تقاضا برای نسل جدید کادیلاک اسکالید بسیار بالا است و میانگین قیمتی آن در اوایل امسال به بیش از صد هزار دلار رسیده است. کادیلاک اما قصد دارد با ساخت یک نسخه پرفورمنس V، جذابیت اسکالید را حتی از این هم بیشتر کند. اسکالید V اولین بار در اوایل سال جاری در حال آزمایش دیده شد و حالا ویدئوی جاسوسی جدیدی نمونه دیگری از این خودرو را نشان میدهد که کمی بیشتر آماده تولید به نظر میرسد.
البته این خودرو هنوز هم پوششهای استتاری سنگینی دارد و این ویدئو چیز چندان جدیدی را فاش نمیکند ولی بااینحال سر اگزوزهای چهارتایی نشان از وجود پیشرانهای قدرتمند در زیر کاپوت دارند. پوششهای سنگین در دیگر قسمتهای بدنه نیز به این معنا است که اسکالید V احتمالاً ویژگیهای ظاهری منحصربهفرد دیگری هم نسبت به نسخه غیر V دارد.
در این ویدئو صدای اگزوز خودرو را هم میتوان شنید اما برای اینکه چیزی از آن بفهمیم خیلی کوتاه است. درهرحال انتظار میرود اسکالید V به پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ LT4 جنرال موتورز مجهز باشد که در شورلت کامارو ZL1 و کادیلاک CT5-V بلکوینگ استفاده میشود. این موتور در بلکوینگ ۶۶۸ اسب بخار قدرت و ۸۹۳ نیوتن متر گشتاور تولید میکند اما بهاحتمالزیاد کادیلاک این موتور را برای اسکالید V بهطور خاص تنظیم خواهد کرد که میتواند قدرت آنرا کمی کاهش دهد. بهعنوانمثال، این پیشرانه در کامارو ZL1 و کوروت Z06 نسل قبلی ۶۵۰ اسب بخار قدرت تولید میکند.
کادیلاک هنوز زمان معرفی اسکالید V را اعلام نکرده اما حدس میزنیم این پرچمدار اسپرت سال آینده معرفی شده و با مدل ۲۰۲۳ به بازار عرضه شود. اسکالید V با برخورداری از کابین لوکس و پیشرفته، پیشرانهٔ قدرتمند و سیستم کنترل سواری مغناطیسی که سواری راحتی را فراهم میکند، به یک مدعی جدی در این بخش از بازار تبدیل خواهد شد و میتواند رقیب سرسختی برای مرسدس GLS63 AMG و آلپینا XB7 باشد.
محمد
۸ شهریور ۱۴۰۰تو این سگمنت من از دو نسل قبل طرفدار کادیلاکم. خصوصا esv کشیده.
porsche
۸ شهریور ۱۴۰۰رقبارو بیشتر دوست دارم(مخصوصا بنز)
البته هیچوقت ماشین های این کلاس رو نمیخرم یا سدان میخرم یا یه اسپرت ارزون+یه سدان
Audi rs e_tron gt
۸ شهریور ۱۴۰۰وقتی یک ماشین همه گیر میشه ازش متنفر می شید مثل برقی ها
الانم مثل اینکه چون suv ها زیاد می شن دوباره قراره عین برقی ها ازشون می خواید بد بگید
بالاخره خب هرکدام خوبی های خودشونو دارن suv ها واقعا عالی هستند سدان ها هم همینطور
حالا دیگه بعدا حتما همینطور که سر برقی ها دعوا میشه می خواد سر suv ها دعوا شه
پدال کامنتم منتشر بشه با سپاس🙏
ارشیاsvj
۸ شهریور ۱۴۰۰مشکل با شاسی بلندا از خیلی قبل از برقیا شروع شد.
HamiD
۸ شهریور ۱۴۰۰کسی به SUV ها مشکلی نداره …
مشکل کراس اور ها هستن که راستش واقعا بی هویتن و درست و حسابی معلوم نیست چین!
بشدت متنفرم از کراس اور ها … خصوصا اونایی که باعث شدن سدانی که شرکتشون تولید میکرد دیگه تولید نشه …
porsche
۸ شهریور ۱۴۰۰من نمیگم اس یو وی بده بلکه از سدان هم بهتره
اما خب سدان دوست دارم دیگه😁
( 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪 ( Amirreza
۸ شهریور ۱۴۰۰اگر قراره یه شاسی بلند پرفورمنس بخری اونی که شاسی نردبانی داره و ذات آفرود داره بهترین گزینه نیست ، من توی این بخش ( نسخه پرفورمنس suv فول سایز ) آلمانیا رو ترجبح میدم چون ذاتا آنرودن
یانکی
۸ شهریور ۱۴۰۰میتونی تو رپتور و تیرکس ترکیب قدرت پرفورمنس و شاسی نردبونی رو ببینی.در ضمن این کلاس که اسکالید داخلش هست فقط نویگیتور گرند واگونیر رقیبش هستن.و منتظر جواب لینکلن و جیپ هم هستیم.البته گرند واگونیر با انجین همی 470 اسبیش حضور داره ولی باید انجین هلکت رو چاسنی کار کنه.در مورد لینکلن بعید میدونم از وی8 استفاده کنه احتمالا از ترکیب هیبرید آویاتور استفاده کنه.آویاتور انجین وی 6 با حجم 3 لیتر و قدرت 400 اسب به همراه موتور برقی مجموع 500 اسبه ولی نویگیتور انجین وی6 با حجم 3.5 لیتر و قدرت 450 اسب هستش که میشه با برقی 550 اسب و احتمالا گشتاور 1000 نیوتن متر.
( 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪 ( Amirreza
۹ شهریور ۱۴۰۰اینا تو خط مستقیمه ، منظور من پرفورمنس واقعی و توانایی واقعی آنرود و پیسته
مانی
۹ شهریور ۱۴۰۰اینو هزار بار گفتی که اینا رقیب نیستن
اما نمیدونم چرا این نشریات،سازندهها و مشتریهای گیج حرف شما رو نمیفهمن
Mad.z.Max
۹ شهریور ۱۴۰۰منظورش احتمالا اینه که کاربری های متفاوتی دارن.
وگرنه که توی بازار خب دارن باهم رقابت میکنن، هرکدوم هم نقطه قوت خاص خودشونو دارن. یکی قدرتمندتره یکی هندلینگ برتری داره و کروزر جاده ای تریه اون یکی قدرتشو تو آفرود به رخ میکشه.. در نهایت هم برنده ی واقعی این وسط مشتریه که بهترین رو برای استفاده خاص خودش انتخاب میکنه
R@m!n
۸ شهریور ۱۴۰۰اوضاع جنرال موتورز این روزا خیلی خوبه، چپ و راست خبر هیجان انگیز و محصولات فوق العاده.
پویا
۸ شهریور ۱۴۰۰خانم مری بارا کارشو خوب بلده برخلاف اینکه خیلیا چیز دیگه ای فکر میکردن
Amir Machine
۸ شهریور ۱۴۰۰غلط کرد اون زن نادان که کارشو بلده
زد تمام سدانهای جنرال موتورز رو ترکوند
کامارو رو نابود کرد و میخواد به سدان برقی تبدیلش کنه
بیوک با اون همه افتخارو تبدبل کرده به یه برند بیخاصیت با چهارتا کراساوور مسخره
موتور بلکوینگ و پلتفرم درجه یک امگای کادیلاک که اون همه برای توسعهش هزینه شده بود رو بدون استفاده انداخت کنار
برنامه کامارو Z28 جدید رو لغو کرد
حالا هم که همه تمرکزشو گذاشته رو برقیها و بزودی دخل همه مدلهای بنزینی جنرال موتورز رو میاره
پویا
۸ شهریور ۱۴۰۰حرفتو قبول دارم علاوه بر مواردی که بالا گفتی خارج شدن از بازارهای آینده داری مثه آفریقا جنوبی و هندو.. و بنظرم بدترینشون فروش اوپل و خارج شدنش از بازار اروپا بود اما با تمام این مسائل Gm الان سوده شده بازار بسیار بزرگی مثه چین رو دراختیار داره و ماشینایی که الان داره میسازه در تمام زیر برندها دارن پیشرفت میکنن
درباره بیوک هم الان هفتمین برند پرفروش بازار چین هست دیگه چه اهمیتی داره…
RezaRs
۹ شهریور ۱۴۰۰آقای امیر
طبق مدیریتی که جنابتون قرار بود داشته باشید کلا در جنرالو باس تخته شده میدیدیم
داداش من اون ماشینیای که ما میبینیم اینده و بقای خودروساز بهش بستگی داره فروش واقعا در اولویته فروش نداشته باشی بیچاره ای فورد چیکار کرد ؟ بعدشم ct5v بلک وینگ و ct4 v بلک وینگ لابد کراس اورند شاید سدان برقی برا کامارو خوش ایند نباشه یا نبود z28 خب الان فروش کامارو جطوره ؟ ارزش داره میلیون دلاری خرج توسعش کنی بلکه تهش فروشس ۱.۵ برابر شه
اقا بازارو چلنجر و ماستنگ گرفتن دیگه
بعدشم تو برقی هام که خوب عمل کردن
تا اینجا خانوم مری بارا مدیر با درایتی نشون داده و بعد مدتها یه ثبات اقتصادی به جنرال موتورز حاکم شد دیگه اون نوقع نیست که ۱۰ نوع سدان فولسایز لوکستو بخرند همزمان میدونم اون موفع جذاب تر بود اما خو فروشش خیلی مهمه سلیقه خریدارا عوض شده تو مدیر خودروسازی نظر فنی که خونشو بفروشه نمی تونه بخره مهم تره یا اونی که وقتی ۱۰۰ تا برا اسکالید میده تو حسابش پول ۵ تا اسکالید دیگه هم هست ؟
Amir Machine
۹ شهریور ۱۴۰۰دوست عزیز
بله سیاستهای مری بارا جنرال موتورز رو به سوددهی رسونده اما به چه قیمتی؟
جنرال موتورز از اکثر بازارهای مهم دنیا خارج شده، با فروش اوپل از اروپا خارج شد درحالیکه PSA ظرف چند سال اوپل رو به سوددهی رسوند، آیا خود GM با مدیریت درست نمیتونست این کارو بکنه؟ GM از بازارهایی مثل هند و روسیه هم خارج شده و الان فقط رو آمریکا و چین تمرکز داره، اینکه فقط خودتو محدود به دوتا بازار بکنی کار درستیه بنظر شما؟!
مری بارا فقط و فقط به افزایش سود فکر میکنه به هر قیمتی که شده و اصلاً به پیشینه و اعتبار نامها و برندها توجه نداره
فروش کامارو برای این پایین اومده که کلاً به حال خودش رهاش کردن و با اون فیسلیفت طراحیشو از بین بردن، وگرنه اگه نسل جدیدش با طراحی جذاب و تکنولوژی بهتر به بازار بیاد قطعاً فروشش بیشتر میشه و حتی میتونست جایگزینی برای کوروت موتور جلو باشه اما این کارو نمیکنن چون کامارو سود زیادی براشون نداره، مطمئن باش این خانم اگه روش میشد تولید کوروت رو هم متوقف میکرد چون سود بالایی برای شرکت نداره
بخاطر همین موضوع پلتفرم امگای کادیلاک رو کنار گذاشتن و CT4 و CT5 رو با همون پلتفرم قدیمی تولید کردن که بنظر من اینا بیشتر از یک فیسلیفت کلی از ATS و CTS نیستن و هیچ پیشرفت بزرگی نسبت به قبل نداشتن، فقط برای اینکه دوتا سدان تو بازار داشته باشن با حداقل سرمایهگذاری این دوتا مدل رو تولید کردن، از طرف دیگه مگه این همه خودروساز نیستن که هنوز داره رو سدانها سرمایهگذاری میکنن؟ مگه فورد هنوز به موستانگ امید نداره؟ مگه نیسان با وجود کاهش فروش نسل جدید Z رو معرفی نکرده؟ همه این شرکتها به میراثشون اهمیت میدن جز GM با این مدیریت سود محور
خلاصه که حرف در مورد سیاستهای اشتباه مری بارا زیاده
R@m!n
۸ شهریور ۱۴۰۰بیشتر از امثال بارا سیاست های بشدت حمایتی دولت ترامپ خیلی به صنعت داخلی آمریکا کمک کرد. چه مادی چه معنوی که باعث شد تو حوزه خودرو برندهای آمریکایی با خیال راحت تری دست به ماجراجویی بزنن.
پویا
۸ شهریور ۱۴۰۰آمریکایی ها الان تو برقی واقعا بی نقص هستن با حمایت بایدن برای ساخت چندهزار ایستگاه شارژ و تخفیف های جدی بر روی ماشینهای برقی ساخت آمریکا قطعا وضع خیلی بهتر خواهد شد
ماکان
۸ شهریور ۱۴۰۰سلام . انشاالله که در زمان تولید ، حتماً حد اقل 650 اسب بخار قدرت داشته باشد .
مهدی
۸ شهریور ۱۴۰۰به این میگن پوشش کامل
عارف
۸ شهریور ۱۴۰۰جنتلمن ، دوست داشتنی و باابهت شایسته ی اسکالید میتونه باشه . رقبای کمی تو این سایز هستند که بتوانند با این رقابت کنند . امیدوارم کسی که اینو میخره نهایت لذت و با این ماشین فول سایز تجربه کنه
آریا ماشین
۱۰ شهریور ۱۴۰۰بین اسکالید و نویگیتور همیشه شک داشتم ولی اگه مدل v بیاد بدون صحبت اسکالید رو ترجیح خواهم داد
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ شهریور ۱۴۰۰اسکالید معرکه ست👌…