کادیلاک عرضهی کراس اوور XT5 و سدان CT6 خود در اروپا را جشن میگیرد تا کمکم به روزهای اوج خود بازگردد.
CT6 جدید آمده تا خریداران رقبایی چون مرسدس بنز S کلاس، بامو سری ۷ و آئودی A8 را به سمت خود جذب کند.
کادیلاک تنها یک پیشرانه را به خریداران پیشنهاد میدهد که نسخهی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با توانایی تولید قدرت ۴۱۱ اسب بخاری و گشتاور ۵۵۵ نیوتون متری است. این قدرت از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخهای عقب منتقل میشود.
این خودرو در زمان ۵.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و نهایت سرعت آن نیز ۲۴۰ کیلومتر در ساعت است. CT6 جدید مصرف سوخت ترکیبی ۹.۶ لیتر در هر صد کیلومتر را به ثبت رسانده است.
قیمت این خودرو در آلمان از ۸۲ هزار دلار (۷۳۵۰۰ یورو) برای مدل سطح پایه آغاز خواهد شد و قیمت مدل سطح بالای پلاتینیوم نیز از ۱۰۵۴۰۰ دلار شروع میشود.
بهطور مشابه مدل XT5 جدید نیز تنها با یک پیشرانه قابل سفارش خواهد بود که آن نسخهی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری بنزینی با قدرت ۳۰۹ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۸ نیوتون متری است. این قدرت از طریق گیربکس ۸ سرعته ی اتوماتیک به چرخها انتقال مییابد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و سقف سرعت این خودرو نیز به ترتیب برابر است با ۷.۵ ثانیه و ۲۱۰ کیلومتر در ساعت. مصرف سوخت XT5 جدید نیز ۱۰ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.
XT5 که رقیب بامو X5 است در آلمان بهای آغازی ۵۴۴۰۰ دلاری خواهد داشت و انتظار میرود که هر دو مدل کادیلاک در اوایل سپتامبر در نمایندگیها حضور داشته باشند.
CT6 انگار یه ادم جوان باشخصیت که کت شلورار شیک اتوکشیده پوشیده و تو رشته های ورزشی هم مهارته خاص داره واقعا از این شخصیتش خوشم میاد این شخصیت کلی کادیلاکه به نظر من XT5 هم عالیه خوش قیافه و با تناسب کامل واسه یه کراس اور کیفیت و عملکرد هم که کادیلاک ثابت شدس با وجود رقبای سخت تو اروپا ولی مطمعنا به موفقیت میرسن کادیلاک تو اروپا نسبت به رقبا خاص تره
برید کنار که عزیز دل کادیلاک اومد وای که چقدر زیبا رو تشریف دارن جناب کادیلاک من تو چهرش کادیلاکهای با شکوه دهه ی 50 تا 70 رو میبینم خییللیی شیک و با کلاس در ضمن سجاد جان کادیلاک و لینکلن لازم نیست بنز و بی ام و باشند و همینطور که هستند عالی اند
وقتی نخوای واقعیت رو ببینی ضرر میکنی.متاسفانه چون مسئولان ایران بخاطر دید بشدت سنتی که دارن هنوز امریکای 60 سال پیش رو به یاد دارن و واسه همین واقعا فکرمی کنن هرچی که تولید امریکا باشه بده و شیطانی. این دید برای ما جوان هایی که از امریکا فقط محصولات و سرگرمی های جذابشون رو دیدیم و ازادی و اینترنت و خانه ی هنرمندان اسبق ایرانی و نوابغ دنیا ، نمی تونیم قبول کنیم که امریکا دشمنه و باید باهاش بجنگیم. در واقع وقتی گفته میشه نباید جنس امریکایی وارد بشه این افراد نمی دونن دارن افراد جوون بیشتری رو جذب ایده ها و محصولات امریکایی می کنن. مطمئنم تو اتاق فکرهای ایران چیزی به نام روانشناسی وجود نداره.وقتی به این ماشین نگاه می کنم واقعا دلم میسوزه که زمانی بهترین نمونه کادیلاک تو ایران مونتاژ شده اما الان حسرت اروپایی ها رو می خوریم که سوارش میشن
کادیلاک های قبلی برخلاف قابلیت های بالاشون فروش خوبی در اروپا نداشتن. امیدوارم این بار اقبال بهش رو بیاره. خیلی حیفه با اینهمه ابهت و قابلیت مهجور بمونن.
ابهت و جذابیت و مردانگی که توی کادیلاک وجود داره رو کمتر برند دیگه ای داره. واقعا فوق العاده شیک و جذاب و دوست داشتنیه. همیشه بهترین طراحی های آمریکایی رو که پسندیدم اول از کادیلاک بوده و بعد برندهای دیگه.
حیف این خودرو های لوکس و بروز دنیا وارد ایران نخواهند شد و ما باید به خودرو لوکس پارس یا دنا خود افتخار کنیم!!!!!!!!!!! و حسرت سواری آنها را به دل جهانیان بگذاریم
امید پیشرفت بیشتر کادیلاک با این دو مدلش نشون داد که واقعا چیزی از المانها کم نداره اینکه میگم کم نداره مربوط به این دهه های اخیره ها وگرنه قبلا کادیلاک کجا بقیه کجا به امید اوج گرفتن بیشترش
کادیلاک توی اروپا عموما خودروی پرفروشی نبوده ولی این دوتا خیلی خوبن مخصوصا مدل دیفرانسیل عقب که من خیلی دوست دارم لذت رانندگیش بیشتره البته من تو ماشینای امریکایی بیوک رو بیشتر دوست دارم هم شکیلن هم قیمتشون کمتره
Sajjad
۲۴ تیر ۱۳۹۵چه مرسدس و بی ام و ایی بشن کادیلاک و لینکلن!!!! هر کس ”پر مصرف و از رده خارج “ خوندشون معلومه هیچی از ماشین سرش نمیشه حالا هرکی هم میخواد باشه
مجید.فقط آلمان.فقط مرسدس
۲۴ تیر ۱۳۹۵تا 7 سال دیگه یعنی حدود سال 2022 کادیلاک دوباره به دوران اوجش برمیگرده. میشه همون کادیلاک سال 1975. ببینید من کی گفتم.
ferrari
۲۴ تیر ۱۳۹۵CT6 فوقالعادست. کاش میشد تو منطقه ازاد از دیدنشون لذت برد ولی متاسفانه…
بهنام
۲۴ تیر ۱۳۹۵CT6 انگار یه ادم جوان باشخصیت که کت شلورار شیک اتوکشیده پوشیده و تو رشته های ورزشی هم مهارته خاص داره
واقعا از این شخصیتش خوشم میاد
این شخصیت کلی کادیلاکه به نظر من
XT5 هم عالیه خوش قیافه و با تناسب کامل واسه یه کراس اور
کیفیت و عملکرد هم که کادیلاک ثابت شدس
با وجود رقبای سخت تو اروپا ولی مطمعنا به موفقیت میرسن
کادیلاک تو اروپا نسبت به رقبا خاص تره
ali
۲۴ تیر ۱۳۹۵برید کنار که عزیز دل کادیلاک اومد
وای که چقدر زیبا رو تشریف دارن جناب کادیلاک
من تو چهرش کادیلاکهای با شکوه دهه ی 50 تا 70 رو میبینم
خییللیی شیک و با کلاس
در ضمن سجاد جان کادیلاک و لینکلن لازم نیست بنز و بی ام و باشند و همینطور که هستند عالی اند
احسان(احسان سابق)
۲۴ تیر ۱۳۹۵وقتی نخوای واقعیت رو ببینی ضرر میکنی.متاسفانه چون مسئولان ایران بخاطر دید بشدت سنتی که دارن هنوز امریکای 60 سال پیش رو به یاد دارن و واسه همین واقعا فکرمی کنن هرچی که تولید امریکا باشه بده و شیطانی. این دید برای ما جوان هایی که از امریکا فقط محصولات و سرگرمی های جذابشون رو دیدیم و ازادی و اینترنت و خانه ی هنرمندان اسبق ایرانی و نوابغ دنیا ، نمی تونیم قبول کنیم که امریکا دشمنه و باید باهاش بجنگیم. در واقع وقتی گفته میشه نباید جنس امریکایی وارد بشه این افراد نمی دونن دارن افراد جوون بیشتری رو جذب ایده ها و محصولات امریکایی می کنن. مطمئنم تو اتاق فکرهای ایران چیزی به نام روانشناسی وجود نداره.وقتی به این ماشین نگاه می کنم واقعا دلم میسوزه که زمانی بهترین نمونه کادیلاک تو ایران مونتاژ شده اما الان حسرت اروپایی ها رو می خوریم که سوارش میشن
امیر
۲۴ تیر ۱۳۹۵چقد زیبا مصرف سوخت خوب پرقدرت وشیکن وبا ابهت
محمد جواد
۲۴ تیر ۱۳۹۵کادیلاک بهترین بوده٬ هست. و خواهد بود
احمدرضا خواجه زاده
۲۴ تیر ۱۳۹۵بچه ها به نظرتون ct6 قیمت پایش خیلی ارزون نیست؟
نوید جهرمی
۲۴ تیر ۱۳۹۵تو امریکا که با موتور 2 لیتری توربو هم عرضه میشه با قیمت پایه 56 هزارتا گمونم شروع میشه.
حميد
۲۴ تیر ۱۳۹۵ماشینهای خوبی به نظر میاند
قدرتشون که عالی زیبایی هم دارند و لاکچری
نوید جهرمی
۲۴ تیر ۱۳۹۵کادیلاک های قبلی برخلاف قابلیت های بالاشون فروش خوبی در اروپا نداشتن.
امیدوارم این بار اقبال بهش رو بیاره. خیلی حیفه با اینهمه ابهت و قابلیت مهجور بمونن.
محسن
۲۴ تیر ۱۳۹۵خداییش XTS خیلی ابهت داره…نمای سه رخش رو ببینید
omid
۲۴ تیر ۱۳۹۵ابهت و جذابیت و مردانگی که توی کادیلاک وجود داره رو کمتر برند دیگه ای داره. واقعا فوق العاده شیک و جذاب و دوست داشتنیه. همیشه بهترین طراحی های آمریکایی رو که پسندیدم اول از کادیلاک بوده و بعد برندهای دیگه.
علیرضا4225
۲۴ تیر ۱۳۹۵حیف این خودرو های لوکس و بروز دنیا وارد ایران نخواهند شد و ما باید به خودرو لوکس پارس یا دنا خود افتخار کنیم!!!!!!!!!!! و حسرت سواری آنها را به دل جهانیان بگذاریم
مهراب
۲۴ تیر ۱۳۹۵امید پیشرفت بیشتر کادیلاک
با این دو مدلش نشون داد که واقعا چیزی از المانها کم نداره
اینکه میگم کم نداره مربوط به این دهه های اخیره ها
وگرنه قبلا کادیلاک کجا بقیه کجا
به امید اوج گرفتن بیشترش
ali
۲۵ تیر ۱۳۹۵دقیقا درسته
کادیلاک طوفانی داره بر میگرده
ای جونم کادیلاک
احمد باقری
۲۵ تیر ۱۳۹۵واقعا ماشین پرابهتی هست.
حمیدرضا
۲۷ تیر ۱۳۹۵کادیلاک توی اروپا عموما خودروی پرفروشی نبوده ولی این دوتا خیلی خوبن مخصوصا مدل دیفرانسیل عقب که من خیلی دوست دارم لذت رانندگیش بیشتره البته من تو ماشینای امریکایی بیوک رو بیشتر دوست دارم هم شکیلن هم قیمتشون کمتره