروردین ۱۳۹۴درود. خیلی عالیه. در واقع CTS با سری 5 رقابت داره و CT6 در اصل نه برای رقابت با سری 7 و اس
کلاس و نه برای رقابت با سری 5 و E کلاس طراحی شده. یه ترفندی مثل پانامرا میمونه، با همه
درگیری و رقابت داره. ولی اصل رقابتش رو میشه با هم سطح های سری 6 دونست، جایی که CLS و
آئودی A7 حضور دارن. گرچه اونا سدان کوپه هستن اما حکایت کادیلاک CT6 حکایت یه تیر و چند
نشونه..
حسین
۱۲ فروردین ۱۳۹۴اما یه نکته هم بگم، شما هم نظراتتونو بگین ممنون میشم:
توی متن گفته شده که: «کادیلاک CT6 میتواند خنثیکننده بسیاری از این حملات باشد. »
ب نظرتون چجوری از حملات جلوگیری میکنه؟
به نظر من CT6 با ادعای رقابت با سری 5، میتونه باعث بشه سری 5 اعتبار بیشتری به دست بیاره (چون در واقع سری 5 رقیب مستقیم CTS هستش) و از این طریق اختلافش رو با “لکسس کره ای” افزایش بده. نظر شما چیه؟
باربد★فقط GM★فقط کامارو
۱۲ فروردین ۱۳۹۴اول از همه سلامی عرض کنم خدمت حسین و صادق عزیز که ارادت خاصی بهشون دارم.
حسین جان به نظر بنده صاحب نظران صنعت خودروسازی و صد البته خود کادیلاک ،CT6 رو با سری 5 مقایسه نمیکنه و بلکه خیلی بهتر از سری 5 میدونتش.
درسته که میتونه بسیاری از حملات رو خنثی کنه اما فکر میکنم کاملاً هویت و دلیل ساخت CT6 برای ب ام و بنز و… مشخصه و همین موضوع باعث میشه که هرگز سری 5 رو با CT6 مقایسه نکنن و مضاف بر این در حیطه ی حرف و سخن اعتبار بیشتری برای سری 5 و لکسس کسب میشه اما در عمل برای همگان آشکاره که CT6 برتری داره.
در ضمن حسین جان لکسس ژاپنیه داداش ;)
حسین
۱۲ فروردین ۱۳۹۴درود. ارادت دارم باربد جان.
داداش یه بار دیگه متن پست رو بخونی متوجه منظورم میشی. من طبق متن گزارش گفتم CT6 با سری 5 مقایسه میشه و در ضمن بازم با توجه به متن، منظورم از “لکسس کره ای” هیوندای جنسیس بود که با عوض شدن لوگوی جنسیس، جنسیس میتونه پاشو جای پای لکسس (تویوتا) بذاره و تبدیل به برند لوکس ساز هیوندای بشه.
اینجای متنو بخون: «محصول جدید نیز با هدف رقابت با سدان های لوکسی نظیر بامو سری 5 و مرسدس کلاس E معرفی شده است. هرچند شاید…(تا آخر بخون) »
صادق
۱۲ فروردین ۱۳۹۴ارادت متقابل بازبد جان
راستش من خودم شخصا فکر نمیکنم که با سری 5 و ای کلاس رقابت داشته باشه
به نظرم یا با همون سری 7 و اس کلاس و… یا دیگه در نهایت با امثال سری 6 رقابت داره
آخه چه جوری ابعاد سری 7 رو داشته باشه و بخواد با سری 5 مقایسه بشه؟؟!؟؟
و اگه از سری 5 برتر باشه خب به نظرم عادیه
یه نکته ی دیگه که باعث میشه بیشتر رو حرف خودم اصرار داشته باشم اینه که آخه رئیس جمهور آمریکا نمیاد بره یه ماشین توی کلاس سری 5 سوار بشه که
صد در صد باید چیزی مث اس کلاس یا کانتینتال و سری 7 و… باشه
(راستی باربد جان منظور حسین از لکسس کره ای این نبود که لکسس، کره ایه
منظورش اینه که احتمال تولید یه خودروی سوپر لوکس کره ای وجود داره که به قولی میشه بهش گفت لکسس کره ای، که تو متن هم بهش اشاره شده، این جمله:
“منظور مقایسه جنسیس با این خودروها نیست بلکه خطر قریبالوقوع ظهور یک لکسس کره ای می باشد”
باربد★فقط GM★فقط کامارو
۱۲ فروردین ۱۳۹۴شرمنده حسین جان اشتباه از من بود!
