نسل جدید کادیلاک اسکالید اسیووی بزرگی است که حتی از نسل قبلی هم فضای بیشتری ارائه میکند؛ اما برای کسانی که حتی از این هم فضای بیشتری میخواهند، کادیلاک همواره نسخهٔ کشیدهٔ ESV را ارائه میکرد. هرچند از قبل میدانستیم که نسل جدید این خودرو هم نسخهٔ ESV خواهد داشت اما حالا کادیلاک نخستین تصویر رسمی و همینطور مشخصات این مدل را منتشر کرده است. همانطور که انتظار داشتیم، اسکالید ESV بسیار به نسخهٔ استاندارد شباهت دارد و ظاهر آن تا ستون B کاملاً با اسکالید معمولی یکسان است اما از اینجا به بعد، درهای عقب کشیدهتر و مربعی شدهاند و تریم کرومی دور پنجرهها هم از نو طراحی شده تا با فاصلهٔ محوری بیشتر خودرو مطابقت داشته باشد.
همانطور که گفته شد، اسکالید ESV طول و فاصلهٔ محوری بیشتری نسبت به نسخهٔ استاندارد دارد که این یعنی با اسیووی بسیار بزرگی طرف هستیم. این نسخه ۵,۷۶۶ میلیمتر طول دارد که یعنی ۳۸۴ میلیمتر از اسکالید معمولی با طول ۵,۳۸۲ میلیمتر کشیدهتر است. همچنین فاصلهٔ محوری اسکالید ESV هم با ۳۳۶ میلیمتر افزایش نسبت به نسخهٔ استاندارد، به ۳,۴۰۷ میلیمتر رسیده است. این افزایشها بیشتر به سود سرنشینان ردیف سوم و همینطور فضای بار خواهد بود زیرا در این نسخه فضای پای سرنشینان ردیف سوم به ۹۳۳ میلیمتر و فضای بار پشت صندلیهای ردیف سوم به ۱۲۱۴ لیتر رسیده است. ظرفیت کلی بار اسکالید ESV (هنگام خواباندن صندلیهای ردیف دوم و سوم) نیز ۳۵۸۵ لیتر است که افزایش چشمگیری را نسبت به فضای بار کلی ۳۰۹۰ لیتری نسخهٔ معمولی نشان میدهد. گفته شده فضای بار کلی اسکالید ESV جدید نسبت به نسل قبلی ۱۸ درصد افزایش یافته است.
اسکالید ESV از لحاظ فنی اما تفاوتی با نسخهٔ معمولی ندارد و با همان دو پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 بنزینی و ۳ لیتری V6 توربودیزل به بازار عرضه میشود. قدرت موتور بنزینی ۴۲۰ اسب بخار و دیزلی ۲۷۷ اسب بخار است اما گشتاور هردو یکسان و برابر با ۶۲۳ نیوتن متر است. مثل اسکالید معمولی، این نسخهٔ کشیده هم در دو نسخهٔ محرک عقب و چهارچرخ محرک قابل خریداری خواهد بود؛ اما درحالیکه قیمت پایهٔ اسکالید معمولی از ۷۷,۴۹۰ دلار آغاز میشود، قیمت ارزانترین تیپ نسخهٔ ESV (تیپ لاکچری محرک عقب) ۸۰,۴۹۰ دلار خواهد بود. بالاترین مدل این نسخه یعنی تیپ اسپرت چهارچرخ محرک هم ۹۲,۸۹۰ دلار قیمت دارد. تاریخ رسمی عرضهٔ نسل جدید اسکالید به بازار هنوز مشخص نیست اما گفته میشود کادیلاک اسیووی پرچمدار خود را تا پیش از پایان امسال راهی بازار خواهد کرد.
ارشیا
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹عجب غولیه
مزدا
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹کاش نمایشگرش یه تیکه بود وسطش نمایشگر دومی نبود.
هرچند برای مبارزه با استکبار جهانی ما حق نداریم ماشین امریکای سوار بشیم.
ولی همین مسئولین خدوم و پر زحمتش میتونن گوشی آیفون بخرن استفاده کنن .هرچند بچه هاشون هم برای امربه معروف و نهی از منکر راهی آمریکا شدند
مانی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹پول ملت رو هم بردن برای آیندگان سرمایه گذاری کنن
ایمان
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ببخشید اینجا پیام گذاشتم که دیده بشه.
یه سؤال داشتم:
کیا تلوراید بهتر از کادیلاک اسکالید هست یانه.اگر نیست پس چرا بهترین ماشین2020شد؟
ممنون میشم جوابم را بدین
Mohammad
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹کابینش واقعا زیباست
Shahrukh
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ماه کامل شده ای،چشم حسودانت کور
آنچه خوبان همه دارند،تو یکجا داری…♥
محمد
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹آخرین عکسو که دیدم بوی چرم کل مشاممو پر کرد
Joker
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹نویگیتور تو این یکی دوسال تا میتوتست خریدارای اسکالید رو کشید سمت خودش ولی حالا با معرفی نسل جدید اسکالید ورق برگشته و یه شکست براش رقم میخوره…
رزیتا
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹کادیلاک اسکالید با موتور 8 سیلندر و حجم 6200 سی سی و ظرفیت 7 سرنشین یکی از محبوبترین ماشینا تو بازار آمریکا هستش و رقیب بزرگی واسه لینکلن نویگیتور ، مرسدس بنز کلاس GLS ، جی ام سی یوکان ، اینفینیتی QX80 و لندرور هستش
نامجو
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹برای اولین باره که داخل یک کادیلاک رو برتر از داخل بنز میبینم (متاسفانه بنز در زمینه طراحی عقبگرد داشته).
ارش
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹سدان های کشیده و با ابهت آمریکایی تبدیل به suv های بزرگ و با ابهت شدن میراث آمریکاییها ار بین نرفته و این خیلی خوبه.همچنان اعتقاد دارم که کادیلاک و شورلت باید طولی بیشتر از ۵.۳۰ داشته باشند.
فری
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ماشینهایی که ارتفاع کاپوت جلو زیاد باشه دوست ندارم زشت میشه
حسین دهمرد
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹لینکلن هم نسخه کشیده داره؟ مثه همین؟
Joker
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹بله،بلک لیبل …
Amir Machine
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹بلک لیبل اسم یکی از تیپهای نویگیتوره (بالاترین و لوکسترین تیپ)، نسخه کشیده اسمش نویگیتور L هست
Khosrow
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹به طرز عجیبی کابین زیباست / سکوت محض و کسی که برای همیشه رفته ..
فری
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹این کسی که برای همیشه رفته مال عکس آخریه دیگه اگه اشتباه نکنم
Hadi
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹غول بود…
غول تر شد..
ADAK
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹به جز چراغهای کوچیک و مسخره ی جلو که به این هیولا نمیاد (نظر شخصی)
این نسل اسکالید هیچ عیبی نداره وجدانا
حسن
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹اسکالید کلا خوشتیپه. بعضی خودرو ها میشن وزنه و اعتبار برای برندشون و اسکالید یکی از اونهاست که خودش میگه : من کادیلاکم ، اسکالیدشون