کادیلاک CTS Vsport مدل ۲۰۱۴، این هفته در پیست Nürburgring آلمان با یک موتور توربو شارژ دوقلو توانسته رکورد ۸ دقیقه و ۱۴.۱۰ صدم ثانیه ای را به نام خود ثبت کند تا موفق به جابهجایی ۶ ثانیه رکورد نسل اول خود در همین پیست شود. با این رکورد کادیلاک CTS Vsport در زمان بندی بین BMW ALPINA B3s و BMW سری ۱ کوپه قرار میگیرید.
قیمت پایه این خودرو از ۵۹.۹۹۵ دلار آغاز میشود که حدود ۱۴ هزار دلار گرانتر از مدل های استاندارد CTS است و از یک موتور ۳.۶ لیتری V6 با قدرت ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۴۳۰ پوند فوت بهر میبرد که سیستم انتقال قدرت به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک گره خورده است که قدرت را به چرخ های عقب انتقال میدهد. همچنین نسبت به مدل پیشین خود بلندتر شده و وزن کمتری (۹۰ کیلوگرم) هم دارد. این برنامه برای اثبات توانایی این خودرو طراحی شده است در حالی است که به گفته مهندسان کادیلاک این خودرو از طراحی داینامیکی بهره میبرد و فقط تواناییهای آن به این تست محدود نمیشود بلکه در هر جای جهان این تواناییها را به نمایش خواهد گذاشت. لازم به ذکر است که در ماه مه تولید این خودرو آغاز شده است که سود حاصل از فروش اولیه این خودرو به بنیاد خیریه SEA اهدا شد.۲۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
suv
۸ شهریور ۱۳۹۲اینا هم ماشین می سازن ماهم.
اصغر
۸ شهریور ۱۳۹۲خیلی دوست دارم ببینم میزان فروش cts بیشتر خواهد شد در سال 2014 یا سری 5 یا ای کلاس.واقعا رقابت جالی خواهد بود.
slr722
۸ شهریور ۱۳۹۲پدال خواهش میکنم یه مطلب هم درباره همین پیست بزار…
و بگو برترین ها کدومن تو هر دسته…
چون الان فقط با فتن یه زمان نمیشه فهمید که خوب بوده یا بد…
باید تموم زمان های ماشین هارو تو این پیست داشت…
فرامرز
۹ شهریور ۱۳۹۲لیست زمان های ثبت شده برای نوربرگرینگ:
en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nürburgring_Nordschleife_lap_times
این ماشین تو لیست ماشین های مجاز برای خیابون نوشته شده. جالب اینجاست که سی ساله رکورد با اقتدار دست یه ماشینه (پورشه 956 مدل 1982 که رکوردش رو در سال 1983 ثبت کرده) و خیلی از ماشین هایی که از اون معروف ترن حتی به 1 دقیقه ای رکوردش هم نرسیدن!
نخود آش
۸ شهریور ۱۳۹۲به نظرم از مدل قبلیش قشنگتر نشده ولی قابلیت هاش بیشتره.
رضا
۸ شهریور ۱۳۹۲صفر تا صدش رو ننوشتین؟
علی
۸ شهریور ۱۳۹۲خدایی خیلی چهره جذابی داره(البته جلوش من رو یاد مرسدس میندازه)
کادیلاک توی 5،6 سال اخیر خوب استارت زده و دوباره به روزهای اوجش برگشته
ماشین آمریکایی فقط کادیلاک
سجاد
۸ شهریور ۱۳۹۲ماشین های فرغونی مارو نگاه کن ماشین های اونا رو واققققعا این حق ما این است
نوید
۸ شهریور ۱۳۹۲واقعا ادم افسردگی میگره دیروز نمایشگاه بین المللی مشهد بود زمانی رفتم از همون اول کامین های چینی درجه 3 رو گذاشته بودن وبعد چند تا اسکانیا و رنو که جو رو عوض کرد رفتم تو نمایشگاه ماشین های سانگ یانگ خوب بود ولی mvm لیفان سایپا ایران خودرو افتضاح بود تنها ماشین هایی که خوب بود mg . geely kia بود تو نمایشگاه های کشورهای دیگه کمتر از هیوندا ندارن ولی ما بالاتر از هیوندا نداریم انشا الله تا انروز
fleetwood
۸ شهریور ۱۳۹۲توی مدل کوپه حتما از این هم خشکل تر میشه، خیلی سالاره،
اسکالید
۸ شهریور ۱۳۹۲نسل جدید انگار طراحی ملیح تری نسبت به نسل قبل داره، نسل قبل به نظرم وحشی تر یود و جلو پنجره خشکل تری داشت ،خدا را شکر که این خوشه های دور آرم کادیلاک را برنداشتند، چراغ خطرهای عقب کادیلاک چه SRX جه CTS وقتی روشن میشن خیابون را با رنگ قرمز روشن میکنند
مارال
۸ شهریور ۱۳۹۲کادیلاک واقعا دوست داشتنی است، اونا کادیلاک در حد لالیگا سوار میشن اون وقت توی کشور ما مدلهای دویل و فیلیت وود که ماله 35 ساله پیش هستند داره با قیمت بین 60 تا 100 ملیون خرید و فروش میشه ، انگار توی پیشونی ما نوشته حقتون پرایده
رضا
۸ شهریور ۱۳۹۲منظورتون از دویل سویل هستش دیگه؟
رضا
۸ شهریور ۱۳۹۲ببخشید همون دویل… :D
مارال
۹ شهریور ۱۳۹۲رضا جان منظورم کادیلاک (دویل) DEVILE هستش که در دو مدل کوپه و سدان در ایران بود مدل 1975، و از لحاظ ظاهری خیلی شبیه کادیلاک فیلیت وود بود،ضمنا کادیلاک سویل امروزه با نام کادیلاک STS ساخته میشود که مخفف (Sevile Turing Sedan) میباشد.
علیرضا
۸ شهریور ۱۳۹۲فقط مهم اینه که ماشین امریکایی باشه که این هست و هم زیبا
km
۸ شهریور ۱۳۹۲خیلی خوشگله CTS-V نسبت به قیمتش واقعا می ارزه.تازه هنسی هم تیونش کرده با ۱۲۴۳ اسب بخار و حداکثر سرعت ۳۹۰ کیلومتر بر ساعت شتاب ۰-۱۰۰ هم ۳ ثانیه
محسن.د
۸ شهریور ۱۳۹۲به چهرش بیشتر سنگینی و با صلابت بودن میخوره تا تند و تیز بودن!
kamyar
۸ شهریور ۱۳۹۲دم خودروسازان آمریکایی و مخصوصا کادیلاک گرم که هر کاری میکنن کارهای خیریه رو یادشون نمیره
سپهر
۹ شهریور ۱۳۹۲کامیار جان شرکت های امریکایی برای فرار از مالیات میرن به موسسه های خیریه کمک میکنن.
منم عاشق ماشین های آمریکایی هستم ماسل کار ها مثه فورد ماستانگ وکامارو آدمو دیوونه میکنن.
ali 1725
۱۰ شهریور ۱۳۹۲میدونی چرا؟؟؟؟؟ چون صد برابر اونو قبلا از همونا چاپیدن
انقد ساده نباش پسر
احسان
۸ شهریور ۱۳۹۲خیلی جذاب و جوون پسند و اماده برای غرش کردن.بتاز کادیلاک…
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۹ شهریور ۱۳۹۲درود.خوشم میاد ازش چون با المانی ها کل کل میکنه.
ایران و المان
amir.t.
۹ شهریور ۱۳۹۲وووووووووووووااااااااااااااااوووووووووووووووووووو
amir.t.
۹ شهریور ۱۳۹۲زیباست یادت و عکس هایت ببین اگر خودت بودی چه غوغای بود کادیلاک
yashar
۹ شهریور ۱۳۹۲ماشین زیبا و فوق العاده خاصیه
ولی یه سری ایراد داره مثلا دستگیره ی در زیر صندلیه واسه جلوگیری از سرقت ماشین.آخه این چه حرکتیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ali 1725
۱۰ شهریور ۱۳۹۲فقط کادیلاک پیکان
لطفا تخصصی تر بحث کنید
همین که طراحی خاص داره یه نقطه قوته
کیوان
۱۲ شهریور ۱۳۹۲1 تراکتور امریکای بگیری سوار شی خیلی ارزشش بیشتراز 2تا فرغون سازی ایران
parseh net30
۱۱ دی ۱۳۹۳خدای من واسه چراغ روزاش