قسمت آخر متن رو نخونده بودم ولی هنوزم نظرم همینه که CT6 رو با سری 5 مقایسه نمیکنن هرچند توی متن هم اشاره شده.
طبق اطلاعات قبلی هم رقیب S کلاس و سری 7 و… اینا است.
حتی قبل از مقایسه ی عملیش با سری 5 و E کلاس میتونم بگه CT6 برنده است هرچند میدونم که کادیلاک رقابت با این دو خودرو رو به CTS میسپاره.
بازم معذرت میخوام داداش که آخر متن رو نخوندم. ;)
حسین
۱۲ فروردین ۱۳۹۴خواهش میکنم داداش. اشتباهه دیگه پیش میاد. ایرادی نداره ;)
در مورد رقابتش یه توضیحی توی کامنت بعدیم در جواب آقا سعید گذاشتم.
راستی حالا اگه میشه بگین به نظرتون چجوری میتونه جلوی حملات رو بگیره؟؟
Ali mtr
۱۲ فروردین ۱۳۹۴من تا جایی که میدونم رقیب اس کلاس و سرى هفت کادیلاک XTS دوستان اگه اشتباه میکنم بگن
ارادت
هژبر
۱۲ فروردین ۱۳۹۴ایولا
عجب رقابتی بکنه با المانیا
مجتبی
۱۲ فروردین ۱۳۹۴در راستای حمایت از هژبر و همه تولیدات باارزش
لطفا تا تهش بخونین خدا کنه ایندفعه دفعه آخری باشه که در این مورد من و امثال من تذکر میدیم.
باور کنین اینقدر هم آلمان و بقیه اروپاییا رو نباید گنده کرد مگه تولیدات آمریکا و حتی ژاپن چشونه مصلا هژبر توی کامنت نوشته ((عجب رقابتی بکنه با آلمانیا)) بعد شروع کردن دیس لایک دادن
این انصاف نیست بعضی مواقع یا در فرصت های برابر آمریکا نه تنها کم نمیاره بلکه بسیار سرتر از اروپاییاست.
بازهم تعصب و باز هم تعصب چه کار کنیم با این افرادی که از بچگی فقط با اسم آلمان و مخصوصا بنز و با اسم ایتالیاو فراری بزرگ شدن…..وای…….
مثلا دیدم تو کامنتهاشون نوشتن ((فقط بنز)) یا نوشتن ((اگه فراری نباشه دنیای اتومبیل باید بخوابه!!!!!)) یعنی چی این حرفهای مزخرف و مضحک.تو رو خدا یکم واقع نگر باشین …لطفاً
شایان
۱۲ فروردین ۱۳۹۴آلمان مهد اتومبیل سازی دنیاست بهترین مهندسین طراح و مکانیک ماله آلمانه بهترین برندها مالشه البته آمریکا هم در خیلی از موارد دست کم از آلمان نداره خود شما آرم بی ام و رو داری روی پروفایلت پس لطفا شعار ندید و واقعیت و قبول کنید من نمیگم بقیه بدن اونام خوبن البته بعد از آلمان و آمریکا پدال لطفا نظرمو درج کن
مجتبی
۱۳ فروردین ۱۳۹۴متشکرم ولی عکس پروفایل دلیل بر تعصب روی یک اتومبیل نمیشه من بین تمام اتومبیل های دنیا با سلیقه شخصیم بی ام و رو دوست دارم
اما منظور من اینه که هیچ وقت نباید شرکت های حریف چه در آسیا چه در آمریکا رو ضعیف در نظر گرفت و همیشه باید به اونها مثل یک رقیب قدرتمند نگاه کرد.
