کادیلاک

بررسی کادیلاک XTS سدان

کادیلاک XTS مدل ۲۰۱۴ در ادامه مدل‌های قبلی خود تولید شده است و امید دارد با انجام تغییرات صورت گرفته در آن بتواند سهمی از بازار را از آن خود کرده و دل طرفداران کادیلاک را به دست آورد. مدل مورد بررسی ما در اصل ۲۰۱۴ کادیلاک XTS Vsport بود که تنها تفاوت Vsport با XTS استاندارد در جلوپنجره‌ی منحصربه‌فرد آن و نشان Vsport است.

2014 Cadillac XTS Vsport
۲۰۱۴ Cadillac XTS Vsport
کادیلاک XTS Vsport 2014 دارای تعویض کننده‌های دنده سیستم انتقال ۶ سرعته خود روی فرمان است که به نظر می‌رسد هیچ‌گاه به آن‌ها نیاز نداشته باشید. برای رسیدن به بیشترین شتاب ممکن موتور V6 توئین توربوشارژ XTS Vsport تنها نیاز به فشردن پدال گاز است.
گشتاور زیاد این خودرو در پایین‌ترین دور موتور در ۱۹۰۰ دور در دقیقه به دست آمده و تا ۵۶۰۰ دور در دقیقه ادامه می‌یابد تا به خط قرمز برسد. در این لحظه سیستم اتوماتیک و AWD یا تمام چرخ متحرک این خودرو به گونه ای عمل می‌کند که بتوانید در مقابل این وضعیت بی نظم سر بلند بیرون آیید.
2014 Cadillac XTS Vsport
۲۰۱۴ Cadillac XTS Vsport
نامی جدید برای نمایش سرعت
این اولین مدل از بین مدل‌های Vsport کادیلاک است که با هدف جبران شکاف بین خودروهای استاندارد و مدل‌های رده بالای سری V، تولید شده است. از همین رو در این خودرو از یک موتور V6 ارتقا یافته، سیستم تمام چرخ متحرک استاندارد و یک سیستم تعلیق بازگشتی استفاده شده است.
این پیشرانه تنها یک V6 معمولی نیست بلکه این موتور ۳.۶ لیتری می‌تواند ۴۱۰ اسب بخار توان و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. مهندسان جنرال موتورز دیگر در استفاده از ترفندهای به کار رفته در موتور خودروهایی مانند کامارو ZL1 با موتور ۶.۲ لیتری سوپر شارژر V8 و کادیلاک CTS-V در مدل‌های دیگر این کمپانی استاد شده‌اند.
موتور جدید در مقایسه با موتور ۳.۶ لیتری V6 معمولی تا ۹۰ درصد جدیدتر شده است و می‌تواند پیشرفت خوبی محسوب شود. جالب است که جناب کادیلاک هیچ عدد و رقمی را برای صفر تا صد XTS Vsport 2014 اعلام نکرده است و با توجه به تست‌های ما و استفاده از ابزاری که در اختیار داشتیم به نظر می‌رسید که این خودرو ۰ تا ۱۰۰ را در ۵ ثانیه پر کند.
2014 Cadillac XTS Vsport
۲۰۱۴ Cadillac XTS Vsport
اگر بخواهیم مقایسه‌ای با کادیلاک XTS 2013 که مجهز به پیشرانه ۳.۶ لیتری V6 استاندارد بود داشته باشیم باید بگوییم که به لطف تجهیزات توئین توربوی نصب شده روی مدل ۲۰۱۴ اختلاف این دو خودرو از لحاظ توان و گشتاور به اعداد سه رقمی می‌رسد. به توان قبلی ۱۰۶ اسب بخار و به گشتاور آن ۱۰۵۱۴۲ نیوتن متر اضافه شده است که جهش چشمگیری به حساب می‌آید.
اما اگر بخواهیم که از بحث این کادیلاک فاصله بگیریم می‌توانیم ببینیم بی ام و در خودروی 550i مدل ۲۰۱۴ خود از یک پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو استفاده کرده است که توان تولیدی آن ۴۴۵ اسب بخار و گشتاورش ۶۵۰ نیوتن متر است. به نظر ریچارد بارتلت دستیار مهندس ارشد در طراحی و تولید موتور جدید کادیلاک از پیشرانه V8 بی ام و به عنوان یک پیشرفت جذاب یاد کرده و نتایج تست آن را مطلوب دانسته است.
به نظر او در نسخه ۲۰۱۴ موتور V8 بی ام و ۳۵ اسب بخار دیگر به آن اضافه خواهد شد که به اعتقاد بارتلت نباید فراموش کرد که بی ام و از موتورهای سایز بزرگ آلمانی استفاده می‌کند.
برخلاف اصلاحات زیادی که در موتور V6 کادیلاک XTS Vsport رخ داده ولی شاسی این مدل تغییراتی زیادی را به خود ندیده است. درست است که شما می‌توانید توان بیشتری را با معماری دیفرانسیل جلو تجربه کنید ولی این مسئه خیلی هم جذاب نیست و اضافه کردن ۹۰ پوند دیگر به چرخ‌های جلو خیلی هم تغییری در اوضاع موجود ایجاد نمی‌کند.
2014 Cadillac XTS Vsport Engine
۲۰۱۴ Cadillac XTS Vsport Engine
توان بیشتر چیزی بود که XTS به آن نیاز داشت و شاسی و هندلینگ این خودرو با اضافه شدن ۱۰۰ اسب بخار دیگر هم تغییر چندانی نمی‌کند. به نظر ما در نسخه پایه XTS هندلینگ از همان ابتدا کمی نامتعادل و آزاردهنده است. در واقع میزان قدرت اضافه شده به این خودرو راهکار مناسبی برای مواجهه با مشکل از دست دادن فرمان و تعادل خودرو بوده است.
در Vsport 2014، کمک‌فنرها به خوبی عمل کرده و باعث می‌شوند درجه‌بندی (کالیبره) مجدد به خوبی کار خود را انجام دهد که نسبت به مدل استاندارد بهتر است. در XTS Vsport وضعیت‌های استاندارد و اسپرت قابل انتخاب است ولی انتخاب حالت اسپرت سبب می‌شود تا XTS Vsport نسبت به بی ام و سری ۵ یا بنز کلاس E عملکرد بهتر و نرم‌تری داشته باشد.
البته کادیلاک انتخاب گزینه AWD استاندارد را برای Vsport آزاد گذاشته است و تاکنون ۴۰ درصد خریداران این خودرو XTS را با آپشن تمام چرخ متحرک سفارش داده‌اند و به نظر می‌رسد بدون این قابلیت از جذابیت‌های خودرو کم شود.
البته به نظر می‌رسد در جاده‌های پر دست انداز رانندگی با این خودرو کمی مشکل باشد و باید مراقب فرمان باشید که خودرو این طرف آن طرف نرود.
این مشکل ظاهراً نه تنها در XTS Vsport به عنوان یکی از جدیدترین خودروهای مجهز به سیستم فرمان هیدرولیک بلکه در تمامی XTS های AWD وجود دارد و ظاهراً فضای کافی برای نصب سیستم فرمان الکتریکی وجود ندارد. شاید نتوانیم نظر خاصی درباره سیستم هدایت این خودرو داشته باشیم ولی در مجموع به جز مشکلاتش در سیستم باز مهندسی شده Vsport این شرایط کمی بهتر و مطمئن‌تر شده است.
2014 Cadillac XTS Vsport Interior
۲۰۱۴ Cadillac XTS Vsport Interior
سیستم ترمز XTS Vsport هم تغییر یا ارتقای چندانی نداشته به نظر می‌رسد که نه تنها نقطه ضعف این خودرو محسوب می‌شود بلکه باید به فکر چاره یا تقویت آن بود.
به نظر می‌رسد برخلاف دیگر رقبای خود در گروه سایز متوسط‌ها، کادیلاک XTS Vsport 2014 به میزان قابل توجهی کشیده‌تر است که حتی می‌توان آن را در دسته خودروهای بزرگ هم جا داد و به نظر می‌رسد استفاده از کلمه sport هم کمی نامأنوس باشد.
با طول ۵.۱۳ متر و عرض ۱.۸۵ متر بعد از CTS-V بلندترین کادیلاک همین XTS Vsport است.
به هر حال نباید فراموش کنیم عملکرد موتور این خودرو واقعاً خوب است و اگر مشکلات کمی که در تعادل و هندلینگ خودرو وجود دارد و تغییرات ظاهری کمی که در آن رخ داده است را کنار بگذاریم می‌توانیم XTS Vsport را دوست داشته باشیم.
مصرف خودرو در سیکل ترکیبی ۱۲.۳۸ لیتر، سیکل شهری ۱۴.۷ و جاده ۹.۸ لیتر در صد کیلومتر است و به نظر می‌رسد به لطف موتور V8 این مصرف بیشتر هم بشود.
قیمت این مدل از ۶۳ هزار و ۲۰ دلار آغاز می‌شود و نسبت به XTS استاندارد با تمام چرخ متحرک ۶ هزار دلار گران‌تر است. قیمت نمونه تستم بیش از ۷۰ هزار دلار بود.
سخن پایانی
کادیلاک XTS Vsport 2014 واقعاً یک سدان اسپرت کامل نیست و به نظر می‌رسد حتی با خودروهای لوکس امریکایی هم فاصله داشته باشد. اگر به دنبال خرید اسب بخار و گشتاور هستید باید بگوییم که پولتان را در راه درستی خرج می‌کنید ولی اگر می‌خواهید سیلندر و نشان کادیلاک را بخرید باید بگوییم سخت در اشتباه هستید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

غفاری

غفاری، مهندس مکانیک و علاقه مند دنیای خودرو، مترجم و نویسنده مجله پدال

مطالب مشابه

‫۷۰ دیدگاه‌ها

  1. parham

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (122 ديدگاه)

    آخرین حرف کادیلاک به سایر اتوموبیل ها:

    نداده به کسی نه چیمیگی تو جدیدن

    چی زدی که فک میکنی شدی الان شیبه من

    پنجا چندی میشینی‌ بام

    پَ بپا نرینی که برینی من سیمامو گا…

    1. شاهین

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4695 ديدگاه)

      اخرین سخن BMW و بنز با کادیلاک:

      رقابت رو دوس داری؟! حال میده،نه؟!

      1. parham

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (122 ديدگاه)

        آخرین حرف کادیلاک به BMW و بنز در حین مسابقه:

        مونده تا برسی.

        اصن هیچ موقع نمی رسی.

        بدوووووووووووو تا برسی.

        1. شاهین

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4695 ديدگاه)

          من غول اخرم تو ماشین،رسیدی مرحله چند؟!

        2. parham

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (122 ديدگاه)

          آخرین حرف کادیلاک در آخر مسابقه:

          میدونی من مصر رو گفته های پیشم
          بنز و بی ام و دلیل افت ما نمیشن
          خفته های دیشب حالا بیدارترینن
          همه درا قفل بود من از دیوار پریدم!!!

        3. parham

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (122 ديدگاه)

          آخرین حرف من به کادیلاک:

          ذهن منو،قلب منو،عمر منو،جون منو با خود می بری

          بابا تو کی هستی،یه ماشین خاصی از همه سری!!!!!!!!

        4. شاهین

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4695 ديدگاه)

          داداش من روز و شبم با رپ سر میشه!!!
          اخرین سخن BMW و بنز با کادیلاک پس از پایان مسابقه:

          کادیلاک خوبه ولی

          “فکر نکن اونی که برنده اس یه کاپ داشت،فقط براش میمونه بدن درد باشگاش!”
          تیک تاک – 700 مگا وات! ;) :)

        5. parham

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (122 ديدگاه)

          دمت گرم!!!آی گفتی داداش!!!روز و شبمون با رپه دیگه!!!

        6. شاهین

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4695 ديدگاه)

          مخلصم داداش! اینایی که نوشتیم واسه شوخی و طنز بود دیگه! هر سه تاشون هم عالین! ارادتمندم.

        7. parham

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (122 ديدگاه)

          فداییییییییییی داری داداش!!!!!!مخلصم!!!باشه یه جای دیگه هم اینجوری رپ بنویسیم!!!خیلی کیف میده!!!!

        8. شاهین

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4695 ديدگاه)

          آی گفتی پرهام جان! دمت گرم داداش.مخلصم.

        9. parham

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (122 ديدگاه)

          داداش من تازه گرم شدم!!!

          آخرین حرف کادیلاک به من:

          من،کنار تو تا ابد،این مسیرو ادامه میدم

          بدون تا آخر دنیا من همراهتم،تا پای مرگ!!!!!!

        10. خاوری مزراتی

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1102 ديدگاه)

          شاهین دادا شما احیانا اون شاهین نجفی مشهور که نیستی:-)
          فدا مدا

        11. شاهین

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4695 ديدگاه)

          نه داداش.اتفاقا اصلا خوشم نمیاد ازش.

        12. خاوری مزراتی

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1102 ديدگاه)

          ولی خوب بلدی رپ بخونی..یه امضا بده :-)

        13. شاهین

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4695 ديدگاه)

          داداش مخلصم! لطف داری! جوونیه دیگه! موزیک و ماشین،دو عنصر جدا نشدنی!

        14. carbonado aventador

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          حالا اینو داشته باشید …1
          uh ,sama lamaa duma lamma you assuming Cadillac a hucar
          what Cadillac gotta get it throght to you his supercar
          Eminem-rap god
          دیگه رپ فارسی رو به رخ من نکشید که یه چیزایی می نویسم که تا یه ماه دنبال معنی اش بگردین!!!!!!!!!
          (((کربادو فرزند فورچیو)))

        15. شاهین

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4695 ديدگاه)

          کربونادوی عزیز،اینم مخصوص برای شما!

          “شما چیکار به رپ و کادیلاک دارین؟!” :)

          تیک تاک – Dangerous
          خارجی رو ول کن،فارسی رو بچسب!

        16. carbonado aventador

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          شاهین جان به نظر من رپ فارسی بی محتوا و پوچ شده…1 ولی رپری مثل امینم و… واقعیات رو بیان می کنند!!!!!!
          شاید با خودتون بگید تو که معنی اش رو نمی فهمی ولی من می شینم متنش رو چه فارسی و چه انگلیسی می خونم و سعی می کنم تا جایی که امکان داره خودم ترجمه کنم!!!!!!!!!
          (((کربنادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))

        17. Zonda R

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          اون شعرایی داری تو میگی
          خودم نوشتمشون رو کاغذ
          چک نویساشم اون روا هست
          فروختم به خواننده ها
          خوندن رسیده اهنگ یه جا به گوش تو وامثال تو
          (gt 86(

        18. carbonado aventador

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          اینم یه چشمه برای شما..!
          cause I know the way to get’em motivated I make erevating music you make eravator music oh,he’s too mainstream
          (((کربنادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))

        19. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          شاهین مصرف ترکیبش هم از موتور 12 سیلندر بنز بیشتره .

          تازه این 6 سیلندره . ببین 8 سیلندرش چقدر میسوزونه .

        20. carbonado aventador

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          ایول زوندا…!
          داداش شماهم بیا در این محفل رپ پارسی!!!!!!!
          […]
          (((کربنادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))

        21. carbonado aventador

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          داداش میلاد عزیز من , دوباره که رفتی تو نخ v12 بنز…!اصلا بنز خوب همه بد اصلا بنز رو سر ما جا داره اصلا بنز تنها ماشین ساز واقعی جهان بقیه تولید کننده اسباب بازی!!!!!!!!
          من چند بار گفتم که بنز رو با هیچ ماشینی مقایسه نکن!!!!قضیه ی بنز با تمام خودروساز های جهان فرق می کنه…!خواهشا شان و شخصیت بنز رو اینقدر پایین نیار!!!!!!!
          (((کربنادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))

        22. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          ما ایرانی ها انسان های فراموشکاری هستیم .

          بعضی از مواقع باید یاد اوری بکنیم .

        23. parham

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (122 ديدگاه)

          فقط یاااااااااااااس…

        24. carbonado aventador

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          این حرفت منو به فکر فرو برد…!منو از درون داغون کرد!!!!!!!!
          (((کربونادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))

        25. parham

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (122 ديدگاه)

          عیب نداره دیگه هر کسی یه سلیقه ای داره.باید به سلایق هم دیگه احترام بذاریم…

        26. parham

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (122 ديدگاه)

          اینم برا شما فرزند فورجیو:
          :When I look at the world I am thinking about

          Most people don’t wanna know the power of

          togetherness

          But I still think that real music can settle this

          And good people, not evil teaching the little ones

          How to be devilish

          Thank God I’m livin, ain’t odd I’m driven

          Fake frauds, y’all pitching flaws

          With the music we kill hate

          Then we design applause,

          Everybody could mend the gap

          Just take a look at TECH N9NE & YAS

          I know it’s possible, saw thru my optical

          That we headed for better, when I can rock a show

          Cause that Christian married a Muslim

          And I know that all of us are different

          But mother was a Christian, on a mission

          With YAS, I know it’s God who pushed him

        27. Mohammad XX

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (201 ديدگاه)

          کربونادو!!!
          همون “فرزند فروچیو” بسه دیگه! چرا “دشمن انزو”؟! دلت میاد؟!

        28. شاهین

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4695 ديدگاه)

          اوه اوه عجب بحثی شد!!!! من اماده ام تا درباره ی رپ فارسی مشاعره کنم!
          کربونادوی عزیز،باید اهنگ رپری رو گوش کنی که بی محتوا نباشه! الان اکثر این رپرای جدید یا در مورد “وید” میخونن یا در مورد “داف”.
          اگه خواستی بگو چندتا رپر خوب بگم برو کارای اونارو گوش کن.
          نمیدونم البوم 13 رو گوش کردی یا نه؟ بچه ی 12 ساله اومده بود راجع به علف اهنگ خونده بود!!!
          میلاد جان تکنولوژی بنز خیلی بالاتره.من میگم این ماشین به نظر من مصرفش بالاست.

        29. carbonado aventador

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          innovative and im made of rubber so that anything saying ricocheting off of and it’ll glue to you
          im never stating,more than never demon starting how to give a “mother f**king rucking” audience a feeling like it’s levitating

          آقا محمد کوچیکتم . توی جنگ روانی از 100 باید به من 100 داد . می خواستم ببینم کی صدای افراد در میاد!!!عشق است متحدین ایتالیا!!!!!!!!
          (((کربنادو فرزند فورچیو رفیق فابریک انزو)))

        30. Mohammad XX

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (201 ديدگاه)

          مخلصم داداش
          “متحدین ایتالیا”

        31. carbonado aventador

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          شاهین جان در مورد رپ اطلاعاتم به گرد پای شما هم نمی رسه!!!!!!!من نه سر رپ ام و نه ته رپ…!
          (((کربنادو فرزند فورچیو)))

        32. شاهین

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4695 ديدگاه)

          داداش من خاک پاتم! من فقط یه شنونده ی خوب هستم. ;)

      2. carbonado aventador

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        من رو کمک شما و زوندا و شاهین و کسری و پژمان حساب باز کردما!!!!!هوامو داشته باشید…!
        بسیارند کسانی که چشم دیدن ایتالیا مخصوصا(Lamborghini & ferarri & pagani) رو ندارند!!!!!!!!!!!!!!!
        (کربنادو فرزند فورچیو رفیق فابریک انزو)))

        1. parham

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (122 ديدگاه)

          بابا دمتون گرم!!!مارو هم تو جمع تون بپذیرین!!!

        2. carbonado aventador

          ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          شما رو تخم چشم ما جاداری…!
          (((کربنادو فرزند فورچیو)))

  2. شاهین

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (4695 ديدگاه)

    کادیلاک واقعا ماشین فوق العاده ای هستش تا زمانی که BMW سری 5 و بنز کلاس E وارد رقابت نشده باشن! این ماشین هم زبان طراحی کادیلاک رو داره ولی مصرف سوختش به نظر من زیاده.در واقع نه از اسپرت بودن،اسپرته و نه از لوکس بودن،لوکس.

    1. زیگما

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      شاهین جان
      باید بگم سری موتور های توربوی N63 ب ام و که 400 اسب بخار قدرت دارن، در شهر صدی 16.8 و در خارج از شهر صدی 11 مصرفشونه.(ب ام و با اون همه تشکیلات و پول) راستش مصرف این انجین جی ام، نه تنها زیاد نیست بلکه مناسب هم هست.
      البته اگه مستند حساب میشه حرفم.

      1. شاهین

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4695 ديدگاه)

        نه داداش این چه حرفیه!حرف شما سندِ واسه من! ممنون از کنایه هایی که به من میزنی! ;)
        داداش من کلا با مصرف بالای 7 تا مشکل دارم! حالا BMW یا بنز باشه و یا کادیلاک،فرقی نمیکنه.(البته نمیشه هم موتور حجیم بخوام و هم مصرف خیلی پایین) ارادتمندم.

        1. زیگما

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          قربونت برم شوخی کردم :P
          شما سایز متوسط به پایین دوست داری….درسته؟

        2. شاهین

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4695 ديدگاه)

          من اره ولی شما فکر کنم سایز متوسط به بالا دوس داری،نه؟!
          ;)

        3. زیگما

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          آره من کلا بزرگ دوست دارم…. ماشین کوچیک واقعا به آدم فشار میاره. به خصوص که بنده خیلی عریض هستم
          :|
          (مراعات فضای عمومی رو کردم شاهین جان وگرنه من جواب در آستینم دارم :) )

        4. شاهین

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4695 ديدگاه)

          داداش منم خیلی دست و پا بسته نیستما! منم مراعات اینجا رو کردم! در هر حال من ارادتمندم!

    2. رضا

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      من از کادیلاک خیلی خوشم میاد ولی این مدلش انصافا گرونه نمی ارزه

      1. کاظم قاقی

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (41 ديدگاه)

        موافقم رضا جان میدونستم تو هم مثل من از کادیلاک بیزاری ولی خوب مراعات حال بچه ها رو کردی

  3. علي

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    دوستان چطور میشه اواتار گذاشت؟

    1. شاهین

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4695 ديدگاه)

      سلام علی جان.اقا پایین صفحه،سایت گراواتار هستش.اونجا میری یه اکانت درست میکنی و میتونی برای خودت عکی انتخاب کنی.البته با فندق شکن بری فکر کنم راحت تره.ارادت.

  4. PEUGEOT

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    من کادیلاکو دوست دارم
    به ما که فرقی نمی کنه پدال جان بخوایم نخوایم نمی تونیم پولمونو واسه این ماشین خرج کنیم

  5. زیگما

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    یه ماشین مناسب فول سایز که نه مثل سری های وی یا ای ام جی یا سری امِ ب ام و قدرت وحشتناک و شتاب و سرعت داره نه مثل یه ماشین معمولیه. خیلی خوبه و جالب شده بین این دو تا سگمنت.

  6. ارمان

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (78 ديدگاه)

    دوستان عزیزم همینجوری که کف کردین یه نگاهی به مصرفم بندازین ، صدی 15 تو شهر ، حالا فک کن تو ترافیک تهران احتمالا 16 ، 17 …
    یعنی یه تانکر باید پشت سرت بیاد بنزین بیاره برات !

  7. خاوری مزراتی

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    مشکلات عمده کادیلاک اینجا سرباز میکنه..یه مجموعه عالی اما ناهماهنگ..ترمزای ضعیف و موتور قوی …طراحی زیبا و هندلینگ نامتعادل

    بنظرم جنرال موتور باید بیشتر رو کادیلاک زوم کنه چون میتونه خیلی بیشترازاینها بفروشه

    یه سوال از دوستان
    این موتور جدید کادیلاک همون موتور نورث استار قبلیه که به روز شده یا موتور جدیدیه؟/؟
    درود

    1. زیگما

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      هیچ کدوم از انجین های این ماشین مربوط به سری های نورث استار نیست داداش.
      تا جایی که من میدونم اون سری انجین ها تولیدشون کاملا متوقف شده در سال 2010.

    2. غفاری

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (54 ديدگاه)

      موتورهای north star دیگه تولید نمیشن

  8. Ehsan

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    حیف نیست موتور به این خوبی با یکسری مشکلات مثل هندلینگ و مشکل ترمز و … حروم شه ، چکار میکنن این مهندسای جنرال موتور
    طراحی داخلیش خیلی بد بود اصلا به دل نمیشینه ، فکر نکنم اصلا برای طراحی داخلیش وقت گذاشته باشند ، همینطور یه چیزی سر هم کردن

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      احسان جان طراحیه داخلی رو باهات مخالفم ولی در بقیه چیز ها باهات موافقم .

      1. Ehsan

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1251 ديدگاه)

        ممنون میلاد جان ، شاید توقع من از کادیلاک زیاده

  9. احسان(احسان سابق)

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    کادیلاک بعد از چند دهه نزول تازه داره خودش رو احیا میکنه.ظاهر خوب در کنار موتور قدرتمند بخوبی برند کادیلاک رو درخشان میکنه.بنظرم بهتره کادیلاک روی اسپرت بودن بیشتر کار کنه تا لوکس بودن چون در ضمینه لوکس المانی ها خیلی جلو رفتن و رسیدن بهشون حتی برای امریکایی ها و ژاپنی ها هم سخته

  10. Metalhead

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1677 ديدگاه)

    کادیلاک کارش درسته

  11. سام*

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (218 ديدگاه)

    موتور 6 سیلندر خودش جذاب هست وقتی تویین توربو بشه جذابترم میشه و وقتی این موتور محصول کادیلاک بشه دیگه عالی میشه ولی طراحی داخلی این خودرو مخصوصا سر دنده اصلا جذاب و در حد نام کادیلاک نبود بنظر من.

  12. علی

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (213 ديدگاه)

    سلام.این مدل بیشتر برای قیمت پایه اس کلاس وسری7 رقابت میکنه تا زمانی که ltsمعرفی بشه که تولیدش قطع میشه. به نظرم زیبا وبزرگ است .سری cts در رقبات با بنز وبی ام وو

  13. mahan

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    بنز و بی ام و فعلا که یه دونه از این لایک هایی که تو همین سایت پدال هست به کادیلاک و امثالش دادن تا ببینیم بعدش چی میشه

  14. Un4given

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    ماشین خریه .

  15. شلبى

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (705 ديدگاه)

    واقعا ماشین خوبیه، دوستان میدونستید استارت برقى و کیربکس اوتومات رو اولین بار کادیلاک کذاشت رو ماشیناش یا اولین موتور ۱۶سیلندر و اولین موتور۱۲ سیلندر رو کادیلاک تولید کرد و یا اولین ماشین با سقف فلزى رو کادیلاک تولید کرد

  16. محمد

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    دوستان من متوجه نشدم؟ دوستان موتور این ماشین رو bmw هستش؟

    به نظر ریچارد بارتلت دستیار مهندس ارشد در طراحی و تولید موتور جدید کادیلاک از پیشرانه V8 بی ام و به عنوان یک پیشرفت جذاب یاد کرده و نتایج تست آن را مطلوب دانسته است.

    1. شاهین

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4695 ديدگاه)

      سلام محمد جان.
      نه اینجوری نیست.نویسنده در حین بررسی موتور کادیلاک اونو با موتور BMW مقایسه کرده.

  17. امید

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1322 ديدگاه)

    من عاشق طراحی داخلی کادیلاک هستم طراحی بیرونشم که دیگه حرف نداره

  18. adel

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (171 ديدگاه)

    من ماشینی که کیلومترش آنالوگ نباشه دوست ندارم…هرچقدر هم خوشکل باشه… کیلومتر باید اون حسه همیشگیش رو داشته باشه …دیجیتال خیلی فانتزیه…

  19. 4MATIC

    ۲ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    نمی دونم چرا از کادیلاک خوشم نمی اد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا