نسل جدید کادیلاک اسکالید تحول بزرگی را نسبت به قبل تجربه کرده است زیرا این اسیووی لوکس نهتنها روی پلتفرم کاملاً جدیدی ساخته شده و از تکنولوژیهای بیشتری برخوردار است بلکه برای اولین بار یک پیشرانهٔ دیزلی هم برای آن ارائه شده است؛ اما چرا برند لوکس جنرال موتورز یک موتور گازوئیل سوز را برای اسیووی پرچمدار خود ارائه کرده است؟ پاسخ این سؤال بسیار ساده است: مصرف سوخت بهتر. این چیزی است که مدیر بازاریابی کادیلاک هنگامیکه دراینباره از او سؤال شد گفته است.
وی توضیح داده است:
کسانی که عاشق اسکالید هستند ولی درعینحال به مصرف سوخت هم اهمیت میدهند میتوانند موتور دیزلی را انتخاب کنند. ما انتظار بهبود بسیار خوبی در مصرف سوخت موتور دیزلی نسبت به موتور V8 بنزینی را داریم. من فعلاً اعدادی در این رابطه در اختیار ندارم اما به شما میگویم که اعداد مصرف سوخت اسکالید دیزلی بسیار قابلتوجه خواهد بود
موتور دیزلی که برای نسل جدید اسکالید ارائه شده از نوع ۳ لیتری V6 توربو با ۲۷۷ اسب بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتن متر گشتاور است. هرچند قدرت این موتور بسیار از قدرت ۴۲۰ اسب بخاری موتور ۶.۲ لیتری V8 بنزینی اسکالید کمتر است اما گشتاور آن دقیقاً با همتای بنزینی خود برابر است. نیروی هردوی این موتورها هم توسط یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای عقب یا هر چهارچرخ منتقل میشود. نسل جدید کادیلاک اسکالید در پایان سال جاری در پنج تیپ مختلف راهی نمایندگیهای فروش خواهد شد.
Sina
۱۲ فروردین ۱۳۹۹کار درستی کرد
بنظرم یه شش سیلندر بنزینی سوپرشارژر هم میداد بیرون خیلی بهتر میشد
رزیتا
۱۲ فروردین ۱۳۹۹مطمئنا” کادیلاک اسکالید یکی از متفاوت ترین شاسی بلندای صنعت خودرو تو تمام دوران هستش این مدل از سال 1999 روی خط تولید قرار داره و مدل 2021 نسل پنجم اسکالید هستش
NAVID۰۰۹۸
۱۲ فروردین ۱۳۹۹در سفرهایی که تا به حال داشتم ، به جز شهر دوبی که اونجا بنزینی بیشترین طرفدار را نسبت به تمام سوختها داره ، بقیه اکثریت دیزلی بودند ، اما نه اون دیزلی ای که شما در کشور خودمون روی خودروهای تجاری میبینید .
به هیچ عنوان دودی که از اگزوز خارج بشه یا بوی نامطبوعی داشته باشه من ندیدم به جزء صدای موتور ها که میبینید آخرین مدل از بنز و bmw کنارتون رد میشه ولی صدای سوپاپ زدن های بلند داره .
تا به حال پشت خودروی سواری و دنده اتوماتیک دیزل نشستم اما فکر میکنم مثل دنده دستی باشه و گشتاور بیشتری در دور موتور پائین تحویل راننده بده که قدرتی تر از بنزینیه (( البته مطمئن نیستم و فقط چون در وانت دیزل دیدم ، فکر میکنم ، شاید هم نه )) .
در کل ، کادیلاک باید خیلی وقت پیش این کار را میکرد تا در بازارهای دیگر فروشش بیشتر میشد اما به قول معروف هر وقتی ماهی را از آب بگیرید تازست .
Elmiraj
۱۲ فروردین ۱۳۹۹میاد که تکنولوژی های آینده را به رقبا یاد بده…
NAVID۰۰۹۸
۱۲ فروردین ۱۳۹۹المیراج عزیز
الان میخواد بیاد کدوم تکنولوژی آینده را به رقبا بیاموزه ، دیزل شده ، همین .
کادیلاک یه زمانی نوآورترین خودروساز دنیا بود که همیشه اولین ها را ارائه میکرد اما از اون سالها بیش از ۵۰ سال و بیشتر گذشته .
امروز میشه به جرئت گفت که شرکت بنز و کلاس S پیشرو در ارائه تکنولوژی به آینده هست و بقیه دنیا دنباله رو اون هستن .
Elmiraj
۱۲ فروردین ۱۳۹۹موتور دیزل…….!!!!!!!!!!!!!
.
در دنیای سیستم های خودران که آینده صنعت خودرو را بیان میکند ، فقط اتوپایلوت تسلا هست که بتونه با سوپر کروز کادیلاک رقابت کنه….
نمایشگر 4k-oled ×2 خمیده و سیستم تبادل صدای منحصر به فردش هم بماند که در دنیای خودرو اولین هستن…
.
.
الان GLS جدید چی داره که جلوی اسکالید رو کنه…؟؟؟
یانکی
۱۲ فروردین ۱۳۹۹لازم میدونم چنتا نکته یاد آوری کنم.سیستم تعلیق مغناطیسی.آینه وسط دو حالته با دوربین پیشرفته با قابلیت زوم.سیستم صوتی پانارای و lng که الان رو اسکالید جدیده معرفی شد.ایربگ بین صندلیها.صندلی با اعلام خطر خواب آلودگی.صندلی با تکنولوژیه اعلام خطر از چپ یا راست.سیستم مانیتورهای پیشرفته oledو 4کی.با بالاترین کیفیت.به صورت محدب.رانندگی خودکار پیشرو در جهان در کنار تسلا.اگر کفایت نمیکنه بازم بگم.حالا تو از بنز بگو.
سعید
۱۲ فروردین ۱۳۹۹همون اس کلاسی که از داشبورد تسلا کپی کرده رو میگی :)))
mehran
۱۳ فروردین ۱۳۹۹هشت سیلندر بنزینی تکنولوژی خاموش شدن 4 سیلندر رو داره ولی اگه هیبریدی میکرد بهتر بود تا دیزلی.
این لعنتیا هیچوقت کار الکی نمیکنن