کادیلاک

رقابتی از جنس سوپر سدان‌ها

کریسمس امسال، کادیلاک از سدان اسپرت هولناک خود یعنی CTS-V مدل ۲۰۱۶ رونمایی کرد. این خودروی ۶۴۰ اسبی فقط اندکی از شورولت کوروت ضعیف‌تر است. با این حال در برابر رقبای آلمانی خود یعنی BMW M5 و مرسدس بنز E63 AMG می‌تواند در جایگاه بالاتری قرار گیرد.

2016 Cadillac CTS-V Sedan
۲۰۱۶ Cadillac CTS-V Sedan
گفته شده که کادیلاک CTS-V جدید قادر است تنها در ۳.۷ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. نهایت سرعت آن نیز ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. با چنین ارقام دیوانه‌واری، آواز هماوردی با این خودرو به نظر شوخی می‌رسد. کافی است نگاهی به اعداد و ارقام رقبای آن نیز بیاندازیم. مرسدس بنز E63 AMG و ب ام و M5 با فاصله ای زیاد تنها ۵۷۵ و ۵۷۷ اسب بخار نیرو تولید می‌کنند. این یعنی موتور سوپرشارژر هشت سیلندر ۶.۲ لیتری آمریکایی از موتورهای هشت سیلندر با توربوشارژر دوقلوی آلمانی حداقل ۶۳ اسب بخار نیروی بیشتری دارد. با این حال همه اتفاقات تنها در زیر کاپوت به وقوع نمی‌پیوندد.
2016 Cadillac CTS-V Sedan
۲۰۱۶ Cadillac CTS-V Sedan
طراحی بخش عمده ای از قسمت‌های فنی کادیلاک در این مدل، از نو انجام شده است. مقاومت پیچشی شاسی ۲۵ درصد افزایش یافته و ۲۳ کیلوگرم از سلف خود سبک‌تر است. با وزن ۱۸۸۰ کیلوگرم حتی از رقبای آلمانی خود نیز بسیار سبک‌تر می‌باشد.
2016 Cadillac CTS-V Sedan
۲۰۱۶ Cadillac CTS-V Sedan
یک سیستم تعلیق پیچیده، سیستم فرمان جدید الکتریکی، دیسک‌های ترمز برمبو و استفاده گسترده از آلومینیوم از دیگر نکات قابل ذکر در این مدل می‌باشند.
2016 Cadillac CTS-V Sedan
۲۰۱۶ Cadillac CTS-V Sedan
با وجود این سخت‌افزار خارق‌العاده، ب ام و که باید وزن ۱۹۹۰ کیلویی را جابجا کند، شتاب صفر تا صدی ۳.۷ ثانیه ای و مشابه کادیلاک دارد و مرسدس بنز با تکیه بر سیستم 4MATIC و انتقال نیرو به هر چهار چرخ می‌تواند وزن ۲۰۴۰ کیلوگرمی خود را در ۳.۴ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند.
2014 BMW M5 Competition
۲۰۱۴ BMW M5 Competition
در بخش ترمزها نیز BMW M5 با پکیج مسابقه ای از ترمزهای کربن سرامیکی بهره می‌گیرد که با وجود قیمت ۹۲۰۰ دلاری، تنها به ۳۲.۳ متر خط ترمز از سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت تا سکون کامل نیاز دارد.
Mercedes-Benz E-63 AMG
Mercedes-Benz E-63 AMG
اما علاوه بر دو رقیب بزرگ آلمانی، کادیلاک یک خودروی ارزان‌قیمت هم‌وطن را نیز باید به زانو دربیاورد. داج SRT چارجر هلکت با موتور هشت سیلندر سوپر شارژر ۶.۲ لیتری خود، ۶۰ اسب بخار نیروی بیشتری از کادیلاک تولید می‌کند. نهایت سرعت این مدل هم بیش از کادیلاک و ۳۲۸ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. چارجر حتی از نظر وزنی هم از همه رقبای خود با وزن ۲۰۶۸ کیلوگرم، سنگین تر است. فرمان هیدرولیکی این خودرو نسبت به فرمان برقی رقبا، احساس بهتری را منتقل می‌کند.
2015 Dodge Charger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Charger SRT Hellcat
در نهایت باید قیمت ۶۲,۲۹۵ دلاری چارجر هلکت را در برابر قیمت پایه ۹۰,۹۰۰ دلار M5 و ۱۰۰,۶۰۰ دلاری E63 AMG S قرار دهیم. قیمت کادیلاک نیز هنوز مشخص نیست اما حدود ۸۰ هزار دلار پیش بینی شده است.
2014 BMW M5
۲۰۱۴ BMW M5 Competition
Mercedes-Benz E-63 AMG
Mercedes-Benz E-63 AMG
2015 Dodge Charger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Charger SRT Hellcat
2016 Cadillac CTS-V Sedan
۲۰۱۶ Cadillac CTS-V Sedan
چهار خودروی یاد شده تفاوت‌های بسیاری در ویژگی‌های اساسی خود دارند. سطح امکانات و لوکس بودن مرسدس قابل مقایسه با چارجر نیست. در عوض کادیلاک از چهره تازه‌تری برخوردار است. داج بالاترین ارزش را دارد و BMW بهترین دینامیک و لذت رانندگی را نصیبتان می‌کند. اینجا، اعداد و ارقام برای تصمیم‌گیری کفایت نمی‌کنند و باید دید که کدام خودرو قلب شما را تسخیر می‌کند.
[polldaddy poll=8544803]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۰۳ دیدگاه‌ها

  1. "Amir"

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (728 ديدگاه)

    چ میکنه این m5 ،،،، چ خوبه اثری از ژاپن تو این رقابت نیس

    Just Germany cars

    1. احمد

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (381 ديدگاه)

      البته نماینده ای هم از ژاپن بود فرقی نمیکرد
      همونطور که وجود نماینده های المانی هم واقعا حرفی واسه گفتن رو بروی این امریکایی قلدر رو ندارند
      ولقعا از همه لحاظ بی نظیر این ماشین
      قدرت موتور بسیار خوب ظاهر جدید و زیبا
      امکانات عالی
      قیمت توپ
      با یک نیش گازش همه رقبا بی وجود میشن
      من رو هیچ برندی تعصب ندارم که بخوام طرفداری الکی کنم ولی خودتون همه شرایط رو در نظر بگیرید
      ابن امریکایی به روز شده واقعا شاهکاره

      1. امیرحسین

        ۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (30 ديدگاه)

        نیم نگاهی هم به نظر سنجی بندازید ببیند آلمانی ها در صدر اند مثل همیشه…

        1. فریا

          ۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (684 ديدگاه)

          امیرحسین داداش معلومه آلمانی ها تو نظر سنجی اول می شن .

          چون طرفداران کادیلاک توی پدال 1/10 مرسدس بنز هم نیست !

          ولی با این وجود فرق مرسدس و کادی توی نظرسنجی فقط 6% هست .

          این نشون دهنده ی چیــه ؟؟

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          این نشون دهنده ی اینه که هدو عالی هستند .

          به کادیلاک هم باید افرین گفت بابت پیشرفتش .

    2. sina

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (11 ديدگاه)

      من به شدت طرفدار ماشینهای المانی به خصوص بنرم اما یه حقیقتی رو که باید گفت اینه که تا حالا هیچ ماشین آمریکایی مثله ابن نظرمو جلب نکرده…این کادیلاکه فروش خوبی میکنه چون فکر اینکه داری یه کوروت چهار در سدان میخری خیلی وسوسه کنندست.موتور کروت خیلی سرزندست صدای اگزور معرکه ای هم داره…البته ناگفته نمونه این ماشین برای 2016هستش تا اون موقع بنز بیکار نمیشینه شاید یه پکیج ویژه برای سری E با موتور 6.3لیتری 1000اسبی بده که دیگه کل ماجرارو تغیبر بده مثلا اسمشم بزاره E سری بلک.کی چه میدونه بنزو دیگه…

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        بله مرسدس بنز eE کلاس جدید در حال تست میباشد .

        اما کادیلاک واقعا در طراحی عالی کار کرده . عاااالی .

        همیشه گفتم که عاشق طراحیه شکسته ی کادیلاک هستم .

      2. فریا

        ۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (684 ديدگاه)

        بنز 6.3 لیتری 1000 اسبی ؟!!!! تا حالا به تفاوت قیمتش با کادیلاک

        CTS-V فکر کردی ؟؟؟

        اگه 1000 اسبی هم بیــاد ، هنســی کادیلاک CTS-V جلوش ایستاده .

        که گارانتی کادیلاک رو هم داره !

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          فریا باهات رقابت میکنم ، البته از نوع خوبش .

          امیدوارم که برنده بشم .

    3. E 36

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (917 ديدگاه)

      لپ کلام داستان اینجای مطلب بوود :
      (BMW بهترین دینامیک و لذت رانندگی را نصیبتان می‌کند)
      BMW سروره

    4. سعید

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (19 ديدگاه)

      فقط و فقط Bmw

    5. حاج حسن

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (46 ديدگاه)

      بدون هیچ حرف و حدیثی سلطان BMW(بخوان بی ام دابلیو)

    6. MAFIA

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      اون شخصی که این مطلب رو تدارک و تهیه کردی.خجالت نمیکشی گزینه همه موارد رو تو انتخاب ها نزاشتی.آخه همشون خوبن مخصوصا کادیلاک که نظر من رو به ماشینای َآمریکایی تا حدودی تغییر داد.

    7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      دوست عزیز خواهشا جنگ بین المان و ژاپن راه نیندازید که همه از بحث خسته

      ایم .

      نبودن یک خودروی ژاپنی دلیل بر ضعف ژاپن و لکسس و …. نیست .

      1. MAFIA

        ۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (435 ديدگاه)

        میلاد ژاپن کیلویی چند اینجا بین آمریکا و آلمان هست

        (NAZI ARMY)Hitler VS ROSVELT (FREEDOM ARMY)

  2. مهراب

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    ایول به بنزززززززززز

    1. سهیل

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (32 ديدگاه)

      آی اَم اِ ژاپونی باز…ولی چون ژاپون سوپر سدانی در حد اینا نداره(چون LS بیشتر سدان مجلل هستش تا اسپرت…چشم پوشی کردم!):
      پس بین اینا اول آلمان…بعد آمریکا

      1. AliZeus

        ۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (419 ديدگاه)

        آقا جان من این مدل کادیلاک رو ببینید!

        http://campreto.com/2016-cadillac-cts-v-new-sedan/2016-cadillac-cts-v-new/

      2. میلاد

        ۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (221 ديدگاه)

        infiniti Eau Rouge در حال لود شدنه…
        بذار بیاد اونوقت رقابت تو این رده جذاب ترم می شه.
        انتخاب خودم بین این 4 تا:
        هلکت+پمپ بنزین. :D

        1. میلاد

          ۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (221 ديدگاه)

          سوتی دادم.
          اینفینیتی رو هم واسه این رده گفتم هم سری فول سایز :|

  3. ویکی

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (144 ديدگاه)

    Mercedes-Benz E-63 AMG

  4. سپهر

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (174 ديدگاه)

    من واقعا نمی دونم کدومو انتخاب کنم همشون تو سطح خودشون بینظیرن چاجر از نظر قیمت از همه سره بی ام و وبنز هم که طبق معمول عالی بودن کادیلاک هم که اصلا حرفی برای گفتن باقی نذاشته به نظرم هر چهارتاشون واقعا عالین ولی از نظر طراحی رتبه اولو به کادیلاک میدم دوموبه بنز سوم بی ام و چهارم چارجر هلکت هرچند که هیچ کدوم از نظر طراحی خارجی هم زیاد از هم چیزی کم ندارن. ولی من بازم فکر کنم به بی ام و رای بدم.

