اخیراً تصاویر جاسوسی از کادیلاک CTS فیس لیفت ۲۰۱۷ منتشرشده است. در نگاه اول این خودرو کاملاً مشابه نسخهٔ فعلی به نظر میرسد اما با بررسی دقیقتر متوجه میشویم که جلوپنجرهٔ آن تغییر کرده و با الهام از مدلهای CT6 و XT5 طراحیشده است. تغییراتی نیز در سپر عقب و اگزوزها ایجادشده است. تغییرات داخلی بسیار جزئی خواهند بود اما انتظار میرود که CTS جدید به سیستم CUE بروز شده مجهز شود. همچنین از سیستمهای کمکرانندهٔ جدید نیز در آن استفاده خواهد شد.
موتورها تقریباً بدون تغییر خواهند بود بنابراین خریداران میتوانند نسخهٔ پایهٔ CTS را با پیشرانهٔ ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ خریداری کنند که ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. در سطح میانی یک موتور ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی با ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۸۶ نیوتن متر گشتاور وجود دارد؛ اما کسانی که به دنبال نسخهای قویتری هستند میتوانند مدل CTS V-Sport را انتخاب کنند که مجهز به پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 توئین توربو با ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۵۸۳ نیوتن متر گشتاور است.
البته همچنان مدل عملکرد بالای CTS-V نیز موجود است که قلب ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ کوروت Z06 با ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۴ نیوتن متر گشتاور را در سینه دارد. این در حالی است که کادیلاک نسخهٔ بروز شدهٔ CTS-V را با گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک عرضه خواهد کرد. همچنین این شرکت برنامهٔ ساخت مدل پلاگ این هیبرید CTS را نیز در دست دارد.
کادیلاک CTS 2017 در سال آینده به تولید انبوه خواهد رسید بنابراین انتظار میرود رونمایی رسمی از آن در اوایل تابستان امسال صورت گیرد.
منبع: motor1
efk
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵نیومده فیس لفت شد؟
Pooya_SK
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵efk جان کادیلاک CTS با زبان طراحی جدید در سال ۲۰۱۴ معرفی شد.
tv
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵یعنی زبان طراحی جدید کادیلاک جای هیچ اعتراضی رو نمیذاره… هنوز از نظر فنی و دیزاین داخلی کار داره ها ولی چه کنیم کادیلاکه دیگه … یادش بخیر یه زمونی موتور داشت با حجم 9000 سی سی …
ali
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵البته کادیلاک همونه ولی یه سری چیزها دیگه نمیشه به صورت استاندارد
موتور 500 کادیلاک که شما میگی جاشو به موتورهای
سبک تر حد اکثر 6200 سی سی داده درسته اما برای
اطلاع بیشتر ا لان موتور 572 شوی بصورت سفارشی
هست که9400 سی سی حجم و 1000 رو خورده ای گشتاور داره
و حتی کیت استروک اون به نزدیک به 10000 سی سی میشه حجمش و روی
ماشین های سواری قابل نصب هستن
tv
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵مشخصه الان موتور ها کمحجم تر یا راندمان بالا شدن … چند روز پیش یدونه الدورادو با موتور 572 اینچ مکعب کادیلاک (نه شوی) دیدم عجب موتور غولی بود … فک کنم وزن موتور از وزن کل یه پراید بیشتر بود …
ali
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵البته موتورهای حجیم واسه گشتاور بالا طراحی شدن و الحق بازده
خوبی داشتن و دارند
اگر یه بار پشت یه ماشین امریکایی قدیمی بشینید متوجه اون میشید که چقدر قوی هستن تو دهه ی
70 موتور 455 بیوک 690 نیوتن گشتاورد و 366 اسب قدرت داشته و قوی ترین موتور دهه ی 70
امریکا ییا بوده
tv
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵داغ دلمو تازه نکن … رخشمو بخاطر نداشتن جا فروختم … کادیلاک سویل وارداتی سفید 1978 بود فقط 35000 تا کارکرد داشت … موتورشم تو سال 2011 با lt3 مدل 2009 عوض کردم …دیگه پرواز میکرد …
tv
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵البته تصحیح میکنم ls3 نه lt3
اینم اونجایی که ازش خرید کردم :
http://www.chevrolet.com/performance/crate-engines/ls3.html
بهنام طیبی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵موتورش قدرت خوبی برخوردار.
طراحی خودرو هم قشنگ
احمد باقری
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵عالیه. مثل همیشه.
احسان(احسان سابق)
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵وقتی به امار فروش CTS و ATS نگاه می کنم اعصابم بهم میریزه.اخه چرا چنین ماشین هایی همش در حال افت فروش هستن
ali
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵کادیلاک دیگه اصلا بد نمی تونه باشه خوبی تو وجودش هست
Mahmood
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵در این خودرو بیشتر از هر چیزی از گیربکس 10 سرعته ی اتوماتیکش خوشم میاد.
ZR1
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵جلوش شبیه شخصیت سید تو عصر یخبندانه