مرحلهٔ مقدماتی، گروه هفدهم، شاسیبلندهای فول سایز لوکس، دوئل اول
دوئلهای این گروه | |
کادیلاک اسکالید | لکسس LX |
؟ | |
لینکلن نویگیتور | اینفینیتی QX80 |
؟ | |
مرسدس بنز GLS | رنجروور |
؟ | |
بامو X7 | جیپ واگنییر |
؟ |
کادیلاک اسکالید
تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۰
پلتفرم: T1XX جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۴,۵۴۵ دستگاه
فروش سهماههٔ نخست ۲۰۲۱ در آمریکا: ۹,۸۴۲ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۲ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: کابین تکنولوژیک، بسیار مجلل، پیشرانهٔ V8 جسور و قدرتمند
نقاط منفی: برچسب قیمتی بالا، عطش زیاد برای بنزین، نسخههای بالایی یوکان و همینطور برادران شورلتی هم با قیمت کمتر تقریباً به همین خوبی هستند
چکیده: کسانی که کادیلاک اسکالید را نماد این کلاس میدانند، از جدیدترین نسل این اسیووی پرچمدار خوشحال خواهد شد
لکسس LX
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۰۷
پلتفرم: –
امتیاز از کارانددرایور: ۶.۵ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۴,۵۱۲ دستگاه
فروش سهماههٔ نخست ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱,۳۴۰ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۲ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: مهارت اثباتشده در آفرود، کابین شیک، فضای فراوان برای بار و سرنشینان
نقاط منفی: راندمان سوخت پایین، رفتار رانندگی پیکاپ مانند روی جاده، قیمت پایهٔ بالا
چکیده: لکسس LX یک اسیووی واقعی با دو شخصیت است که هم برای آفرود و هم برای رفتن به مهمانی مناسب است
مقایسهٔ مشخصات فنی
کادیلاک اسکالید | لکسس LX570 | |
پیشرانه | ۶.۲ لیتری V8 | ۵.۷ لیتری V8 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۴۲۰ اسب بخار | ۳۸۳ اسب بخار |
گشتاور | ۶۲۵ نیوتن متر | ۵۴۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۱۰ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۵.۸ ثانیه | ۷.۲ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۴.۴ ثانیه | ۱۵.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۹۵ کیلومتر/ساعت | ۱۸۰ کیلومتر/ساعت |
توقف از ۱۱۰ | ۵۳.۶ متر | ۵۴.۵ متر |
شتاب جانبی | ۰.۷۱ جی | ۰.۷۵ جی |
مصرف سوخت | ۱۴.۷ لیتر ترکیبی | ۱۵.۷ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۹۰ لیتر | ۹۳ لیتر |
وزن | ۲۸۰۰ کیلوگرم | ۲۸۰۰ کیلوگرم |
ظرفیت بکسل | ۳۵۰۰ کیلوگرم | ۳۱۸۰ کیلوگرم |
طول | ۵,۳۸۲ میلیمتر | ۵,۰۸۰ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۰۷۰ میلیمتر | ۲,۸۵۰ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۷۳۵ لیتر | ۲۵۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۷ نفر | ۸ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۷۷,۴۹۰ دلار | ۸۸,۵۵۰ دلار |
قیمت موردبررسی | ۸۰,۴۹۰ دلار | ۹۳,۵۵۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Dayan5775
۱۷ فروردین ۱۴۰۰خیلی واضحه اسکالید،٩٣ هزار دلار برای ماشینی که حتی عقبش دستیه اصلا منطقی نیست!!
اسکالید خیلی عالی کار کرده تو این نسل واقعا
ali (chevy nova)
۱۷ فروردین ۱۴۰۰فروش اسکالید خودش گویای خوب بودن اونه در بازار پررقابت و ازاد امریکا
تنها ماشینی های که میتونن رقیب اسکالید بشن نویگیتور و گراند واگونییر هستن
در رقابت 2021 موتور ترند هم که بین اسکالید و نویگیتور و x7 و gls بود برنده رقابت امریکاییها بودن
Reza.M
۱۷ فروردین ۱۴۰۰طرف ماشینش که کیلومترش رسید 50 60 هزار تا میفروشه یه صفر میخره همون ماشینم کاغذا و پلاستیکای کوفتیشو میذاره بهش تا زمان فروشش…ته به اصطلاح افرودی هم که رفته همون پارک کنار خونشونه…بعد میگه دوام و افرود و فلان :/
مقایسه کادیلاک با لکسوس مث مقایسه تلویزیون 65 اینچ 4k با اون قدیمیای صفحه منحنیه
Mohammad
۱۷ فروردین ۱۴۰۰اول رفتم به اسکالید رای دادم بعد مشخصاتو خوندم
TRX
۱۷ فروردین ۱۴۰۰دقیقا منم همین کارو کردم
سهند
۱۷ فروردین ۱۴۰۰قطعا اسکالید بهتره
از بین این ها اسکالید و مرسدس gls و بی ام و x7 بهترین هستند و انتخاب بینشان سخت است
جیپ واگنیر هم که هنوز تست نشده
Reza
۱۷ فروردین ۱۴۰۰کادیلاک اسکالید ?
ali (chevy nova)
۱۷ فروردین ۱۴۰۰سلطان اصالت و وقار اسکالید
ali (chevy nova)
۱۷ فروردین ۱۴۰۰از افتخارات کادیلاک در طول تاریخ بخوام بگم
اختراع اولین موتور 8 سیلندر جهان
اختراع اولین موتور12 سیلندر جهان
اختراع اولین موتور 16 سیلندر جهان
اختراع استارتر برقی در 1916
استفاده از شیشه نشکن جلو برای اولین بار
استفاده از اهن بجای چوب در سقف خودروها در اوایل دهه 20
استفاده از فیبر نوری در مدل سویل از 1975
و……. اشاره کرد
ali (chevy nova)
۱۷ فروردین ۱۴۰۰در طول تاریخ بیش از 100 ساله تاسیس کادیلاک همیشه پیشتاز در طراحی های مدرن و بهترین اپشنها بوده
از طراخی حیرت انگیز الدورادو های تولیدی 1953 تا 59
فلییت وود های 452 ساخت دهه 30 میلادی با انجین های 16 سیلندر
و….
RezaRs
۱۷ فروردین ۱۴۰۰?? ممنون اقا علی
Mahdi911turbos
۱۷ فروردین ۱۴۰۰اختراع استارت موتور رو یادت رفت
MahyarM.A.R
۱۷ فروردین ۱۴۰۰تازه اولین ماشینی که بشه تمام قطعات ماشین رو جدا کرد و به راحتی تعمیر کرد و اولین نمونه ماشین که ساده میشد روندش و واقعا همه بتونن بخرن و در واقع اولین ماشین جهان بقیه یه وسیله حمل نقل بودن که خیلیهاشون حتی یه قطعه شبیه به یه ماشین امروزی و حتی پراید هم پیدا نمیشه ولی دلیل نمیشه ژاپنی ها رو بکوبیییییی?
میثم
۱۷ فروردین ۱۴۰۰فن تویوتا
بی تعصب به اسکالید رای دادم
لکسوس با تمام توانایی های اثبات شده با این پلت فرم به این قیمت نمی ارزه
اگه قیمت لکسوس کمتر از اسکالید بود
یا با همین قیمت مثل اسکالید مدل به روز با پلت فرم جدید بود
قطعا انتخابم لکسوس سلطان جاده ها بود
S
۱۷ فروردین ۱۴۰۰LXماشین خوب و دوست داشتنی هست و هنوز هم مشتری های خودشو داره
ولی دیگه کم کم داره پیر میشه باید ببینیم با اومدن نسل جدید لندکروز lxچی میشه
Porsche
۱۷ فروردین ۱۴۰۰فقط یک نفر به لکسس رای داده ??
اسکالید کاملا بهتره
arshiasvj
۱۷ فروردین ۱۴۰۰اونم من بودم.
من هیچ اهمیتی به بهتر بودن نمیدم.
من با تصمیم قبلی میام رای میدم.
Porsche
۱۷ فروردین ۱۴۰۰پدال راستی باید جیپ واگنییر رو با یه آمریکایی میزاشتی آخه با X7?
اینطور آمریکایی ها هر سه تا میان بالا که!
Hadi
۱۷ فروردین ۱۴۰۰انتخاب بین این دو تا واسه من واقعاً سخته بستگی داره چی از ماشین انتظار داری
از یک طرف لکسس هست یک ژاپنیه که خداوندگار کیفیت اطمینان و جون سختیه و یک آفرودر لوکس با روح تویوتا لندکروز ولی به لوکسی اسکالید?
با این که لکسس قدیمی شده هنوزم خوبه و نسل جدیدش بهترم میشه…
از اونور هم اسکالیدهست که آمریکایی که خدای ابهت و تکنولوژی های خفن روز دنیا هستش با یک v8 امریکایی ناب ظاهر خیلی شیک و گنگ ?
Mhd
۱۷ فروردین ۱۴۰۰اسکالید همه چیزش بهتره از همه جهات هم بهتره اگه سبک هم اقتصادی درنظر بگیره همون خداوندگار کیفیت و اطمینان و جون سختی هم به راحتی میشه هرچند که مهم هم نیست چون معیار بحساب نمیاد درکل توانایی ها مهمه که به نظرم همین کادیلاک یا مثلا مرسدس واقعا برتر هستن. هرچند انتخاب خودم تو ایران بدلیل پشتیبانی گسترده تویوتاس.
R@m!n
۱۷ فروردین ۱۴۰۰عزیز رقابته دیگه چه ربطی داره کی ب کی بخوره. باید قبول کرد این کلاس مال آمریکایی هاست. بالاخره تو هر سگمنتی یه برند یا فلسفه خودرویی یه کشور عملکرد بهتری داره
Amir
۱۷ فروردین ۱۴۰۰X7 هیچ نکته مثبتی توی این سگمنت نداره
نه مثل آمریکایی ها ابهت و اصالت و اعتبار داره
نه مثل ژاپنیای لیست قابلیت آفرود و دوام فنی بالا
رنجرور هم آفرود بسیار عالی داره و فوق العاده لوکس
GLS هم فکر کنم همچین آش دهن سوزی نباشه ولی از X7 بهتره
( یه فیلم مقایسه هم هست میتونید برید تو یوتیوب ببینید : Clash of titans
توی این فیلم آفرود هفت هشتا SUV رو مقایسه کرده و اونطور که من دیدم x7 توی آفرود از همه بدتر بود)
به نظرم آلمانیا توی کلاس فول سایز خیلی ضعیف عمل میکنن ولی از اون ور کراس اور های مید سایز و سدان و کوپه های عالی دارن ❤️
فرشید
۲۲ فروردین ۱۴۰۰اطلاعات خودرویی ت پایینه دوست عزیز!!
هیچ وقت بنز و بی ام و رو هیچ ماشین شناسی با برند های آمریکایی یا ژاپنی مقایسه نمیکنه ..
X7 دنیای تکنولوژی و هندلینگ و اشرافیت هست و همینطور Gls بنز
Amirreza
۱۷ فروردین ۱۴۰۰من به نظرم باید یه بخش جدا برای آفرودرا میبود
MOS
۱۷ فروردین ۱۴۰۰مقایسه ماشینی که سال پیش رونمایی شده با ماشینی که ۱۴ ساله پیش ساخته شده منطقی نیست
نسل جدید LX اواخر امسال رونمایی میشه اون موقع باید مقایسه انجام بشه
Dayan5775
۱۷ فروردین ۱۴۰۰نه که تو مقایسه هاش با نسل قبل همین اسکالید و gls و غیره تونسته بود خیلی توفیقی کسب کنه!!!
ممد ژانگولر
۱۷ فروردین ۱۴۰۰داداش من مهمه اینه ک ماشینت و 14 سال راحت بدون ترس از اتش سوزی بتونی سوار بشی
این نکته خیلی مهم هست
ممد ژانگولر
۱۷ فروردین ۱۴۰۰داداش با اسم آیدی من حال میکنیا
شنبه بازار از پدال رو نظم تره ?
Dayan5775
۱۷ فروردین ۱۴۰۰نوید حق با توئه ?آتش سوزی فقط راو۴ دو میلیونی?
Elmiraj
۱۷ فروردین ۱۴۰۰گرند واگونیر پرچمدار این کلاسه…
تمامی ویژگی های هر هفت رقیب را یکجا داره…
R@m!n
۱۷ فروردین ۱۴۰۰هنوز سایتی یا کانالی بررسیش کرده ؟؟
Elmiraj
۱۷ فروردین ۱۴۰۰بیشینه گرند واگونیر ، بازخوردها و بازه قیمتی نسخه تولیدی ، موقعیت فعلی برند جیپ و تواناییهای پلتفرم ram بخوبی میگه که گرند واگونیر چه بازگشتی خواهد داشت…
R@m!n
۱۷ فروردین ۱۴۰۰پدربزرگم جوونیاش گرندواگونیر داشت واسه کل خانوادمون خاطره ساز بود چند روز پیش عکسای نسل جدیدشو بهش نشون دادم بنده خدا بغض کرد قشنگ 5 دقیقه داشت عکساشو نگاه می کرد ??
STAN
۱۷ فروردین ۱۴۰۰اگه اصالت و پرستیژ و تکنولوژی و زیبایی رو میخواید باید کادیلاک رو انتخاب کنید.
R@m!n
۱۷ فروردین ۱۴۰۰اسکالید با اختلاف بهتره
البته که رقیبش خیلی قدیمیه
00BEHZAD00
۱۷ فروردین ۱۴۰۰دوئل لینکلن و اینفینیتی هم خنده دار میشه ???
datsun
۱۷ فروردین ۱۴۰۰آمار فروش رو تو آمریکا ببین بعد بخند
Elmiraj
۱۷ فروردین ۱۴۰۰۹۰ درصد فروش ناویگیتور برای نسخه black label هست که قیمت آن از ۹۷ هزار دلار شروع میشه…
خیلی فرق داره با ماشینی که استارت قیمتش ۶۹۰۵۰ دلار هست…!!!!
Ramin
۱۷ فروردین ۱۴۰۰دقت کنید… لکسوس دور فرمون و داشبورد رو چوب گذاشته که بگه ماشینام لوکسه. ولی لوکس نیست که هیچ تازه زمخت هم شده. ?
ولی کادیلاک اسکالید تنها چوبی که داره همون جلو داشبورد هست که خیلی باریکه. ولی خیلی لوکسش کرده.
یه بنده خدایی میگفت کیفیت ژاپنی ها بیشتر از آمریکایی ها هست. و کیفیت آمریکایی ها پایین هست.
بله بله. داریم کیفیت را مشاهده میکنیم.
خودرویی که 15 هزار دلار ارزونتره هم لوکس تره هم با هیبتش بیشتره. هم کیفیتش بیشتره.
همیشه گرون بودن دلیلی بر بهتر بودن نیست. بعضی مواقع وسیله ارزان بهتر از گران ها هستش !
خودرو های آمریکایی ، خودرو ها کره ای ( وچینی ) ثابت کردن همیشه نباید برای یک خودرو پول گزافی بدید. ارزانش هم وجود داره.
چشم بسته کادیلاک اسکالید رای دادم. نه چون ارزونتره… چون ارزونتره ولی هیبت ، امکانات ، تکنولوژی بیشتری نسبت به رقیبش داره…
Amir
۱۷ فروردین ۱۴۰۰رامین قبلا در مورد کیفیت کادیلاک توی مقاله فراخوان 100 هزارتایی جنرال کامنت دادم ، و به نظرم کیفیت کابین لکسوس از کادیلاک بیشتر نباشه کمتر نیست !
و اگه میخوای کیفیت رو ببینی ، برو همین مقاله بقلی مقایسه موستانگ بولیت و ب ام و M4 تا یه مقایسه ای از کیفیت داخلی داشته باشی عزیز …
والا یه دفعه وقتی دوربین از کابین موستانگ سوییچ کرد رو ب ام و از فرط تفاوت کیفیت کابین از خود بیخود شدم …
Amir
۱۷ فروردین ۱۴۰۰در ضمن ، تفاوت قیمت هم بی دلیل نیست و اگه کمی تفکر به خرج بدی ، میتونی دلیلشو متوجه بشی ؛ کیفیت و دوام «فنی» بالاتر و تکنولوژی ها و توانایی های خارق العاده آفرودی اون ، تفاوت قیمت رو از بیخ توجیه میکنه . اسکالید واسه آفرود چه کرده ؟ نهایت یه 4wd داره ?
Amirreza
۱۷ فروردین ۱۴۰۰آقا رامین جسارتا چندبار ال ایکس سوار شدی ، من اصلا حرف کسی که میگه کیفیت چانگان از مرسدس بیشتره رو بهش اهمیتی نمیدم
محمد رستمی نژاد
۱۷ فروردین ۱۴۰۰من اگه باشم یه گرند واگنییر فول میخرم
هم کیفیت بالاتری داره و هم ظاهر بهتر
ولی نمیدونم این SUV های لوکس فول سایز به دل نمی نشینن یا من اینطوری فکر میکنم .
من از X6 خوشم میاد با اینکه هم کلاس نیستن ولی میشه هم قیمت دونستِشون
مثلا به جای اینکه یه X6 فول با 120 هزار دلار بخری روی 100 هزار دلار قیمت رو نگه داری
باز هم میگم با هم رقیب نیستن
یک سری از روشنفکران نیان بگن اِاِاِاِ ،،،چی میگی ،،فلان
Amirreza
۱۷ فروردین ۱۴۰۰من واقعا لکسس رو دوست دارم و به نظرم با اینکه طراحیش قدیمیه خیلی جذاب گیراست هم بیرون و هم داخلش ولی در مقابل اسکالید هم به همون اندازه با کیفیت و زیباست و طراحی بسیار گیرایی داره ، در کل هردوشون به یک اندازه زیبا و گیرا هستن و دوتاشون از دو برند قدرتمند هستن که باعث میشه در خوب بودن کیفیتشون شکی نداشته باشم و تنها دلیلی که به کادیلاک رای دادم مشخصات فنی بهترش بود اگر د این بخش هم با هم تقریبا یکسان بودن اصلا رای نمیدادم چون اونموقع انتخاب بسیار سخت تر میشد
Amir
۱۷ فروردین ۱۴۰۰دو تا SUV فول سایز ولی با ماهیت و کاربرد کاملا متفاوت : اسکالید یه SUV فول سایز تشریفاتی هست و شتاب و سرعت خوبی ارائه میده ، لوکس هست و ابهت بسیار زیادی داره ، خلاصه تانک خیابونیه و حس قدرت میده
لکسوس LX یه SUV آفرودی در کنار کمی چاشنی لوکس بودن هست ، و بیشتر یه ماشین عملی و عملیاتی و کاربردی هست ، استهلاک تقریبا صفر و دوام فنی بالا ، و همونطور که توی مقاله اشاره شده تمرکزش رو آفرود هست و فقط میشه گفت رنجرور و g کلاس و واگنییر رو میشه باهاش مقایسه کرد و ماشینای دیگه شباهتی به فلسفه ساخت این ماشین ندارن
به طور کلی این دوئل هم مثل همون قضیه کوپه ها شد که بعضیا ماسل بودن و بعضیا GT ، این هم همونطور و آدم میمونه کدوم رو انتخاب کنه .
Sina10
۱۷ فروردین ۱۴۰۰قیافه : برنده لکسوس LX ، قیافه اسکالید جدید واقعا زشته ، ابعاد چراغاش زیادی کوچیکه
پرفورمنس : برنده اسکالید با فاصله خیلی خیلی زیاد
کابین : من میگم مساوی توی طراحیش ، ولی توی آشپن ها اسکالید
قیمت : اسکالید
مصرف سوخت و کاربردی بودن: اسکالید
افرود: لکسوس LX
برنده در کل: اسکالید با فاصله زیاد
ولی باید گفت لکسوس LX واقعا تا همین جاش هم شاهکار کرده
این ماشین متعلق به سال ۲۰۰۷ هستش!!
میدونید یعنی ۱۴ سال پیش!!
و تونسته با اسکالید کاملا جدید رقابت کنه
این عالیه دیگه ، یعنی ببینید اون زمان این ماشین چه شاهکاری بوده که تا الان هنوز داره رقابت میکنه!
منتظر نسل جدیدش هستیم
ولی خب برنده قطعا اسکالیده و خرید لکسوس LX اشتباه محضه ، اگه لکسوس LX میخواین تا اومدن نسل بعدش صبر کنید
الان اسکالید با فاصله ازش بهتره
Mad.z.Max
۲۰ فروردین ۱۴۰۰داداش هرسال آپدیت شده، برو تو گوگل بزن ال ایکس مثلا ۲۰۰۸ بعد بیا با عکسای ای یکی که ۲۰۲۱ هست مقایسش کن، بعد میبینی که تقریبا هر دو سه سال فیس لیفت و بروز رسانی شده.
(Saeed(peugeot
۱۷ فروردین ۱۴۰۰اسکالید جدید جواهریه ….. اصلا قابل مقایسه با lx نیست
یانکی
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ژاپنیها که خوبن چرا بدشون رو میگی.اگر میخوای تخریب کنی اروپایی تخریب کن حال میده چونکه هیچی نیستن.
Amirreza
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ایمنیم فقط جیپ رانگلر با یه ستاره ایمنی ، بعد به ایمنی چینیا گیر میدین ، خدایی اگه ام وی ام ایکس ۲۲ تست بده از رانگلر بهتر میشه??
Amirreza
۱۷ فروردین ۱۴۰۰شما آمریکایی بازا چیزی به اسم مجیک بادی کنترل رو میشناسین ؟ کواترو رو میدونین چیه ؟ گرفت ۳۰۰ اندی اسب بخار از یه پیشرانه دو لیتری خیلیم معمولیه حتما ، اون آلمان بوده که یه آفرودرش یه ستاره ایمنی میگیره ، اون لامبورگینی بود که سر پیچ ها چپ میکرد ، اون بی ام و بود که جاسوسی میکرد ، اون آئودی بود که افتضاح تاکاتا رو به بار اورد ، اون بوگاتی بود که فراخوان های میلیونی بخاطر آتش سوزی میداد ، اون فولکس بود که هزار تا از زیر مجموعه هاشو ورشکست کرد ، اون رنو بود که افتضاح ایمنی موستانگ نسل قبل رو داشته ، اون من بودم که توی مصاحبه هام گفتم ما دیگه قصد رقابت با رقبای آلمانی رو نداریم و دیگه از رقابت باهاشون کنار میکشیم ، اون آمریکا بود که هزار بار قهرمان لمان شد ، اون آمریکا عه که هر سال فرمول یک میبره ، اون من بودم که رویام بردن فراری تو لمان بود ، اون فورد بود که میباخ و بنتلی میزد ، اون شورولت بود که رولزرویس میزد ، اون فراریه که اوی ماشیناش از مواد بازیافتی استفاده میکنه ، اون کادیلاک بود که راه به راه قهرمان داکار میشد ، حرفی سخنی نداری ؟ فکر کنم خودت متوجه کنایه هام شده باشی
محمدرسول صمدی
۱۷ فروردین ۱۴۰۰کادیلاک شیک تره
OMID
۱۷ فروردین ۱۴۰۰کلا زیاد از این کلاس خوشم نمیاد
شبیه ون میشن کاراییشون هم تقریبا همونه خب چرا یه ون لوکس و جادارتر و ارزونتر نگرفت
ولی در کل توی این کلاس رنجرور رو بیشتر دوست دارم
(ali (Porsche 911
۱۷ فروردین ۱۴۰۰اگر بحث بهتر بودن باشه قطعا اسکالید ولی نباید اینو فراموش کنیم که ال ایکس مال ۱۵ سال پیشه
Mohamad rahmati
۱۷ فروردین ۱۴۰۰دوستم یه کادیلاک srsمدل۲۰۰۹ داشت،با ریموتش تو خونه صحبت میکرد ماشین تو پارکینگ روشن میشد و کولرش روشن میشد که وقتی رسیدی تو ماشین گرم نباشه! ببین ۲۰۲۱ این ماشین چی درمیاد! لکسوس کجای این دنیاست؟
برقیه جارو برقی BG
۱۷ فروردین ۱۴۰۰هر دو عشق منن جوننننننننننننن
mahan
۱۷ فروردین ۱۴۰۰100% اسکالیدesv انتخاب منه.ولی خدایی از 2017 این فیس رو نشون میدید تا حالا 2تا جلوپنجره عوض کرده ایکاش عکس lx570 مدل 2020 رو میذاشتید ولی در انتها فرقی نمی کرد چون بازم به اسکالیئ رای دادم!البته اکثر این کلاس خیلی خوب هستند ولی انتخاب من رنجروور اس وی اتوبیوگرافی لانگ ویل بیس (مخصوصا اولتیمیت ادیشن) هستش.
ایران
۱۷ فروردین ۱۴۰۰بدون تعصب اسکالید بخواتر مشخصات بهتر و قیمت کم تر ولی کره ای فن هایی عزیز نگن لکسوس زباله است میتونم بگم هیچ ماشین کره ای به اندازه لکسوس دوام و کیفیت کابین نداره میدونم قبول ندارید بخواتر تعصب ولی من همیشه مثل اروپایی آمریکایی ژاپنی به کره ای ها و چینی ها ترجیح میدم
مهدی
۱۷ فروردین ۱۴۰۰به نظرم اسکالید رو باید با واگنییر مینداختن
اصلا خیلی معلوم بود که کی بیشتر رای میاره
کادیلاک با اون برتری قیمتش 13 هزار دلار ارزون تره
Kato
۱۸ فروردین ۱۴۰۰بیاین فرض کنیم دو نفر که رفیق هم هستند هر کدوم یکی از ماشین ها را انتخاب می کنند و برای مدت ۵۰ سال بله ۵۰ سال استفاده میکنند و حسابی و در شرایط مساوی از این ماشین ها کار می کشند یعنی همیشه و همه جا با هم میرن
و هزینه تعمیرات و نگهداری را با دقت یادداشت میکنند
فکر می کنید بعد از ۵۰ سال کدام ماشین سرتره و هزینه های کمتری داشته :
با فاصله خیلی خیلی زیاد قطعا لکسوس می باشد و اونجا دوستان می فهمم کت تن کیه
تویاتو نماد کم استهلاک ترین خودرو در جهان است
آمار فروش اول در جهان فکر کنم حدود ۱۱ میلیون شوخی نیست و به حرف ساده است
اینم بگم ارتقا به نسل جدید و افزایش قدرت پیشرانه و بهینه سازی مصرف که کاری نداره و تو نسل بعدیش همه رو جبران می کنه مهم دوام و قابلیت پایایی است و منی که ارشد مهندسی صنایع خوندم و این درس را پاس کردم می دونم این کار یعنی افزایش کیفیت یه خودرو با چندهزار قطعه چقدر سخت و نفسگیره و کار هر کسی نیست
تویوتا همیشه تویوتاست
رای من لکسوس
محمد
۱۸ فروردین ۱۴۰۰کادیلاک بروزتر و بهتر هستش
Siawest
۱۸ فروردین ۱۴۰۰الان جیپ لوکس حساب میشه که تو این گروه اومده
یا مثلا ایکس۷ توانایی آفرود جیپ رو داره که رقیب هم شدن؟
گروه بندیاتون ایراد داره
Amirreza
۱۸ فروردین ۱۴۰۰پدال دوئل امروز چیشد
حسن
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰بنده بااطمینان میگم فقط لکسوس ولاغیر شیرهرچی هم پیرشود یک بره روحریفه