    1. "Amir"

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (728 ديدگاه)

      البته بستگی ب سلیقه و نیازم داره مثلا من m5 رو دوست دارم چون تمرکزش فقط روی اسپرت بودن و دادن حس رانندگی خشن ب راننده هست،،،مطمئنا میفهمید چ میگم…

      Just Germany cars

    2. جی تی ار

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      من بی ام وراانتخاب کردم.نه فقط به خاطر اینکه بهترین حس دینامیکی رو به آدم میده,بلکه به خاطر اینکه لوکسی وراحتی رو هم درحد عالیی درکنار اسپرت بودن داره.شتاب بنز و بی ام و راهم اشتباه نوشته.تومجله ماشین شتاب بنز رو 3.6وشتاب بی ام و را نیز3.5نوشته است.ازلحاظ طراحی هم کادیلاک و بی ام و وتاحدودی بنزفوق العاده اند چون هم اصالت خودرا حفظ کرده اندوهم طراحی به روزی دارند,اما من وقار بی ام و را درطراحی از همه بیشتر دوست دارم.
      اما درکل انتخاب سختی بود…

      1. جی تی ار

        ۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (459 ديدگاه)

        جای آىودی s6 خیلی خیلی خالیه.اگه بود خیلی حرف واسه گفتن داشت.شاید هم از همشون بهتر می شد.چون a6از غیر تیون شده ی همشون بهتر بود…

  5. سپهر

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (174 ديدگاه)

    عشق است بی ام و تاالان که رتبه اولو داره.
    آره امیرخان قبول دارم اتفاقا خودمم به همین دلیله که بی ام و رو خیلی دوست دارم این مدلشم واقعا عالیه چه از طراحی خارجی چه داخلی .

  6. علی

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (80 ديدگاه)

    تو اینکه ماشین قدرتمند خوبه هیچ شکی نیست ولی اخه چقدر پیش میاد که ادم بخواد از ۱۰۰% قدرت موتور استفاده کنه و ۰/4 ثانیه سرعتر باشه. به نظرم مهم حسی که ماشین به ادم میده که همیشگی, نه اعداد و ارقام.

  7. سپهر

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (174 ديدگاه)

    به هیچی کار بی ام و تمومه رفت رتبه سوم البته مرسدس وکادیلاکم خیلی عالین حقشونه.

  8. خاوری

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    هلکت دوج حرف زیادی تو طراحی نداره بزنه..بی ام و و بنز هم تقریبا باید تغییر چهره بدن ولی کادیلاک حسابی تروتازه و زیباس..میمونه بحث فنی که برا من چندان مهم نیست…البته قیمت کادیلاک که 20000دلار حدودا ارزانتره رو نباید فراموش کرد

  9. Ehsan

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    خوب همانطور که خود نویسنده هم در نوشته مشخص کرده بستگی داره که به چه چیزی علاقه دارید ، اگر دینامیک و لذت رانندگی باشه و هندلینگ خوب BMW اگر راحتی و لوکس و امکانات باشه بنز ، اگر سر عت و قدرت و کم هزینه کردن باشه چلارجر و البته کادیلاک که چهره بروز تری داره و به نظرم میانگینی از این سه تاست (این وزنه رو به طرفش سنگینتر میکنه ) ، پس انتخاب سخت میشه ولی در نهایت بستگی به این داره که کدوم مورد براتون مهمتره و به کدوم علاقه دارید

  10. Just germany...

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    واااااااااای این e63 جدید معرکس به خدا….

  11. محمد

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (116 ديدگاه)

    سلام.من طرفدار سر سخت بی ام وهستم واینجا هم به بی ام و رای میدم.
    کادیلاک و بنز هم خوب بودن.

  12. محسن

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (85 ديدگاه)

    انتخاب من E63 AMG عه

  13. RETOLEX

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    این دو امیکایی چه میکنن
    حال همه رو گرفتن
    بینظیر هستند
    مگه از این هم بهتر هم میشه
    المانی ها رو ترکوندن
    ولی در کل همشون عالی بودن

  14. bardia

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (181 ديدگاه)

    یک مشکلی که توی مقاله های اخیر سایت میشه مشاهده کرد مقایسه ی سریع بودن ماشین ها با رقم صفر تا صدشونه,واقعا توی سطح بالا کار اشتباهی هست
    شاید برای مقایسه ی جنسیس کوپه با ماکسیما خوب باشه ولی توی شتاب های زیر 4 ثانیه اصلا صقر تا صد ملاک نیست

    اگر سعی بشه از 1/4 مایل یا همون 400 متر اونم بر استناد به منابع معتبر ذکر بشه خیلی بهتره
    چون الان زده بنز 3.4 یکی ندونه فکر میکنه از کادیلاک سریعتره,در حالی که فقط توی دنده ی یک برتری داره بخاطر سیستم 4matic
    وگرنه وزن کمتر و قدرت بیشتر کادیلاک از دنده دو به بعد خودشو نشون میده

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      حرف شما تا حدودی درسته . اما باید منتظر نسل جدید E کلاس هم باشیم .

  15. مهزیار

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    فقط Hellcat و غرش موتورش
    درسته از لحاظ لوکس بودن کادیلاک سرتره ولی از لحاظ ارزش خرید از همه بالاتره
    من روانی این ماشینم.
    Only Hellcat

  16. علي

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    تو این کلاس واقعا آلمانیا رقیب خیلی جدی دارند !
    پورشه پانامراهم شاید میتونست اینجا باشه
    انتخاب خودم هم پانمراست !

  17. HaMiDrEzA

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    اگه مشکل مالی نداشته باشم و طبق علاقه ام بخوام هزینه کنم خب مسلما مرسدس بنز E-63 AMG . ولی خب از اونجایی که ما بچه های دهه 60 چندان نمی تونیم طبق علاقمون انتخاب کنیم، پس نمیشه به راحتی از کنار داج چارجر هلکت SRT بگذریم :D

  18. Camaro 1978

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (38 ديدگاه)

    البته در مورد جایگاه کادیلاک یه کم تعصبی برخورد کردما…
    1.کادیلاک
    2.بنز
    3.بی ام و
    4.دوج

    1. "Amir"

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (728 ديدگاه)

      الان اون دوجو گذاشتی آخر ک بگی مثلا من بر اساس تعصب نگفتم!!!

      Just Germany cars

      1. Camaro 1978

        ۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (38 ديدگاه)

        ای بابا شما هم متوجه شدی؟!
        :)
        نه امیر جان صرفا نظرمو گفتم
        باید پذیرفت که کادیلاک خیلی رشد کرده و رشدش هم تا حدی مدیون همین خودروسازای خوب آلمانی هست!

        1. "Amir"

          ۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (728 ديدگاه)

          بله درسته،،،،کادیلاک واقعا پیشرفت چشمگیری داشته ولی عمرا بتونه کل استادان آلمانیرو بخوابونه…

          البته من ب کادیلاک احترام میذارم و واقعا قبولش دارم

          Just Germany cars

    2. شلبى

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (705 ديدگاه)

      اتفاقا دوستمون camaro 1978 خیلى خوب انتخاب کرده باهاش موافقم

  19. 4MATIC

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    فقط E CLASS

  20. 4MATIC

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    بنزEسروره

  21. 4MATIC

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    علی اقا اخه پورشه پانامرا رقیب بنزEهست مه شماداری می گی؟؟؟؟؟؟

    1. علي

      ۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (108 ديدگاه)

      معلومه که نیست
      اصلا E با پانامرا قابل قیاسه ؟
      من خودم اگه بخوام پول بدم دیوانه نیستم E بخرم مطمئن باش یا 3 تای دیگه یا کلا میرفتم پانامرا میخریدم

      1. مک میسل

        ۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2706 ديدگاه)

        1-دوج چارجر هلکت
        2-مرسدس بنز ای کلاس
        3-کادیلاک سی تی اس
        4-بی ام و ام5

  22. AMG

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (48 ديدگاه)

    مرسدس بنز از همشون صاحب نام قدمت و تکنولوژی و ایمنی و لوکس هست و اینجا هم از همه بهتره .

  23. salfa22xxx

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    دوستان عزیزم سلام
    به نظرتون چرا بنز طراحی عقبشو فدای آیرودینامیک کرده؟
    چرا جعبه عقبش حالت رو به پایین داره؟
    و اصلا خشونت سابق رو نداره؟
    به نظر من جعبه عقب بنز زیبا طراحی نشده خیلی چیزا رو فدای آیرودینامیکش کردن

  24. benz and porsche

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    JUST germany just BENZ

  25. شلبى

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (705 ديدگاه)

    فقط کادیلاک cts-v ،هم از نظر فنى از بقیه بهتره،هم از نظر طراحى بسیار زیبا و اصیل طراحى شده،و از نظر قیمت از رقباى المانى خیلى ارزونتره که یک مزیت بزرگ محسوب میشه،
    در ضمن مقایسه کردن سطح امکانات بنز با دوج اصلا درست نیست یا کادیلاک یا بى ام وه، اون سه تا لوکس سازن ولى دوج یه برند معمولیه پس اصلا نباید از نظر امکانات با هم مقایسه بشن.

    1. مک میسل

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      والا فعلا همین مارک معمولیی دوج(به قول شما)همرو از نظر سرعت و شتاب و قدرت زیر پاش له کرده!

  26. شایان

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    مرسدس بنز عشقه تا ابد هم عشقه بعدشم بی ام و بقیه و ول کنید زیاد مهم نیستن به قول دوستمون just germany cars

  27. سام سامی

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    چیزی که از قبل مشخص بود آخر شدن دوج بودش!!اما رقابت بین بنز و بی ام و و کادیلاک عالی بود…
    البته ابنو هم در نظر بگیرید که بی ام و قدیمی ترین اتاق رو تو این 3 تا داره…
    درود بر عاشقان خودرو

    1. مک میسل

      ۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      درسته این کلاس لوکسه قبول دارم ولی دوج از نظر سرعت و شتاب و از نظر ارزون بودن جلوتره،در حالیکه 3تای دیگه لوکس هستند.
      به شخصه سرعت و شتاب ماشینو به لوکس بودن تر جیح میدم.
      مگه ماشین تشریفاته که لوکس باشه!
      از نظر عقلی عادلانه اینه که فقط ماشینای لوکس دست نهاد های دولتی باشه.
      نه مردم عادی!!!

  28. احسان(احسان سابق)

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    دیگه سدان های بزرگ هم به اندازه سوپر اسپرت ها نیرو تولید میکنن.واقعن جالبه.اما نکته جالبتر نزدیکتر شدن امریکایی ها به المانی هاست که نشون میده امریکایی ها بیکار ننشستن و دارن کار میکنن اما باز هم المانی ها با مهندسی عجیب و غریب و پیشرفتشون با قدرت کمتر مصرف سوخت خیلی بهتر و شتاب بیشتر گرفتن.اما بنز کلاس E قبلی زیباتر بود

    1. فریا

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      مصــرف سوخت کمتر ؟! کو ؟ کِــی ؟؟ کجا ؟؟؟

  29. MjM

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (740 ديدگاه)

    همشون عالین..و رقابت تنگاتنگی میتونن داشته باشن… چون خیلی بهم نزدیکن..دیگه انتخاب سختر میشه و بیشتر به سلیقه و علاقه به برند بر میگرده که من به شخصه جز “بی ام و” چیزی رو انتخاب نمیکنم!

  30. Ahmad..F12

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    دقیقاً انتخاب های من هم به همین شکل بود

    اول مرسدس و کادیلاک

    دوم بی ام و

    سوم داج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا