کادیلاک

حذف 40 درصد نمایندگی‌های کادیلاک در ایالات‌متحده

کادیلاک در نظر دارد تا ۴۰ درصد نمایندگی‌های خودرویی خود در ایالات‌متحده را ببندد.

Cadillac dealership
اتوموتیو نیوز گزارش کرده که کادیلاک به ۴۰۰ نمایندگی کوچک خود پیش از اینکه استانداردهای جدید این شرکت در شبکه‌ی فروش به آن‌ها تحمیل شود پیشنهادی ۱۸۰ هزار دلاری ارائه می‌کند.

Cadillac-DS-1
نمایندگی‌هایی که پیشنهاد مذکور به آن‌ها ارائه شده در سال ۲۰۱۵ کمتر از ۵۰ دستگاه خودرو فروخته‌اند به این معنی که اگرچه این تعداد نمایندگی ۴۳ درصد تمام نمایندگی‌های ایالات‌متحده را تشکیل می‌دهند اما فقط مسئول فروش ۹ درصد خودروهای این شرکت در سال ۲۰۱۵ بوده‌اند.

Cadillac dealership 01
این حذف نمایندگی‌ها کادیلاک را برای اجرای پروژه‌ی اوج در ژانویه‌ی ۲۰۱۷ آماده می‌سازد. این برنامه به شدت چگونگی توزیع مشوق‌ها به شبکه‌ی نمایندگی‌ها بر مبنای حجم فروش را نشان خواهد داد. موفق‌ترین نمایندگی‌ها دستورالعمل‌های شدیدتری را دریافت خواهند کرد درحالی‌که نمایندگی‌های کوچک‌تر دستورالعمل‌های ملایم‌تری را مشاهده خواهند نمود اما نخواهند توانست که خودروهای این برند را به‌صورت آنلاین بفروشند.

Cadillac-De-Nysschen-1
رئیس کادیلاک  Johan de Nysschen گفته که این برنامه (حذف نمایندگی‌های کم‌فروغ و منفعل) طولانی، دشوار و چالش‌برانگیز خواهد بود و قطعاً همه از این کار خوشحال نخواهند بود. برخی افراد شاید بخواهند که زندگی را کمی آسان‌تر از شرایط پیش رو ببینند.

Cadillac dealership 02

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. مجید

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    میدونم که این یکی از ارکان تجارته ولی خوب 43 درصد عدد بزرگیه و احتمال این که به مشکل بخورن هست

  2. (ali (CHEVY NOVA

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (7375 ديدگاه)

    (این حذف نمایندگی‌ها کادیلاک را برای اجرای پروژه‌ی اوج در ژانویه‌ی 2017 آماده می‌سازد)

    افرین به این برنامه ریزی من منتظر برنامه اوج هستم در2017

  3. uss zumwalt DDG-1000

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    امیدوارم به اوج برسه
    ولی بازم معلوم نمیکنه

    1. ali (CHEVY NOVA

      ۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      بهuss zumwalt DDG-1000
      داش بهنام مطمعن باش بر میگرده کادیلاک به اوج

  4. احسان(احسان سابق)

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    43 درصد نمایندگی ها و فقط 9 درصد فروش. یه جا نوشته بود چنین طرحی 50 میلیون دلار برای جنرال موتورز هزینه داره که البته با توجه به هزینه ی بالای انبار داری و فروش کند این نمایندگی ها شرکت میتونه در طولانی مدت این هزینه رو به راحتی جبران کنه.
    بنز و بی ام و توی فروشگاه هایی بوتیک مانند فروش میره و به مشتری حس خاص بودن رو میده. این همون چیزیه که کادیلاک نیاز داره و جنرال موتورز به دنبال این هست که نمایندگی های فروش کادیلاک رو از بقیه برندهای این شرکت جدا کنه. واقعا که کار خوبیه. یجور تجدید ساختار برای این برند قدیمی

  5. ونوم

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (543 ديدگاه)

    ایشالله روز به روز پیشرفت کدی و سایر ماشین های امریکایی

    1. GOD BLESS AMERICA

      ۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (758 ديدگاه)

      ممنونم عزیزم.
      حس میکنم دیگه تنها نیستم.
      بچه ها قدر برندهای آمریکایی رو میدونن.

      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (7375 ديدگاه)

        به GOD BLESS AMERICA
        درسته داداش
        حرفت رو من قبول دارم

  6. cobra jet

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    حذف نمایندگی به نفع کادیلاک میشه و این خوبه
    منم منتظر 2017 و برنامه اوج کادیلاک هستم

  7. ونوم

    ۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (543 ديدگاه)

    سلام عزیز پدال امریکایی باز زیاد داره سه سال پیش که تازه من میومدم پدال اقای پی جی خیلی نظرات خوبی مینوشت همینطور فریال …. و متعصب ترین علی شوی بزرگ همتون زنده باشین

    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      من چاکرتم دوس خوبم ونوم عزیز

  8. شاهین

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    فقط امریکایی…عشقه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا