کادیلاک

نگاهی به کادیلاک CTS 2014

از زمانی که جنرال موتورز ورشکسته شد تا امروز تغییرات زیادی در خودروهای تولیدی این شرکت شاهد بودیم. کادیلاک هم مستثنا نبوده و در نسل سوم CTS دیگر خبری از یک طراحی کسل کننده و ساده نیست. در نمای جلو با چهره‌ای نسبتاً خشن با لبخندی ملایم روبرو هستیم، همراه با جلو پنجره‌ی کادیلاک که در تمامی مدل‌ها دیده می‌شود. در نمای عقب چراغ‌های کشیده و معمول کادیلاک را می‌بینیم.

2014 Cadillac CTS Vsport
۲۰۱۴ Cadillac CTS Vsport
در فضای داخلی، حس و حالی کلاسیک-اسپورت به آدم دست می‌دهد. مواد به کار رفته در فضای داخلی بسیار با کیفیت بوده و جای بحث باقی نمی‌گذارد. از بالا تا پایین داشبورد چرم دوخته شده خود نمایی می‌کند. برتری همیشگی خودروهای کادیلاک نسبت به رقبا، طراحی داخلی بسیار زیبا بوده که در این خودرو نیز مشاهده می‌شود.
2014 Cadillac CTS interior
۲۰۱۴ Cadillac CTS interior
در مرکز کنسول سیستم cue با یک نمایشگر ۸ اینچی قرار دارد. به جای کیلومتر شمار سنتی، کادیلاک از یک نمایشگر LCD استفاده کرده است که یکی از برتری‌های دیگر CTS بر دیگر رقیبانش است. در قسمت پیشرانه‌ها سه پیشرانه در دسترس است. یک موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر توربو با ۲۷۲ اسب بخار قدرت و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر که با یک گیریکس ۶ سرعته اتوماتیک در دو حالت ۴ چرخ متحرک و محور عقب متحرک عرضه می‌شود و با هر گالن بنزین می‌تواند ۲۵ مایل راه برود که اقتصادی‌ترین پیشرانه این خودرو است.
پیشرانه بعدی ۳.۶ لیتری v6 می‌باشد با قدرت ۳۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۷۱ نیوتون متر. این موتور در مدل دیفرانسیل عقب با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود ولی در حالت ۴ چرخ متحرک با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک. این پیشرانه می‌تواند شما را ۲۳ مایل با یک گالن بنزین راه ببرد. پیشرانه آخر که قوی‌ترین پیشرانه کادیلاک CTS است ۳.۶ لیتری v6 با دو توربو است که می‌تواند قدرت شگفت انگیز ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۵۸۳ نیوتون متر را تولید کند. این موتور فقط در حالت محور عقب موجود می‌باشد و با گیربکس ۸ سرعته عرضه می‌شود. این پیشرانه نیز شما را با یک گالن بنزین (معادل ۴ لیتر) ۲۱ مایل (معادل ۳۳ کیلومتر) جابجا می‌کند. از تجهیزات این خودرو می توان به کروز کنترل تطبیقی، پارک اتوماتیک، سیستم نگه داشتن خودرو در لاین خیابان، سیستم هشدار نقطه‌ی کور، سیستم ایمنی onstar گرم کن جلو و عقب، سرد کن جلو، صندلی ۲۰ حالته جلو و … اشاره کرد. کادیلاک CTS به عنوان یکی از نامزدهای بهترین خودروی سواری آمریمای شمالی در سال ۲۰۱۴ نیز انتخاب شده است. قیمت این خودرو از ۴۵,۱۰۰$ شروع و تا بیش از ۷۲,۰۰۰$ در بازار ایالات متحده می‌باشد.

ترجمه: مهندس رامین شهیدی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد حسین

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (38 ديدگاه)

    خیلی جالبه مخصوصا نمایشگر وسط کنسولش به امید این که روزی ایران هم یه ماشین مثل این نه در حد این ای بابا مثل اینم نمی تونن بسازند پس همون پرایدو مقاومش کنن ما راضی هستیم یا یه وانت جیدی بسازند مثلا سمند وانت یا تیبا وانت البته ازشون بعید نیست!

    1. carbonado aventador

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      کاربران گرامی و علاقه مندان به ماشین گوش فرا دهید . برنامه ی THE CAR از شبکه ی AAAFamily رو حتما ببینید بسیار بهتر و وسیع تر شده . وظیفه ام بود به شما بگم دیگه دینی ندارم!!!!!!!!!!!!!

      1. فرهاد

        ۳۰ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (378 ديدگاه)

        داداش چه روزی و چه ساعتی نشون میده؟؟؟
        اگه برنامش خوب باشه دعات میکنم :smile:

        1. pooya

          ۳۰ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (21 ديدگاه)

          سه شنبه ها ساعت 20 و تکرارش هم چهارشنبه ساعت 13 و جمعه ساعت 12 پخش میکنه.

      2. فرهاد

        ۳۰ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (378 ديدگاه)

        داداش دمت گرم
        خیلی ممنون

    2. carbonado aventador

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      پدال از لامبورگینی هورگان (کابررا) مطلب بگذار . بالاخره پرده برداری شد!!!!!!!!!

  2. جلال

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    سلام
    خدایی قشنگه
    ولی باید دید در عمل چه میکنه؟
    طرفدارش نیستم
    ولی نمیشه از زیباییش تعریف نکرد
    خصوصا زیبایی داخلش

    1. carbonado aventador

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      کادیلاک داره به روز های اوجش بر می گرده!!!!!!

  3. احسان(احسان سابق)

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    با اینکه ماشین بزرگ و لوکسی هست اما حس اسپرت و جذابیت خیلی زیادی داره

  4. محسن.د

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    کادیلاک جزو معدود شرکتهائیست که سعی کرده اصالت امریکایی خودشو تا حدودی حفظ کنه. طراحیاش مخصوصا طراحی های داخلیش واقعا زیباست.

  5. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (745 ديدگاه)

    طراحی نسل قبل”کسل کننده” بود؟
    عملا با نسل قبل در طراحی ظاهری تغییر زیادی نکرده به غیر از تغییرات ساده قسمت جلو این خودرو

    اما در مورد طراحی داخلی بحث فرق میکنه،خیلی مدرن تره،در طراحی داخلی نسل 3 با وجود کیفیت زیاد مواد به کار برده شده دیزاین ساده و عملا 5-6 سال عقب تر از مدل خودرو تو ذوق می زد

    شاید بزرگترین وتنها شکایت مشتریان وعلی الخصوص مشتریان ایرانی این خودرو از فضای عقب بسیار محدود به خصوص برای افراد بلند قد بوده و کادیلاک به نظر نمی ا در نسل جدید این مشکل را حل کرده باشه…

    1. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (745 ديدگاه)

      منظورم مشتریان ایرانی در مناطق آزاد کیش و ارس است…

  6. Saied

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    سگش می ارزه به گرانجو!!! به نظرم اگه همین جوری بره این دفعه باید کره ای ها یه فکری به حال خودشون بکنن! چون واقعا سخت مقابله کردن با صنعت و سیاست امریکا :)

    1. زیگما

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      به کار بردن اسم این دو خودرو در یک بند حرام است.
      والسلام

      1. carbonado aventador

        ۲۹ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        زیگما خان اون موقعی که کادیلاک موتور v12 و v16 رو برای اولین بار تولید کرد یااگه اشتباه نکنم در سال 1945 دنده اتوماتیک رو طراحی کرد کره ای ها کجا بودن!!!!!!!!!!!!

        1. زیگما

          ۲۹ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          در حال آماده شدن جنگ دو کره بودن.سوال دیگه ای داشتید در خدمتم….

        2. sahand

          ۲۹ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (136 ديدگاه)

          عجب حرف مضحکی داری میزنی!
          آخه چه ربطی داره,اگه به سال بود ما با 2500 سال!تاریخ الان باید ابر قدرت جهان میبودیم.

        3. زیگما

          ۲۹ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          ربط داره
          تاریخ معاصر با 2500 سال پیش فرق داره

        4. sahand

          ۲۹ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (136 ديدگاه)

          اولا ,که نابغه من داشتم از تو طرفداری میکردم!
          دوما تاریخ,تاریخه.رو چه حسابی داری تاریخ گذشته
          رو از امروز جدا میکنی؟
          سوما,منظور من این بود که ربطی نداره یه شرکت قبلا چیکار کرده یا چی تولید کرده, (مثل کشور ما که قبلا چی بوده,الان چیه)مهم الانه,حتی اگه جی ام با اون سابقه باشی,اگه خوتو با شرایط جدید تطبیق ندی,تو ورشکست میشی(سال 2008)هیوندای سود میکنه.

  7. km

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    طراحی این ماشین یکی از بهترین طراحی هاییه که تو عمرم دیدم چه داخلش چه بیرونش همه چیش عالیه کار کادیلاک خیلی درسته.
    به رقیب جانانست برای سری 5، ای کلاس بنز و آئودی A6

  8. کافر مقدس

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    کادیلاک نـــــــــه ! کَدیلاک!

    به کَپریس هم میگید کاپریس!

    البته حق دارید 40ساله که تو این آبوخاک عَمریکایی وارد نشده

    1. carbonado aventador

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      تو اول یاد بگیر آمریکا رو چجوری می نویسند بعد بیا کلاس تلفظ بزار!!!!!!!!!!

    2. km

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (679 ديدگاه)

      میخوای بگی خیلی باکلاسی؟ داداش اینجا رو با کانون زبان اشتباه گرفتی

    3. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (745 ديدگاه)

      ربطی به امریکایی و غیر امریکایی نداره ما به گایاردو میگیم گالاردو به مارچالگو میگیم مورسیه لگو به کونیخ زگ میگیم کئونیگ زگ به کدنسا میگیم کادنزا به سنگ یانگ میگیم سانگ یانگ به ب ام و یا بی ام دبلیو میگیم بی ام و
      کافیه یابازم بگم؟

  9. کافر مقدس

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    تکنولوژی آیینه بقل ش تو چشم دشمنان نظام

  10. ESI

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    زیبایش طوریه که بابت پولی که پرداخت میکنی ارزشش رو داره

    1. carbonado aventador

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      تلفظ اسم کادیلاک دهن پر کن هست چه برسه خودش!!!!!!!!

  11. شروین

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (515 ديدگاه)

    مثل همیشه خاص و فوق العاده ست

  12. SAEED

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    عاشق ماشینای کلاس سدان و کوپه برند کادیلاکم!!!!!!!

  13. Sina.Ferrari

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    جناب کافر نامقدس اگه خیلی ناراحتی برو به عمریکات.
    ما که از زندگیمون راضی هستیم البته نه زیاد و خدامونو شکر میکنیم که افغانی و پاکستانی و…
    نیستیم.
    پدال خیلی عالم بی عملی تو قوانینت نوشتی مسائل سیاسی و غیر اخلاقی و…. جایز نیست ولی کامنت این آقا که از اسمش تابلوست چیه رو چرا پاک نمی کونی.
    جناب نمی دونم چی چی ازاین به بعد با اسم آدم کامنت بذار.
    وگرنه به این سایت….

    1. carbonado aventador

      ۲۹ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      با منی؟؟؟؟؟؟

  14. Sina.Ferrari

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    تصحیح میکنم:
    نمی کونی=نمی کنی

  15. ab

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (89 ديدگاه)

    تشکر از پدال بخاطر این همه مطلب اموزنده و سرگرم کننده
    واقعا کادیلاک خاص و قشنگه .فقط یه سوال: پلاک ماشین کجای سپر جلو نصب میشه !!!!! هرچند طراحی کادیلاک متفاوت هست و زیبا ودارای لبه های نوک تیز در سپرعقب و جلو هست ولی ظاهرا جای پلاک جلو نداره !! اخه الفا رومئو هم وسط سپر جلو جا برای نصب پلاک نداره ولی یه گوشه از سمت چپه سپرشو برای نصب پلاک در نظر گرفته

  16. شاهين

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    آنچه که کادیلاک رو از سایر رقیبان امریکایی خودش متمایز کرده پایبندی به اصالت امریکایی و عدم استفاده از مواد بی کیفیت پلاستیکی در داخل و بدنه میباشد، از نظر من حفظ اصالت و هویت خیلی مهمه

  17. Sina.Ferrari

    ۲۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    منظورت کیه؟

  18. masoud v12

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    با 80 هزار دلار یعنی 8 هزار دلار بیشتر از مدل فول این ماشین میشه یک بنز اس کلاس 350 مدل 2015خرید که اصلا این ماشین با بنز قابل مقایسه نیست در ضمن با رنج قیمت 50 یا 60 هزار دلار هم میشه یک بنز سی کلاس جدید یعنی همون مدل 2015 که به تازگی رونمایی شد انتخاب کرد که باز هم سی کلاس بنز اتومبیل مناسبی نسبت به این کادیلاک هست در ضمن اگه بنز دوست نیستید با این پول میشه یک بی ام و سری پنج 535 مدل 2015 خرید که باز هم خیلی بهتر از این ماشینه اتومبیلهای آمریکایی فقط با داشتن قیمت مناسب و پایین میتونند شانس فروش داشته باشند چون به هیچ وجه از لحاظ ارگونومی و دینامیک و راحتی و هندلیگ به پای رقبای اروپایی خود نمیرسند.

    1. زیگما

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      اطلاعات شما غلط می باشد
      بنز اس کلاس 2015 به بازار نیومده اصلا.معرفی هم حتی نشده
      اس کلاس 2014 ارزون ترینش 95 هزار دلاره
      لطفا دروغ نگویید.اگر هم میخواهید بگید ضایع بازی در نیارید!!

  19. محمد ر

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (61 ديدگاه)

    اقا واقعا متن جامع و کاملی بود واقعا لذت بردم.

    باتشکر

  20. شروین

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    شما امریکایی سوار نشدی، بنز و بی ام هم از دور شنیدی خوبه و اونم سوار نشدی. لطفا رو هوا صحبت نکن!

  21. e.scamp

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    امریمای شمالی !!!!؟ پدال سطر آخر رو اصلاح کن آمریکا داداش من آمریما چیه نوشتین

  22. محمدرضا

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    من که می گم ماشینای آمریکایی در کنار مرسدس پایه لوکس بودن رو می سازن ! قبول دارین؟

  23. رامتین

    ۱۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3252 ديدگاه)

    بنظرم در بین محصولات آمریکایی فورد از بقیه بهتر عمل میکنه.
    امیدوارم 1 روز فورد فوکوس وارد ایران شه..

  24. Nima

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    آقایون دریابید:
    صندلى هاى 20 جهته برقى.
    WTF

  25. Ferya

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (684 ديدگاه)

    S class باید جلو CTS زانو بزنه …! ;)

  26. محمد

    ۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اینجوری که ما پیش می ریم 10000 سال دیگه هم نمی تونیم همچین ماشینی بسازیم . تو خواب هم امکان پذیر نیست اگه هم بسازیم بالای 10 ملیارد تومن قیمتش می شه نه به این کیفیت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا