کادیلاک بهطور همزمان رسماً از سدانهای پرفورمنس جدید خود یعنی CT5-V بلکوینگ و CT4-V بلکوینگ پردهبرداری کرده است. دراینبین، CT4-V بلکوینگ با برخورداری از قدرتی باورنکردنی و ساختاری لوکس، جانشینی برای سدان کامپکت قبلی ATS-V محسوب میشود. این سدان جدید اشتراکات زیادی با سلف خود دارد که یکی از آنها پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 توئین توربو است اما مهندسان کادیلاک در این موتور بهبودها و ارتقاءهایی را انجام دادهاند.
ازجملهٔ این تغییرات میتوان به نرمافزار جدید سیستم کنترل و بهبود ورودی هوا اشاره کرد. به لطف این تغییرات، پیشرانهٔ V6 توئین توربوی جنرال موتورز حالا ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که افزایش جزئی ۸ اسب بخاری نسبت به قبل داشته است. CT4-V بلکوینگ با این موتور ظرف ۳.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و نهایتاً به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا میکند. سدان کامپکت کادیلاک با این قدرت حالا کاملاً میتواند با رقبای اصلی خود یعنی بامو M3 با ۴۸۰ اسب بخار قدرت و مرسدس C63 AMG با ۴۷۶ اسب بخار قدرت سرشاخ شود.
مثل CT5-V بلکوینگ، انتقال نیروی موتور در CT4-V بلکوینگ هم بهصورت استاندارد توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی انجام میگیرد و امکان سفارش یک نمونهٔ ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک هم برای آن وجود خواهد داشت. گیربکس دستی از کلاچ با دیسک دوتایی و قابلیت تطبیق دور فعال برخوردار است درحالیکه در گیربکس اتوماتیک هم امکان تعویض دندهٔ دستی از طریق پدالهای منیزیومی پشت فرمان وجود خواهد داشت. همچنین رفتار این گیربکس اتوماتیک نیز بسته به حالت رانندگی خودرو تغییر میکند. در CT4-V بلکوینگ هم مثل CT5-V بلکوینگ خبری از سامانهٔ چهارچرخ محرک نیست و کل نیروی موتور از طریق یک دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی به چرخهای عقب منتقل میشود.
سیستم تعلیق CT4-V بلکوینگ به فنرهای سفتتر و میلههای تثبیتکنندهٔ توخالی مجهز شده و از جدیدترین نسخه از سیستم کنترل سواری مغناطیسی هم سود میبرد. علاوه بر تغییرات سیستم تعلیق، پلتفرم محرک عقب کادیلاک نیز برای استفادههای پرفورمنس بالا ارتقاء پیدا کرده است. به گفتهٔ کادیلاک، این بهروزرسانیها موجب بهبود پاسخ فرمان، هندلینگ و تجربهٔ رانندگی روزمرهٔ خودرو میشود.
ویژگیهای پرفورمنس CT4-V بلکوینگ به بیرون آنهم سرایت کرده و حالا با ورودیهای هوای بزرگتر و تریم منحصربهفرد مشکیرنگ در جلوپنجره، نمای تهاجمیتری به خود گرفته است. این سدان اسپرت همچنین به یک کیت آئرودینامیکی شامل اسپلیتر جلو، خروجی هوا در گلگیرهای جلو، اسپویلر عقب و دیفیوزر منحصربهفرد هم مجهز شده است. علاوه بر این، امکان سفارش یک پکیج آئرودینامیکی فیبر کربنی هم برای خودرو وجود دارد.
CT4-V بلکوینگ روی رینگهای آلومینیومی فورجکاری شدهٔ ۱۸ اینچی قرار گرفته که با لاستیکهای میشلن پایلوت اسپرت 4S پوشیده شدهاند. این لاستیکها که بهطور ویژه برای سدان اسپرت کادیلاک توسعه یافتهاند، از آجهای مرکب برخوردارند که موجب بهبود کشش در شرایط بارانی و همینطور افزایش دوام در پیست و خیابان میشوند. پشت این رینگها هم ترمزهای پرفورمنس بالا با دیسکهای ۱۵ اینچی و کالیپرهای شش پیستونهٔ برمبو در جلو و دیسکهای ۱۳.۴ اینچی و کالیپرهای چهار پیستونه در عقب قرار گرفتهاند. برای این کالیپرها رنگهای مختلفی قابل سفارش خواهد بود اما برخلاف CT5-V بلکوینگ، برای CT4-V بلکوینگ ترمزهای کربن سرامیکی ارائه نمیشود.
در داخل CT4-V بلکوینگ خریداران از غربیلک فرمان اسپرت چرمی و صندلیهای جلوی چرمی با گرمکن و تنظیم برقی ۱۸ جهته لذت خواهند برد. تریم فیبر کربنی، شارژر بیسیم گوشیهای هوشمند، سیستم صوتی AKG با ۱۴ بلندگو و نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با اندروید اتو و اپل کارپلی هم ازجملهٔ دیگر تجهیزات استاندارد این سدان اسپرت آمریکایی هستند. پشت غربیلک فرمان هم یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲ اینچی با گرافیک خاص بلکوینگ قرار گرفته است. این صفحه آمپر قابل تنظیم بوده و صفحهای مخصوص پیست دارد که در آن تایمر شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت، زمان پیمودن مسافت ۴۰۰ متر و موارد دیگری را به نمایش درمیآورد.
قیمت CT4-V بلکوینگ از ۶۰ هزار دلار آغاز میشود که حدود ۱۰ هزار دلار از رقبای آلمانی خود کمتر است. کادیلاک پذیرش سفارشات خرید برای این سدان کامپکت اسپرت را هماکنون آغاز کرده است.
[دانلود ویدئو]
MR.JD
۱۵ بهمن ۱۳۹۹اینکه کادیلاک تصمیم گرفته با AMG و M رقابت کند چیز بدی نیست
اما وقتی کلمه کادیلاک را …
Me
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ولی چه فایده که یکی از دوستان قبلا تو قشم توی این ماشین نشسته و کیفیت پایینش رو از نزدیک دیده
همچنین مشکلات موتوری از جمله استهلاک موتور توربو و احتمال بالای یاتاقان زدنش رو هم بررسی کرده
فلانی بیا زحمتت کم کردم، کل کامنت ۸متری که قرار بود بدی رو تو ۳ جمله خلاصه کردم
MR.JD
۲۱ بهمن ۱۳۹۹خودتم خیلی خوب میدونی که منظورم این نبود
ولی به هر حال باید یک جوری منو خراب کنی نه ؟
MR.JD
۲۱ بهمن ۱۳۹۹منظور من دقیقا این بود :
چقدر مسخرس CT4-V black wing با موتور ۶ سیلندر شتاب ۴ ثانیه ۳۰۰ کیلومتر – CT5-V blackwing با موتور ۸ سیلندر ۷۰۰ اسب بخار پرفومنس یکی با نسخه ضعیف ترش !!!!! نمی فهمم این حرکت یعنی چی ؟؟؟
همان چیزی که آقای رامین گفتند ولی چون امثال تو در پروفایل من تصویر مرسدس را میبینند کامنت من را نخوانده دیسلایک میدهند و از آنهم بدتر می آیند تا توضیحات مسخره ای نیز بدهند
تاکید میکنم با این مسخره بازیا خودتونو از ارزش می اندازید به من هیچ فرقی نمیکند
مهدی رترو
۸ فروردین ۱۴۰۳کادیلاک ct4 blackwing و ct5 blaclwing با گرفتن نمره ده از ده بهترین سدان های دنیان حتی از بنز و بی ام و هم بهتر عرزشی جان قبلش یه تحقیق بکن بعد بیا چرت بگو
ehsan fa
۱۵ بهمن ۱۳۹۹منم باهات موافقم
چرا کسی که میخواد 60 هزارتا پول بده برا ماشین ببره بده به کادیلاک وقتی آئودی و بنز و بی ام و هست
R@m!n
۱۵ بهمن ۱۳۹۹چقدر مسخرس CT4-V black wing با موتور 6 سیلندر شتاب 4 ثانیه 300 کیلومتر – CT5-V blackwing با موتور 8 سیلندر 700 اسب بخار پرفومنس یکی با نسخه ضعیف ترش !!!!! نمی فهمم این حرکت یعنی چی ؟؟؟
ツSAMURAIツ
۱۵ بهمن ۱۳۹۹آره منم خیلی تعجب کردم
این ۴۷۰ اسب داره شتاب ۳.۸
CT5-V قدرتش ۶۷۰ تاس شتاب ۳.۷ ?
R@m!n
۱۵ بهمن ۱۳۹۹یه مشت مهندس احمق و کودن واقعا. عملا اینکار بازار این ماشینو خراب می کنه و مشتریو سردرگم.
Hadi
۱۵ بهمن ۱۳۹۹کادیلاک واقعاً غوغا کرده با معرفی این و CT5 Black….
من طراحی این رو بیشتر از CT5 دوست دارم
این نیز تر کوچیک تر و جمع و جور تره و شتابش به اندازه CT5 هستش و قیمت کمتری هم داره…
انتخاب من بین این دو تا ct4 هستش…
ولی تو این کلاس مرسدس C63s…
The R
۱۵ بهمن ۱۳۹۹این موضوع همش هم به مهندسا ربط نداره . یه قسمتی هم به مطالعه بازار ربط داره که بخش توسعه محصول و ویژگی هارو مشخص میکنن. یا اینکه بتوننن قیمت رو بیارن پایین یا قابلیت اطمینان رو ببرن بالا. ویژگی رقابت با رقبا هم هست.
در کل اگر دست مهندسا بود الان همه ماشینا خالص بودن، یعنی یا اسپورت خالص بودن. یا SUV خالص بودن یا…
به جای ده هزار مدل SUV و کراس اور که همه شبیه به هم هستن. این یعنی سلیقه بازار یه سری موارد رو دیکته میکنه.
Hadi
۱۵ بهمن ۱۳۹۹C63s:لایک
CT4 black wing: دیسلایک
JDM
۱۵ بهمن ۱۳۹۹این مشخصات نسخه پایه دنده دستی هست
R@m!n
۱۵ بهمن ۱۳۹۹یعنی نسخه اتومات شتابه 2 ثانیه داره ؟؟ پیست محوره ؟؟ حریف آلمانیا میشه ؟؟
JDM
۱۵ بهمن ۱۳۹۹گیربکس دستی به مراتب کند تر از اتوماته
گیربکسی دستی که روش گذاشتن با گیربکس دستی کامارو 2013 یکیه ولی اتوماتش خیلی سریعتره این ماشین در حد دف عقب خیلی سریعه بخشی ازین شتابش به خاطر همین دف عقب بودنه این ماشین اگر دو دف بود شتاب 3 رو میزد
یانکی
۱۵ بهمن ۱۳۹۹تعجب من هم از اینه.نسل قبلی که cts v بود با 30اسب کمتر همین عملکرد رو داشت.بماند که این سبکتر پیشرفته تر هم هستش.کدیلاک یادتون باشه دوتا پلتفرم دف عقب درست کرد.یکیش همین آلفا بود یکی هم که بزرگتر بود و تو ct6 استفاده شد.قرار بود نسل جدید شاسی بلندهاشم رو همین پلتفرمها باشه.حتی کلی هزینه کرد موتور جدید بلک وینگ رو ساخت ولی یکدفه همه چی عوض شد.موتور جدید پلتفرم جدید بایگانی شد و شاسی بلندها رو پلتفرمهای دف جلو ساخته شدن.ق ار بود یه سدان فول سایز بزرگتر از ct6 ساخته بشه.ولی حالا برنامه عوض شده و میخوان الکتریکی بشن.و شاسی بلند و سدان پرچمدار بشه این برقیها که معرفی کردن.کلا این دوتا سدان هم از دستشون در رفت.
R@m!n
۱۵ بهمن ۱۳۹۹خلاصه گور سری CT کندن با دستای خودشون
Hami
۱۵ بهمن ۱۳۹۹داستان پلتفرم Omega و موتور Blackwing یکی از شاهکارهای تیم مدیریت GM هست. با فروش ضعیف CT6 و نامناسب بودن پلتفرم Omega برای SUVها (به گفته خودشون) و امکان برقی سازی که در زمان توسعه پلتفرم در نظر گرفته نشده بود، ترجیح دادن که XT6 را بر اساس پلتفرم دیفرانسیل جلو بسازند. موتور ۱۶ میلیون دلاری Blackwing هم با فروش ضعیف CT6 و گرون تموم شدنش برای GM (به گفته خودشون هر موتور ۲۰ هزار دلار) امکان استفاده از این موتور در مدل های دیگه منتفی شد. این بود که تصمیم گرفتن پول خرج پلتفرم برقی کنند.
از روز اول رونمایی از CT5 و CT4 جدید معلوم بود که GM هیچ برنامهای برای مدل های V نداره، مشخصه که قصد هیچ رقابتی با رقبا نداره و مطمئنا این دو مدل به اصرار نمایندگی ها تولید شده و اصلا قابل مقایسه با دو نسل قبلی CTS-V نیست.
حسین
۱۵ بهمن ۱۳۹۹خب این کوچیک تره اگه یادت باشه برای اون نوشته بودن برای رقابت با M5 ولی این M3.آیرودینامیک و …. شاید تأثیر بذاره
R@m!n
۱۵ بهمن ۱۳۹۹وقتی پرفومنس یکیه چه فرقی می کنه. چه حسن کچل چه کچل حسن.
ehsan fa
۱۵ بهمن ۱۳۹۹حسین چجوری برا رقابت با m3 درست شده وقتی 60 هزارتا قیمت گذاشتن هم قیمت m5 اونوقت تو مطلب نوشته قیمتش 10 هزارتا کمتر از رقبا.
Amir Machine
۱۵ بهمن ۱۳۹۹همقیمت M5؟!!!!
اصلاً از قیمتا خبر داری؟
قیمت M3 از 70 هزار دلار و قیمت M5 از 105 هزار دلار شروع میشه
ehsan fa
۱۶ بهمن ۱۳۹۹مدل پایه m5 از 68هزار شروع میشه مدل پایه m3 hc از 40 هزار مدل شش سیلندر m3 از 69هزار شروع میشه
حسین
۱۵ بهمن ۱۳۹۹این ۶۰۰ اسب بخار داره کوچیک تر هم هست.قبلا ۴۷۰ اسب بخار داشت
R@m!n
۱۵ بهمن ۱۳۹۹داداش این 470 اسبه ct5 هم 670 برو دو تا مقالرو درست بخون
حسین
۱۵ بهمن ۱۳۹۹آره راست میگی غلط کردم، ببخشید.
مهدی
۱۵ بهمن ۱۳۹۹به جز جناب آئودی،توی ژرمنها کسی ارزش و صلاحیت رقابت با این جواهر رو نداره
پدر خودرو سازی جهان
۱۵ بهمن ۱۳۹۹این هیچی نیست با هیچ کدوم از ژرمن ها نمیتونه رقابت کنه
قشنگ بگو که داری تعصبی نظر میدی
فقط جناب آئودی؟؟؟!!!
MASIHA
۱۵ بهمن ۱۳۹۹خودروسازی آلمان با خاک یکسان می شود…
?
ツSAMURAIツ
۱۵ بهمن ۱۳۹۹مثل کادیلاک های دهه ۶۰ و ۷۰ خیلی زیباست
Elmiraj
۱۵ بهمن ۱۳۹۹دو ماشین در عین حفظ اصالت کادیلاک ، فوقالعاده جذاب و زیبا طراحی شدن….
.
ولی حیف این دو سدان زیبا که AWD نیستن ، همین هم باعث شده شتابی هم اندازه رقبا نداشته باشند….!!!
Elmiraj
۱۵ بهمن ۱۳۹۹انتظار داشتم CT5 در ۳ ثانیه و CT4 هم در ۳.۲ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برسن…
.
ولی عوضش RWD و دنده دستی هستن که یک مزیت بزرگ نسبت به رقبا محسوب میشه .
Ramin
۱۵ بهمن ۱۳۹۹من خواستم برم سایت کادیلاک فیلتر بود…. ????
حالا….
خوبه … بدک نیست…
60 هزار دلار…. 470 اسب… 3.8 ثاینه 0 تا 100
نه خوبه نه بده… معمولیه…. تو کلاس خودش خوبه….
Sina
۱۵ بهمن ۱۳۹۹برعکس CT5-V ببک وینگ که یکم ناامید کننده بود ، این بی نظیره
فوق العاده جذابه!!!
قطعا از M3 بهتره با فاصله زیاد
البته C63 هم هست که ماشین قابل احترامیه
میشه به آلفارومئو هم اشاره کرد اون هم خوب عمل کرده
آلپینا B3 هم هست که با اینکه پرفورمنسش یکم از C63 و M3 ضعیف تره ولی خب اون هم ماشین خیلی خوبیه
آئودی RS4 یکم ضعیف ظاهر شد ، انتظارات ازش بیشتر بود اما اون هم خیلی کاربردیه
اما توی این کلاس پر از ماشینای باحال کادیلاک هم تونسته بالاخره یه ماشین خوب بسازه که قدرت رقابت با رقبا رو داشته باشه و حتی بعضیاشون رو هم شکست بده!!
اما سوال من که اینه که CT5-V با اون همه قدرت ۶۸۰ اسب بخاری ، شتابش ۳.۷ ثانیه شده ، این ۴۷۰ اسب بخار ، شتابش شده ۳.۸ ثانیه!!!
آخه با این اوضاع چرا یکی باید جای CT4-V یه CT5-V که خیلی گرونتره و یکم قوی تره بخره؟؟
شاید پرفورمنس CT5 در واقعیت از اعداد اعلامی بالاتر باشه شاید خیلی چیزای دیگه ولی مشخصه که با این ارقام CT5 رو نابود کردن
یکی از بزرگترین اشتباهات امسال
من جای کادیلاک بودم حتی اگه اعداد واقعی ضعیف تر بودن واسه CT5 اعداد بهتری اعلام میکردم ، مطمئنا CT5 بهتر از اعداد اعلامی کادیلاکه ولی با این اعداد زدن فروش ماشینو نابود کردن
شاید بگم مثل ماجرای GT بلک سریز بشه که شتابش عالی نبود ولی بقیه مشخصه های پرفورمنسش عالی بودن ، اما مشکل اینه که اون همون اول هم کسی برای یه ماشین مخصوص پیست به اعداد شتاب توجه نمیکنه ، چون شتاب برای پیست بی ارزشه . و اینکه خیلیا شاید بخاطر کلکسیونی بودن بخرنش و دوستش داشته باشن ،همون اول مشخص بود که قراره عالی کار کنه و خود بنز هم در این باره خیلی گفته بود که قراره فوق العاده باشه!!!
اما CT5 ماشین مخصوص پیست نیست که شتاب بی ارزش باشه ، یه سدان پرفورمنسه ، کلکسیونی هم قطعا نیست ، مگر اینکه یه نسخه خاص ازش بسازن
به نظر میاد خود کادیلاک دوست نداشت از بلک وینگ تو CT5 استفاده کنه ، انگار یه اجباری پشتش بوده ، نمیدونم شاید دلیل این همه زمان برد تا از این موتور استفاده کنن همین بوده ، با این حال CT5 ماشین با ارزشیه ، قیمتش هم که عالیه، قیافش هم همینطور ، اما این CT4 خیلی ازش بهتره ، خیلی بصرفه تره
شاید CT5 بتونه اعداد فوق العاده بهتری از اعلام خودشون ثبت کنه اما این اعداد ارزش این ماشینو خراب میکنه ، و همچنین فروشش رو
نمیدونم شاید بتونه با ثبت اعداد خیلی بهتر ، این نا امیدی از پرفورمنسش رو برطرف کنه
Sina
۱۵ بهمن ۱۳۹۹البته یه دلیل دیگش استفاده از گیربکس متفاوت نسبت به آلمانیاست ، که رانندگی بهتری میتونه داشته باشه
باید دید که چی میشه….
R@m!n
۱۵ بهمن ۱۳۹۹حتی از لحاظ ظاهریم CT4 بهتره و اسپرت تره
محمد
۱۵ بهمن ۱۳۹۹من به این ماشین کار ندارم ! یکی بگخ چرا ct5 اینقدر کنده ! نکنه اشتباه ترجمه کردین ؟! با بیشتر از 600 اسب بخار قدرت صفر تا صد 3.7 !
R@m!n
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ر…دن داداش بهترین تعریف. یه تنفگ ورداشتن یه گوله تو مغز خودشون خالی کردن
حسین
۱۵ بهمن ۱۳۹۹CT5 بزرگتره احتملا
JDM
۱۵ بهمن ۱۳۹۹این دوتا ماشین حیف که اپشنAWD ندارن
ولی تا دلت بخواد لذت و عشق و حال دارن و سنتی عمل کردن در کنار گیربکس دستی ادرنالین فوران میکنه
AWP
۱۵ بهمن ۱۳۹۹طراحى سدان هاى کادیلاک فوق العاده شده، تنها ایراد شباهت بیش از اندازه اونها در سگمنت هاى مختلفه. CT5 و CT4 رو اگر موشکافانه نگاه نکنیم ممکنه اشتباه بگیریم. متاسفانه این به یک سنت در خیلى از شرکت ها تبدیل شده که به خاطر کاهش هزینه هاى تولید یه ماشین رو کشیده تر میکنن و المان هاى جزیى رو تو طراحیش تغییر میدن تا ماشین سگمنت بالاتر رو تولید کنن و برعکس. قبلا تنوع طراحى هاى درون شرکت ها بیشتر بود.
mehran911
۱۵ بهمن ۱۳۹۹طراحی خارجی بسیار زیباست
اما پرفورمنسش چندان دلچسب نیست حداقل انتظار بیشتری میرفت
استفاده از گیربکس دستی هم در یک سدان امروزی با نام کادیلاک کمی عجیبه واقعا
ما در مورد کلاس اسپرت های دو نفره مثل کیمن یا مزدا MX5 یا… صحبت نمیکنیم بحث سر یک سدان + پرفورمنس هستش و همینطور نبود سیستم AWD هم چندان جالب نیست
چیزی که از مشخصاتش پیداست اینه که حریف قدری برای آلمانی ها نیست به هر حال بهترین سدانهای پرفورمنس جهان اونجا ساخته میشن M5cs فوق العاده بود GT73 هم چیزی تا معرفیش نمونده
خلاصه این سیاست مری بارا چندان جالب نیست شاید از خیلی جهات موجب پیشرفت GM میشه اما از طرفی باعث میشه خودروهایی که سالها معرف نام کادیلاک و شورولت بودن در حد خودشون ظاهر نشن
Amir Machine
۱۵ بهمن ۱۳۹۹دقیقاً همینطوره، کاری به افزایش سود جنرالموتورز ندارم ولی مری بارا بزرگترین لطمه رو به کادیلاک زد
تا قبل از اومدن این خانم، کادیلاک پلتفرم جدید امگا و موتور عالی بلکوینگ رو توسعه داده بود اما مری بارا اومد همه برنامهها رو به هم ریخت
پلتفرم امگا و موتور بلکوینگ کنار گذاشته شدن و تو محصولات جدید از همون پلتفرم قبلی استفاده شد و مدل XT6 هم روی پلتفرم دیفرانسیل جلوی شورلت تراورز ساخته شد!
