کادیلاک

بررسی کادیلاک اسکالید AWD مدل ۲۰۱۵

کادیلاک هیچ‌گاه از ساختن خودروهای بزرگ و سنگین هراسی نداشته است. اوایل دهه ۱۹۳۰ میلادی کادیلاک‌هایی بوده که بیش از ۳ تُن وزن داشته‌اند و در همین حال، اتومبیل به حساب می‌آمدند. در حال حاضر، مدل‌های بزرگ کادیلاک شامل اسکالید و اسکالید ESV با فاصله محوری بلندتر هستند. این مدل‌ها هم‌اکنون در نسل چهارم از طول حیاتشان از سال ۱۹۹۹ به سر می‌برند و پلتفرم آن‌ها با نسخه بازنگری شده شورولت تاهو، شورولت سابربن، جی‌ام‌سی یوکون و جی‌ام‌سی یوکون XL مشترک است. اسکالید استاندارد جدید دارای ۱/۴ اینچ طول بیشتر بوده، ۱/۵ اینچ عریض‌تر و وزن آن نیز ۴۵/۳ کیلوگرم نسبت به مدل سال گذشته بیشتر است.

2015 Cadillac Escalade AWD
۲۰۱۵ Cadillac Escalade AWD
توجیه جنرال‌موتورز برای این افزایش ابعاد و وزن (۲۶۶۲ کیلوگرم در مجموع برای 4WD تست شده)، بازنگری در مهندسی موتور ۶/۲ لیتری pushrod V8 با بلوک کوچک است. با بهینه‌سازی‌هایی مانند انژکتور سوخت مستقیم، قدرت خروجی موتور از ۴۰۳ به ۴۲۰ اسب‌بخار رسیده است و گشتاور نیز از ۵۶۵ به ۶۲۳/۶ نیوتن‌متر افزایش یافته است. همچنین عملکرد موتور در تست‌های سازمان حفاظت محیط زیست امریکا بهبود یافته است. اسکالید جدید در شهر مصرف سوختی برابر ۱۶/۸ لیتر و در جاده برابر ۱۱/۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. این مصرف سوخت، تنها باید با شاسی‌بلندهای بزرگ در این کلاس مقایسه شود.
2015 Cadillac Escalade AWD
۲۰۱۵ Cadillac Escalade AWD
فائق آمدن بر اینرسی ناشی از یک واگن ۲۶۶۲ کیلوگرم (بدون محاسبه وزن وسایل و سرنشینان) مسئله چالش‌برانگیزی است. ولی در همین حال، پیشرانه ۶/۲ لیتری در هنگام سبز شدن چراغ از کسی عقب نمی‌ماند. اسکالید بزرگ در مدت ۶/۱ ثانیه از حالت ایستاده به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که برای یک خودرو با وزن نزدیک به ۳ تُن، آمار نسبتاً خوبی است. در همین حال، نسبت به نسل قبل ۰/۲ ثانیه چابک‌تر شده است.
2015 Cadillac Escalade AWD
۲۰۱۵ Cadillac Escalade AWD
گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به شکلی بهینه از خروجی موتور ۶/۲ لیتری استفاده می‌کند. البته شاید اگر از گیربکس ۸ دنده اتوماتیک جنرال‌موتورز استفاده می‌شد، نتیجه بهتری را شاهد بودیم. ولی کمتر کسی می‌تواند از گیربکس ۶ دنده کنونی ناراضی باشد. به علاوه، باید گفت که استفاده از دکمه انتخاب دستی دنده‌ها چندان راحت نیست.
2015 Cadillac Escalade AWD Interior
۲۰۱۵ Cadillac Escalade AWD Interior
تکنولوژی به کار رفته در موتور شرایط پایداری را ایجاد کرده است؛ ولی چنین چیزی در مورد سیستم ترمز صادق نیست. وقتی خودرویی با این وزن سرعت بگیرد، نیروی اینرسی حرکتی زیادی تولید می‌شود. در نتیجه، سیستم ترمز اسکالید در عین حال که بهینه‌سازی شده، باز هم خودرو را از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر در مسافتی نزدیک به ۶۰ متر متوقف می‌کند؛ برای خودرویی که می‌خواهد خانواده و وسایل را جابجا کند، چنین عملکردی در ترمزگیری چندان مطلوب نیست.
اینرسی اثر خود را در دینامیک هندلینگ می‌گذارد. در بهینه‌سازی انجام شده برای سیستم تعلیق یک سختی لغزش قابل‌توجه مشاهده می‌شود که باعث بهبود کیفیت سواری اسکالید شده است و این واگن بزرگ در پیچ‌های سخت شرایط بهتری پیدا کرده است. در مجموع اسکالید از لحاظ دینامیکی در سیستم تعلیق و فرمان، رشد خوبی داشته است.
بیشتر از عملکرد اسکالید در شتاب و همین‌طور قابلیت یدک‌کشی ۳۶۷۴ کیلوگرمی، نقطه قوت این خودرو در طراحی داخل کابین‌اش است. در همین حال، طراحی بدنه ۲۰۱۵ با گوشه‌های تیز ما را به یاد کادیلاک دهه‌های پیش می‌اندازد.
کابین مدل پرمیوم تست شده با آپشن چرم مشکی ۲ هزار دلاری، زیبایی خارق‌العاده‌ای داشته است. البته صندلی‌ها دارای گرم‌کن و تهویه نیز هستند و امکانات مختلفی نیز در این مدل ارائه شده است؛ امکاناتی مانند درب عقب اتوماتیک، صندلی‌های ردیف سوم با قابلیت جمع‌شدن خودکار، سیستم صوتی با کیفیت بالا، سیستم سرگرمی DVD برای صندلی‌های ردیف دوم، نمایشگر رنگی رو به بالا و یک صفحه نمایش بزرگ ۱۲/۳ اینچی در وسط داشبورد که با یک سیستم راهبری بی‌نظیر همراه است. البته در کنار این سیستم راهبری، صفحه نمایش بزرگ شامل کنترل سیستم اطلاعت و سرگرمی CUE نیز هست که در نگاه اول بسیار خوشایند به نظر می‌آید؛ ولی در طول زمان و تجربه کاربر از دو سیستم در کنار هم، ناخوشایندی خود را نشان می‌دهد.
با قیمت ۷۲ هزار و ۶۹۰ دلار برای مدل «استاندارد» تک‌دیفرانسیل، اسکالید در حال حاضر گران‌ترین خودروی خط تولید کادیلاک به حساب می‌آید. البته مدل تست شده سطح بالای پرمیوم AWD از این هم بالاتر بوده و ۸۷۹۸۵ دلار قیمت دارد. این در حالی است که یک یوکون دینالی نیز بسیاری از همین امکانات را در اختیار قرار می‌دهد و با پیشرانه مشابه، دارای قیمت کمتری است. با این وجود، هیبت و وقار کادیلاک را نباید فراموش کرد.
مشخصات:
  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، ۷-۸ سرنشین، ۵ در واگن.
  • قیمت مدل تست: ۸۷۹۸۵ دلار (قیمت مدل پایه: ۷۲۶۹۰ دلار).
  • نوع موتور: pushrod 16-valve V-8، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
  • گنجایش: ۶۱۶۲ سی‌سی.
  • قدرت: ۴۲۰ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۶۲۳/۶۷ نیوتن‌متر در ۴۱۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۶ سرعته اتوماتیک با قابلیت شیفت دستی.

ابعاد:

  • فاصله محوری: ۲/۹۴۶ متر.
  • طول ماشین: ۵/۱۷۹ متر.
  • عرض: ۲/۰۴۵ متر.
  • ارتفاع: ۱/۸۹ متر.
  • وزن کلی: ۲۶۶۲ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۱ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۵/۸ ثانیه.
  • صفر تا ۱۷۷/۰۳ کیلومتر بر ساعت: ۲۰ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۶ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۴/۷ ثانیه با سرعت نهایی ۱۵۴/۵ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۱۸۱/۸ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۹/۴۴ متر.

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۶/۸ لیتر در شهر و ۱۱/۲ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۶/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸۳ دیدگاه‌ها

  1. saeed

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    محشر کبری

    1. میثم "سوبارو"

      ۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      خییییلی خوشکل و با وقاره. اما با تمام خوبیهاش، با مصرف سوختش به شدت مخالفم. بنظر من سیستم هیبریدی برای این جور ماشینا واجبتره تا ماشینی مثل تویوتا پریوس C که کلا غیر هیبریدیش هم کم مصرفه.

    2. انزو

      ۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      همه چیش خوبه جز مصرف سوختش.بی ام و ایکس 6 مصرفش 10 لیتره.

    3. فورد

      ۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (13 ديدگاه)

      شتابش منو کشته 6 ثانیه با اون وزن

      1. Carbonado Aventador

        ۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        من نمی دونم چه مشکلی با مصرف سوخت این خودرو دارید!!!!!
        چند تا ماشین مثل این می شناسید که همچین ارقامی داشته باشه؟؟؟؟؟
        اونی که این ماشین رو می خره پول بنزینش رو هم داره!!!!!

        1. میثم "سوبارو"

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (1772 ديدگاه)

          مشکلی که با مصرف سوختش دارم اینه که چند روز پیش رفته بودم شمال، با چشم خودم دیدم جنگلهای تالش دارن خشک میشن. چند روز اونجا بودم، از باد و بارون هیچ خبری نبود در حالی که تا چند سال پیش تو چله تابستون روزی چند مرتبه بارون میومد. و این دقیقا به خاطر افزایش دمای کره زمینه که یکی از عوامل اصلی این افزایش دما، خودروها هستند. جمعیت زیاد شده و زمین دیگه واقعا ظرفیت این همه استفاده از منابع و بطبع آلودگی رو نداره. نتیجش میشه همین. خشکسالی های بزرگتر هم در راهند و ما همچنان به خودروهای با مصرف صدی 16 میگیم به به و میگیم پول بنزینشو میدیم. و خیلی زودتر از اونچه که فکرش رو بکنیم چیزایی رو میبینیم که فکرش هم آدمو میترسونه اگر همینطور ادامه بدیم. خیلی زود.

        2. Carbonado Aventador

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          مطمئن باش آلودگی اش خیلی کمتر از نیسان آبی خودمون هست!
          ما مشکل بارون نداریم
          ما تحریم شدیم!
          برو بخون ببین آمریکا چجوری داره ابر هارو تخلیه می کنه!
          2 سال پیش این حرف رو احمدی زد ولی همه بهش خندیدن!
          حالا داریم به چشم می بینیم!

        3. Ehsan

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (1251 ديدگاه)

          نه کربونادو جان ما نه مشکل بارون داریم نه آمریکا اون کار مسخره که احمدی نژاد گفت ( کلا توهمات زیاد داشت ) رو میکنه ، مامشکل مدیریت آب داریم
          شبکه انتقال اب در ایران بسیار قدیمیست
          هدر رفت آب در ایران زیاده ، ما در کشورمون فقط جو سازندگی گرفته بودمون مدام سد میساختیم
          سیستم آبیاری مزارع در ایران از زمان هخامنشیان هنوز به روز نشده ، ما مشکا فرهنگ مصرف داریم و ….

    4. Hooman

      ۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      واقعاً عرضش ۲ متره ؟؟؟!!!!

      1. Hitler

        ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (499 ديدگاه)

        اگه بدنش رو آلومینیمی میکردن محشر می شد نه؟

        باور کنید چیزی در دانشگاه وجود ندارد،من کارآفرینیم و بدون تحصیلات آکادمیک موفقم.همانطور که سن به درک،هوش به نمره،سواد به مدرک،و مدرک به شخصیت افراد بستگی ندارد موفقیت نیز با چندیدن هزار صفحه کتاب تضمین نمی شود ،مهم جرقه،ایده،وتلاش است وگرنه همیشه کارمندی و کارگری وجود دارد(کامیاب کبیر)

        پ.ن»کارمندی و کارگری یعنی کار زیاد،حقوق و مزایای کم،و در آخر کمی پول بازنشستگی

        1. Ehsan

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (1251 ديدگاه)

          شما ریسک نمیکنید و برای دیگران کار میکنید یا ریسک میکنید و دیگران برای شما کار میکنند

          این جمله از یکی از مردان موفق امریکاست ولی یادم نمیاد کی !

    5. قاقالی

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (150 ديدگاه)

      پشتش زیادی ساده س

    6. Saeed.shariati

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (477 ديدگاه)

      1:دسته دنده
      2:چراغ های عقبش
      مویه کوشته وولک
      راستی بچه ها یه نصیحت:
      آلبوم آرایش غلیظ همایون شجریان دانلود کنین حتی اونایی هم که پاپ گوش میدن حسابی خوششون میاد
      از ما گفتن

  2. sky

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    زیاد خوشم نیومد البته بد نیست

  3. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    به نظر من تنها ایرادی که ازش میشه گرفت مصرف سوخت زیاد و وزن زیادشه.همین و بس!

  4. ASTON MARTin

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    اَفتَضَحُن اِفتَضَحُن اِفتِضاح

    1. عباس

      ۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (11 ديدگاه)

      ماشین به این خوبی یه اشکال منطقی ازش بگیر اگه می تونی .بعد می خوای چیزی بگی دقت کن ،افتضاح از باب افتعال هستش اِفتَضَح یَفتَضَحُ اِفتِضاح

      1. ASTON MARTin

        ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1346 ديدگاه)

        من شرو ور میگم این زبون عرضششو نداره درس بگم
        اولین اشکال منطقی اینکه که از 100 ک.م باید 60 متر اون ور تر خودشو نگه داره
        داخلش خوشگله قبول دارم ولی بیرونش گنده
        قناسه

        1. عباس

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (5 ديدگاه)

          1. می دونم این زبون ارزشش رو نداره که ازش حرف بزنیم ولی تو مدرسه مجبوریم یاد بگیریم .2.میدونم این مسافت برای ترمز یه ماشین زیاده ولی برای این هیولا خوبه.واگه اینطور باشه یعنی ترمز ماشین های داخل که خودت می دونی دقیقامنظورم کدومشه چون تو مسافت کمتری متوقف میشه بهتر از اینه .3.در مورد اندازه ی ماشین هم میدونم بزرگه و تو ایران استفاده ازش سخته ولی یه چیز کاملا شخصی و سلیقه ای هستش و من به شخصه ازش خوشم میاد .

  5. Vahid

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    از این جور طراحی خوشم نمیاد.

  6. reza

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (145 ديدگاه)

    ماشین امریکایی فقط : شورلت

  7. احمدرضا

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    وقعا جنتلمنه واااووووو حال کردم دمت قییییژژژژژ

  8. بنده خدا

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    خوبست…یخده از پژو405بیشتر میسوزونه….

  9. MoahmmadTSR

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    زشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
    :))))))

  10. RainCityCars

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    جا واسه هیچ حرفی باقی نمی زاره ، طراحی لوکس و زیبا، اتاق لوکس،امکانات توپ،دیگه چی می خواید ، فقط ترمزش ضعیفه ( تو منطقه آزاد انزلی یه دونه آوردن آخرم هیش کی نخرید الانم یوکان آوردن)

    1. حسین

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (248 ديدگاه)

      یا یکی از معدود جملات باحال مجله ماشین افتادم تو تست کاپرا نوشته بود با اتکا به سپر عقب ماشین جلویی میتونید به توقفش امیدوار باشید

  11. ASTON MARTin

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    این علامه هایی که آنلایک میکنن چرا نمیان تمجیداتشون رو ازین تانکر بکنن تا مام بفهمیم دقیقا چیش رو قشنگ میدونن؟
    من اگه بشینم پشت این وسیله صد در صد زدم در عقب یکی :| با این ترمزش

    1. Mohammad

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (33 ديدگاه)

      ظاهرش به آدم آرامش میده ولی نظرات شما باعث میشه هسته ی خورشید و دل ما با هم به دمای تعادل برسند.

  12. datsun

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3946 ديدگاه)

    کابینش خیلی لوکسه باهاش حال کردم

  13. صادق

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    برخلاف نظر بعضی دوستان، به نظر من خیلی هم زیباست

    ولی انصافا با 6.2 لیتر موتور، با 3 تن وزن، با اینکه دور موتور بالای 4000 به دست میاد، ترکیبی 13 لیتر تقریبا میسوزونه، به نظرم معقولانه اس

    با این وزن، شتاب خوبی هم میگیره

    طراحی داخلیش هم به نظر من خیلی زیباست

    در کل من از این دست ماشینا خوشم میاد، یه جورایی خیلی با ابهتن

    راستی بچه ها، اینم بدونید، این موتوری که توی این ماشینه با 400 اسب و 600 تا گشتاور، توانایی انتقال تقریبا 8 تن رو داره (وزن خودش + یدکش) به نظرم که فوق العادس

    1. Carbonado Aventador

      ۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      درود
      صادق صبر کن حقوقم رو بگیرم , یدونه از این کادیلاک رو برات می خرم!!!!

      1. صادق

        ۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2123 ديدگاه)

        آخ جوووووون ;)

      2. Carbonado Aventador

        ۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        در ضمن یه خبر خوب برات دارم!
        فراری می خواد 458 اسپشیاله اسپایدر رو تولید کنه!!!!
        چند شبه دیدم ولی هنوز وقت نکردم بفرستم پدال!!!!

      3. Carbonado Aventador

        ۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        چه رنگی اش رو دوست داری داداش؟؟؟
        چرمش چ رنگی باشه؟؟؟
        6 دنده می خواهی یا 8 دنده؟؟؟

        1. صادق

          ۹ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (2123 ديدگاه)

          همین رنگایی که توی عکسا هست، خیلی خوبن ;)

          گفتی 458

          علاوه بر اون، فراری کلا داره روی جانشین 458 هم کار میکنه
          !!

        2. Carbonado Aventador

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          بگذار 50 عدد از 458 تولید شه بعد بگو دنبال جانشینش هستند!

        3. Carbonado Aventador

          ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          از یه طرف دوست ندارم فراری یه محصول قویتر بده ، از یه طرفهم دوست دارم فراری این ماشینو تولید کنه تا لامبو هم مدل سوپر لجرا lp660 رو تولید کنه!.
          در کل تولید فراری جدید به نفع ایتالیا هست!

  14. مهدی 911

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    رقیب اصلیش با این قیمت gl550 ولکسوس lx570 هست البته کادیلاک کمی ارزونتره نمای جلو وداشبوردش فشنگه ولی انصافا نمای پشتش جالب نیست منglرو بهتر میدونم

  15. سام

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    با سلام
    این ماشین واقعا زیبا و باکیفیته و نشون می ده که خودروهای suv آمریکایی دارن به مرز بهترین نزدیک می شن. کادیلاک در سال 1902 توسط هنری للاند تاسیس شده واسمش رو هم به افتخار « آنتونی لامت کادیلاک » بنیانگذار شهر دیترویت نامگذاری کرده. اولین موتور 8 سیلندر v شکل بالانس ، اولین خودرو دنده اتوماتیک جهان ، اولین چراغ روشنایی استاندارد ، اولین سیستم استاندارد مونتاژ خودرو در 1908 و…..از اختراعات کادیلاک بوده. کادیلاک در زمان اولیه ورودش به عنوان خوش ساخت ترین اتومبیل از لحاظ تعویض پذیری قطعات بوده.

    1. hadi

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (63 ديدگاه)

      سلام. آقا من با شما کاملا موافقم. این ماشین محبوب بیشتر آدم های موفق و ورزشکارای بزرگ امریکاس. واقعا با کلاس ، اصیل و با شخصیته. هر کس که یک بار داخل همین کادیلاک ایران های خودمون نشسته باشه کاملا میدونه که چقدر از لحاظ امکانات رفاهی از رقبای زمان خودش سر تره. کلا از لحاظ پرستیژ یه این ماشین یه سر و گردن بالاتر از تمام اس یو وی های فول سایزه

  16. Ferrari

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    سلطان جاده ها کادیلاک اسکالاد. دوستان الکی گیر ندید مصرفش زیاده. با این ابعاد و وزن مصرفش کاملا خوبه. و الان اسکالاد رقیب جدی، خیلی جدی کمپانی هایی هست که می گفتن در حال ساخت SUV لوکس هستن. وقت یه مشکل هست اروپایی ها از هر چی ماشین بزرگ آمریکایی خوششون نمیاد.

  17. محمد 7

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (103 ديدگاه)

    خیلی گندس
    مگه آدم با ماشین چی میخواد کنه

    1. حسین

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (248 ديدگاه)

      هیچی که به رفیقاش بگه ببینید ماشین من 3 تن وزن داره دلتون بسوزه ، در ضمن ترمزم نداره هرکی جرأت داره تو جاده ازم سبقت بگیره تا مثل کتلت بچسبونمش به کف جاده

  18. محمدحسین پورکیوان

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (73 ديدگاه)

    سلام دوستان
    میگم ماایرانیها تقریبا هم سلیقه با امریکاییها هستیم یعنی –هرچه بزرگتر بهتر–
    و این کادیلاک عزیز فکر کنم ایرادش توی ترمزش باشه ولاغیر!

  19. فرهاد

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    واقعا ماشین بی نظیریه تو کلاس خودش
    به نظر من مصرف سوخت واسه یه موتور 6.2 لیتری با قدرت 430 اسب بخار و 0تا100 6ثانیه داخل شهر 16.8 . کجاش زیاده دوستان ? همین ماشین های جدید با موتور 2 یا 2.5 لیتری تو شهر 10تا میسوزونن .
    واقعا تکه

  20. لاکی استریک

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (191 ديدگاه)

    این ماشین تو ایران بیاد روزی ۴تا کشته میده هیچکس جنبه این همه قدرت با ترمزه ضعبف رو نداره

  21. amir ali

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (188 ديدگاه)

    دوستان اگر فقط عیب این ماشین ترمز آن معرفی شده در مقایسه با ماشین های باکیفیت و لوکس بوده نه با اتومبیل های ایرانی . اگر خیلی نگران خط ترمز هستید باید بگم پراید با وزن زیر 1 تن و موتور ضعیف خود خط ترمز 41 متر ! داره . حالا قضاوت با خودتون . در مورد مصرف بنزین هم این خودرو در کلاس خودش جز کم مصرف ها محسوب میشه . موتور بالای 6 لیتر هست . فقط یک مقایسه کنید با لندکروز . اگر کالایی خوب هست و ما به هر دلیل نمی توانیم آن را داشته باشیم نباید ایراد غیر منطقی و مغرضانه بگیریم . بعضی از شرکت های خودروسازی دنیا به دلیل خدمات و پیشرو بودن قابل احترام هستند و نمی توان بدون دانش تخصصی از آنها ایراد گرفت . شرکت هایی مثل پورشه ، کادیلاک ، فولکس ، بنتلی ، مرسدس ، کرایسلر و …

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      شما داری ترمز یک ماشینی که متعلق به 30 سال پیش هست رو با این مقایسه

      میکنی ؟؟؟؟ انصافه ؟؟؟

      بعدشم اون سواری هست چه کار داره به این شاسی بلند لوکس ؟؟؟

      این ماشین ادعای یدک کش رو داره که پراید نداره .

      این ماشین اگر یدک کش داشته باشه و 5 نفر سرنشین و خرت و پرت ، خدا

      میدونه کجا وای میسه . باید قبول کرد ترمزش ضعیفه .

  22. e36

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    لندکروز 200 پیشش مورچس

  23. علی

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (969 ديدگاه)

    مگه میشه در مقابل این عظمت قد علم کرد. هیچی برای گفتن ندارم جز اینکه کلامو از سرم بر دارم.فوق العادست…

  24. رسول

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    همه چی ارومه من چقدر بدبختم

  25. محمدرضا

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    وااااااااای طراحی داخلشو…با قلب آدم بازی میکنه.

  26. ناشناس

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    ایراد نداره فقط ای کاش موتورش جای 16 سوپاپ 32 تا داشت هم شتاب هم مصرفش رو بهتر میکرد

    1. فریا

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      خب فرقی نمیکنه . میشه بجای چهار تا سوپاپ کوچیک تو هر سیلندر از دو سوپاپ بزرگتر استفاده کرد . شما احیانا از طرفداران پارس ELX نیستین ؟ ( مثل خودم :-D )

      ایرانیا با پارس جوگیر شدن که بجای دو سوپاپ چهار سوپاپ تو سیلندر باشه :-)

  27. فریا

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (684 ديدگاه)

    دوستانی که میگن مصرفش زیاده ، قبلش یه نگاه به این مقایسه بندازن ، اگه مصرف اسکلید زیاده ، پس مصرف بنز و لکسوسی که سنگشو به سینه میزنید چیــه ؟؟!!

    برادری که میای میگی مصرف X6 ، ده لیتره . صحت حرفت رو کاری ندارم . ولی جسارتا این بیسوادی شما رو نشون میده که شاسی بلند لوکس فول سایز رو با شاسی بلند اسپرت کوپه مقایسه میکنی !!

    برادری باربد کامارو ، میای میگی وزنش زیاده ! انتظار داشتی برات از پلاستیک میساختنش ؟؟ اینجا مثل سامسونگ نیست پلاستیک بازی تعطیله . این یه ماشین لوکسه !

    لینک توی کامنت زیر

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود . دوست عزیز موتور 12 سیلندر مرسدس بنز با مصرف 11.5 لیتر ،

      اعجاب انگیز نیست ؟؟؟

      1. فریا

        ۱۱ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (684 ديدگاه)

        این موتوری که شما فرمودین روی چه ماشینیه ؟؟ وزن ماشین ؟؟ حجمش چقده ؟؟ 11.5 لیتر برا سیکل جاده ای دیگه ! خب مال اسکلید هم همینقده برادر من !!

        برای شما اعجاب انگیز نیست که : همون مرسدس GL450 که لینکشو دادم ، وزنش به نظر میاد از اسکلید کمتر باشه ، 4.6 حجم داره ، مــــصرف میانگینش 14.7 لیتر هست ؟؟ چرا صدای اونو در نمیاری ؟؟ اونکه مصرف شهریش یه چیزیم بیشتر از اسکلید درمیاد :-)

        موتور 12 سیلندری که شما میفرمایید (65) حجمش کمتر یا برابر با حجم موتور V8 اسکلید هست . مگه مصرف بنزین به تعداد سیلندره ؟

        بهتره قبله نظر دادن یکم فکر کنید . منتظر جواب هستم

        1. شروین

          ۱۲ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (515 ديدگاه)

          ایول داری داداش

        2. فریا

          ۱۳ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (684 ديدگاه)

          خواهش میکنم شروین جان . واقعیتو تبیین کردم کار بزرگی نبود . :*

  28. Ahmad..F12

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    انیس جان ممنون

    کادیلاک هم تو این نمونه یه سری چیزاشو واقعاً عالی زده یه سری چیزاشو ضعیف

    طراحی و کیفیت مخصوصاً طراحی داخلی عالی

    ترمزها و مصرف سوخت و عملکرد موتور نسبت به حجم ضعیف

  29. امید

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    ماشین زیبایی هست ولی بنز gl فول سایز وقتی باشه نمیشه به چیز دیگه ای فکر کرد ولی مصرف و گشتاور بهتری نسبت به بنز داره

  30. حجت میدان دار

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    قشنگ.شیک.باکلاس.موتور قوی. خلاصهیه ماشین ترو تمیز خوشکل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا