حذف 40 درصد نمایندگیهای کادیلاک در ایالاتمتحده
اتوموتیو نیوز گزارش کرده که کادیلاک به 400 نمایندگی کوچک خود پیش از اینکه استانداردهای جدید این شرکت در شبکهی فروش به آنها تحمیل شود پیشنهادی 180 هزار دلاری ارائه میکند.
نمایندگیهایی که پیشنهاد مذکور به آنها ارائه شده در سال 2015 کمتر از 50 دستگاه خودرو فروختهاند به این معنی که اگرچه این تعداد نمایندگی 43 درصد تمام نمایندگیهای ایالاتمتحده را تشکیل میدهند اما فقط مسئول فروش 9 درصد خودروهای این شرکت در سال 2015 بودهاند.
این حذف نمایندگیها کادیلاک را برای اجرای پروژهی اوج در ژانویهی 2017 آماده میسازد. این برنامه به شدت چگونگی توزیع مشوقها به شبکهی نمایندگیها بر مبنای حجم فروش را نشان خواهد داد. موفقترین نمایندگیها دستورالعملهای شدیدتری را دریافت خواهند کرد درحالیکه نمایندگیهای کوچکتر دستورالعملهای ملایمتری را مشاهده خواهند نمود اما نخواهند توانست که خودروهای این برند را بهصورت آنلاین بفروشند.
رئیس کادیلاک Johan de Nysschen گفته که این برنامه (حذف نمایندگیهای کمفروغ و منفعل) طولانی، دشوار و چالشبرانگیز خواهد بود و قطعاً همه از این کار خوشحال نخواهند بود. برخی افراد شاید بخواهند که زندگی را کمی آسانتر از شرایط پیش رو ببینند.
منبع: carscoops