کادیلاک از تولید مدلهای پرفورمنس دست نخواهد کشید، این را یکی از مدیران شرکت گفته است. استیو کارلایل به دنبال گسترش نام V پرفورمنس به مدلهای بیشتری است.
او در مصاحبه با رود اند تراک گفته است:
شما همیشه میتوانید در بحث محصولاتی که ارائه میکنید پیش بروید و البته روی چگونگی در دسترس بودن آن مباحثی را مطرح کنید. ما در همین مسیر حرکت میکنیم.
او ادامه میدهد:
شما میتوانید این نام را با نام پیشرانه برابر بدانید یا به آن به چشم یک شاسیبلند پرفورمنس نگاه کنید. این کاری است که میتوانیم با بلک وینگ انجام دهیم.
کادیلاک دوست دارد پیشرانهی ۸ سیلندر بلک وینگ مختص این برند باقی بماند. البته شایعاتی دربارهی استفادهی نسل جدید شورولت کوروت از این پیشرانه وجود دارد اما همهی این خبرها تنها در حد گمانهزنی باقی مانده است.
مدیر کادیلاک همچنین اینگونه به پرسشی دربارهی احتمال تولید یک شاسیبلند پرفورمنس توسط این خودروساز پاسخ داده است: “من میگویم چراکه نه؟!”
گفته میشود احتمال استفاده از پیشرانهی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار شورولت کامارو ZL1 و شورولت کوروت Z06 در دل هیولایی به نام اسکالید وجود دارد. با قدرت ۶۵۰ اسب بخاری، کادیلاک خواهد توانست یک شاسیبلند قلدر و سریع باشد. همچنین خبرهایی دربارهی احتمال استفادهی این شاسیبلند بزرگ از پیشرانهی بلک وینگ نیز به گوش رسیده است. قطعاً در آینده چیزهای بیشتری از چنین خودرویی خواهیم شنید.
MOHAMMAD.DEMON
۱۳ مرداد ۱۳۹۸به نظرم
کوروت شاسی بلند رو میسازن
چون فراری و لامبو این کار کردن کوروت هم باید بکنه نباید عقب بمونه
حالا میشه با پلتفرم کوروت شاسی بلند
کادیلاک شاسی بلند پرفورمنس ساخت
همچنین سوپر کار مارک V پرفورمنس کادیلاک هم
میتونن از همین پلتفرم کوروت موتور وسط بسازن
نسخه پرفورمنس اسکالید هم میتونه با موتور کامارو ZL1 ساخته سه که احتمالش خیلی زیاده
اینجوری مارک V کادیلاک بزرگ تر میشه و معتبر تر
یه جورایی مثل amg برای بنز
یانکی
۱۳ مرداد ۱۳۹۸مدل v اسکالید قطعا ساخته میشه اونم با موتور lt4 650 اسبی.همیشه با خودم فکر میکردم که قدرت زیاد برا یه suv واقعی مثل اسکالید شاید بد باشه و نشه جعمش کرد تا اینکه هنسی نشون داد چجوری میشه اسکالید یا نویگیتور رو با پرفورمنس آتشین اراعه کرد.اسکالید 850 اسبی هنسی که تا 200 متر فراری488 رو به خاک و خون کشید در عین آسایش
Ali.usa
۱۳ مرداد ۱۳۹۸کادیلاک
شکوه بی پایان