کادیلاک هیچگاه از ساختن خودروهای بزرگ و سنگین هراسی نداشته است. اوایل دهه ۱۹۳۰ میلادی کادیلاکهایی بوده که بیش از ۳ تُن وزن داشتهاند و در همین حال، اتومبیل به حساب میآمدند. در حال حاضر، مدلهای بزرگ کادیلاک شامل اسکالید و اسکالید ESV با فاصله محوری بلندتر هستند. این مدلها هماکنون در نسل چهارم از طول حیاتشان از سال ۱۹۹۹ به سر میبرند و پلتفرم آنها با نسخه بازنگری شده شورولت تاهو، شورولت سابربن، جیامسی یوکون و جیامسی یوکون XL مشترک است. اسکالید استاندارد جدید دارای ۱/۴ اینچ طول بیشتر بوده، ۱/۵ اینچ عریضتر و وزن آن نیز ۴۵/۳ کیلوگرم نسبت به مدل سال گذشته بیشتر است.
توجیه جنرالموتورز برای این افزایش ابعاد و وزن (۲۶۶۲ کیلوگرم در مجموع برای 4WD تست شده)، بازنگری در مهندسی موتور ۶/۲ لیتری pushrod V8 با بلوک کوچک است. با بهینهسازیهایی مانند انژکتور سوخت مستقیم، قدرت خروجی موتور از ۴۰۳ به ۴۲۰ اسببخار رسیده است و گشتاور نیز از ۵۶۵ به ۶۲۳/۶ نیوتنمتر افزایش یافته است. همچنین عملکرد موتور در تستهای سازمان حفاظت محیط زیست امریکا بهبود یافته است. اسکالید جدید در شهر مصرف سوختی برابر ۱۶/۸ لیتر و در جاده برابر ۱۱/۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. این مصرف سوخت، تنها باید با شاسیبلندهای بزرگ در این کلاس مقایسه شود. فائق آمدن بر اینرسی ناشی از یک واگن ۲۶۶۲ کیلوگرم (بدون محاسبه وزن وسایل و سرنشینان) مسئله چالشبرانگیزی است. ولی در همین حال، پیشرانه ۶/۲ لیتری در هنگام سبز شدن چراغ از کسی عقب نمیماند. اسکالید بزرگ در مدت ۶/۱ ثانیه از حالت ایستاده به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت میرسد که برای یک خودرو با وزن نزدیک به ۳ تُن، آمار نسبتاً خوبی است. در همین حال، نسبت به نسل قبل ۰/۲ ثانیه چابکتر شده است. گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به شکلی بهینه از خروجی موتور ۶/۲ لیتری استفاده میکند. البته شاید اگر از گیربکس ۸ دنده اتوماتیک جنرالموتورز استفاده میشد، نتیجه بهتری را شاهد بودیم. ولی کمتر کسی میتواند از گیربکس ۶ دنده کنونی ناراضی باشد. به علاوه، باید گفت که استفاده از دکمه انتخاب دستی دندهها چندان راحت نیست. تکنولوژی به کار رفته در موتور شرایط پایداری را ایجاد کرده است؛ ولی چنین چیزی در مورد سیستم ترمز صادق نیست. وقتی خودرویی با این وزن سرعت بگیرد، نیروی اینرسی حرکتی زیادی تولید میشود. در نتیجه، سیستم ترمز اسکالید در عین حال که بهینهسازی شده، باز هم خودرو را از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر در مسافتی نزدیک به ۶۰ متر متوقف میکند؛ برای خودرویی که میخواهد خانواده و وسایل را جابجا کند، چنین عملکردی در ترمزگیری چندان مطلوب نیست.- نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، ۷-۸ سرنشین، ۵ در واگن.
- قیمت مدل تست: ۸۷۹۸۵ دلار (قیمت مدل پایه: ۷۲۶۹۰ دلار).
- نوع موتور: pushrod 16-valve V-8، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
- گنجایش: ۶۱۶۲ سیسی.
- قدرت: ۴۲۰ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه.
- گشتاور: ۶۲۳/۶۷ نیوتنمتر در ۴۱۰۰ دور در دقیقه.
- گیربکس: ۶ سرعته اتوماتیک با قابلیت شیفت دستی.
ابعاد:
- فاصله محوری: ۲/۹۴۶ متر.
- طول ماشین: ۵/۱۷۹ متر.
- عرض: ۲/۰۴۵ متر.
- ارتفاع: ۱/۸۹ متر.
- وزن کلی: ۲۶۶۲ کیلوگرم.
تستهای سرعت:
- صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۱ ثانیه.
- صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۵/۸ ثانیه.
- صفر تا ۱۷۷/۰۳ کیلومتر بر ساعت: ۲۰ ثانیه.
- استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۶ ثانیه.
- عبور از یکچهارم مایل: ۱۴/۷ ثانیه با سرعت نهایی ۱۵۴/۵ کیلومتر بر ساعت.
- سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۱۸۱/۸ کیلومتر بر ساعت.
- مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۹/۴۴ متر.
مصرف سوخت:
- تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۶/۸ لیتر در شهر و ۱۱/۲ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
- مصرف سوخت در تست: ۱۶/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.
saeed
۹ شهریور ۱۳۹۳محشر کبری
میثم "سوبارو"
۹ شهریور ۱۳۹۳خییییلی خوشکل و با وقاره. اما با تمام خوبیهاش، با مصرف سوختش به شدت مخالفم. بنظر من سیستم هیبریدی برای این جور ماشینا واجبتره تا ماشینی مثل تویوتا پریوس C که کلا غیر هیبریدیش هم کم مصرفه.
انزو
۹ شهریور ۱۳۹۳همه چیش خوبه جز مصرف سوختش.بی ام و ایکس 6 مصرفش 10 لیتره.
فورد
۹ شهریور ۱۳۹۳شتابش منو کشته 6 ثانیه با اون وزن
Carbonado Aventador
۹ شهریور ۱۳۹۳من نمی دونم چه مشکلی با مصرف سوخت این خودرو دارید!!!!!
چند تا ماشین مثل این می شناسید که همچین ارقامی داشته باشه؟؟؟؟؟
اونی که این ماشین رو می خره پول بنزینش رو هم داره!!!!!
میثم "سوبارو"
۱۰ شهریور ۱۳۹۳مشکلی که با مصرف سوختش دارم اینه که چند روز پیش رفته بودم شمال، با چشم خودم دیدم جنگلهای تالش دارن خشک میشن. چند روز اونجا بودم، از باد و بارون هیچ خبری نبود در حالی که تا چند سال پیش تو چله تابستون روزی چند مرتبه بارون میومد. و این دقیقا به خاطر افزایش دمای کره زمینه که یکی از عوامل اصلی این افزایش دما، خودروها هستند. جمعیت زیاد شده و زمین دیگه واقعا ظرفیت این همه استفاده از منابع و بطبع آلودگی رو نداره. نتیجش میشه همین. خشکسالی های بزرگتر هم در راهند و ما همچنان به خودروهای با مصرف صدی 16 میگیم به به و میگیم پول بنزینشو میدیم. و خیلی زودتر از اونچه که فکرش رو بکنیم چیزایی رو میبینیم که فکرش هم آدمو میترسونه اگر همینطور ادامه بدیم. خیلی زود.
Carbonado Aventador
۱۰ شهریور ۱۳۹۳مطمئن باش آلودگی اش خیلی کمتر از نیسان آبی خودمون هست!
ما مشکل بارون نداریم
ما تحریم شدیم!
برو بخون ببین آمریکا چجوری داره ابر هارو تخلیه می کنه!
2 سال پیش این حرف رو احمدی زد ولی همه بهش خندیدن!
حالا داریم به چشم می بینیم!
Ehsan
۱۰ شهریور ۱۳۹۳نه کربونادو جان ما نه مشکل بارون داریم نه آمریکا اون کار مسخره که احمدی نژاد گفت ( کلا توهمات زیاد داشت ) رو میکنه ، مامشکل مدیریت آب داریم
شبکه انتقال اب در ایران بسیار قدیمیست
هدر رفت آب در ایران زیاده ، ما در کشورمون فقط جو سازندگی گرفته بودمون مدام سد میساختیم
سیستم آبیاری مزارع در ایران از زمان هخامنشیان هنوز به روز نشده ، ما مشکا فرهنگ مصرف داریم و ….
Hooman
۹ شهریور ۱۳۹۳واقعاً عرضش ۲ متره ؟؟؟!!!!
