کادیلاک با دست پر به میدان نیویورک آمده و برای اولین بار از مدل جدید CT6 V-Sport در این رویداد مهم دنیای خودرو پردهبرداری کرده است.
کادیلاک CT6 V-Sport 2019 جدید نه تنها یک پرچمدار برای خانواده خود بوده بلکه اولین خودرویی است که از پیشرانه نوین ۸ سیلندر توئین توربو سود میبرد.
کادیلاک میگوید این قوای محرکه طراحی کاملاً جدیدی داشته و توربوشارژرهای توئین اسکرول آن داخل محفظه پیشرانه قرار گرفتهاند تا تأخیر کمتری در توربوها وجود داشته باشد و همچنین ابعاد پیشرانه نیز جمع و جورتر گردد. این قلب آهنین ۸ سیلندر ۴.۲ لیتری جدید قدرت تخمینی ۵۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری دارد.
این خودروساز آمریکایی همچنین میگوید نسخهای ۵۰۰ اسب بخاری از همین پیشرانه نیز در مدلهای غیر V-Sport از CT6 عرضه خواهد شد. این پیشرانه فعلاً تنها مختص کادیلاک بوده اما احتمال دارد در دیگر محصولات جنرال موتورز نیز بکار گرفته شود. ابعاد جمعوجور این پیشرانه باعث میشود شانس بالایی برای قرار گرفتن آن در نسل جدید کوروت c8 پیشرانه وسط قائل شویم.
با وجود معماری سبکوزن، پیشرانه کاملاً جدید ۸ سیلندر توئین توربو هماهنگی فوقالعادهای با سیستم تعلیق خاص و سیستم چهار چرخ محرک داشته و بدین ترتیب CT6 خودرویی کاملاً بالانس شده و توانا در تمامی شرایط است.
از دیگر شاخصههای مهم این خودرو میتوان به سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی اشاره کرد که بنا به گفته کادیلاک پیشرفتهترین اینترفیس تاریخ این برند را دارد. سیستم مورد بحث از صفحهنمایش ۱۰ اینچی استفاده کرده و بنا به گفته خودروساز کاربری آسان، تشخیص صوتی بهتر و پاسخهای سریعی دارد.
(Ali (Chevy nova
۱۰ فروردین ۱۳۹۷سلطان وارد مىشود
ماشالاه با اصالت
((وقتى پشت فرمون Cadillac eldorado 1976 هستى زندگى فقط ىه شوخى بچه گانست))
(Ali (Chevy nova
۱۰ فروردین ۱۳۹۷اىنم تقدىم به رفقا
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/96/Dodge.383.magnum-black.front.view-sstvwf.JPG/1200px-Dodge.383.magnum-black.front.view-sstvwf.JPG
https://pre00.deviantart.net/ab2a/th/pre/f/2015/173/e/6/1970___pontiac_gto_dragster_custom_by_4wheelssociety-d8ydg0q.jpg
https://cdn1.mecum.com/auctions/ch1013/ch1013-171119/images/ch1013-171119_1@2x.jpg?1379358531000
https://www.quartoknows.com/blog/quartodrives/wp-content/uploads/sites/4/2015/09/Top-Muscle_page6_image7.jpg
(Ali (Chevy nova
۱۰ فروردین ۱۳۹۷خوب امروز بهترىن موقع هست براى جواب دادن به سوال دوست خوبم ارش امرىکاى که پرسىد ازم چرا خودروسازان امرىکا با وجود سىستمهاى نوىن مثل از کار انداختن نىمى از سىلندرها چرا از موتورهاى بىگ بلاک استفاده نمىکنن
جواب اىن سوال چند علت داره
اول اونکه موتورهاى بىگ بلاک از لحاظ حجم و جسه خىلى بزرگ تر از موتورهاى اسمال بلاک هستن و جا دادان اونها تو محفظه موتور سخته
به عنوان مثال سال 1969 فورد موتور 429 رو به شرکتى دىگه مىداد که روى موستانگ نصب کنن و اونها مجبور بودن بخاطر جسه بزرگ موتور 429 حتى سىستم تعلىق رو هم تغىىر بدن
علت بعدى اونه که امروز با پىشرفت تکنولوژى موتورهاى اسمال بلاک دست کمى از موتورهاى بىگ بلاگ ندارن
مثلا سال 1970 موتور بىگ بلاگ 454 شوى قدرتى برابر با 550 اسب داشت در صورتى که قوى ترىن موتور اسمال بلاک شوى که 350 بود 370 اسب داشت
علت بعدى اونکه روندن ماشىنى که موتور بىگ بلاگ داره کار بسىار سخت و حرفه اى هست
اما براى کسانى که عاشق حجم موتور بالا و گشتاور هىولا هستن شرکتهاى جى ام و فورد و کراىسلر بصورت سفارشى موتور بىگ بلاگ تولى مىکنه مثل 572 و 502 و همىنطور 632 که حجم موتور 632 شوى 11000 سى سى هست و گشتاورش بالاى 1500 نىوتن
آرش آمریکایی
۱۰ فروردین ۱۳۹۷ممنون علی جون از توضیحاتت
کادیلاک یعنی عشق کادیلاک یعنی زندگی
کادیلاک یعنی حضرت طراحی
این کادیلاک از اون ماشینهایی هست که تو هر کشوری ببیننش برمیگردن و دوباره نگاش میکنن
تازه حالا بذار مدل V بیاد
(Ali (chevy nova
۱۰ فروردین ۱۳۹۷فداى تو داداش
Mohamad
۱۰ فروردین ۱۳۹۷ماشین تویی.
بقیه اداتم نمیتونن در بیارن.
حامد
۱۰ فروردین ۱۳۹۷????
امیر
۱۰ فروردین ۱۳۹۷واقعا زیبا وجذاب ودلرباس عالیه بهترین طراحی یه ماشین آمریکایی
Nima
۱۰ فروردین ۱۳۹۷توجه کنید این تازه V-sport هست و مدل V حتما از این قویتر خواهد بود اگر معرفى بشه ، احتمالا 650 اسب بخار?
(Ali (Chevy nova
۱۰ فروردین ۱۳۹۷داش نىما علاوه بر قدرت بالاش اون گشتاور لعنتىش خىلى خوبه
850!!!!!!! نىوتن معرکست
دوستانى که ماشىن امرىکاى روندن بخصوص نمونه دنده دستى منظور من رو خوب متوجه مىشن
موتورى که گشتاورش بالا باشه از لحظه اول قدرتمند از جا کنده مىشه و سرنشىن رو به عقب پرت مىکنه
موتورهاى امرىکاى بخاطر گشتاور بالاشون اىن قابلىت رو داره که از حالت اىستاده با دنده 2 هم با قدرت حرکت کنه
ىه مکانىک بود تعرىف مىکرد ىه شوى نوا دستش بود دنده 1 جا نمىرفت و از دنده 2 براى حرکت استفاده مىکرد ولى راحت ماشىن حرکت مىکرد
گشتاور بالا شتاب بالا رو هم به وجود مىاره بخصوص اگه ماشىن دنده دستى باشه
Sajjad
۱۰ فروردین ۱۳۹۷برگام ریخت…
طراحیش عالیه
موتورش که بماند
آرش آمریکایی
۱۰ فروردین ۱۳۹۷شدیدا منتظر ساخته شدن کانسپت المیراژ کادیلاک به صورت انبوه هستم
PaRHaM
۱۰ فروردین ۱۳۹۷واقعا فوق العاده اس
ی چیز جالبی ک خودم تازه فهمیدم
و خیلی جاهای زیادی ندیدم ک ازش حرف بزنن
اینه ک CT6 فرمان پذیری چرخ عقب داره!
خیلی کم دیدم از این قضیه حرف بزنن
اگه تو گوگل سرچ کنید
Cadillac CT6 rear wheel steering
ازش تو یوتیوب ویدیو هست
(Ali (chevy nova
۱۰ فروردین ۱۳۹۷پرهام جان
البته موضوع تازه اى نىستش
جنرال موتورز قبلا هم اىن اپشن رو در محصولاتش داشته بخصوص محصولاتى که طول زىاد دارن
PaRHaM
۱۱ فروردین ۱۳۹۷واقعا اطلاع نداشتم!
T.H.M
۱۰ فروردین ۱۳۹۷به به. کادیلاک چه کرده. اون از XT4 اینم از این. واقعا زیبا و شیک هستن محصولات کادیلاک. البته همیشه همینطور بودن. الان بهتر هم شدن. تازه اینا عکساش هستن. از تو عکس نیمشه به زیبایی و ابهت واقعی یه ماشین پی برد. سال پیش که کیش بودم چند بار کادیلاک دیدم از مدلای نسبتا جدیدش. واقعا شیک و با ابهت بودن. کلا ماشینای آمریکایی رو تا از نزدیک نبینه آدم به ابهتشون پی نمیبره. مثلا موستانگ رو فکر نمیکردم اینقدر زیبا و با ابهت باشه تا اینکه پارسال بارها تو کیش دیدم. حرف نداشت. ولی کلا با طراحی های کادیلاک خیلی حال میکنم. طراحی های جدید لینکلن تو شاسی بلندهاشم خیلی معرکست. مثل نویگیتور. مخصوصا طراحی داخلش که هرچی از زیباییش بگیم کم گفتیم. یکی از زیباترین طراحی های داخلی رو داره نویگیتور. البته که طراحی های داخلی کادیلاک هم خیلی قشنگه
(Ali (chevy nova
۱۰ فروردین ۱۳۹۷براى همىنه که من مىگم تا از نزدىک لمس نکردن دوستان ماشىن رو در موردش از روى شنىدها صحبت نکنن
MoNsTeR
۱۰ فروردین ۱۳۹۷وقار❤️❤️
محمد
۱۰ فروردین ۱۳۹۷انصافا داره تبدیل میشه به یه رقیب قدر واسه سه گانه های آلمانی
Fk
۱۰ فروردین ۱۳۹۷جدا که کادیلاک سلطانه
از قدیم تا الان کادیلاک پرستیژس کلا با ماشینای دیگه متفاوته
امکان نداره از ماشین بازای ماشین باز !!!!بپرسی سه تا اسم ماشین راحت تو سواری رو نام ببر ،اسم کادیلاک توش نباشه
泉 さん
۱۰ فروردین ۱۳۹۷850 نیوتون متر …