کادیلاک

معرفی گران‌ترین مدل کادیلاک CT4-V مدل 2020

کادیلاک اخیراً پیکربندی آنلاین CT4-V را به‌روز کرده و می‌توانیم تجهیزات و آپشن های کامل این خودرو را به همراه قیمتشان ببینیم. ما قبلاً نگاه عمیقی به برادر بزرگ‌تر یعنی CT5-V داشته‌ایم و فهمیدیم که قیمت حدود ۷۰ هزار دلاری آن برای برخی از طرفداران زیاد است. هم‌اکنون زمان بررسی بهای CT4-V رسیده تا ببینیم آپشن ها باعث می‌شوند قیمت این خودرو به کجا برسد.

سفر ما همچون همیشه با مدل پایه آغاز می‌شود. نسخه دیفرانسیل عقب CT4-V بهای ۴۵۴۹۰ دلاری شامل ۹۹۵ دلار هزینه‌های تحویل داشته اما وجود سیستم چهار چرخ محرک باعث می‌شود قیمت خودرو از ۴۶۵۹۰ دلار آغاز شود. با پرداخت ۱۲۲۵ دلار دیگر می‌توانید رنگ ویژه قرمز را انتخاب کنید و رینگ‌های ۱۹ اینچی نیز ۲۳۵۰ دلار قیمت دارند. موضوع عجیب اینکه این رینگ‌ها دقیقاً قیمتی مشابه با CT5-V داشته درحالی‌که رینگ‌های برادر بزرگ‌تر از نوع ۲۰ اینچی هستند.

وقتی وارد کابین شوید وضعیت تقریباً مشابهی را خواهید دید. رنگ کابین سانگریا بهای ۱۰۰۰ دلاری داشته اما وقتی آن را انتخاب کنید شاهد افزایش ۱۶۰۰ دلاری قیمت خودرو خواهید بود که دلیل آن می‌تواند انتخاب خودکار پکیج آب‌وهوا باشد که شامل صندلی‌های جلوی تهویه دار و ماساژور دار می‌باشد. همچنین وقتی پکیج دستیار راننده ۱۱۰۰ دلاری را انتخاب کنید قیمت خودرو ۳۰۵۰ دلار بیشتر خواهد شد. دلیل این امر نیز انتخاب خودکار پکیج تکنولوژی و پکیج هشدار و آگاهی راننده می‌باشد.

این پکیج‌ها شامل طیف متنوعی از سیستم‌های ایمنی و دستیار راننده همچون ترمز اضطراری خودکار، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، پایش نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی و… می‌باشند. بسیاری از خودروسازان همچون هوندا این سیستم‌ها را به‌صورت استاندارد عرضه می‌کنند اما خب کادیلاک دنیای دیگری دارد. این پکیج‌ها شامل هدآپ دیسپلی و چراغ‌های جلوی هوشمند نیز هستند اما برای ناوبری و سیستم صوتی Bose باید ۸۰۰ دلار دیگر بپردازید.

پکیج چراغ‌های جلو شامل لامپ‌های سر پیچ، چراغ‌های راهنمای LED و دستیار پارک جلو می‌باشد که ۴۰۰ دلار قیمت دارد. اینکه چرا این سیستم‌ها جدا از پکیج دستیار راننده حساب شده‌اند مشخص نیست اما از اینجا به بعد فقط برخی آپشن ها باقی می‌مانند. سانروف برقی ۱۰۵۰ دلار قیمت داشته و کالیپرهای ترمز قرمز هم ۵۹۵ دلار آب می‌خورند.

شاید ناخواسته‌ترین آپشن این خودرو گرم‌کن بلوک پیشرانه کارخانه‌ای با بهای ۱۰۰ دلار باشد. البته بازهم با انتخاب این آپشن شاهد افزایش ۱۱۵ دلاری قیمت خودرو خواهید بود که دلیل آن همراه بودن گرم‌کن بلوک پیشرانه با جا پلاک جلوست که دلیل ارتباط این دو باهم را شما باید پیدا کنید!

با انتخاب سایر آپشن ها و وسایل جانبی، قیمت نهایی خودرو به ۵۸۷۲۵ دلار می‌رسد که مشابه برادر بزرگ‌تر، برای سدانی اسپورت با قدرت ۳۲۰ اسب بخار گران به نظر می‌رسد. البته این خودرو از نظر قدرت و قیمت با مرسدس-ای ام جی CLA 35 قابل‌مقایسه بوده و کمی قوی‌تر از آئودی S3 است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. Hemn

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (101 ديدگاه)

    کلا از کادیلاک خوشم میاد هم قلدره هم پرفرمنس عالی
    از بچگی عاشقش بودم

    این یکیم که واقعا عالیه.

    چند سالیه امریکا خوب پیشرفت کرده تو صنعت خودرو خصوصا سدان های لکس و پرفورمنس.

  2. Saeed

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (757 ديدگاه)

    دلم واسه یه CTS_V با انجین بلک وینگ تنگ شده?

    1. anti-Nazi

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (688 ديدگاه)

      کی تنگ نشده؟
      ولی تو این دورو زمونه که به سری 3 میگن ماشین یه همچین چیزی میتونه مسکن باشه.

  3. یانکی

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2351 ديدگاه)

    عالی فقط کلاس بندی محصولات کدیللک به جز اسکالید واقعا آدم رو گیج میکنه.ct4 دقیقا تو کلاس ats نسل قبله حالا چرا الان فرق گذاشتن باید توضیح بدن.

    1. F22RAPTOR

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (11 ديدگاه)

      این ماشین از لحاظ ابعاد تو کلاس سری ۳ و سی کلاس و آیودی آ۴
      قرار داره،ولی تواین مقاله هم قیمت سی ال آ۳۵

  4. علیx76

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1206 ديدگاه)

    خیلی با حال اپشن میفروشن :))))
    مثلا میری میوه فروشی
    ۱ کیلو موز برمیداری ، یارو هم ۲ کیلو سیب میزاره برات میگه برا سلامتیت خوبه

  5. Elmiraj

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3191 ديدگاه)

    امید وارم هر چه زود تر نسخه پرچمدار این دو برادر خوشتیپ از راه برسن….
    اگر نسخه پرچمدار CT4-V بیش از ۴۷۰ اسب بخار قدرت داشته باشه به راحتی میتونه رقبا و خصوصاً model 3 performance را به چالش جدی بکشه…

  6. Khosrow

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    هرچقدر کابینش رو دوست دارم بدنه رو اصلا / دشبورد قوی و قلدر – بدنه لوس / از اون طراحی هاست که یک ساله میریزه و قدیمی به نظرمیاد ..

  7. Babak

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    جدا از قیمت پایه ی بیشتر، همین امکانات را در CLA 35 AMG سفارش بدی قیمتش بیشتر میشه
    من خودم به شخصه اینو بیشتر از CLA35 دوست دارم

    1. anti-Nazi

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (688 ديدگاه)

      خداقل تو این پیج درباره ماشین صحبت کنید
      مرسی اه

  8. Hadi

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2197 ديدگاه)

    اینو به cla35 ترجیح میدم ولی m340i نه

  9. احمد

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (15 ديدگاه)

    اگر لوگو نداشته باشه اولین بار هم ببینید معلومه که کادیلاکه واقعاً کادیلاک یک شخصیت خاص برای خودرو های خودش ایجاد کرده که در خور توجه
    عالی

  10. حميدرضا

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2414 ديدگاه)

    جا داشت که زودتر از اینها کادیلاک چنتا سدان معرفی کنه قبلی ها خیلی مطمئن نبودن و یکم هم قدیمی شده بودن

  11. Serjik

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (19 ديدگاه)

    قضیه ارتباط گرم کن بلوک پیشرانه با جا پلاکی چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. رزیتا

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (418 ديدگاه)

    یه زمانی تو ایران خط تولید مادیات داشتیم و مردم میتونستم به راحتی بخرن و سوار بشن

  13. رزیتا

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (418 ديدگاه)

    یه زمانی تو ایران خط تولید کادیلاک داشتیم و مردم به راحتی میتونستن بخرن و سوار بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا