اینفینیتیکادیلاک

دوئل کادیلاک اسکالید و اینفینیتی QX80

در ادامهٔ برگزاری رقابت‌های جذاب میان خودروهای مختلف، این بار نوبت به کلاس SUVهای بزرگ لوکس رسیده است. کلاسی که هرچند خودروسازان کمتری نسبت به دیگر کلاس‌ها در آن حضور دارند اما به دلیل ارائهٔ نهایت امکانات، راحتی، لاکچری و توانایی‌ها، همواره از جذابیت بالایی در بین کلاس‌های مختلف خودرویی برخوردارند. در سگمنت SUVهای فول سایز لوکس هشت خودرو حضور دارند که عبارت‌اند از:

کادیلاک اسکالید

لینکلن نویگیتور

اینفینیتی QX80

لکسس LX

مرسدس بنز GLS

مرسدس بنز G کلاس

رنجروور

بنتلی بنتایگا

حال امروز برای دور نخست رقابت‌های این کلاس، یکی از نمایندگان ایالات‌متحده یعنی کادیلاک اسکالید را در برابر یکی از نمایندگان سرزمین آفتاب تابان یعنی اینفینیتی QX80 قرار داده‌ایم.

escalade-vs-qx80

کادیلاک اسکالید

cadillac-escalade-2015-10

کادیلاک اسکالید لوکس‌ترین SUV جنرال موتورز است و در اصل پرچم‌دار و بزرگ خاندان این خودروساز آمریکایی محسوب می‌شود. اسکالید برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ برای رقابت با لینکلن نویگیتور متولد شد و هم‌اکنون در نسل چهارم خود قرار دارد که از سال ۲۰۱۵ به بازار آمده است. این SUV لوکس به همراه دیگر SUVهای فول سایز جنرال موتورز یعنی شورلت تاهو، شورلت سابربرن و جی‌ام‌سی یوکان بر روی شاسی پیکاپ فول سایز شورلت سیلورادو ساخته شده و با آن‌ها اشتراکات زیادی دارد. اسکالید در دو نسخهٔ معمولی و ESV ساخته می‌شود که دومی طول و فاصلهٔ محوری بیشتری داشته و می‌توان آن‌را بزرگ‌ترین SUV دنیا تلقی کرد. این ماشین از قلب مشترکی با شورلت کوروت یعنی موتور ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی استفاده می‌کند که ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های عقب یا هر چهارچرخ انتقال میابد. کادیلاک اسکالید یکی از مدعیان قدرتمند این کلاس محسوب می‌شود.

اینفینیتی QX80

infiniti_qx80-4

اینفینیتی QX80 هم همان‌طور که مشخص است پرچم‌دار اینفینیتی است که نسل نخست آن در سال ۲۰۰۴ با نام QX56 معرفی شد. نسل دوم این SUV لوکس نیز که پلت‌فرم مشترکی با نیسان پاترول دارد و مانند اسکالید از ساختار بدن روی شاسی استفاده می‌کند، در سال ۲۰۱۰ به بازار آمد و در سال ۲۰۱۳ دستخوش به‌روزرسانی و فیس‌لیفتی شده و در راستای شیوهٔ نام‌گذاری جدید اینفینیتی نامش به QX80 تغییر یافت. بااین‌حال QX80 در حال حاضر تقریباً به خودرویی نسبتاً قدیمی تبدیل شده و به همین دلیل اینفینیتی در نمایشگاه نیویورک امسال کانسپتی بنام QX80 مونوگراف را معرفی کرد که پیش‌نمایشی از نسل آیندهٔ این SUV لوکس است؛ بنابراین فعلاً ناچاراً باید همان نسل کنونی را در رقابت‌ها شرکت دهیم. اینفینیتی QX80 مجهز به یک پیشرانهٔ ۵.۶ لیتری V8 تنفس طبیعی است که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک به چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند؛ اما نقطهٔ ضعف این خودرو مصرف سوخت بالای آن است که با وجود حجم موتور کمتر حدود ۲ لیتر بیشتر از اسکالید است.

مشخصات فنی

کادیلاک اسکالید اینفینیتی QX80
پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 ۵.۶ لیتری V8
قدرت ۴۲۰ اسب بخار ۴۰۰ اسب بخار
گشتاور ۶۲۵ نیوتن متر ۵۶۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۷ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۵.۹ ثانیه ۶.۳ ثانیه
مصرف سوخت ۱۳.۸ لیتر ۱۵.۷ لیتر
وزن ۲۶۶۰ کیلوگرم ۲۷۳۰ کیلوگرم
ظرفیت بکسل ۳.۷ تن ۳.۸ تن
طول (ESV) ۵.۱۴ متر (۵.۷۰ متر) ۵.۲۹ متر
قیمت پایه ۹۰,۲۷۰ دلار ۸۹,۸۴۵ دلار

 

با توجه به جمیع جهات، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9729244]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۷ دیدگاه‌ها

  1. ASTON

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (213 ديدگاه)

    اینفینیتی جذاب ، درست
    اینفینیتی جاپونی ، درست
    اینفینیتی بازوی لوکس نیسان ، درست

    اما بابا مقابلش اسکالیده یه پادشاه ، باید سر تعظیم فرود بیاره

    انتخاب من کادیلاک اسکالید

    1. peyman

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (2095 ديدگاه)

      کادیلاک خیلی سرتره

    2. عطا

      ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (186 ديدگاه)

      اصلا نباید بگی کدوم بهتره. باید بگی کدوم خیلی بهتره :)

    3. فرشاد سجادیان

      ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      اسکالید خوبه، قبول، اما وقتی رنجروور تو این کلاس هست، لقب پادشاه اغراقه براش

  2. Ace

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    مطمئنا اسکالید انتخاب منه.
    با این هیکل گنده زیر 6 ثانیه به 100 میرسه.
    در بقیه ی موارد هم برتری داره.

  3. احسان(احسان سابق)

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    واقعیت اینه که از لحاظ منطقی هیچ دلیلی وجود نداره که qx80 رو به اسکالید ترجیح بدیم. بخصوص که هر دو هم قیمت هستن.

  4. Jast bentley continental

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (185 ديدگاه)

    معلومه اسکالید همه چیزش بهتر از اینفینیتیه.
    اقا من فک نکم بنتلی بنتایگا ورنجرور رو باید تو این گروه قرار دادهم از لحاظ قیمتی و تجهیزات و موتور یه سر و گردن از اینا بالا ترن

    1. (ali(CHEVY NOVA

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      انتخاب منم مشخصه کادیلاک هستش

      1. BMW

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (661 ديدگاه)

        من به اینفینیتی رای دادم ????

    2. Jast bentley continental

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (185 ديدگاه)

      اقایون دقیقا به چه دلیلی دیس دادین یعنی این ماشینا ۹۰ هزار دلاری با بنتایگا ۳۰۰ هزار دلاری قابل مقایسن واقعا متاسفم از اطلاعات کم شما دوستان هیچ کسی تو دنیا نمی یاد هیچ وقت بنتایگا رو با اسکالید مقایسه کنه.

      1. امیر دهقان

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (743 ديدگاه)

        دوست عزیز
        مطمئناً بنتلی بنتایگا در سطحی بالاتر از باقی خودروهای این لیست قرار داره اما این ماشین فعلاً در این کلاس تنهاس چون رقبا یعنی آستون‌مارتین، رولزرویس و مایباخ هنوز SUVهاشون رو معرفی نکردن. بنابراین چون میخواستیم بنتایگا هم در این رقابت‌ها حضور داشه باشه ناچاراً اون رو در این گروه شرکت دادیم.

        1. پرهام

          ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (741 ديدگاه)

          خب
          maybach g650
          تو اون رده نیس؟

        2. سهيل

          ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (138 ديدگاه)

          نباید بنتایگا رو شرکت میدادید چون با این کار برندہ رو از پیش مشخص کردین و نظرسنجی بی فایدست

        3. ACE

          ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          حالا لطفا بنتایگا رو حذف نکنید.
          اما برنده از قبل معلوم شده و ماشین های بالیاقتی مثل Q7 یا GLS که واقعا متعلق به این کلاس هستن در رقابت با ببر انگلیسی حذف خواهند شد.
          ( ببر انگلیسی = توصیف یکی از مجلات خودرو در مورد بنتایگا )

      2. Ali

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (128 ديدگاه)

        عزیز جون پولی که بنتلی بابت بنتایگا میگره واسه برندش نه امکاناتش،از لحاظ امکانات تقریبا هم رده با اسکالید میشه شاید کمی بالاتر همه آپشناشم تقریبا یکی هست چون که تو یک سگمنت قرار دارن هر دوشم suv فول سایز لوکس هستن

        1. ACE

          ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          شما تا الان سوار بنتایگا و اسکالید شدی و مقایسه کردی که با قاطعیت اینطوری نظر میدی ???

        2. Ali

          ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (128 ديدگاه)

          من خودم سوار اسکالید شدم تو شهری که زندگی میکنم (تبریز)،اصلا مربوط به سوار شدن یا نشدن ندارم دوست عزیز!!کمی مطالعه داشته باشین در این زمینه متوجه خواهین شد هر دو مدل در یک سگمنت قرار دارن ولی با تفاوت هایی!!مثل بنز اس کلاس و رولزرویس که رولز خیلی گران تر از اس کلاسه در حالی امکانات تقریبا یکسانی داره البته با تفاوت های،که مربوط به همون برند میشه این تفاوت قیمت!!!{آقایACE شمام لازم نیس تعصب نا آگاهانه به بنتایگا داشته باشی}

        3. ACE

          ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          امروز نمیتونم برات توضیح بدم.
          از صبح اینقدر بحث کردم که خسته شدم
          .
          یادم بنداز سر وقت ولست تفاوت بنتایگا و اسکالید رو توضیح بدم

  5. amin

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    امروز انتخاب زیاد سخت نبود
    انتخاب من کادیلاک اسکالاید به این دلایل :
    ۱.ظاهر بسیار زیباتر
    ۲.ابهت و بزرگترین suv دنیا
    ۳.موتور قویتر
    ۴.شتاب بیشتر
    ۵.گشتاور بیشتر
    ۶.مصرف سوخت کمتر
    ۷.گیربکس بهتر
    ۸.از همه مهمتر اینکه suv و تراک باید آمریکایی باشه!

    1. فرشاد سجادیان

      ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      از نزدیک هم اسکالید رو دیدم هم بابای QX80، پاترول، از نظر من ابهتی که Qx80داره، واقعا بیشتر از اسکالیده. اسکالید ابعادش بزرگه اما حس قدرت تو نگاهش نیست!

  6. دانیال

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (71 ديدگاه)

    تو کلاس اس یو وی فول سایز من ژاپنی هارو ترجیح میدم هرچند کادیلاک قشنگ تره

  7. جرمی کلارکسون

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (89 ديدگاه)

    فقط میخواستم بدونم کسایی که به اینفینیتی رای دادن چه برتری ای داشته که انتخابش کردن همه چیش کاملا دقیقا کلا قطعا و حتما پایین تر از کادیلاکه

    1. Ferrari

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1955 ديدگاه)

      انتخاب من اینفینیتی بود چون به نظر من ظاهر جذابتری داره به اندازه ی کافی لوکس هست قابلیت های افرودش با کادیلاک اصلا قابل مقایسه نیست. مهمتر ازهمه ساخت ژاپنه که این مورد اخر یه ارامش و اطمینان خاصی به ادم میده اینفینیتی درواقع محصول لوکس تر پاتروله یادمون نره که پاترول بدون ارتقا فنی هواپیمای 170 تنی رو 50متر کشید. نیسان با این کار نشون داد شاسی و سیستم انتقال قدرت این ماشین فراتر از حد استاندارده. قدرت و عظمت اینفینیتی رو هیچ شاسی بلندی نداره

      1. Ace

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        عالی بود.
        بهترین کامنت این پست از نظر من.

        1. Ferrari

          ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (1955 ديدگاه)

          قربون شما دوست عزیزم

        2. ACE

          ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          ❤❤❤❤❤
          عزیز دلی شما ferrari جون.

      2. جرمی کلارکسون

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (89 ديدگاه)

        داش فراری قانع شدم و به اینفینیتی رای دادم اینو جدی میگم ضمنا من عاشق فراریم هستم تو ماشینای ایتالیایی

        1. Ferrari

          ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
          سوابق: (1955 ديدگاه)

          خوشحال شدم بخصوص با بخش دوم کامنتت. بزرگواری شما

    2. silver

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (226 ديدگاه)

      جرمی جان
      سوای تمام اعداد و توانایی ها ی دو خودرو که در بالا مقایسه شدن،(صد البته برتری با کادیلاکه) یه چیز هست که خیلی مهمه و اگر اون رو در نظر بگیریم دیگه هیچ عدد و رقمی به چشم نمیاد
      اون هم سلیقه افراد هست .بسیاری از دوستان با در نظر گرفتن زیبایی و یا ابهت و یا….(از دیدگاه خودشون) انتخاب رو انجام دادن و صد البته سلیقه دو طرف این مقایسه کاملا محترمه .
      البته این هم باید در نظر گرفت که اینفینیتی مورد بحث قدیمیه و اواخر نسل هست و بایدبا مدل جدید جایگزین بشه
      من به شخصه در نظرسنجی شرکت نکردم ، اگر قرار بر انتخاب باشه دوست دارم مدل جدید رو هم ببینم

    3. فرشاد سجادیان

      ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      خشونت ظاهری
      کابین زیبا
      Made in Japan
      حس کیفیت بالاتر
      خاص‌تر بودن
      قابلیت آفرود بیشتر
      کشندگی بیشتر
      دست‌پرورده نیسان
      و. . .

  8. Khan

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (362 ديدگاه)

    اینفینیتی رو ندیدم از نزدیک، ولی اسکالید چون نشستم میدونم چیه و بهش رای دادم
    چون حتی تو تصوراتم هم بهتر و راحتتر از اون خیلی قابل تخیل نیست !!

  9. روزبه

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (7 ديدگاه)

    تو شاسی بلندا حرف اول و آخرو انگلیسیا میزنن و بعد از انگلیس , ژاپن و آمریکا مقام های دوم و سومو دارن به نظرم . من به اینفینیتی رای دادم . شیر پیرم باشه بازم شیره …

    1. shahin

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      بتلی بنتایگا عالی و همی چی تموم.درست.ولی فاکتور اصلی واسه هییت های داوری تو هر مرکز گرینش خودروی سال برای بهترین ماشین قیمته.و ماشین ۲۰۰-۳۰۰ هزار دلاری ماشینی نیست که بشه بهش گفت خط تولید عمده داره یا ماشینی واسه عمومه مردمه.بنتلی باید با یه ۳۰۰ هزار دلاری مقایسه بشه نه با ۹۰ هزار دلاری

  10. shahin

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    اسکالید تقریبا تو همه ی بخشهای ممکن بهتره.موتور قوی تر.مصرف کمتر.اتاق و بدنه و طراحی لوکس تر.مطمعنم سواری نرم تری هم داره.فینالیست های این بخش از نظر من لکسوس lx و مرسدس gls

    1. Jast bentley continental

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (185 ديدگاه)

      اگه قراره بنتایگا با اینا مقایسه شه صد در صد بنتایگا از همه عالی تره و بعد اون رنج رور کاملا حرفم درسته . ( الان از سر تعصب صد تا دیس می خورم ??)

      1. پرهام

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (741 ديدگاه)

        حرف درسته ولی قیمت هاشون هم فرق داره!
        اسکالید با یک عالمه خوبی و آپشن و … که داره تهش میشه ۱۰۰ هزارتا
        مطمئنا بنتیاگا از اسکالید خیلی خیلی بهتره!
        ولی فک نکنم زیر ۲۵۰ استارت خورده باشه قیمتش
        حتی اگه این هم باشه
        یعنی قیمت پایه ۲.۵ برابر نسخه فول!
        پس زیاد مقایسه قشنگی در نمیاد

  11. Sardar

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (165 ديدگاه)

    نه تنها اینفینیتی بلکه هیچ شاسی بلندی مقابل اسکالید نمی تونه وایسه حتی لکسوس و بنز . واقعا شاسی بلنده

  12. ahmad

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (659 ديدگاه)

    از نظر طراحی بیرونی اینفنیتی سر تره
    ولی از نظر فنی و طراحی داخلی و قدرت آفرود برتری ازآن کادیلاکه

  13. علی آلمانی

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (58 ديدگاه)

    طراحی داشبورد اسکالید خیلی خوبه وبه نظر من بعد از مرسدس gls بهترین طراحی داشبورد را دارد و وسیستم تعلیق مغناطیسی کادیلاک اسکالید که قبلا هم در متنی بهش اشاره شده بود بهترین است البته بعد سیستم تعلیق بادی مرسدس

  14. محمدرضا

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (211 ديدگاه)

    عاشق اسکالید هستم . روح خروشانی تو وجودش هست

  15. یاسین

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    خیلی اینفینیتی QX80 رو دوست دارم ولی رای من اسکالیده ژاپنی ها تو این سگمنت خوب کار کردن ولی یکی از پیشکسوت های این سگمنت امریکاس

  16. #ali.m#

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    اگه کلاس کراس کامپکت بود یا میدسایز بدون شک انتخاب من ژاپنی بود اما توی این کلاس فقط کادیلاک رو انتخاب میکنم.

  17. آریا

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    صفر تا صد این هیولای سنگین وزن 5.9 ثانیس!!!!
    یا خدا…
    ای کاش یکی موتور چهار سیلندر رو ساشی بلندارو ممنوع اعلام کنه
    تیو سانتافه به مینی بوس معروفه از بس که کنده

  18. حمیدرضا

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    من به کادیلاک رای دادم چون به نظر کمی مقرون به صرفه تر هست خصوصا که مصرف سوختش خیلی کمتر از اینفینیتی هست ولی خوب اون کنسول وسط اینفینیتی برای صندلی های عقب یه چیز جذاب و برعکس اون پشت سری های بزرگ که من ازشون متنفرم چون اگر بزاری پایین باشن کمر سرنشینو داغون می کنن هرچند قدرت بکسل کادیلاک کمتره ولی کمتر از صد کیلو هست که خیلی مهم نیست

  19. datsun

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (3942 ديدگاه)

    هر دو عالین
    Qx80 بر پایه پاترول ساخته شده
    پاترول رو همه میشناسن به راحتی میتونه به خیلی فول سایزا بگه شما فقط ادای شاسی بلندا رو در میارید
    من به Qx رای دادم

  20. بیژن

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (255 ديدگاه)

    اسکالید حرف و حدیثی توو این دوئل باقی نذاشت.
    ولی دوستان، چرا همه چی رو قاطی میکنید…! الان بحث این دو خودرو هست. خودروهای دیگه رو لطفا بحثش باشه جای خودش.

  21. فيصل.

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (350 ديدگاه)

    طبق سایت کادیلاک قیمت پایه اسکالاید ۷۳۳۹۵ دلار و طبق سایت اینفینیتی قیمت پایه qx80 هم ۶۳۸۵۰ دلاره. قیمتهای فولشون هم اسکالید ۹۶۳۹۰ دلاره و qx80 هم ۸۹۴۵۰ دلار. قیمتهای بدون فریت.
    انتخاب من هم اینفینیتی چون قابلیتهای آفرود اسکالید محدوده و ما هم که آفرود باز قدیمی

  22. ونوم اف ۵

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    فنی و ظاهری و قدرت و قیمت و مصرف سوخت و شتاب و ابهت و …. فقط کادیلاک

  23. کارال

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (91 ديدگاه)

    والا قیمتها خیلی ب هم نزدیک هستش فارع از بحث اینکه بخوام از رو برند تصمیم بگیرم هر دو تا برند عالین . ولی از لحاظ طراحی داخلی و خارجی و مشخصات فنی گشتاور بالا فدرت بیشتر . مصرف سوخت و وزن خودرو ک خدایی کادیلاک ی سر و گردن بالاتره ولی از لحاظ کیفیت رانندگی ک نمیشه نظر داد چون توضیحات کامل نیست .

  24. Saman

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    طراحی داخلی و خارجی بسیار قوی برتری بی چون و چرای فنی انتخابی به جز اسکالید ممکن نیست و بدون تردید کادیلاک یکی از بهترین سازندگان خودروهای لوکس هست که یک قرن تجربه و افتخار در پیشنه اش ثبت شده :-)

  25. آریا

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    پدال ای کاش درمورد دو ماشین توضیح بدی.
    مثلا من نمیدونم کیفیت سواری کدوم بهتره یا آفرود کدوم بهتره و یا کیفیت متریالکدوم بالاتره.
    با 4 تا عکس و قدرت موتور و شتاب و مصرف سوخت نمیشه قضاوت کرد و موضوع سلیقه ای میشه.

    1. امیر دهقان

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (743 ديدگاه)

      دوست عزیز
      دراین‌باره قبلاً هم توضیح دادم که چون قرار دوئل‌ها هرروز برگزار بشن درنتیجه اولاً جمع‌آوری اطلاعات کامل از هر ماشین میسر نیست چون بسیار وقت گیره و دوماً موجب طولانی شدن مطلب و خارج شدن اون از حوصلۀ بسیاری از مخاطبین میشه بنابراین ما در دوئل‌ها به توضیحاتی اجمالی و بیان مشخصات اکتفا میکنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر ماشین میتونین به مقالاتی از تجربۀ رانندگی با اون‌ها در همین پدال مراجعه کنین، نمونه‌ش این مطلب:

      http://www.pedal.ir/%d8%a8%d9%86%d8%b2/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%b4%d8%a7%d8%b3%db%8c%e2%80%8c%d8%a8%d9%84%d9%86%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%d9%88%da%a9%d8%b3/

  26. حسین

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (95 ديدگاه)

    فقط عضلانی لوکس

  27. Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1478 ديدگاه)

    اسکالید برتره شکی هم درش نیست
    اینفینیتی هم باید بیشتر کار کنه تا رقیب سختی برای اسکالید بشه

  28. بهزاد

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2544 ديدگاه)

    در سالیان اخیر برند کادیلاک بسیار پر تلاش بوده و همیشه خودروهایی که ساخته بی شک از سری قبلی بهتر بوده و رو به جلو اما نمیدونم چرا در بازار آمریکا این برند به فروشی که لایقش هست نمیرسه و واقعا باید در بازاریابی بیشتر از این تلاش کنند و نکته ای که هست با وجود سن بالای QX80 این خودرو در سه ماهه اول سال فروشش از اسکالید بیشتر بوده در صورتی که اسکالید از هر نظر آپدیت شده و همینطور در فروش کلی که اینفینیتی بالاتر از کادیلاک قرار گرفته و این اصلا خبر خوبی برای برند دوست داشتنی کادیلاک نیست و باید یک خانه تکانی حسابی داشته باشند.

  29. کارل شلبی

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    جووووونم کادیلاک

  30. Ahmad

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    با توجه به جمیع جهات، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
    با عرض سلام به پدال عزیز.
    به نظر من 80 درصد بچه های پدال این ماشین های رو از نزدیک ندیدن پس تجربه کاربری که بزرگترین معیار انتخاب هست اینجا وجود نداره و ملاک اصلی انتخاب ما شناخت این خودروها از طریق مطالب خود شماست و معیار بعدی ما طراحی ظاهر این خودروهاست که به طور حتم معیارهای خوبی برای انتخاب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا