از زمانی که جنرال موتورز ورشکسته شد تا امروز تغییرات زیادی در خودروهای تولیدی این شرکت شاهد بودیم. کادیلاک هم مستثنا نبوده و در نسل سوم CTS دیگر خبری از یک طراحی کسل کننده و ساده نیست. در نمای جلو با چهرهای نسبتاً خشن با لبخندی ملایم روبرو هستیم، همراه با جلو پنجرهی کادیلاک که در تمامی مدلها دیده میشود. در نمای عقب چراغهای کشیده و معمول کادیلاک را میبینیم.
در فضای داخلی، حس و حالی کلاسیک-اسپورت به آدم دست میدهد. مواد به کار رفته در فضای داخلی بسیار با کیفیت بوده و جای بحث باقی نمیگذارد. از بالا تا پایین داشبورد چرم دوخته شده خود نمایی میکند. برتری همیشگی خودروهای کادیلاک نسبت به رقبا، طراحی داخلی بسیار زیبا بوده که در این خودرو نیز مشاهده میشود. در مرکز کنسول سیستم cue با یک نمایشگر ۸ اینچی قرار دارد. به جای کیلومتر شمار سنتی، کادیلاک از یک نمایشگر LCD استفاده کرده است که یکی از برتریهای دیگر CTS بر دیگر رقیبانش است.پیشرانه بعدی ۳.۶ لیتری v6 میباشد با قدرت ۳۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۷۱ نیوتون متر. این موتور در مدل دیفرانسیل عقب با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک عرضه میشود ولی در حالت ۴ چرخ متحرک با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک. این پیشرانه میتواند شما را ۲۳ مایل با یک گالن بنزین راه ببرد.
ترجمه: مهندس رامین شهیدی
محمد حسین
۲۹ آذر ۱۳۹۲خیلی جالبه مخصوصا نمایشگر وسط کنسولش به امید این که روزی ایران هم یه ماشین مثل این نه در حد این ای بابا مثل اینم نمی تونن بسازند پس همون پرایدو مقاومش کنن ما راضی هستیم یا یه وانت جیدی بسازند مثلا سمند وانت یا تیبا وانت البته ازشون بعید نیست!
carbonado aventador
۲۹ آذر ۱۳۹۲کاربران گرامی و علاقه مندان به ماشین گوش فرا دهید . برنامه ی THE CAR از شبکه ی AAAFamily رو حتما ببینید بسیار بهتر و وسیع تر شده . وظیفه ام بود به شما بگم دیگه دینی ندارم!!!!!!!!!!!!!
فرهاد
۳۰ آذر ۱۳۹۲داداش چه روزی و چه ساعتی نشون میده؟؟؟
اگه برنامش خوب باشه دعات میکنم :smile:
pooya
۳۰ آذر ۱۳۹۲سه شنبه ها ساعت 20 و تکرارش هم چهارشنبه ساعت 13 و جمعه ساعت 12 پخش میکنه.
فرهاد
۳۰ آذر ۱۳۹۲داداش دمت گرم
خیلی ممنون
carbonado aventador
۲۹ آذر ۱۳۹۲پدال از لامبورگینی هورگان (کابررا) مطلب بگذار . بالاخره پرده برداری شد!!!!!!!!!
جلال
۲۹ آذر ۱۳۹۲سلام
خدایی قشنگه
ولی باید دید در عمل چه میکنه؟
طرفدارش نیستم
ولی نمیشه از زیباییش تعریف نکرد
خصوصا زیبایی داخلش
carbonado aventador
۲۹ آذر ۱۳۹۲کادیلاک داره به روز های اوجش بر می گرده!!!!!!
احسان(احسان سابق)
۲۹ آذر ۱۳۹۲با اینکه ماشین بزرگ و لوکسی هست اما حس اسپرت و جذابیت خیلی زیادی داره
محسن.د
۲۹ آذر ۱۳۹۲کادیلاک جزو معدود شرکتهائیست که سعی کرده اصالت امریکایی خودشو تا حدودی حفظ کنه. طراحیاش مخصوصا طراحی های داخلیش واقعا زیباست.
sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی
۲۹ آذر ۱۳۹۲طراحی نسل قبل”کسل کننده” بود؟
عملا با نسل قبل در طراحی ظاهری تغییر زیادی نکرده به غیر از تغییرات ساده قسمت جلو این خودرو
اما در مورد طراحی داخلی بحث فرق میکنه،خیلی مدرن تره،در طراحی داخلی نسل 3 با وجود کیفیت زیاد مواد به کار برده شده دیزاین ساده و عملا 5-6 سال عقب تر از مدل خودرو تو ذوق می زد
شاید بزرگترین وتنها شکایت مشتریان وعلی الخصوص مشتریان ایرانی این خودرو از فضای عقب بسیار محدود به خصوص برای افراد بلند قد بوده و کادیلاک به نظر نمی ا در نسل جدید این مشکل را حل کرده باشه…
sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی
۲۹ آذر ۱۳۹۲منظورم مشتریان ایرانی در مناطق آزاد کیش و ارس است…
Saied
۲۹ آذر ۱۳۹۲سگش می ارزه به گرانجو!!! به نظرم اگه همین جوری بره این دفعه باید کره ای ها یه فکری به حال خودشون بکنن! چون واقعا سخت مقابله کردن با صنعت و سیاست امریکا :)
زیگما
۲۹ آذر ۱۳۹۲به کار بردن اسم این دو خودرو در یک بند حرام است.
والسلام
carbonado aventador
۲۹ آذر ۱۳۹۲زیگما خان اون موقعی که کادیلاک موتور v12 و v16 رو برای اولین بار تولید کرد یااگه اشتباه نکنم در سال 1945 دنده اتوماتیک رو طراحی کرد کره ای ها کجا بودن!!!!!!!!!!!!
زیگما
۲۹ آذر ۱۳۹۲در حال آماده شدن جنگ دو کره بودن.سوال دیگه ای داشتید در خدمتم….
sahand
۲۹ آذر ۱۳۹۲عجب حرف مضحکی داری میزنی!
آخه چه ربطی داره,اگه به سال بود ما با 2500 سال!تاریخ الان باید ابر قدرت جهان میبودیم.
زیگما
۲۹ آذر ۱۳۹۲ربط داره
تاریخ معاصر با 2500 سال پیش فرق داره
sahand
۲۹ آذر ۱۳۹۲اولا ,که نابغه من داشتم از تو طرفداری میکردم!
دوما تاریخ,تاریخه.رو چه حسابی داری تاریخ گذشته
رو از امروز جدا میکنی؟
سوما,منظور من این بود که ربطی نداره یه شرکت قبلا چیکار کرده یا چی تولید کرده, (مثل کشور ما که قبلا چی بوده,الان چیه)مهم الانه,حتی اگه جی ام با اون سابقه باشی,اگه خوتو با شرایط جدید تطبیق ندی,تو ورشکست میشی(سال 2008)هیوندای سود میکنه.
km
۲۹ آذر ۱۳۹۲طراحی این ماشین یکی از بهترین طراحی هاییه که تو عمرم دیدم چه داخلش چه بیرونش همه چیش عالیه کار کادیلاک خیلی درسته.
به رقیب جانانست برای سری 5، ای کلاس بنز و آئودی A6
کافر مقدس
۲۹ آذر ۱۳۹۲کادیلاک نـــــــــه ! کَدیلاک!
به کَپریس هم میگید کاپریس!
البته حق دارید 40ساله که تو این آبوخاک عَمریکایی وارد نشده
carbonado aventador
۲۹ آذر ۱۳۹۲تو اول یاد بگیر آمریکا رو چجوری می نویسند بعد بیا کلاس تلفظ بزار!!!!!!!!!!
km
۲۹ آذر ۱۳۹۲میخوای بگی خیلی باکلاسی؟ داداش اینجا رو با کانون زبان اشتباه گرفتی
sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی
۳۰ آذر ۱۳۹۲ربطی به امریکایی و غیر امریکایی نداره ما به گایاردو میگیم گالاردو به مارچالگو میگیم مورسیه لگو به کونیخ زگ میگیم کئونیگ زگ به کدنسا میگیم کادنزا به سنگ یانگ میگیم سانگ یانگ به ب ام و یا بی ام دبلیو میگیم بی ام و
کافیه یابازم بگم؟
کافر مقدس
۲۹ آذر ۱۳۹۲تکنولوژی آیینه بقل ش تو چشم دشمنان نظام
ESI
۲۹ آذر ۱۳۹۲زیبایش طوریه که بابت پولی که پرداخت میکنی ارزشش رو داره
carbonado aventador
۲۹ آذر ۱۳۹۲تلفظ اسم کادیلاک دهن پر کن هست چه برسه خودش!!!!!!!!
شروین
۲۹ آذر ۱۳۹۲مثل همیشه خاص و فوق العاده ست
SAEED
۲۹ آذر ۱۳۹۲سلام.
عاشق ماشینای کلاس سدان و کوپه برند کادیلاکم!!!!!!!
Sina.Ferrari
۲۹ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
جناب کافر نامقدس اگه خیلی ناراحتی برو به عمریکات.
ما که از زندگیمون راضی هستیم البته نه زیاد و خدامونو شکر میکنیم که افغانی و پاکستانی و…
نیستیم.
پدال خیلی عالم بی عملی تو قوانینت نوشتی مسائل سیاسی و غیر اخلاقی و…. جایز نیست ولی کامنت این آقا که از اسمش تابلوست چیه رو چرا پاک نمی کونی.
جناب نمی دونم چی چی ازاین به بعد با اسم آدم کامنت بذار.
وگرنه به این سایت….
carbonado aventador
۲۹ آذر ۱۳۹۲با منی؟؟؟؟؟؟
Sina.Ferrari
۲۹ آذر ۱۳۹۲تصحیح میکنم:
نمی کونی=نمی کنی
ab
۲۹ آذر ۱۳۹۲تشکر از پدال بخاطر این همه مطلب اموزنده و سرگرم کننده
واقعا کادیلاک خاص و قشنگه .فقط یه سوال: پلاک ماشین کجای سپر جلو نصب میشه !!!!! هرچند طراحی کادیلاک متفاوت هست و زیبا ودارای لبه های نوک تیز در سپرعقب و جلو هست ولی ظاهرا جای پلاک جلو نداره !! اخه الفا رومئو هم وسط سپر جلو جا برای نصب پلاک نداره ولی یه گوشه از سمت چپه سپرشو برای نصب پلاک در نظر گرفته
شاهين
۲۹ آذر ۱۳۹۲آنچه که کادیلاک رو از سایر رقیبان امریکایی خودش متمایز کرده پایبندی به اصالت امریکایی و عدم استفاده از مواد بی کیفیت پلاستیکی در داخل و بدنه میباشد، از نظر من حفظ اصالت و هویت خیلی مهمه
Sina.Ferrari
۲۹ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
منظورت کیه؟
masoud v12
۳۰ آذر ۱۳۹۲با 80 هزار دلار یعنی 8 هزار دلار بیشتر از مدل فول این ماشین میشه یک بنز اس کلاس 350 مدل 2015خرید که اصلا این ماشین با بنز قابل مقایسه نیست در ضمن با رنج قیمت 50 یا 60 هزار دلار هم میشه یک بنز سی کلاس جدید یعنی همون مدل 2015 که به تازگی رونمایی شد انتخاب کرد که باز هم سی کلاس بنز اتومبیل مناسبی نسبت به این کادیلاک هست در ضمن اگه بنز دوست نیستید با این پول میشه یک بی ام و سری پنج 535 مدل 2015 خرید که باز هم خیلی بهتر از این ماشینه اتومبیلهای آمریکایی فقط با داشتن قیمت مناسب و پایین میتونند شانس فروش داشته باشند چون به هیچ وجه از لحاظ ارگونومی و دینامیک و راحتی و هندلیگ به پای رقبای اروپایی خود نمیرسند.
زیگما
۳۰ آذر ۱۳۹۲اطلاعات شما غلط می باشد
بنز اس کلاس 2015 به بازار نیومده اصلا.معرفی هم حتی نشده
اس کلاس 2014 ارزون ترینش 95 هزار دلاره
لطفا دروغ نگویید.اگر هم میخواهید بگید ضایع بازی در نیارید!!
محمد ر
۳۰ آذر ۱۳۹۲اقا واقعا متن جامع و کاملی بود واقعا لذت بردم.
باتشکر
شروین
۳۰ آذر ۱۳۹۲شما امریکایی سوار نشدی، بنز و بی ام هم از دور شنیدی خوبه و اونم سوار نشدی. لطفا رو هوا صحبت نکن!
e.scamp
۳۰ آذر ۱۳۹۲امریمای شمالی !!!!؟ پدال سطر آخر رو اصلاح کن آمریکا داداش من آمریما چیه نوشتین
محمدرضا
۳۰ آذر ۱۳۹۲من که می گم ماشینای آمریکایی در کنار مرسدس پایه لوکس بودن رو می سازن ! قبول دارین؟
رامتین
۱۶ دی ۱۳۹۲بنظرم در بین محصولات آمریکایی فورد از بقیه بهتر عمل میکنه.
امیدوارم 1 روز فورد فوکوس وارد ایران شه..
Nima
۱۷ بهمن ۱۳۹۲آقایون دریابید:
صندلى هاى 20 جهته برقى.
WTF
Ferya
۲۸ فروردین ۱۳۹۳S class باید جلو CTS زانو بزنه …! ;)
محمد
۶ مرداد ۱۳۹۳اینجوری که ما پیش می ریم 10000 سال دیگه هم نمی تونیم همچین ماشینی بسازیم . تو خواب هم امکان پذیر نیست اگه هم بسازیم بالای 10 ملیارد تومن قیمتش می شه نه به این کیفیت .