سومین نسل کادیلاک CTS دیگر در نسخههای کوپه و استیشن عرضه نشد اما شاید این استیشن اسپورت در آینده به بازار بازگردد.
براندون ویویان مهندس ارشد جنرال موتورز و کادیلاک در مصاحبه با اتولاین و در پاسخ به سؤالی درباره احتمال تولید CT5 اسپورت واگن گفته است: “ما خیلی خیلی زیاد به این موضوع فکر کردهایم.”
ویویان خاطرنشان ساخته طرفداران زیادی برای خودروهای استیشن وجود داشته و استیشنهای V ما نیز طرفداران سرسختی دارند. به همین خاطر کادیلاک همچنان به بررسی احتمال تولید خودروهای استیشن در آینده ادامه میدهد.
البته او گفته فعلاً چیزی بهصورت رسمی وجود ندارد. مهندس کادیلاک همچنین به سؤال احتمال تولید CT5 واگن پاسخ روشی نداده اما گفته که کادیلاک همچنان به دنبال بررسی فرصتهایی برای سود کردن است. به این ترتیب احتمال دارد کادیلاک در صورت سودده بودن CT5 واگن دست به تولید آن بزند.
اگرچه طرفداران این شرکت نباید خیلی امیدوار باشند اما خودروهای استیشن مناسبی در بازار آمریکا حضور دارند. آئودی با A6 آلرود در این بازار حضور داشته و به زودی RS6 آوانت را نیز عرضه خواهد کرد.
ویویان جدای از صحبت درباره احتمال تولید یک خودروی استیشن اعلام کرده این برند به دنبال بررسی فرصتهایی برای استفاده از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۲ لیتری توئین توربوی بلک وینگ در سایر خودروهاست. او همچنین گفته نام جدید بلک وینگ که در نسخههای پرفورمنس CT4-V و CT5-V بکار رفته نشان دهندهی استادی، تکنولوژی و پرفورمنس کادیلاک است.
نهایتاً اینکه ویویان گفته کادیلاک نیازمند کراس اوورها و شاسی بلندهای پرفورمنس است. او از اشاره به جزئیات بیشتر خودداری کرده اما گفته که بهطور فعالانه به دنبال تمامی احتمالات است.
رزیتا
۳۱ فروردین ۱۳۹۹معمولا” ماشینای استیشنو هاچبک فاقد صندوق عقب هستن و ابعادی تقریبا” هم اندازه ی ماشینای سدان دارن ، معمولا” این مدل ماشینا چهارتا ستون دارنو بخاطر چسبیدگی شیشه به پشت اونا ، تو قسمت عقب به برف پاکن احتیاج دارن
Khosrow
۳۱ فروردین ۱۳۹۹عالیه به جز لچک عقب / صاف طورش کن ..
Hadi
۳۱ فروردین ۱۳۹۹ایده خوبیه…
mehdi
۳۱ فروردین ۱۳۹۹عالیه امریکا فقط بیوک اش استیشن داشت و خیلی ضعیف عمل کرده خودروسازیش کلاس استیشن
با اومدن این یکم رقابت بیین استیشن های امریکایی و المانی بیشتر میشه