این سوپرسدان آمریکائی که رقیب مستقیم مرسدس بنز E63 AMG و بامو M5 محسوب میشود در هنگام عرضه به بازار در اواخر تابستان پیش رو، ۸۴,۹۹۰ دلار به انضمام هزینه تحویل در مقصد قیمت خواهد داشت. با این شرایط قیمت کادیلاک CTS-V نسبت به ب ام و M5 در حدود ۱۰,۰۰۰ دلار ارزانتر و نسبت به شورولت کوروت Z06 در حدود ۵,۰۰۰ دلار گرانتر میباشد.
زیر کاپوت جلو کادیلاک CTS-V مدل ۲۰۱۶ نسل پنجم موتور بلوک کوچک LT4 با آرایش V8 و ۶.۲ لیتر حجم به همراه سوپرچارجر وجود دارد که قادر به ارائه توان ۶۴۰ اسب بخار و گشتاور ۶۳۰ پوند فوت (۸۵۴ نیوتن متر) میباشد. شتاب صفر تا ۹۶.۶ کیلومتر کادیلاک CTS-V مدل ۲۰۱۶، ۳.۷ ثانیه و حداکثر سرعت اتومبیل هم ۲۰۰ مایل بر ساعت (۳۲۱.۸ کیلومتر) میباشد. بهروزرسانی های دیگری که بهمنظور کنترل قدرت بالای اتومبیل استفاده شدهاند شامل کنترل سواری مغناطیسی، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، تایرهای میشلن پایلوت سوپر اسپرت، بهروزرسانی های آئرودینامیکی، کاپوت فیبرکربنی و ترمزهای عظیمالجثه برمبو میباشد. چندین حالت رانندگی مختلف هم برای اتومبیل تدارک دیدهشده که رانندگان بنا به میل خود میتوانند از میان آنها یکی را انتخاب کنند. صندلیها ساخته دست ریکارو بوده و از میکروفیبر در آنها استفاده به عمل آمده است. ثبت سفارش کادیلاک CTS-V مدل ۲۰۱۶ از هماکنون آغاز شده ولی اتومبیل در اواخر تابستان به بازار ارائه خواهد شد.۴۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
فورد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴واقعا که خیلی هیجان بر انگیزه هم طراحیش هم موتورش منکه عاشقش شدم
سامورایی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴باز هم میگم بهترین خودرویی امریکا
ali2240
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴کادیلاک دوباره در اووووووووووج…
آرماااان
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴در واقع m5 و e63قراره با یه کوروت سدان مقایسه بشن،بنظرم کادیلاک سنگ تموم گذاشته
maus
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴زیباست ولی نه در حد M5 و E63
امين
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴CTS معمولی که خوب پوز Merc و BMW رو به خاک مالید ( حتما مقایسه car and driver رو که بین bmw سری 5 و بنز E کلاس و آیودی A6 و Caddy CTS انجام شد رو بخونید ) حالا باید ببینیم این چی کار می کنه !!
شایان
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴جک نگو امین ماشینهایه آلمانی یه ور کل دنیا یه ور دیگه قرار به پوز زنی باشه بی ام و بنز و آئودی و پورشه از هر لحاظ پوز زن دنیا اومدن
فرید
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ایشون متعصب نیستنا فقط خستن میفهمی خسته خدای اصالت لند کروز لکسس من خودم عاشق تویوتام ولی هر وقت ی بنز رد میشه ب احترامش سکوت میکنم ولی دیگه کور نیستم این هنه تفاوت رو نبینم
P.G
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴اتفاقاً ایشون خود لغت تعصب هستن،اون هم از نوع بى جا و افراطیش!:)
Mohammad
۱۸ شهریور ۱۳۹۴همش آلمان همش آلمان دیگه واقعا شورشو در آوردین.چرا اینقدر نسبت به آلمان تعصب دارین آخه؟؟؟؟؟
مهدی 911
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴شاید این خودرو ازm5وe63قوی تر و ارزونتر باشه ولی مطمئنا مهندسی اونا رو نداره بنز و بی ام و در تستها بهتر عمل میکنند
شلبى
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴نمیدونم منظور شما کدوم تسته ،ولى مجله هایى که این ماشین رو تست کردن از جمله car and drive به این ماشین امتیاز بیشترى دادن
مایکل جکسون - تریلر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴cbr400 و honda nsx rr mugen قدیم . آقا مهدی عجب جک باحالی گفتی . کلی خندیدم . مهندسی بنز و بی ام و را نداره یعنی چی ؟ قدرت بالا و قیمت پایین که نشانه نداشتن مهندسی نیست .