این دوتا سدان اسپرت جدید رو هم انگار برای رفع تکلیف ساختن، موتور و پلتفرمشون نسبت به CTS-V و ATS-V تغییری نداشته و در مقایسه با سدانهای پرفورمنس آلمانی پرفورمنس خوبی ندارن
$ÃЪŦÏЛ$
۱۵ بهمن ۱۳۹۹دوستان عزیز من،زنا همش از رو احساس و عشقی تصمیم میگیرن،اما باز مردا یکم بهترن،بخاطر همینه که میگن زن حق کار نداره،من زن ستیز نیستم اما واقعاً مری بارا اصلا لیاقت اون جایگاه رو نداره….
حسین
۱۵ بهمن ۱۳۹۹اتفاقا مریبارا اصلا احساسو عشقی تصمیم نمیگرفت.
$ÃЪŦÏЛ$
۱۵ بهمن ۱۳۹۹آقایون با مدیریت نادرست و کلک آلایندگی و استاندارد های محیط زیستی چرند آخرین تلاش کادیلاک همینه،اروپاییا گند زدن به همه چیز آمریکا،الان واسه خودشون درخت قطع میکنن تا کارخونه بسازن از یه طرف میگن قطع درخت باعث کمبود اکسیژن و آلایندگی و کربن دی اکسید میشه!اینا همش حرفه،اروپا با زور و اجبار دستشو دور گردن این شرکت های بیچاره انداخت وتا جایی که تونست فشار داد و خفشون کرد،هیچ امونی درکار نبود،درضمن،شما نمیدونید این سدان یه کلاس کوچیکتر از ct5هستش؟خود کادیلاک گفته اون نمونه هم بزرگتره هم بشدت سنگینه،بعد آقایون الکی و بیجا گله دارن….
Sina
۱۵ بهمن ۱۳۹۹آخه چه ربطی داره که بزرگتره؟؟
یعنی واسه یه خورده ابعاد بیشتر اومدن بیشتر از ۲۰۰ اسب بخار به قدرت ماشین اضافه کردن و شتابش فقط یک دهم بهتر شده؟؟
الان M5 کامپتیشن بیشتر از ۶۰۰ اسب قدرت داره ، شتاب اعلامی ۳.۱ و ۳.۲ همین حدودا ، عددی که بهترین رسید بهش ۲.۷ ثانیه
M3 کامپتیشن حدودا ۵۰۰ اسب بخار قدرت ، شتاب اعلامی ۳.۹ ثانیه
اگه دقت کنی با فقط اضافه کردن ۱۰۰ اسب بخار ( حالا یکم بیشتر ) تو شتاب اعلامی ،۷ دهم ثانیه اختلاف داشتن
اما کادیلاک چیکار کرده؟؟
خودتون میگید CT5 رقیب M5 عادی و CT4 رقیب M3
ولی چرا فاصله بامو ها اینقدر زیاده ، ولی کادیلاک چرا فقط یک دهم ثانیه؟؟
مطمئنا در واقعیت خیلی سریعتره ولی مشکل اعدادیه که خود شرکت اعلام کرده
Kf
۱۵ بهمن ۱۳۹۹حالا این سوال پیش میاد ک میتونه از M3 و C63 بهتر باشه
من با ظاهرش خیلی حال کردم اما کابینش زد حاله