مجتبی
۱۲ فروردین ۱۳۹۴حالا من این کامنتو نوشتم باز همه دیسلایک کنن و فکر کنن من طرفدار آمریکایی ها هستم در صورتی که من عاشق تمام اتومبیل سازای باهنر،نوآور و مشتری مدار هستم هیچ فرقی هم نمیکنه کجایی باشه.
و صد البته هیچ وقت بی ادبی نکردم
ولی باتمام احترام و کمک از ادبیات فارسی باید بگم:جواب ابلهان خاموشی است و دلیلی نداره بابت چندتا دیس لایک آدم جوش بزنه.
شایان
۱۴ فروردین ۱۳۹۴مجتبی جان درست متوجه منظورتون نشدم اگر منظورتون منم اگه بی احترامی کردم ببخشید بعدم زیاد به دیس لایک ها توجه نکن گرچه باید نظر بقیه مهم باشه
سعید
۱۲ فروردین ۱۳۹۴این که ابعادش خیلی بزرگتر از E کلاس و سری 5 هست،اصلا قابل مقایسه با اینا نیست،تو این کلاس قرار نمیگیره،حتی از سری 6 و CLS هم خیلی بزرگتره،بهتره فقط با اس کلاس و سری 7 مقایسه بشه.
از نظر طراحی اصلا کمتر از آلمانیها نیست،فوق العاده قشنگه،مخصوصا عکس سومی از نمای بغل که یه طراحی پخته و به بلوغ رسیده رو نشون میده،داخلش لوکس و قشنگه،من که خیلی خوشم اومد
حسین
۱۲ فروردین ۱۳۹۴درود. سعید جان یه جایی خوندم که بیشتر رقیب سری 6ـه و توی همین متن هم گفته شده برای رقابت با سری 5 ساخته شده و در نهایت هم با توجه به ابعادش با سری 7 ممکنه مقایسه بشه!! مثل آچار فرانسه میمونه. کادیلاک هنوز پرچمدار خودش که رقیب مستقیم سری7 و S کلاسه رو رونمایی نکرده.
«نمی توان آن را رقیب مستقیم خودروهایی همچون ب ام و سری 7، آئودی A8 و مرسدس بنز کلاس S دانست چرا که کادیلاک در نظر دارد در آینده خودروی دیگری برای این منظور معرفی کند. CT6 از لحاظ اندازه بین ب ام و سری 5 و سری 7 می باشد » (منبع:مجله ماشین)
سعید
۱۲ فروردین ۱۳۹۴منم قبلا شنیده بودم که این مدل رقیب سری 6 هست،همونطور که مجله ماشین هم گفته بین سری 5 و سری 7 هستش ولی در عین حال خیلی از سری 6 که 5 متره بزرگتره و نزدیک به سری 7 و اس کلاسه،آخه این کلاس بندی ها بیشتر روی ابعاد هست،روی چه حسابی گفتن با سری 5 رقابت میکنه؟پس تکلیف CTS چی میشه اون رقیب کیه؟نکته جالب اینجاست که CTS هم از E کلاس و سری 5 بزرگتره و تقریبا هم اندازه با CLS و سری 6 هست!!!
فکر کنم منظور از رقابت با سری 5 و ای کلاس فقط میزان لوکس بودن و امکانات و اسپورت بودن باشه و طبق حرف شما یه ماشین لوکستر از این به عنوان پرچمدار معرفی کنه.
در کل این کادیلاک ما رو مسخره کرده :D
حسین
۱۲ فروردین ۱۳۹۴درود. سعید جان دقیقا همینه که میگی. از نظر ابعاد در رده Sکلاس قرار میگیره اما از نظر لوکس بودن با سری 6 و 5 قیاس میشه. طبیعیه که از سری 5 بهتر و از سری7 ضعیف تر باشه. مثل پانامرا که هم با M5 مقایسه میشه و هم با سری 7!!! آخرشم معلوم نشد توی چه کلاسیه؟
سجاد
۱۲ فروردین ۱۳۹۴اما هنوز راه داره تا به دوستان انگلیسی مون برسه ..
هرچند قبول دارم که مثلا رولزرویس یا بنتلی تخصص ـشون Luxury کار کردنه ولی کادیلاک فکر کنم می خواد در کنار لوکس بودن ، عضلانی و قلدر بودن یه ماسل کار آمریکایی رو هم نشون بود
مرسی
شایان
۱۲ فروردین ۱۳۹۴دوستان انگلیسی؟!!!! عجیبه یکی بگه به یه ماشین انگلیسی برسه خدایش خوده انگلیسی ها هم انتظار چنین محبتیو ندارن ازتون این سیاست برندهای بزرگه تا با استفاده از نام تجاری رولزرویس یا بنتلی یا حتی کرایسلر سود ببرن والا واقعا فکر میکنید سوپرلوکس ساختن براشون کاری داره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ فروردین ۱۳۹۴درود .
بسیار بسیار عالی . شکوه و جلال کادیلاک واقعا در ان موج میزنه . ای کاش این مدل اون گندم های دور آرم رو داشت .
اما یک نظری دارم اونم این هست که اگر اون LED ها اویزان نبود و حالت و فرم دیگری داشتند ، قطعا نمای لوکستری میبخشیدند . انگار که بی هدف در هوا رها شده و معلق مانده اند . ( نظر شخصی )
همینجا به طرفداران هواداران خودروهای امریکایی تبریک میگم اللخصوص :
باربد .فریا . شلبی . شروین . و …..
یک مساله ایی که ذهن همرو مشغول کرده این است که رقبای این ماشین چه مدلهایی از ژاپن و المان هستند .
به نظر بنده این نامگذاری و این مدل یک هوشمندی ایی است به سبک کادیلاک .کسانی که یک خودروی بزرگ و با امکانات با قیمت پایین میخواهند .
اما زیاد به حرف اون مدیر کادیلاک دل خوش نکنید .
در اینده قطعا نظاره گر مقایسه این مدل با رقبای کوچکتر و بزرگترش خواهیم بود . نویسندگان و کارشناسان خودرویی حتما این کار را انجام میدهند .
باربد★فقط GM★فقط کامارو
۱۲ فروردین ۱۳۹۴خیلی ممنون میلاد جان!
خیلی ارادت داریم ;)
فریا
۱۳ فروردین ۱۳۹۴خیــلی ممنون که ما رو یاد کردی میلاد گل :-)
رقیب اعلاحضرت ، از آلمان S و 7 و A8 و از ژاپن سدان فول سایز لکسس هست . هــیچ ربطی هم نداره به مید سایز ها . متاسفانه نویسـنده عزیزمون زیاد سلایق کلارکسون مانندشون رو وارد متون می کنند . همونطور کــ قبلا هم دیدیم CTS رقیب دقیق E Class هست و هم ابعاد و هم امکانات و هم قـــــــــــیمــت هست .
XTS که تا به امروز تولید شده و حالا حالا ها هم تولیدش ادامه داره چیزیه که متن تصورشو از CT6 داره . XTS ابعاد CT6 رو با امکانات CTS داره . حتی یادمه چند وقت پیش CarAndDriver اونو با بنتلی Flying Spur مقایسه کرده بود ( با 130 هزار اختلاف قیمت ! ) :-D :-D :-D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ فروردین ۱۳۹۴درود .
من کوچیکتونم . فریا کم حرف شدی ؟دیگه نمیای ؟ بار بد جان شما هم همینطور.
شلبى
۱۳ فروردین ۱۳۹۴ممنون میلاد جان یاد ما کردى،ما ارادت داریم داداش
در مورد این ماشین که بنظرم عالیه،طراحى داخلى بسیار ساده و زیباست ،بیرونش هم که بسیار زیبا و شیک ولى قویترین بخش طراحیه این ماشین بنظرم وزن بسیار عالیشه
باید منتظر موند تا نتایج عملکردش گفته بشه ولى خیلى دوست داشتم موتور هشت سیلندر هم داشته باشه
فریا
۱۴ فروردین ۱۳۹۴شـــما سروری
والا چـ عرض کنم . جو کامنتا خیلی حاشیه ای شده …
نگران V8 نباشید ، مــیاد . CT6-V قطعا بالای 600 اسب خواهد داشت .
شروین
۱۴ فروردین ۱۳۹۴ارادت میلاد عزیز.
احمدرضا
۱۲ فروردین ۱۳۹۴اومده اس کلاس رو به چالش بکشه
milad
۱۳ فروردین ۱۳۹۴دمش گرم..بعدا تبدیل میشه به ماشین ریس جمهور امریکا..
Amin.
۱۳ فروردین ۱۳۹۴کادیلاک عجب چالشی پیش روی بنز و ب ام و قرار داده!!
خیلی خوبه بیش از حد انتظار هستش حداقل تو نمای بیرون.
داخلش هم قسمت کنسول میتونست بهتر باشه اما عقبش و امکاناتش انصافاً لوکس و غیرقابل بی توجهیه!!
امیدوارم عملکردشم راضی کننده باشه و از تست ها سربلند بیرون بیاد و بتونه به یه گزینه خیلی خوب در کنار سری 5 و کلاس E و XJ و بقیه باشه.
Amin.
۱۳ فروردین ۱۳۹۴کاش پیشرانه های قدرتمندتری واسش درنظر میگرفتن
آخه حداکثر 400 اسب واسِ همچین خودرویی با این شخصیت و اندازه و تو این کلاس خودرویی کمه!! کاش یجای نمونه 2لیتری 200 اسبی!!!! یه V8 میزاشتن واسش که 500 600 تا داشته باشه.
همیشه معتقد بودم که ظاهرش گیرا و پرابهت یه قلب گیرا و پرابهت و قوی هم حتماً لازم داره.
:)
علی
۱۳ فروردین ۱۳۹۴کادیلاک معرکست عالی
محمدرضا ♥BMW♥
۱۳ فروردین ۱۳۹۴لامصب چه داشبورد خفنی داره…
حميد
۱۳ فروردین ۱۳۹۴ماشین فقط شاسی دار یا کوپه اسپرت
ولی خوب اینم بد نیست
P.G
۱۳ فروردین ۱۳۹۴من زیاد اهل کامنت نیم خطى گذاشتن نیستم،ولى وقتى عکساش رو باز کردم واقعاً منو تحت تأثیر قرار داد!
طراحى این ماشین فوق العاده زیبا و هنرمندانه است،به دور از خطوط عضلانى و پر پیچ و تاب بدنه که در خودروهاى امروزى مرسومه اما در عین حال خیلى تأثیر گذاره،به خصوص نماى جلوش خیلى لوکس و با وقاره
خلاصه که خیلى عالى به نظر میاد!
شهریار
۱۶ فروردین ۱۳۹۴مرسی کادیلاک…مرسی پدال
واقعا دل آدم رو می بره…اوج طراحی هم در داخل هم خارج اتومبیل .. کارهای بزرگ از فکرهای بزرگ نشات میگیرن….بدا به حال ما و خوشا به حال اونایی که دارن حالشو میبرن…
henry
۱۸ فروردین ۱۳۹۴سلام همه ماشین بازا.من رضا هستم 19 ساله.دانشجوی ترم دو رشته مکانیک.خیلی دوس دارم تو جمع ماشین بازا باشم.خودم پنج ساله تو این زمینه فعالیت دارم و عاشق ماشینای امریکاییم.اگ ممکنه منو تو گروهای ماشین بازاتون ک تو لاین دارید دعوت کنید.اینم ای دی لاینمه.
r.mgt500
asa
۲۲ مرداد ۱۳۹۴کلاس،اباهت،خلاقیت و نوآوری،مهندسی برتر،زیبایی وقدرت عوامل پدید اورنده ی این شاهکار است.من به شخصه کادیلا ک رو که میبینم انگار معجزه های طبیعت رو تماشا میکنم. فوقولاعدست.
فقط ژاپن
۳ آذر ۱۳۹۴سلام دوستان. بالاخره بعد از چند وقت یه سدان فوق العاده از لحاظ طراحی داخلی و خارجی رو دیدم، دوستان باید منصف باشیم که نمای جلوی این لوکس اصیل به قدری زیباست، که مطمئنا در عالم واقعیت و در نمای واقعی، ابهت فوق العاده آن سبب خیره شدن مات گونه ی چشمان ما به خودخواهد شد، خطوط زیبای روی کاپوت، چراغ های امضا گونه ی کادیلاک با آن کشیدگی منحصر به فرد تا نزدیکای مه شکن، و دو دریچه کرومی زیر جلو پنجره ای که خود به زیبایی با خطوط کرومی ظریف طراحی شده و آن آرم زیبا و اگزجره شده ی کادیلاک که،حقیقتا چشم نواز میباشد، حال به سراغ نمای بغل میرویم، دوستان اگر کمی جانب انصاف را رعایت کنیم این نمونه از کادیلاک از نمای جانبی واقعا بدون نقص است، چرا که در یک دید کلی اگر کشیدگیه بدنه را نسبت به جایگاه چرخ ها با هم در نظر بگیریم متوجه میشویم چه میزان جایگاه چرخ ها درست است که هرگز عدم تطابق بین عقب و جلوی خودرو دیده نمیشود، یعنی میزان جلو زدگیه گلگیر و سپرها در جلو و عقب بسیار دقیق و به اندازه میباشد ، به طوریکه هرگز عدم تعادل بین گلگیر تا چرخ در عقب و جلو نیست، از طرفی دیده شدن بخشی از چراغ های جلو همراه با جلو پنجره از نمای بغل، بسیار دلپزیر به نظر میرسد، در پشت خودرو شاید کمی طراحی چراغ ها با سپر همگون نباشد ، یعنی طراحی درخور سدانی در این سطح نباشد ولی چون جلو و بغل خودرو ما راشگفت زده کرده بود، انتظار بیشتری از پشت خودرو میرفت، ولی به هر حال در همین حد هم از خیلی از سدانهای هم تیپ خود جلوتر است، طراحیه داخلی این خودرو نیز بسیار زیباست، ارگونومی عالی کابین و بک مانیتور 10،2 اینچی تجربه ای متفاوت را برای صاحب خودرو فراهم میکند، کیفیت چرم روکش های صندلی، راحتی صندلی ها، و جاداریه بسیار زیاد درون اتاق یک سفر کوتاه یا بلند راحت را برای سرنشینان فراهم میکند، صندوق جادار این اتومبیل باعث میشود در مسافرت ها نگران جا گذاشتن وسایل به دلیل کمی جا نخواهید بود،اما پیشرانه ی این خودرو دو لیتر است که همراه با توربو 265 اسب بخار را به ارمغان می آورد، که با توجه به دو لیتری بودن آن سبب کاهش مصرف سوخت است ، و کشیدن 265 اسب از یک موتور دو لیتر هم در جای خود بسیار عالیست، البته شاید رفیبان این خودرو در پیشرانه وضع بهتری را ارائه دهند ولی در هنگام خرید لاید ، همه ی جوانب را در نظر گرفت، در نهایت با احترام به طرفداران بی ام و سریه 5، و بنز سری ای، کادیلاک هم با این سدان فوق العاده خود میتواند قلوب زیادی را فتح کند، و فروش آن ها را تحت الشعاع قرار دهد
سینا
۷ بهمن ۱۳۹۴من شخصا اگه بخوام بین این ماشین با سری هفت کلاس s بنز یکی رو انتخاب کنم میرم سراغ این یکی از آشنا ها تعریف میکرد میگفت یه سری از آپشن های بنز bmw سفارشی هستند یعنی علاوه بر قیمت ماشین باید یه چیزی اضافه بدی بد نیست بدونید که تو لکسس تمام امکاناتی که شرکت میزنه روش هست این مایه شرمساری این دو شرکته
سهیل
۷ اسفند ۱۳۹۴آقا بنظرم اگه بیاد ایران مدل4سیلندر2لیتریش میاد
همیشه موتورهای ذلیل شده نصیب ایرانی ها میشه????