جواد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴کادیلاک هنوز به جایگاهی که شایستش هست نرسیده هنوزثروتمندها به اون مثل سه گانه المانها نگاه نمیکنند ولی اون روز میرسه کادیلاک هم دارای پرستیژ و کلاس المانیها میشه
فرید
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ثروت مندان بیشتر ب ایتالیا و بریتانیا نگاه میکنن اون ایرانه که چاره دیگه ای ندارن تو لوکس بودن رولز رویس بنتلی تو خاص بودن فراری ولی تو اوج بودن فقط لکسس
یحیی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴حتما رقبا رو شکست میده .اگه نبره باعث شکست خوردن این پروژه میشه برای کادیلاک .این یه سیاسته هم قیمت کمتر وعملکرد بهتر برای اینکه یه جای برای خود در بازار باز کنه
یحیی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴حتما رقبا رو شکست میده .اگه نبره باعث شکست خوردن این پروژه میشه برای کادیلاک .این یه سیاسته هم قیمت کمتر وعملکرد بهتر برای اینکه یه جای برای خود در بازار باز کنه..
کافر مقدس
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴باید دید نظر صنف نمایشگاه داران شریعتی چیست:D
احسان
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴خیلی وحشی و خشنه
عملکردش هم از هر لحاظ بی نظیره
آفرین بر سازندگانش
اما یقین دارم بنز و بی ام دبلیو فوت کوزه گری را خیلی بهتر بلدن
شلبى
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴اهان یعنى اونا ماشینو که از کوره درمیارن و رنگ میزنن یه فوت جادویى بهش میکنن که به قول یکى از دوستان متعصب حسابش از کل دنیا جدا میشه،الان فهمیدم،امروز یه چیز جدید یاد گرفتم
بعداونوقت کادیلاک هم یه کمپانیه نوپا و تازه کاره که تازه سر از تخم دراورده و داره مراحل پیشرفتو طى میکنه وا انگار نه انگار که بسیارى از چیزاى که رو ماشیناى امروزى هست اولین بار توسط کادیلاک معرفى شد
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴درود
شلبی جان منظورش اینه که بنز و بی ام و دست و پا بسته نیستند و بیکار نمیشینند که کادیلاک بیاد و جولان بده
فراموش نکنین که E کلاس و سری5 کنونی مدل 2011 هستند و این کادیلاک 5 سال جلوتره…تازه هنوز سدان رو دست E63 AMG-S 4Matic زائیده نشده…!!!
وایسین بنز و بی ام و هم مدلای جدید این سگمنتو بیارن (حالا BMW که دیرتر ولی بنز احتمالا زودتر میده بیرون) بعد بیاین مقایسه کنین ببینیم کی چه کاره ست
بعدم اینکه اینی که شما میگی کادیلاک اختراعات زیادی داشته درسته ولی اختراعات و ابداعات بنز بیشتر بوده یا کادیلاک؟!؟!؟!
شما ده تا مورد از کادیلک بیاری من 100 تا مورد از بنز میارم
اگه بحث این حرفا باشه هیچ شرکتی به بنز نمیرسه تو این زمینه
.
.
.
.
