کادیلاک

چراغ سبز تولید به سدان لوکس کادیلاک اسکالا

اخیراً گزارشی منتشر شده است که ادعا کرده کانسپت کادیلاک اسکالا به تولید خواهد رسید. در این گزارش گفته شده که اسکالا بر روی پلت‌فرم مدل CT6 ساخته می‌شود و تولید آن از دسامبر سال ۲۰۲۱ در دیترویت آغاز خواهد شد؛ اما متأسفانه فعلاً اطلاعاتی از نسخهٔ تولیدی اسکالا در دست نیست و حتی مشخص نیست که این خودرو مانند نسخهٔ کانسپت یک سدان خواهد بود یا به‌عنوان کوپه‌ای مشتق ‌شده از CT6 به تولید خواهد رسید.

کانسپت اسکالا برای اولین بار در فستیوال پبل بیچ ۲۰۱۶ رونمایی شد. این خودرو به‌عنوان سدانی پرچم‌دار در نظر گرفته شده بود که بالاتر از CT6 قرار می‌گرفت. همچنین قرار بود اسکالا پیش‌نمایشی از عناصر طراحی جدید کادیلاک باشد که در محصولات آیندهٔ این شرکت بکار برود. این سدان دیفرانسیل عقب فول سایز، طولی برابر با ۵.۳۴ متر دارد که ۱۶.۵ سانتیمتر بیشتر از CT6 است.

همان‌طور که گفته شد، اسکالا مُعَرِف زبان طراحی جدیدی برای کادیلاک است که ازجملهٔ ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به چراغ‌های LED بسیار باریک جلو اشاره کرد. این سدان لوکس همچنین از سقف شیب‌داری برخوردار است که به زیبایی به صندوق بار متصل شده است. درب صندوق بار خودرو نیز مانند پورشه پانامرا به‌صورت لیفت‌بک باز می‌شود که موجب ارائهٔ نمایی اسپرت بدون قربانی کردن فضای بار شده است. چراغ‌های عقب هم به‌صورت L شکل طراحی شده‌اند.

کادیلاک در داخل اسکالا اما تلفیقی از نمای کلاسیک و مدرن را ارائه کرده است. در جلو، سه نمایشگر OLED تعبیه شده درحالی‌که برای سرنشینان عقب هم نمایشگرهایی در نظر گرفته شده است. تودوزی خودرو نیز ترکیبی از چرم دست‌دوز و پارچهٔ خاکستری است. کانسپت اسکالا به یک پیشرانهٔ ۴.۲ لیتری V8 بای‌توربو مجهز شده است که از تکنولوژی غیرفعال‌سازی سیلندرها هم سود می‌برد اما کادیلاک خروجی این موتور را اعلام نکرده است.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. PaRHaM

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    Wow??♥️❤️
    بی صبرانه منتظرشم???

    1. マ亜凡日し口

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (9 ديدگاه)

      توش عین قایقای لوکسه
      یه جورایی بازگشت سدانهای بزرگ آمریکایی

      1. (Ali (Chevy nova

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (7385 ديدگاه)

        دقىقا درست حرف 2 بزرگوار در کامنت بالاى من
        کادىلاک اون عظمت رو دوباره برگردون

  2. حامد

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    وقتی به کابینش نگاه میکنم امید به زندگی درونم زنده میشه ☺
    امیدوارم نسخه نهاییش با این کانسپتش تفاوتی نداشته باشه

    1. orangotan

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (51 ديدگاه)

      مگه میخوای بخریش یا از نزدیک ببینیش
      ما فوقش نسل بعدیه تیبا رو ببینیم تو این خراب شده

      1. حامد

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (831 ديدگاه)

        من همون تیبا رو هم نمیتونم بخرم ??

  3. کارل شلبی

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    ایول همینه❤❤❤❤
    چقد عالی

  4. F۲۲RAPTOR

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    شاهکار طراحی قرن
    بسیار بسیار زیبا
    امیدوارم کدیلاک به بهترین نحو ممکن واسه تولید اسکالا عمل کنه

    1. (Ali (Chevy nova

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      دادا عمل مىکنه
      به خوبى هم عمل مىکنه

  5. آرش آمریکایی

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (639 ديدگاه)

    چه خبر توپی
    نگاش چه خوشگله
    اصن کادیلاک ته طراحی شاهکاره شاهکار
    جالبه بدونید سیستم غیر فعال سازی سیلندرها یکی از اختراعات کادیلاکه و برای اولین بار روی کادیلاک فلیت وود 1981 اجرا شد

    1. (Ali (Chevy nova

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      درسته ارش
      کادىلاک در سال 1981 اون سىستم معرکه رو اختراع کرد
      به موقعش مطلب کاملش رو مىذارم

      1. آرش آمریکایی

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (639 ديدگاه)

        ممنون داداش

  6. ایمان

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    خدا کنه بدون تغییر بره روی خط تولید اونوقت دیگه میشه پرچمدار لوکس بیوک که هیچ بلکه آمریکایی ها
    طراحیش آدم رو میخکوب میکنه

    1. (Ali (Chevy nova

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      ((خدا کنه بدون تغییر بره روی خط تولید اونوقت دیگه میشه پرچمدار لوکس بیوک ))
      داداش بىوک نىستش
      کادىلاک هست

      1. ایمان

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (4062 ديدگاه)

        ارادت دارم علی آقا ؛ ببخشید حق با شماست اینقدر محو این ماشین شدم کلاً قاطی کردم

  7. مانی

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    چقدر قشنگه
    هم نمایه بیرونش عالیه و هم نمای درونش
    اندازه هم که نگو،کشتی
    فقط به نظر من عقبش برای این کلاس از ابهت کافی‌ برخوردار نیست
    جای تاسف داره که کراس اور‌ها بازار این ماشین‌ها رو خراب کردن
    این ماشین باید تکنولوژی خدران سطح ۵ داشته باشه نشئه کنی‌ بشینی‌ توش
    شب تا صبح اینور اونور ببرتت

  8. Hamid.Hellcat

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    چه طراحی بدنه ای… عاشق اون فرمون رتروشم… کاش سیل و المیراژ هم تولید کنه.

    1. (Ali (Chevy nova

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      حمىد جان
      منتظر باش
      خبرهاى خوبى تو راه هست از خودروسازان امرىکاى

  9. Fk

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (232 ديدگاه)

    واقعا تاسف باره
    همه دنیا دارن پیشرفت میکنن
    برنامه ریزی میکنن
    دورنما و چشم اندازشون مشخصه
    اونوقت ما
    معلوم نیس شب که میخوابیم صب روز بعدش مثل دیروزه !!!!!!!
    یا اینکه ،،،،،،،،،
    کاش میشد کاری کرد
    کاااااااش

  10. امیر

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    .چه گولاخیه .عجب طراحی خفنی. یکی طراحی مزدا ۶ به دلم نشست یکی این کادیلاک.محشره

  11. امیر

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    الان دوستان المانی باز هی زیرچشمی نگاه میکنن به کادیلاکه ولی دریغ از یه کامنت .همه چی ارومه من چقدر خوشبختم خخخ

  12. Elmiraj

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    ولی تا ۲۰۲۱ هنوز خیلی مونده !!!!!
    ای کاش اسمش فیت وود بود و سال آینده همزمان با جیپ گرند واگنیر معرفی میشد ، تا دوباره شاهد زنده شدن این دو اسطوره صنعت خودروسازی آمریکا می شدیم .

  13. MAHDI CHEVROLET

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1478 ديدگاه)

    شاهکار واقعیه بی نظیره
    کادیلاک داره برمیگره به اوج
    ?بازگشت هیولا?

  14. علی

    ۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (209 ديدگاه)

    یا اهورا مزدا عجب اخرشههههههههه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا