چند وقت پیش تصاویر جاسوسی از نمونهٔ در حال آزمایش کادیلاک XTS در جادههای عمومی میشیگان دیده شد که البته کاملاً استتار شده و به همین دلیل امکان پی بردن به طراحی آن وجود نداشت؛ اما حالا تصاویر جدیدی از نمونهٔ نهایی و بدون پوشش این سدان بروز شدهٔ آمریکایی بهصورت غیررسمی در چین افشا شده است. این تصاویر که توسط سایت Autohome منتشر شده، کاملاً طراحی XTS فیسلیفت را پیش از رونمایی رسمی مشخص کرده است. بسیاری از خطوط بدنهٔ XTS جدید با نسخهٔ پیشین یکسان هستند که به همین دلیل این خودرو کاملاً جدید به نظر نمیرسد اما بااینحال تغییرات قابلتوجهی در آن صورت گرفته است.
در این فیسلیفت نمای جلویی XTS کاملاً تغییر کرده و در آن بهشدت از مدلهای CT6 و XT5 الهام گرفته شده است. تغییرات این بخش که شامل جلوپنجره جدید، چراغهای جدید، پروژکتورهای جدید و سپر تجدیدنظر شده با ورودیهای هوای بزرگتر میشود؛ اما تغییرات ظاهری در فیسلیفت کادیلاک XTS به همینجا ختم نمیشود چراکه در عقب نیز تغییرات قابلتوجهی انجام شده است. در اینجا درِ صندوق بار تغییر کرده و در اطراف آن نیز چراغهای جدید L شکل قرار گرفتهاند. فرم کلی این چراغها یادآور چراغهای کانسپت اسکالا البته بهصورت برعکس هستند. علاوه بر اینها، تغییراتی هم در سپر عقب ایجاد شده و اسپویلر هم بزرگتر شده است.
هنوز هیچ تصویری از نمای داخلی XTS جدید منتشر نشده است و بنابراین مشخص نیست که چه تغییراتی را تجربه کرده است اما انتظار میرود حداقل بهروزرسانیهای تکنولوژیکی در آن انجام گرفته باشد و آخرین ورژن از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی CUE کادیلاک نیز برای آن ارائه شده باشد. XTS جدید بر روی جدیدترین نسخه از پلتفرم E2XX جنرال موتورز ساخته شده که در اصل نسخهٔ اصلاحشدهای از پلتفرم اپسیلون ۲ است. احتمالاً این سدان بروز شدهٔ آمریکایی از همان موتورهای کنونی استفاده خواهد کرد. این پیشرانهها شامل موتور آشنای ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی با ۳۰۴ اسب بخار قدرت و ۳۵۷ نیوتن متر گشتاور میشود که البته ممکن است کمی افزایش قدرت داشته باشد. موتور بعدی هم یک واحد قویتر ۳.۶ لیتری V6 توئین توربو است که ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. بهاحتمالزیاد برای انتقال نیرو هم یک گیربکس جدید ۹ سرعته اتوماتیک جایگزین نمونهٔ شش سرعتهٔ قبلی خواهد شد. XTS تنها سدان دیفرانسیل جلوی کادیلاک است و بنابراین در حالت استاندارد همچنان بهصورت دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد اما سیستم چهارچرخ محرک نیز بهعنوان یک آپشن برای آن قابل سفارش خواهد بود.
هرچند پس از به بازار آمدن مدل CT6، مدل XTS عنوان پرچمداری کادیلاک را ازدستداده و تا حدودی در حاشیه قرار گرفته است اما همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است بهطوریکه تعداد ۲۲,۱۷۱ دستگاه از آن طی سال گذشته در ایالاتمتحده به فروش رسیده است درحالیکه CT6 تنها ۹,۱۶۹ دستگاه فروش داشته است. البته CT6 فقط بخشی از سال گذشته را در بازار حضور داشته است. به همین دلیل کادیلاک تصمیم گرفته علیرغم عرضۀ مدل جدید CT6، همچنان تولید XTS را هم ادامه دهد و حتی اقدام به فیسلیفت آنهم کرده است. هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان رونمایی رسمی XTS جدید مطرح نشده است اما انتظار میرود در اواخر امسال بتوانیم آنرا ببینیم. بهاحتمالزیاد این رونمایی در نمایشگاه لسآنجلس که در دسامبر ۲۰۱۷ برگزار میشود صورت خواهد گرفت.
#ali.m#
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶با ابهت و زیبا
رضا
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶اتفاقا اصلا. امیدوارم اینطور نباشه فقط.
قبل از اینکه تیتر مقالرو بخونم فک کردم چینیا باز کپی کردن ایندفه از کادیلاک
ROHAM
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶به نظر من جدای از لوگوی روی پیشونی و البته تعصب کورکورانه ، طراحی متمدن و با طراوتی داره ، که البته مناسب اصالت کادیلاک هم هست
#ali.m#
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶روهام جان اگه یه نفر تو دنیا پیدا شه که از طراحی های کادیلاک ایراد بگیره همین اکانت فیک هست .پس نباید جواب اینا رو داد.
کامیاب
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶طرفدار کادیلاک ام ولی زشت شده
چراغای جلوش منو یاد پریوس میندازه
رضا
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ممکنه کادیلاک اصیل باشه که هست اما حداقل این فیس لیفت جالب نیست چراغهای جلوش حس کودکانی که آب بینیشون راه افتاده رو به آدم میده
چراغ عقب هم که با حجم پردازی تناسب نداره و به شوخی میشه گفت از ال۹۰ خودمون کپی برداشتن
#ali.m#
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶سلیقه ی شما برای من واقعا قابل احترامه .
حتی با اینکه میدونم کی هستی☺
Amir
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ممکنه طراحیش چندان زیبا نباشه اما فوق العاده اصیله …
رضا
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶دوست گرامی من مطمئن نیستم که دقیقا مخاطبت منم یا نه ولی اینطور که به نظر میرسه حالا چون من رو پروفایلم عکس اینا ندارم شما به خودت اجازه میدی به من تهمت بزنی.لطفا در این اخلاقت تجدید نظر کن.من نظرم رو گفتم ولی شما حق نداری به بقیه برچسب بچسبونی
Ali.Usa
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶کم خوشکل بودی ❤️
ROHAM
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶کادیلاک دوباره بعد از سالها داره او ابهت و زیبایی منحصر به فرد خودش رو پیدا میکنه
حدود دو دهه بود که از اون اوج همیشگی فاصله گرفته بود
شخصا تو آمریکایی ها کادیلاک رو از همه بیشتر دوست دارم
Saman
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶کادیلاک بهترین سازنده خودروهای لوکس. هنوز سویلهای دهه 70 میلادی طراوت و کیفیت خودشونو حفظ کردن و هنوز جلب توجه میکنن و در مقایسه یه bmw 518 دهه 70 چیزی جز یه اتاقک دربو داغون واسش باقی نمونده :-) زیبا ترین خودرو کلاسیکی که دیدم الدورادو 1959 بودش وزبان از وصف زیبائیش قاصره و زیباترین خودرو جدید که موفق به دیدارش شدم کادیلاک cts کوپه بود که شبیه یه جنگنده بود بی نظیره این کادیلاک مغرور
كوروش
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶بیا دو سه تا بی ام و واسه ۶۰ و ۷۰ نشونت بدم بفهمی کی ماشین می سازد
#ali.m#
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶این به سلیقه بر میگرده اما تو بحث کلاسیک امریکایی ها حرف اولو میزنن . اینو من نمیگم حتی یه مقاله تو پدال هم. در موردش منتشر شد .
اما سلیقه ایه
ROHAM
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶خود ب ام و هم میدونه که تو دهه شصت و هفتاد آمریکایی ها حرف اول رو میزدن ، حالا بحث سلیقه دنیای شلوغ امروز جای خودش که اون ماشینهای کشتی مانند تو ترافیک امروز پر دردسر هستند ولی این دلیل نمیشه که بخوای ب ام و دهه 70 رو بهتر بدونی
در ضمن اگه بنز رو بگی حرفی که بسیار جون سخت بود و هست ولی ب ام و همیشه یه ماشین پر دردسر و پر هزینه بوده و هست ، این رو همه میدونن حتی دهه نود – که به خاطر بهران سوخت دهه 80 – آمریکایی ها که تقریبا کنار زده شده بودن هم ب ام و نمیتونست خودی نشون بده ، این حرفم رو میتونی از مقایسه قیمت امروز کادیلاک دهه هفتاد و سری 8 دهه 90 ب ام و بهش برسی!
Amir
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶.
BMW 518 بدرد بخور تا الان سوار نشدی…
یک مدلش چند روز افتاد دست من و رفیقام جوری از خجالتش دراومدیم که هیچ وقت یادمون نمیره.
مثل ماشینی که تازه از کارخونه درآمده سرحال و پرانرژی بود…
محمد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶دوست عزیز بی.ام.و یه شرکتی هستش که توی رنج قیمت های مختلف برای اکثر اقشار جامعه خودرو تولید میکنه و نباید با کادیلاک که یه لوکس ساز هستش مقایسه بشه. مطمئنا شما تا حالا سوار یه کادیلاک نشدین که اینطور با تعصب علیه اون حرف میزنین.من به واسطه زندگی توی منطقه آزاد اروند سوار اکثر خودروهای برندهای مختلف شدم. به شما هم قول میدم اگه سوار کادیلاک CTS بشین توی نظراتتون نسبت به آلمان و امریکا تجدید نظر خواهید کرد. من خودم عاشق خودروهای آمریکایی هستم و این علاقه به واسطه تجربه ایجاد شده نه تعصب کورکورانه. ابهت ماشین آمریکایی توی هیچ برندی نیست.
كوروش
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶بعد الان بی ام و به نظر تخصصی !!!! شما لوکس ساز نیست
البته ابهت !!! داشتن یک ماشین نظر شخصی هستش بجز اسکالید کادیلاک دربرابر بیمر به هیچ وجه برتری ندارد در هیچ زمینه …
Amir Machine
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶((کادیلاک دربرابر بیمر به هیچ وجه برتری ندارد در هیچ زمینه …))
با این وجود پس نمیدونم چرا تو بسیاری از مقایسههایی که توسط نشریات و سایتهای معتبر انجام شده کادیلاک ATS و CTS بامو سری 3 و سری 5 رو شکست دادن…!!!!!!!!!!
فکر کنم کاشناسان حرفهای خودرو اشتباه کردن!!!!!
https://www.pedal.ir/%d8%a8%db%8c-%d8%a7%d9%85-%d9%88/%d8%ac%d8%af%d8%a7%d9%84-%d8%a8%e2%80%8c%d8%a7%d9%85%e2%80%8c%d9%88-%d8%b3%d8%b1%db%8c-3-%da%a9%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%84%d8%a7%da%a9-ats/
https://www.pedal.ir/%d8%a8%db%8c-%d8%a7%d9%85-%d9%88/%da%a9%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%84%d8%a7%da%a9-cts-v-%d8%a8%e2%80%8c%d8%a7%d9%85%e2%80%8c%d9%88-m5/
#ali.m#
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶هر دو لوکس ساز هستن دوست عزیز?
كوروش
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶@amirmachine
دوست عزیز ۲ تا مقاله ملاک قرار می دهی در صورتی که حداقل صدها تست خلاف این رو میگه چطور تا الان افتخار کادیلاک رقابت با بیمر بود
http://www.thecarconnection.com/news/1077922_cadillac-ats-vs-bmw-3-series-compare-cars/page-2
http://www.motortrend.com/cars/bmw/3-series/2012/cadillac-ats-vs-bmw-3-series/
Amir Machine
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶شما قاطعانه گفتی کادیلاک بههیچوجه تو هیچ زمینهای نسبت به بامو برتری نداره و منم دو تا مثال آوردم که گفتۀ شما رو نقض میکنه! همین!
میخوام بگم که هیچوقت با این قاطعیت نگو کادیلاک هیچ برتری نداره وگرنه کسی منکر تواناییهای بامو نیست.
Ali
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶این نوع طراحی کادیلاک بر میگرد به اصالتش که از اولش یه نوع طراحی منحصربفرد و خاص داره که با این نوع طراحی، کم کم داره برمیگرد به گذشته پرشکوهش
امیر.عارف
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ای کاش مثل قبل از داشتن این مدل ماشینها محروم نبودیم هییییییییی
محمد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶آقای کوروش خان شما مثل اینکه کامنت منو با دقت نخوندین
من عرض کردم بی.ام.و برای سلیقه های مختلف و در رنج قیمتی متفاوت ماشین میسازه که شامل خودروهای معمولی تا لوکس میشه اما کادیلاک خودرو معمولی نداره و قشر مرفه بیشتر از کادیلاک استفاده میکنن. ضمنا تا سوار نشدی قضاوت نکن دوست عزیز
NSX
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶شما به قشر مرفه چی میگی؟؟ ب ام و در همه ی کلاس ها خیلی پر فروش تر از کادیلاکه و در همه ی کلاس ها گرونتر از کادیلاکه.احتمالا از نظر شما CTS یاCT6 مثل رولزرویس فانتومن. از نظر برند کادیلاک لوکس تر از ب ام و یا مرسدس بنز یا سایر رقبا فک نکنم قرار بگیره خصوصا از آلمانیا
محمد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶دوست عزیز شما نمیخواد رولزرویز رو به من معرفی کنی، شما چه بخوای چه نخوای تولیدات کادیلاک توی دسته لوکس ها طبقه بندی میشه.
ضمنا از لحاظ تیراژ تولید بی.ام.و با کادیلاک قابل مقایسه نیست
شرکتی که طیف گسترده ای از خودروهارو تولید میکنه بایدم فروش بالایی داشته باشه. شما توی اتحادیه اروپا تاکسی بی.ام.و میبینین اما هیچ کجای دنیا تاکسی کادیلاک نمیبینین.
(ali(CHEVY NOVA
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶بى ام و که جاش گوشه تعمىرگاس
كوروش
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶بنده تجربه سواری با المانی ها رو دارم به کنار تجربه لینکلن و بیوک رو توی امریکایی ها دارم بسیار هم به لینکلن کانتینانتال علاقه دارم چون سواری بسیار با روح و جذابی برعکس اکثر امریکایی ها که چشم بسته سواری کره ای بشی و بعدش امریکایی هیچ فرقی حس نمی کنی ولی المانی ها بخصوص بنز و بیمر ماشین بد ندارند ماشین متوسط هم ندارند در هر دوره ای لااقل در ۵۰ سال اخیر سازنده بهترین ها بودند و هستند دوستان زیادی در کیش دارم که بشدت به خودرو علاقه دارند اکثرا هم امریکایی دارند اما برای همه اونها بنز یه چیز دیگس
من مجری تاپ گیر نیستم و مالک برند های امریکایی و المانی هم نیستم صرفا تجربه سواری با تعدادی خودرو داشتم که از روی اونها نتیجه گیری می کنم همین لینکلن عالی واقعا ترمز خوبی نداشت سیستم نوگیشن خودرو هم دوبار هنگ کرد!!!! (برای ماشین ۴۰ هزار دلاری) با این حال افرادی که مثلا به خودرو امریکایی می گویند لگن هیچ چیزی از خودرو نمی فهمند ،
اما خواهشا شما بعد از کادیلاک سوار بی ام و و بنز همون کلاس بشو و مقایسه کن مطمئن هستم نظرت عوض میشه هنوزم معتقد هستم بیمر شاهکار هایی به نام خودرو می سازند نیم ساعت سواری با خودرویی مثل 535 می تواند بهترین تجربه سواری عمر هر کسی باشد