خلاصه بگم زمان مشخص کننده همه چیه
شلبى
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴اول اینکه رضا جان نظر ایشون و بعضى از دوستان و شاید خود شما اینه که کلا هیچ چیز در این دنیا نمیتونه حریف بعضى از ماشیناى المانى بشه،حالا از کجا به این نتیجه رسیدین اونو دیگ من نمیدونم،شما فقط کیفیت مواد داخلیه این ماشین رو با مثلا بى ام و مقایسه کن دیگه بقیه جاهاش بمونه
دوم کادیلاک CTS معمولى از نیمه دوم سال گذشته وارد بازار شده یعنى سه سال اختلاف با رقبا نه پنج سال که شما گفتى و این مدل هم از تابستان امسال عرضه میشه که باز میشه چهار سال اختلاف با رقبا چون هنوز وارد سال 2016 نشدیم بعدم اگه مدلاى جدیدشون کل کادیلاک رو بخوابونن دمشون گرم و من واقعا باهاشون حال میکنم چون واسه بابام نیستن یا من سهام دارشون نیستم که بخوام ناراحت بشم،هر کسى هم که بهتر کار کنه باید تحصینش کرد،من مخالف ماشین المانى نیستم من سال ها ماشین المانى داشتم و همین الانم ماشین المانى دارم
سوم صحبت از ابداعات کادیلاک و بنز شد که من منکر ابداعات زیاد بنز نیستم ولى کادیلاک هم به گردن خودروسازى بسیار حق داره و بسیارى از سیستم هاى پایه اى رو کادیلاک معرفى کرده ولى بعضى دوستان راجع ب کادیلاک یه جورى حرف میزنن که انگار دارن راجع ب هیوندا حرف میزنن، کادیلاک سازنده اولین گیربکس اتومات و موتور دوازده و شونزده سیلندر بوده که در زمان خودش بسیار با ارزش و بزرگ بوده
و در اخر هم بنظرم جمله خوبى در اخر کامنتت گفتى که زمان همه چیزو مشخص میکنه و حتى اگه مدلاى بعدیه بنز و بى ام و از کادیلاک بهتر باشن مسلما کادیلاک بیکار نمیشینه و میدونو واگذار نمیکنه
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴درود
در مورد E63 واقعا خوشحال میشم یه سدان بالای دو تن با 577 اسب و موتور 5.5 معرفی کنی که شتاب 3.4 رو ثبت کنه!!!
حالا بماند که دوستان کم لطفی میکنند دائم در مورد این ماشین میگفتند که فقط به خاطر سیستم 4Matic هست و یکشون نگفت که 4Matic چه شاهکاریه که میاد و همچین عملکردی ثبت میکنه!
بعدم اینکه با شما موافقم در مورد کادیلاک به هر حال اختراعاتی داشته و صنعت خودرو قسمتیشو مدیون کادیلاک هست و باید منصفانه در موردش قضاوت بشه
بعدشم اینکه شما رو چه اساسی میگی کیفیت مواد داخل کابینش از رقبای آلمانی سرتره؟!؟!؟!
شرکتای آلمانی هر آشغالی بسازن دیگه از این یه مورد نمیزنن
کیفیت مواد داخل کابین آلمانی ها همه جا زبانزد عام و خاصه
نمیدونم شما چطور از روی عکس به همچین چیزی رسیدین؟!؟!؟!
.
.
.
حتما بنز و بی ام و و کادیلاک هم ضعف هایی در برابر رقباشون دارن
هیچ شرکتی امروزه شکست ناپذیر نیست
اما باید بدونیم چه مقایسه ای انجام میدیم و معیارمون چیه
فریا
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴خب بیاین ببینیم واقعا 4Matic عامل برتری شتاب 0 تا 60 مرسدس به کادی هست یا نه ؟
CarAndDriver مرسدس E350 (هردو حالت) و کادلاک CTS 3.6 (فقط گزینه RWD) رو تست کرده .
شتاب 0 تا 60 مایل : کادیلاک با مرسدس RWD برابر و 0.2 ثانیه کندتر از AWD
0 تا 100 مایل : برای کادیلاک 0.4 ثانیه از RWD سریعتر و برابر با AWD
حداکثر سرعت کادی 144mph و مرسدس 133mph
این مقایسه برای مدل های V6 تنفس طبیعی هست . E63 مدل RWD داره رضا ؟؟
اگه هست نتایج تستشو بزار ببینیم plz .
شلبى
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴اول اینکه شما درست میگى رضا جان شتاب 0 تا 100 بنز E63 از کادیلاک بیشتره که مثل اون پستى که شما اشاره کردى باز هم میگم که بخاطر سیستم 4matic بنز هست و کسى اینو منکر نمیشه ولى من در همون پست هم گفتم که ایا بعد از سرعت 100 کیلومتر بنز میتونه برتریشو حفظ کنه؟؟هنوز بین این دو مقایسه هاى کاملى صورت نگرفته ولى من فکر نمیکنم بنز بتونه بعد از سرعت 100 همچونان از کادیلاک پیش باشه همونطور که در مقایسه با چارجر نتونست
درباره کیفیت هم شما داخل بى ام و سرى پنج و این کادیلاک رو مقایسه بکن و بعد ببین در کدوم پلاستیک سخت بیشتر بکار رفته در جاهایى مثل زیر رودرى ها و زیر داشبورد و یا حتى خود فرمان(با نسخه هاى ویژه. و سفارشى کار ندارم ،نسخه هاى عمومى و کلى منظورمه) بى ام و در خیلى از مدلاش هنوز فرمان رو سیاه و از پلاستیک سفت درست میکنه مانند سرى هفت
بعد هم کى گفته المانى ها هر چى بسازن کیفت داخلیش زبانزد خاص و عام هستش،من منکر کیفیت بالاى محصولات المانى نیستم ولى براى شما بى ام و سرى 3 مدل2003 و 2004 رو مثال میزنم من خودم عاشق این مدل بى ام و هستم ولى نمیدونم سوارش شدین و داخلش نشستین یا نه،واقعا کیفیت قطعات داخل خودرو بسیار معمولیه و وقتى سوارش میشین تصورات ادم رو از کیفیت داخل بى ام و تا حدودى عوض میکنه،نمیخام بگم داخل بى ام و بى کیفته این یه دونه رو برا شما مثال زدم که بگم از اول تاریخ و همیشه این شکلى نبوده
احسان
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴خیلی وحشی و خشنه
عملکردش هم از هر نظر عالیه
آفرین بر سازندگانش
اما یقین دارم بنز و بی ام دبلیو فوت کوزه گری را خیلی بهتر بلدن
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴عالیه چیز دیگه ای نمیتونم بگم فقط بعضی از دوستان طوری صحبت میکنن که انگار کادیلاک از تو جوی آب در اومده و مونده تا به آلمان ها برسه…
یه مدت جنرال موتورز دچار ضرردهی شد و به تبع اون کادیلاک هم ضرر کرد و از رقبا عقب موند اما الان به دوران اوج خودش برگشته و رقبا رو به چالش میکشه به معنای واقعی کلمه.
بسیاری از امکانات امروز خودرو های لوکس رو برای بار نخست کادیلاک ابداع و معرفی کرد چطوری به رقباش نمیرسه و طبق کدوم منطقی ب ام و و بنز به طور حتم برترن؟
هر کدوم مزایای خودشون رو دارن اما برخی از دوستان که خودشون هم خوب میدونن خطاب به چه کسانی صحبت میکنم انگار نمیخوان که واقعیات رو بپذیرن!
P.G
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴باربد جان براى این دوستان باید در این شب هـاى اعتکاف فقط دعاى شفاى عاجل کرد!
شروین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴الهی آمممممییییینننننن
فریا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ول کنین عاقا اینارو :D
به قول US ـی ها :
Haters keep hating , it doesn’t matter ;-)
فریا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴یادم رفت بگم ، کادی ATS-V توی رنک لیست Sports Sedans کار اند درایور ، پشت M3 و C63 و آئودی S4 رو به خاک مالید :D
caranddriver . com/reviews/2016-cadillac-ats-v-coupe-test-review
(فاصله ها رو بردارین)
وقتی CTS-V تست شد ، چقد به این کامنتای بالا بخندیم :) :) :) :)
حسين
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴درود
فریا ATS-V که کارش درسته و بهش اعتقاد دارم ;)
ولی هنوز نیومده که!! بذا تست بشن بعد بخند ;)
البته اصلا بعید نیست که بتونه توی مقایسه رو در رو هم اول بشه
فریا
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام حسین جان خوبی ؟
ATS-V تحویل مشتریان عادی نشده ولی MotorTrend و CarAndDriver تست کردن . لینکشو که بالا گذاشتم :)
اون CTS-V ـه که هنوز تست نشده ;)
kamran.qamgosar
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴به نظرم سه کشور هستن که خدای صنعت خودرو هستن و مابقی به نوعی تحت تاثیرو تملک این سه ابرقدرت بی چون و چرا…..آلمان…….آمریکا ……..زاپن.و من عاشق ماشینهای آمریکایی هستم به خاطر قیمت رقابتی و پرستیز و در بین آمریکاییها قطعا فورد شلبی و بعد کادیلاک.
حسین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴درود. امیدوارم نیان با M5 که در سال 2012 تولید شد مقایسش کنن!! گرچه این کار رو میکنن. و البته نسل بعد M5 که در سال 2018 میاد رو هم با این مقایسه میکنن. کادیلاک مدلهای جدیدش رو دقیقا زمانی به بازار میده که رقیبش در ب ام و و بنز داره کم کم قدیمی میشه!
آقا مهتی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴سیاستشه دیگه:))
رودر رو نمیتونه خودش رو حتی نزدیکشون ببینه!
میاد صب میکنه یه خورده که نصلشون قدیمی شد، رو میکنه و ادعا میکنه:))
سعید
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴لذت میبرم وقتی به کادیلاک نگاه میکنم،واقعا عالیه،روی کاغذ که رقیب سرسختی برای آلمانیهاست،باید دید در عمل چه میکنه
احسان(احسان سابق)
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴خریدارا به کادیلاک پشت کردن و امار فروش سواری هاش اصلا خوب نیست.کادیلاک مهندسای خوبی داره اما متاسفانه فروشنده های خوبی نداره. البته بعد از این همه سال در خفا بودن نیاز به فرصت داره تا دوباره خودش رو اثبات کنه
Archi Khan
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴آقا من کاری با دعواهای شما ندارم !
اما خداییش این کادیلاک عالیه ه ه
اما بازم میگم :
ماشین امریکایی ، فقط suv های فول سایزش را عشقه
“”کادیلاک اسکالید و جی ام سی آکادیا””
BMW7
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴بابا ماشینی ک من دیدم یه کسی ک هیچ از ماشین نفهمه محبذوبش میشه
احمد باقری
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴انصافا هم طراحی و هم مهندسیش عالیه. واقعا کادیلاک در چند سال اخیر خیلی خوب کار کرده.
صادق
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴درود
کادیلاک واقعا این چند سال اخیر خوب ظاهر شده و از رقابتش با آلمانی ها واقعا لذت میبرم.
کادیلاک هنوز جا داره که به اوضاع سابقش برگرده (مخصوصا تو موضوع فروش)
پیشرفت فوق العاده ای داشته و از این به بعد هم خواهد داشت
ارادت
Ferrari
۱۶ تیر ۱۳۹۴طراحی زیبایی داره. از نظر فنی هم عالیه. در کل به نظر من از بنز و بی ام و بهتره
R.k
۱۱ مهر ۱۳۹۴درود بر ساخته و سازنده ی که قیمت رقابتی و پایینتر و اوج تکنولوژی را مد نظر داره . مرحبا کادی .
محسن
۱ تیر ۱۳۹۵البته کادیلاک همیشه توی مقایسه با هم رده های خودش کم میاره( وقتی حرف از هم رده میشه منظور مدل و سایز و سال ساختش هست) ولی نمیشه منکر ظاهر خشن مجذوب کننده و قدرت و سرعت خیره کننده اش بشیم
یوسف -اهواز
۸ اسفند ۱۳۹۵من که از دیدن کادیلاک لذت می برم
حميد
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶آقا تو رو خدا یکى ب من قیمت کادیلاک CTS 5 کوپه رو بده
میخوام بخرمش لطفا راهنماییى