پس از جوانسازی لینکلن نویگیتور برای مدل ۲۰۱۸، کادیلاک هم به بازطراحی اسکالید نیاز داشت زیرا نویگیتور در نسل جدید خود کاملاً متحول و بسیار مجلل شد و این موجب شد اسکالید که پرفروشترین خودروی این بخش محسوب میشود احساس خطر کند. فروش نویگیتور از زمان معرفی نسل جدید رو به افزایش گذاشت و اختلاف فروش آن با اسکالید بسیار کاهش یافت؛ اما بهتازگی نسل جدید اسکالید معرفی شده و در همین مدت کوتاه محبوبیت زیادی پیدا کرده است بهگونهای که تاکنون بیش از ۶ هزار سفارش خرید برای آن ثبت شده است.
هرچند شاید این عدد چندان زیاد به نظر نرسد اما ۶ هزار دستگاه معادل یکششم فروش اسکالید در سال گذشته میشود؛ بنابراین احتمالاً اسیووی پرچمدار کادیلاک دوباره فاصلهٔ فروش خود با نویگیتور را افزایش خواهد داد؛ اما محبوبیت اسکالید بیدلیل نیست زیرا کادیلاک نسل جدید آنرا کاملاً بازطراحی نموده و به جدیدترین و پیشرفتهترین تکنولوژیهای روز صنعت خودروسازی مجهز کرده است.
طراحی بیرونی اسکالید جدید بههیچوجه از شخصیت سنتی این ماشین فاصله نگرفته و همچنان یک اسیووی بزرگ، مجلل و باابهت را نشان میدهد اما درعینحال، طراحان از ویژگیهای مدرنی مثل چراغهای جلوی باریک و چراغهای عقب بلند LED هم استفاده کردهاند؛ اما اتفاق مهمتر اسکالید در داخل آن رخ داده است یعنی جایی که شاهد داشبوردی کاملاً جدید با سه نمایشگر شامل صفحه آمپر دیجیتالی ۱۴.۲ اینچی، نمایشگر لمسی ۷.۲ اینچی در سمت چپ غربیلک فرمان و نمایشگر لمسی ۱۶.۹ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هستیم. علاوه بر این، سرنشینان عقب هم از نمایشگر برخوردار خواهند بود. اسکالید جدید همچنین به تکنولوژی رانندگی خودکار بدون نیاز به دخالت دست سوپر کروز کادیلاک هم مجهز شده است.
زیر کاپوت نسل جدید اسکالید همچنان همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی با ۴۲۰ اسب بخار قدرت قرار میگیرد اما علاوه بر این، برای اولین بار کادیلاک یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربودیزل را هم برای این خودرو ارائه کرده که ۲۷۷ اسب بخار قدرت دارد. قیمت اسکالید جدید مدل ۲۰۲۱ از ۷۷,۴۹۰ دلار آغاز میشود و به گفتهٔ کادیلاک بهزودی در همین تابستان به بازار عرضه خواهد شد.
Joker
۲۲ مرداد ۱۳۹۹کابینش واقعا چشم نوازه،تکنواوژی هاش هم که حرفی برای گفتن باقی نمیزاره،من که خوشم میاد ازش،منم که از ماشینی خوشم بیاد محاله ممکنه بتونه بد باشه…
JDM
۲۲ مرداد ۱۳۹۹داداش خودتی؟
گوشی دست کسی دیگه نی؟
ممد ژانگولر
۲۲ مرداد ۱۳۹۹حضرت کادیلاک اسکالید سامیلیکن ?
ali (chevy nova)
۲۲ مرداد ۱۳۹۹کادیلاک به اوجش نزدیک شده
قبلا گفته بودم
این یه نشونش
ممد ژانگولر
۲۲ مرداد ۱۳۹۹داش علی تو خودت نشانه ایی
?
یدونه ایی داداش
احسان
۲۲ مرداد ۱۳۹۹چرا آمریکایی شیشه(آخر بغل) و ستون سی رو اینجوری طراحی میکنن، خط و خطوطش زیادی، وشبیه پیکاب که برا قسمت بارش اتقاق زده باشن
Farzad
۲۲ مرداد ۱۳۹۹یکی از ویژگی های جذاب این اسکالید جدید ، سیستم صوتی خفن و شگفت انگیز AKG هست با ۳۶ تا بلند گو و سه تا آمپلی فایر ، این غول دقیقا آماده ی ترکوندنه …
رامین
۲۲ مرداد ۱۳۹۹نسل قبلش خیلی گیراتر بود.
NAVID۰۰۹۸
۲۲ مرداد ۱۳۹۹اسکالید از اون دست ماشینائیه که دوسش داری بیدلیل .
بخصوص سیستم صوتیش که دیگه خداست .
اما کادیلاک دیگه اون کادیلاک قدیم با اون اقتدار قدیم نیست ، کادیلاک یعنی همانهایی که امروز کلاسیک به حساب میان و از همان ابتدای تولید تا امروز و تا آخر دنیا با دیدنشون یاد قالیچه پرنده تو کارتون علیبابا میوفتیم که حتی اونهایی هم که سوار نشدهاند ، ولی سواری نرم کِشتی مانندش را احساس میکنند .
چه افتخاری برای ما ایرانی بود و چه عظمتی داشتیم که حدود ۵۰ سال پیش میتونستیم کادیلاک را در ایران منتاژ و لذتش را ببریم .
به نظر من بهترین نگاه و دَرک برای وضعیت حال این چند دهه ایران ، فقط نگاه کردن به مستند خودروسازی ایران و از عرش به فرش رسیدنش هست و بَس ، که تا آخر خط را ببینید و به اُفُق خیره شوید که چرا ، واقعاً چرا این مردم با دست خودشون گور خودشون را کندند و پا زدن به آینده بهترین کشور ثروتمند دنیا با مردمی این چنین نجیب و مهربان ??♂️ .
نمیدونم چرا با دیدن بعضی برندها و خودروها ، ناگاه دلم میگیره ? .
بی ریا
۲۲ مرداد ۱۳۹۹فوق العاده است این ماشین ، به تنهایی ابهت کادیلاک رو نشون میده
ali
۲۲ مرداد ۱۳۹۹نویگیتور طراحی بیرونی جذاب تری داره… سلیقه و کارایی دلیل انتخاب هرکدوم میتونه باشه…
مانی
۲۳ مرداد ۱۳۹۹امریکن فنها شما که مرسدس رو مسخره میکردین میگفتین فقط تبلت گذاشته تو کابین
الان چطور شد؟نهیات زیبائی و شکوه؟دیدین سالار اسکالید الگو گرفت
مهراب
۲۶ مرداد ۱۳۹۹6200 cc
620 اسب بخار ؟ تنفس طبیعی؟واقعا با تنفس طبیعی ۶۲۰ تا داده؟
سردبیر
۲۶ مرداد ۱۳۹۹سلام. اشتباه تایپی بود و 420 درسته. ممنون از دقت نظر شما