Hitler
۱۰ شهریور ۱۳۹۳اگه بدنش رو آلومینیمی میکردن محشر می شد نه؟
باور کنید چیزی در دانشگاه وجود ندارد،من کارآفرینیم و بدون تحصیلات آکادمیک موفقم.همانطور که سن به درک،هوش به نمره،سواد به مدرک،و مدرک به شخصیت افراد بستگی ندارد موفقیت نیز با چندیدن هزار صفحه کتاب تضمین نمی شود ،مهم جرقه،ایده،وتلاش است وگرنه همیشه کارمندی و کارگری وجود دارد(کامیاب کبیر)
پ.ن»کارمندی و کارگری یعنی کار زیاد،حقوق و مزایای کم،و در آخر کمی پول بازنشستگی
Ehsan
۱۰ شهریور ۱۳۹۳شما ریسک نمیکنید و برای دیگران کار میکنید یا ریسک میکنید و دیگران برای شما کار میکنند
این جمله از یکی از مردان موفق امریکاست ولی یادم نمیاد کی !
قاقالی
۱۰ شهریور ۱۳۹۳پشتش زیادی ساده س
Saeed.shariati
۱۰ شهریور ۱۳۹۳1:دسته دنده
2:چراغ های عقبش
مویه کوشته وولک
راستی بچه ها یه نصیحت:
آلبوم آرایش غلیظ همایون شجریان دانلود کنین حتی اونایی هم که پاپ گوش میدن حسابی خوششون میاد
از ما گفتن
sky
۹ شهریور ۱۳۹۳زیاد خوشم نیومد البته بد نیست
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۹ شهریور ۱۳۹۳به نظر من تنها ایرادی که ازش میشه گرفت مصرف سوخت زیاد و وزن زیادشه.همین و بس!
ASTON MARTin
۹ شهریور ۱۳۹۳اَفتَضَحُن اِفتَضَحُن اِفتِضاح
عباس
۹ شهریور ۱۳۹۳ماشین به این خوبی یه اشکال منطقی ازش بگیر اگه می تونی .بعد می خوای چیزی بگی دقت کن ،افتضاح از باب افتعال هستش اِفتَضَح یَفتَضَحُ اِفتِضاح
ASTON MARTin
۱۰ شهریور ۱۳۹۳من شرو ور میگم این زبون عرضششو نداره درس بگم
اولین اشکال منطقی اینکه که از 100 ک.م باید 60 متر اون ور تر خودشو نگه داره
داخلش خوشگله قبول دارم ولی بیرونش گنده
قناسه
عباس
۱۰ شهریور ۱۳۹۳1. می دونم این زبون ارزشش رو نداره که ازش حرف بزنیم ولی تو مدرسه مجبوریم یاد بگیریم .2.میدونم این مسافت برای ترمز یه ماشین زیاده ولی برای این هیولا خوبه.واگه اینطور باشه یعنی ترمز ماشین های داخل که خودت می دونی دقیقامنظورم کدومشه چون تو مسافت کمتری متوقف میشه بهتر از اینه .3.در مورد اندازه ی ماشین هم میدونم بزرگه و تو ایران استفاده ازش سخته ولی یه چیز کاملا شخصی و سلیقه ای هستش و من به شخصه ازش خوشم میاد .
Vahid
۹ شهریور ۱۳۹۳از این جور طراحی خوشم نمیاد.
reza
۹ شهریور ۱۳۹۳ماشین امریکایی فقط : شورلت
احمدرضا
۹ شهریور ۱۳۹۳وقعا جنتلمنه واااووووو حال کردم دمت قییییژژژژژ
بنده خدا
۹ شهریور ۱۳۹۳خوبست…یخده از پژو405بیشتر میسوزونه….
MoahmmadTSR
۹ شهریور ۱۳۹۳زشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
:))))))
RainCityCars
۹ شهریور ۱۳۹۳جا واسه هیچ حرفی باقی نمی زاره ، طراحی لوکس و زیبا، اتاق لوکس،امکانات توپ،دیگه چی می خواید ، فقط ترمزش ضعیفه ( تو منطقه آزاد انزلی یه دونه آوردن آخرم هیش کی نخرید الانم یوکان آوردن)
حسین
۱۰ شهریور ۱۳۹۳یا یکی از معدود جملات باحال مجله ماشین افتادم تو تست کاپرا نوشته بود با اتکا به سپر عقب ماشین جلویی میتونید به توقفش امیدوار باشید
ASTON MARTin
۹ شهریور ۱۳۹۳این علامه هایی که آنلایک میکنن چرا نمیان تمجیداتشون رو ازین تانکر بکنن تا مام بفهمیم دقیقا چیش رو قشنگ میدونن؟
من اگه بشینم پشت این وسیله صد در صد زدم در عقب یکی :| با این ترمزش
Mohammad
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ظاهرش به آدم آرامش میده ولی نظرات شما باعث میشه هسته ی خورشید و دل ما با هم به دمای تعادل برسند.
datsun
۹ شهریور ۱۳۹۳کابینش خیلی لوکسه باهاش حال کردم
صادق
۹ شهریور ۱۳۹۳برخلاف نظر بعضی دوستان، به نظر من خیلی هم زیباست
ولی انصافا با 6.2 لیتر موتور، با 3 تن وزن، با اینکه دور موتور بالای 4000 به دست میاد، ترکیبی 13 لیتر تقریبا میسوزونه، به نظرم معقولانه اس
با این وزن، شتاب خوبی هم میگیره
طراحی داخلیش هم به نظر من خیلی زیباست
در کل من از این دست ماشینا خوشم میاد، یه جورایی خیلی با ابهتن
راستی بچه ها، اینم بدونید، این موتوری که توی این ماشینه با 400 اسب و 600 تا گشتاور، توانایی انتقال تقریبا 8 تن رو داره (وزن خودش + یدکش) به نظرم که فوق العادس
Carbonado Aventador
۹ شهریور ۱۳۹۳درود
صادق صبر کن حقوقم رو بگیرم , یدونه از این کادیلاک رو برات می خرم!!!!
صادق
۹ شهریور ۱۳۹۳آخ جوووووون ;)
Carbonado Aventador
۹ شهریور ۱۳۹۳در ضمن یه خبر خوب برات دارم!
فراری می خواد 458 اسپشیاله اسپایدر رو تولید کنه!!!!
چند شبه دیدم ولی هنوز وقت نکردم بفرستم پدال!!!!
Carbonado Aventador
۹ شهریور ۱۳۹۳چه رنگی اش رو دوست داری داداش؟؟؟
چرمش چ رنگی باشه؟؟؟
6 دنده می خواهی یا 8 دنده؟؟؟
صادق
۹ شهریور ۱۳۹۳همین رنگایی که توی عکسا هست، خیلی خوبن ;)
گفتی 458
علاوه بر اون، فراری کلا داره روی جانشین 458 هم کار میکنه
!!
Carbonado Aventador
۱۰ شهریور ۱۳۹۳بگذار 50 عدد از 458 تولید شه بعد بگو دنبال جانشینش هستند!
Carbonado Aventador
۱۰ شهریور ۱۳۹۳از یه طرف دوست ندارم فراری یه محصول قویتر بده ، از یه طرفهم دوست دارم فراری این ماشینو تولید کنه تا لامبو هم مدل سوپر لجرا lp660 رو تولید کنه!.
در کل تولید فراری جدید به نفع ایتالیا هست!
مهدی 911
۹ شهریور ۱۳۹۳رقیب اصلیش با این قیمت gl550 ولکسوس lx570 هست البته کادیلاک کمی ارزونتره نمای جلو وداشبوردش فشنگه ولی انصافا نمای پشتش جالب نیست منglرو بهتر میدونم
سام
۹ شهریور ۱۳۹۳با سلام
این ماشین واقعا زیبا و باکیفیته و نشون می ده که خودروهای suv آمریکایی دارن به مرز بهترین نزدیک می شن. کادیلاک در سال 1902 توسط هنری للاند تاسیس شده واسمش رو هم به افتخار « آنتونی لامت کادیلاک » بنیانگذار شهر دیترویت نامگذاری کرده. اولین موتور 8 سیلندر v شکل بالانس ، اولین خودرو دنده اتوماتیک جهان ، اولین چراغ روشنایی استاندارد ، اولین سیستم استاندارد مونتاژ خودرو در 1908 و…..از اختراعات کادیلاک بوده. کادیلاک در زمان اولیه ورودش به عنوان خوش ساخت ترین اتومبیل از لحاظ تعویض پذیری قطعات بوده.
hadi
۱۰ شهریور ۱۳۹۳سلام. آقا من با شما کاملا موافقم. این ماشین محبوب بیشتر آدم های موفق و ورزشکارای بزرگ امریکاس. واقعا با کلاس ، اصیل و با شخصیته. هر کس که یک بار داخل همین کادیلاک ایران های خودمون نشسته باشه کاملا میدونه که چقدر از لحاظ امکانات رفاهی از رقبای زمان خودش سر تره. کلا از لحاظ پرستیژ یه این ماشین یه سر و گردن بالاتر از تمام اس یو وی های فول سایزه
Ferrari
۹ شهریور ۱۳۹۳سلطان جاده ها کادیلاک اسکالاد. دوستان الکی گیر ندید مصرفش زیاده. با این ابعاد و وزن مصرفش کاملا خوبه. و الان اسکالاد رقیب جدی، خیلی جدی کمپانی هایی هست که می گفتن در حال ساخت SUV لوکس هستن. وقت یه مشکل هست اروپایی ها از هر چی ماشین بزرگ آمریکایی خوششون نمیاد.
محمد 7
۹ شهریور ۱۳۹۳خیلی گندس
مگه آدم با ماشین چی میخواد کنه
حسین
۱۰ شهریور ۱۳۹۳هیچی که به رفیقاش بگه ببینید ماشین من 3 تن وزن داره دلتون بسوزه ، در ضمن ترمزم نداره هرکی جرأت داره تو جاده ازم سبقت بگیره تا مثل کتلت بچسبونمش به کف جاده
محمدحسین پورکیوان
۱۰ شهریور ۱۳۹۳سلام دوستان
میگم ماایرانیها تقریبا هم سلیقه با امریکاییها هستیم یعنی –هرچه بزرگتر بهتر–
و این کادیلاک عزیز فکر کنم ایرادش توی ترمزش باشه ولاغیر!
فرهاد
۱۰ شهریور ۱۳۹۳واقعا ماشین بی نظیریه تو کلاس خودش
به نظر من مصرف سوخت واسه یه موتور 6.2 لیتری با قدرت 430 اسب بخار و 0تا100 6ثانیه داخل شهر 16.8 . کجاش زیاده دوستان ? همین ماشین های جدید با موتور 2 یا 2.5 لیتری تو شهر 10تا میسوزونن .
واقعا تکه
لاکی استریک
۱۰ شهریور ۱۳۹۳این ماشین تو ایران بیاد روزی ۴تا کشته میده هیچکس جنبه این همه قدرت با ترمزه ضعبف رو نداره
amir ali
۱۰ شهریور ۱۳۹۳دوستان اگر فقط عیب این ماشین ترمز آن معرفی شده در مقایسه با ماشین های باکیفیت و لوکس بوده نه با اتومبیل های ایرانی . اگر خیلی نگران خط ترمز هستید باید بگم پراید با وزن زیر 1 تن و موتور ضعیف خود خط ترمز 41 متر ! داره . حالا قضاوت با خودتون . در مورد مصرف بنزین هم این خودرو در کلاس خودش جز کم مصرف ها محسوب میشه . موتور بالای 6 لیتر هست . فقط یک مقایسه کنید با لندکروز . اگر کالایی خوب هست و ما به هر دلیل نمی توانیم آن را داشته باشیم نباید ایراد غیر منطقی و مغرضانه بگیریم . بعضی از شرکت های خودروسازی دنیا به دلیل خدمات و پیشرو بودن قابل احترام هستند و نمی توان بدون دانش تخصصی از آنها ایراد گرفت . شرکت هایی مثل پورشه ، کادیلاک ، فولکس ، بنتلی ، مرسدس ، کرایسلر و …
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ شهریور ۱۳۹۳درود .
شما داری ترمز یک ماشینی که متعلق به 30 سال پیش هست رو با این مقایسه
میکنی ؟؟؟؟ انصافه ؟؟؟
بعدشم اون سواری هست چه کار داره به این شاسی بلند لوکس ؟؟؟
این ماشین ادعای یدک کش رو داره که پراید نداره .
این ماشین اگر یدک کش داشته باشه و 5 نفر سرنشین و خرت و پرت ، خدا
میدونه کجا وای میسه . باید قبول کرد ترمزش ضعیفه .
e36
۱۰ شهریور ۱۳۹۳لندکروز 200 پیشش مورچس
علی
۱۰ شهریور ۱۳۹۳مگه میشه در مقابل این عظمت قد علم کرد. هیچی برای گفتن ندارم جز اینکه کلامو از سرم بر دارم.فوق العادست…
رسول
۱۰ شهریور ۱۳۹۳همه چی ارومه من چقدر بدبختم
محمدرضا
۱۰ شهریور ۱۳۹۳وااااااااای طراحی داخلشو…با قلب آدم بازی میکنه.
ناشناس
۱۰ شهریور ۱۳۹۳ایراد نداره فقط ای کاش موتورش جای 16 سوپاپ 32 تا داشت هم شتاب هم مصرفش رو بهتر میکرد
فریا
۱۰ شهریور ۱۳۹۳خب فرقی نمیکنه . میشه بجای چهار تا سوپاپ کوچیک تو هر سیلندر از دو سوپاپ بزرگتر استفاده کرد . شما احیانا از طرفداران پارس ELX نیستین ؟ ( مثل خودم :-D )
ایرانیا با پارس جوگیر شدن که بجای دو سوپاپ چهار سوپاپ تو سیلندر باشه :-)
فریا
۱۰ شهریور ۱۳۹۳دوستانی که میگن مصرفش زیاده ، قبلش یه نگاه به این مقایسه بندازن ، اگه مصرف اسکلید زیاده ، پس مصرف بنز و لکسوسی که سنگشو به سینه میزنید چیــه ؟؟!!
برادری که میای میگی مصرف X6 ، ده لیتره . صحت حرفت رو کاری ندارم . ولی جسارتا این بیسوادی شما رو نشون میده که شاسی بلند لوکس فول سایز رو با شاسی بلند اسپرت کوپه مقایسه میکنی !!
برادری باربد کامارو ، میای میگی وزنش زیاده ! انتظار داشتی برات از پلاستیک میساختنش ؟؟ اینجا مثل سامسونگ نیست پلاستیک بازی تعطیله . این یه ماشین لوکسه !
لینک توی کامنت زیر
فریا
۱۰ شهریور ۱۳۹۳http://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%B3/
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ شهریور ۱۳۹۳درود . دوست عزیز موتور 12 سیلندر مرسدس بنز با مصرف 11.5 لیتر ،
اعجاب انگیز نیست ؟؟؟
فریا
۱۱ شهریور ۱۳۹۳این موتوری که شما فرمودین روی چه ماشینیه ؟؟ وزن ماشین ؟؟ حجمش چقده ؟؟ 11.5 لیتر برا سیکل جاده ای دیگه ! خب مال اسکلید هم همینقده برادر من !!
برای شما اعجاب انگیز نیست که : همون مرسدس GL450 که لینکشو دادم ، وزنش به نظر میاد از اسکلید کمتر باشه ، 4.6 حجم داره ، مــــصرف میانگینش 14.7 لیتر هست ؟؟ چرا صدای اونو در نمیاری ؟؟ اونکه مصرف شهریش یه چیزیم بیشتر از اسکلید درمیاد :-)
موتور 12 سیلندری که شما میفرمایید (65) حجمش کمتر یا برابر با حجم موتور V8 اسکلید هست . مگه مصرف بنزین به تعداد سیلندره ؟
بهتره قبله نظر دادن یکم فکر کنید . منتظر جواب هستم
شروین
۱۲ شهریور ۱۳۹۳ایول داری داداش
فریا
۱۳ شهریور ۱۳۹۳خواهش میکنم شروین جان . واقعیتو تبیین کردم کار بزرگی نبود . :*
Ahmad..F12
۱۰ شهریور ۱۳۹۳انیس جان ممنون
کادیلاک هم تو این نمونه یه سری چیزاشو واقعاً عالی زده یه سری چیزاشو ضعیف
طراحی و کیفیت مخصوصاً طراحی داخلی عالی
ترمزها و مصرف سوخت و عملکرد موتور نسبت به حجم ضعیف
امید
۱۰ شهریور ۱۳۹۳ماشین زیبایی هست ولی بنز gl فول سایز وقتی باشه نمیشه به چیز دیگه ای فکر کرد ولی مصرف و گشتاور بهتری نسبت به بنز داره
حجت میدان دار
۱۰ شهریور ۱۳۹۳قشنگ.شیک.باکلاس.موتور قوی. خلاصهیه ماشین ترو تمیز خوشکل